Ik gok dat dat een foutje in de OP is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:56 schreef Diconnected het volgende:
Hai, ik kom weer binnenvallen hier na een afwezigheid bij de AH van zo'n 6 maanden. Inmiddels weer begonnen, weer hetzelfde: kassa en balie. In october beginnen met de TL-opleiding erbij.![]()
Even een stomme vraag, maar waarom worden we zo snel uitbetaald achter elkaar in juli en augustus?
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:23 schreef Paaskonijn het volgende:
13 juli loopt mijn contract af en die wordt niet verlengd. Wat jammer nou.
Hoezo maar 9?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
Vanavond kwamen maar 9 karren met vulling voor houdbaar... Vet veel mensen afgebeld.
Morgen wordt een chaos, dat sowieso.
Gelukkig van 12-8 werken op deli.
Hebben wij ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:51 schreef WasMachinator het volgende:
Vandaag van het MT van onze winkel een doosje celebrations en een cadeaukaart van 10 euro van de mediamarkt gekregen voor het slagen:)! toch wel zeer netjes moet ik zeggen.
vandaag is bij ons ook een jonge begonnen bij het kwaliteitsteam die op de zaterdag karren moet halen de hele middag, best frappant:P.
Ik haal liever karren dan dat ik aan het vullen benquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoef ik tenminsten niet meer mee karren te halen =).
Wij ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 01:20 schreef Brammie1 het volgende:
vanavond mensen van Sensation en FortaRock gehad, wat een contrast
waar werk jij?quote:Op zondag 3 juli 2011 11:58 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wij ook.![]()
Doe maar sixpackje.
Welke?
Heineken
Groot of klein?
Groot.
13,50 alstublieft.
Jezus wat duur.
Ik vind de sfeer in AH winkels over het algemeen beter dan in C1000 winkels. Dit had ik ook al voor ik zelf bij de AH werkt, kan niet echt zeggen waar het aan ligt. Dat zal ook doorwerken achter de schermen denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:45 schreef Loll het volgende:
ik hoor altijd van iedereen dat ah beter is dan c1000 maar mischien is het gras bij ah groener dan bij ons in de c1000. ik werk zelf bij c1000 en ik weet het allemaal niet meer zo als je begrijpt wat ik bedoel xd.
Ik word 20, had een lage beschikbaarheid en deed niet zoveel. Al zeiden ze niet waarom. Maar deze combinatie denk ik.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
AH to go Arnhem, sinds zaterdag onder de grond.Ben jij toevallig de broer van Joost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |