Hahah, prettig is dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Was gisteravond ook even in de war, gooide zo allemaal gerechten van andere bestellingen bij een bestelling in. Had die klant mooi wat gratis voedsel.
'date van deze week', klinkt alsof je iedere week een andere hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond komt eerst mijn date van deze week om 9u en dan 11u met klasgenoten uitgaan.![]()
Ik ga de uitgaans foto's keihard spoilen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah, prettig is dat.Ik ben vandaag lastig voor de keuken geweest. Bij ons kun je kiezen tussen wit en bruin met broodje enzo en ik gooide het iedere keer door elkaar en dan hadden ze het al half gemaakt. :")
Haha, vooral fijn als het al druk isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah, prettig is dat.Ik ben vandaag lastig voor de keuken geweest. Bij ons kun je kiezen tussen wit en bruin met broodje enzo en ik gooide het iedere keer door elkaar en dan hadden ze het al half gemaakt.
Ja, vandaag viel het gelukkig wel mee met de drukte. Maar morgen is het koopzondag dus dan zal het wel druk worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha, vooral fijn als het al druk is![]()
.
Je gaat pics postenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Joosterd het volgende:
Vanavond komt eerst mijn date van deze week om 9u en dan 11u met klasgenoten uitgaan.![]()
Ik ga de uitgaans foto's keihard spoilen.
Ook al zo'n schijtweer daar in Brabantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, vandaag viel het gelukkig wel mee met de drukte. Maar morgen is het koopzondag dus dan zal het wel druk worden.
Ja miezerkutweer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ook al zo'n schijtweer daar in Brabant?
Ja blergh dit dat. Wil vanavond nog wel buiten kunnen chillenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef Corkscrew het volgende:
Ik mag maandagochtend om 10 uur een officieel certificaat van een Engels-toets op school op komen halen. Dilemma: niet gaan of de nacht doorhalen?
Optie twee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:43 schreef Corkscrew het volgende:
Ik mag maandagochtend om 10 uur een officieel certificaat van een Engels-toets op school op komen halen. Dilemma: niet gaan of de nacht doorhalen?
Mooie actiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zie het ja.
HA, ze waren blij met mij. We hadden een reserveringen voor een 4tje, alleen die belde om 5 uur op dat het een 8tje werd en ik vertrok om kwart voor 6 MUWHAAAAAAAA
Optie 2 dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En dan een examenfeest overslaan, ik dacht het niet
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.quote:
Redbull is je vriend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:51 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Dat zal het wel worden ja. Eerder deze week ook al mijn herkansing-boeken na een lange nacht teruggebracht met een vermoeid zombiehoofd.
quote:
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.quote:
?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bierpong
[..]
Beste oplossing.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eet wat en ga daarna slapen.
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Verder zit ik helaas vrijwel zonder nieuwe muziek, ik neem aan dat Senorita van Inna niets nieuws voor je zijn (zeker niet als je ook wel eens Slam luistert). Ik moet nog wel even de tipparade checken, vaak staan daar wel een paar tracks in die ik nog niet gehoord heb.
En jij?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:05 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, ben niet zo fan van die Scandinavische liedjes.
Laatste tijd heb ik ook nog maar weinig toffe liedjes kunnen vinden..
Oscarquote:
Die is tot maandag "op vakantie".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Kikkertje ga eens je moeder overhalen dat je meegaat naar Free Festival.
Is ze niet op vakantie dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
Waarom tussen haakjes hmm?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oscar
[..]
Die is tot maandag "op vakantie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |