quote:
Ik blijf sowieso luisterenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
6 luisteraars niet slecht voor straks
Zullen je dates leuk vinden als je overal binnen een minuut mee klaar bentquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zullen je dates leuk vinden als je over binnen een minuut mee klaar bent
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:59 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga straks inloggen zeg straks als je me hoord of niet
Hoor nog steeds de muziek van Guppiequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond vette orgie bij Carool thuis man
Rob ging dat doen na boodschappen halen toch ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
kan niet ""can't connect" zegt ie
\
\
wie wil guppie uit doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
kan niet ""can't connect" zegt ie
\
\
wie wil guppie uit doen
Even na-stampenquote:
Ik kan Knetter en/of Outpost wel even vragen ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
heeft iemand een telefoon nummer ofzo van iemand die guppie regelt
Ik niet. Wachten tot Rob online komt, of misschien dat iemand Knetter of Outpost of zo via msn kan wakker schudden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
heeft iemand een telefoon nummer ofzo van iemand die guppie regelt
doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan Knetter en/of Outpost wel even vragen ?
quote:
Doe dan Outpost, knetter is bij Carool enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan Knetter en/of Outpost wel even vragen ?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dan Outpost, knetter is bij Carool enzo
quote:
Heb je gisteren niet meegekregen dat ze er al was dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Was net op tijd om het smsje niet te versturen
Ja dat wel. Maar wist niet zeker of ze ook mobiel de Gup kon stoppenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je gisteren niet meegekregen dat ze er al was dan?
Volgens VLC Black Jesusquote:
Heb je wel de goeie gegevens? Ip moet eindigen op iets met 38..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
maar kan niet connecten
quote:
Volgensmij kan Knetter heul niets mobielquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar wist niet zeker of ze ook mobiel de Gup kon stoppen
ja laatste cijfersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:10 schreef robdriessen het volgende:
Wat was er mis, Brother? Verkeerde server?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij kan Knetter heul niets mobiel
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ike straks ga praten
poging tot
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of wel een beetje, maar doet ze meestal niet..
quote:
straks nog een pogingquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
straks nog een poging
Goed plan, alleen ff kijken hoe en wat.. samen een show lijkt me ergens leuker dan elkaar opvolgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Btw, zullen we binnenkort eens even met ons Duitse metal blok beginnen ?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed plan, alleen ff kijken hoe en wat.. samen een show lijkt me ergens leuker dan elkaar opvolgen
Ik heb (zodra ik het pakketje op gehaald heb bij buren) een staande mic enzo
Ik heb alleen een headset, en muziek heb ik hier op een mn interne schijf staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb dezelfde gehaald als ToT gebruikt, schijnt goed spul te zijn
Heb jij je muziek op je gewone schijven, of een draagbare?
Mijn schijf en mic dus evt naar jou brengen is dan de betere optiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een headset, en muziek heb ik hier op een mn interne schijf staan.
Si, Enschedequote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijn schijf en mic dus evt naar jou brengen is dan de betere optie
En waar moge dat zijn? T verre oosten toch?
ja was met mic aant ktotenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Kan het kloppen dat ik er andere geluiden doorheen hoor ?
Hoorde volgens mij heel zacht watquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja was met mic aant ktoten
Ben je toch wel gewend met al je busreizenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww shocks, das heulmaal in 't buitenland..
True..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je toch wel gewend met al je busreizen
Ik zit hier alleen met de ruimte, zo groot is het hier nl nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True..
Miss kunnen we Samzz paaien dat ze mee presenteertTrio op den Radio 49!
Zoveel ruimte nemen Samzz en ik niet in met onze 1.64 en 1.63quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen met de ruimte, zo groot is het hier nl niet
yesquote:
Ik vind dat altijd tricky.. want dan zie je het staan en heb je er trek in, vervolgens kom je thuis en staat het een paar dagen over de datum te zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:29 schreef robdriessen het volgende:
Mmm, salade met kip. Extra lekker vanwege de 35% dagkorting.
Bij mij niet hoor. Stickerspul gaat dezelfde dag nog op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd tricky.. want dan zie je het staan en heb je er trek in, vervolgens kom je thuis en staat het een paar dagen over de datum te zijn![]()
Zolang je het dezelfde dag nog op eet is er niks aan de handquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd tricky.. want dan zie je het staan en heb je er trek in, vervolgens kom je thuis en staat het een paar dagen over de datum te zijn![]()
quote:
Ik wist niet dat Racoon ook deze muziek maaktequote:
quote:Racoon - No Mercy (Official Video) - http://listen.radionomy.com/x-raydio
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Racoon ook deze muziek maakte
[..]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens daarnet met lunchen 't kippetje uit die tent versteld doen staan, 2 broodjes kroket en 2 tosti's naar binnen gewerkt en NOG honger hebben![]()
hahaquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik eet echt veel voor iemand van mijn lengte
Hij moet nog een beetje zelfvertrouwen krijgen. Broertje, je bent de DJ, de man in charge, the BOSS. Laat de wereld horen dat jouw show de bomb is! You can do it!quote:
maar straks denkt mijn moeder tegen wie zit die nou weer te pratenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hij moet nog een beetje zelfvertrouwen krijgen. Broertje, je bent de DJ, de man in charge, the BOSS. Laat de wereld horen dat jouw show de bomb is! You can do it!
heb de film zelf nog nooit gezienquote:
Lekker boeiend!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
maar straks denkt mijn moeder tegen wie zit die nou weer te praten
okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker boeiend!
Mijn broertje keek de eerste keer dat ie het hoorde ook vreemd, nu niet meer
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekker boeiend!
Mijn broertje keek de eerste keer dat ie het hoorde ook vreemd, nu niet meer
Oefenen met je andere handquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
Fucking hell heb me gesneden in mijn faphand.
Verplicht vreemdgaan, dat moet vaker kunnen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
Dat kan ik echt niet daar kan ik op de een of andere manier niet goed op en neer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oefenen met je andere hand
Trial and error
hij zit in de voorkant van mijn computer , moet ie de andere keer in de achterkant van de Pcquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:47 schreef robdriessen het volgende:
Broertje, je mic zit in de speciale microfoon aansluiting van je PC? Of laptop? Ik heb het vermoeden dat je plug geen goed contact maakt met je geluidskaart. Andere mogelijkheden: je hebt per ongeluk toch een mono-microfoon gekocht, OF je geluidskaart ondersteund geen stereo microfoon.
Hoe het ook zij: het is geen enorm probleem, maar luisteraars horen je maar aan 1 kant van hun stereo of koptelefoon.
Doe het eens met je andere hand. Dan is het net vreemdgaan en voelt het extra spannend.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
Als daar ook een mic-ingang zit.... probeer het eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hij zit in de voorkant van mijn computer , moet ie de andere keer in de achterkant van de Pc
Count me in. Vanavond mag ik weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef robdriessen het volgende:
Volgens mij is het radio49 volk hier goed voor minstens 5% van de bier-verkoop in Nederland
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter en ik staan nu op het station om VH op te halen, werkelijk te melig voor woorden
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Count me in. Vanavond mag ik weer![]()
[ afbeelding ]
Afkick verschijnselen ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
Zo, weer bier gekocht. Dat voelt alweer een stuk beter, ik kreeg al trilhandjes
Oh god, dat voorspelt wat voor vanavondquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Knetter en ik staan nu op het station om VH op te halen, werkelijk te melig voor woorden
Was het misschien een optie om een livestream te maken van de picknick ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh god, dat voorspelt wat voor vanavond
Heb jij OOOOOOIT een meet meegemaakt die WEL op tijd begon?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
Is die picknick nog steeds niet begonnen?
Ik heb er een meegemaakt en toen was ik zelf te laat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb jij OOOOOOIT een meet meegemaakt die WEL op tijd begon?
Als Knetter d'r laptop mee heeft miss welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Was het misschien een optie om een livestream te maken van de picknick ?
Heb er al een hele tijd niks meer van gehoordquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:00 schreef robdriessen het volgende:
Is er eigenlijk ooit nog iets van Opa vernomen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
genieten jullie nog steeds
deze is niet van een CDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef robdriessen het volgende:
Lekkere nummers. Maar als dit van CD komt, dan is dit wel een hele slechte CD
Snel vervangen danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
deze is niet van een CD
okequote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, in de rij staan om mensen weer op te pikken, miss gaan ze wel eerder naar huis
QFTquote:
QFQFTFT!quote:
quote:
Fans neem ik aanquote:
Kan sommige nummers wel van hem waarderenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
vinden jullie eminem wat ?
Awwquote:
Mwuh?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef robdriessen het volgende:
Wie kan hier bij het rooster? Ik pak wel 17 tot 19 uur
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
ToT gaat zo jaloers zijn op mijn bier.
quote:
En ik mis naatje_1 weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
, en hij mag nog niet eens drinken omdat BOB
quote:
hoiquote:
quote:
dankquote:
volgens sommige wel jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:24 schreef robdriessen het volgende:
Broertje, heb jij soms de baard in je keel?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
volgens sommige wel ja
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef robdriessen het volgende:
Ohhhh, geweldige jingles en achtergrondmuziekjes gevonden voor mijn collectie
nicequote:
quote:
Zeker en vastquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Gaan we die straks ook horen ?
oke sorryquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Broertje, je moet iets later beginnen met praten.
Wij horen je nog door het nummer heen
de band "skymetal"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Trollscience het volgende:
Wat ben ik aant luisteren nu?
Klinkt metalachtig
Klinkt lekker ditquote:
quote:
Ik wil evt vanavond ook nog wel even draaienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef robdriessen het volgende:
Even een rooster in elkaar flanzen aangezien de roostermeisjes er niet zijn.
Brother draait door tot 18:00
Ik van 18 tot 19
Daarna Opa en als opa er niet is draai ik wel verder tot 20 uur. En later als niemand anders zich meld
Zie OPquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Wie moet ik DM'en om me aan te melden en wat heb ik hiervoor nodig?
quote:
Je hebt nodig: radiosoftware a la VDJ, SAM Broadcaster of On Air Radio. Verder een goede koptelefoon en bij voorkeur ook een microfoon. En een muziekcollectie wil ook wel helpen. Als je dat allemaal hebt kunnen we je de serverdetails geven en kun je even testen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:35 schreef Trollscience het volgende:
Wie moet ik DM'en om me aan te melden en wat heb ik hiervoor nodig?
Van hoelaat tot hoelaat? Hele avond is in principe nog vrij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wil evt vanavond ook nog wel even draaien
hey samzzquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nodig: radiosoftware a la VDJ, SAM Broadcaster of On Air Radio. Verder een goede koptelefoon en bij voorkeur ook een microfoon. En een muziekcollectie wil ook wel helpen. Als je dat allemaal hebt kunnen we je de serverdetails geven en kun je even testen.
Argh.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nodig: radiosoftware a la VDJ, SAM Broadcaster of On Air Radio. Verder een goede koptelefoon en bij voorkeur ook een microfoon. En een muziekcollectie wil ook wel helpen. Als je dat allemaal hebt kunnen we je de serverdetails geven en kun je even testen.
Ik deed het expresquote:
Wat is er mis met SAM?quote:
Ik moet even kijken hoe ik met de tijd zit, anders doe ik wel van 21.00 tot 22.00 met evt uitloopquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat? Hele avond is in principe nog vrij.
Ik accepteer je verzoeningsvoorstelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik deed het expres
Ik zal het zo goed maken met een lingeriefoto.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik accepteer je verzoeningsvoorstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, speciaal voor Rob.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nee, eigenlijk totaal nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef 129383 het volgende:
[..]tjonge jonge
jullie zijn vast liefhebbers van strippoker
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:48 schreef Samzz het volgende:
Ik dank je hartelijk. Had stiekem gehoopt op een lingeriefoto van jezelf, maar dat kan een andere keer nog wel, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, speciaal voor Rob.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik kan het idd nietquote:
Een van mezelf zou te makkelijk zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik dank je hartelijk. Had stiekem gehoopt op een lingeriefoto van jezelf, maar dat kan een andere keer nog wel, toch?
Het ging echt geweldigquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging echt geweldigIk heb de nieuwe Totilas onder m'n kont, ik weet het zeker
Is dat een nieuws chips van Smiths?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de nieuwe Totilas onder m'n kont, ik weet het zeker
De wonderhengst die vorig jaar voor 15 miljoen naar Duitsland is verkochtquote:
Zie bovenquote:
Bonfire? Salinero? De te vroeg gestorven Cocktail?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:54 schreef robdriessen het volgende:
Hoe heette dat legendarische paard van Anky ook al weer?
eierhoofdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bonfire? SCalinero? De te vroeg gestorven Cocktail?
Die laatste zal wel niet
oke is niet zo volgende keer een betere versiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef robdriessen het volgende:
Deze klinkt ook niet helemaal lekker, broertje. Alsof je achterin je kamer een TV hebt waar dit nummer op speelt.
Of zijn mic staat nog aan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef robdriessen het volgende:
Deze klinkt ook niet helemaal lekker, broertje. Alsof je achterin je kamer een TV hebt waar dit nummer op speelt.
neequote:
Oh jaquote:
Ditquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef robdriessen het volgende:
De naam Bonfire zegt mij ook meer i.c.m. (HAHA DAT IS OOK EEN TREIN!) Anky van Grunsven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jaSalinero is legendarischer, twee keer individueel Olympisch goud.
rode knop recht Bovenin niet gebruikenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef Trollscience het volgende:
Ff klooien met VDJ, ff testen, ik heb het zelf nog nooit gebruikt
Iemand tips?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen , ik ben er even vandoor
Boodschappen doen en zo.
Broertje bedankt, en Rob succes zometeen
quote:
Afwisseling van de wacht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
Boodschappen doen en zo.
Ja, met Bonfire is ze ook Olympisch kampioen individueel en Wereldkampioen, Europees Kampioen, Nederlands kampioen en zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De naam Bonfire zegt mij ook meer i.c.m. (HAHA DAT IS OOK EEN TREIN!) Anky van Grunsven.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
rode knop recht Bovenin niet gebruiken
Doeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:00 schreef Stiffler1988 het volgende:
Boodschappen doen en zo.
Eet en sop zequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de schapenvachtjes eens in een sopje zetten en dan m'n pasta eten
Tot zo
Maar wel een hoop vriendinnetjes!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef 129383 het volgende:
mijn broertje zei vroeger dat ie wou paardrijden ( 5 jaar (awwwww) )
ik had hem gezegt dat hij geen vriendjes kreeg
Nou! Paardenmeisjes zijn dól op paardenjongensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar wel een hoop vriendinnetjes!
Soppende samzzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga de schapenvachtjes eens in een sopje zetten en dan m'n pasta eten
Tot zo
ohh vergeten te zeggen toenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maar wel een hoop vriendinnetjes!
Deed ook heel erg auwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef 129383 het volgende:
WTF weet je hoe groot die...die dingen kunnen worden____!
Zat er wel in ja. Gister was t trouwens ook al dramatisch rustig... Ben gewoon tv gaan kijken...quote:
Deze link is NSFWquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
WTF weet je hoe groot die...die dingen kunnen worden____!
Helemaal vol geblaft!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen last van gehadMaar wel hoofdpijn
w8.. werd je nou GENOMEN door een paard of gepletquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geen last van gehadMaar wel hoofdpijn
Gewoon genomen door een paard maar omdat die zo een lange hebben werd zn hoofd vol geblaft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef 129383 het volgende:
[..]
w8.. werd je nou GENOMEN door een paard of geplet
of had je orale sex
Nou gewoon, een trap van een paard. Wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:12 schreef 129383 het volgende:
w8.. werd je nou GENOMEN door een paard of geplet
of had je orale sex
.... ooh Niks traalalaaalalaaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou gewoon, een trap van een paard. Wat dacht jij dan?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon genomen door een paard maar omdat die zo een lange hebben werd zn hoofd vol geblaft.
het enige recht van een vrouw is het aanrechtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:17 schreef ACT-F het volgende:
Nog eentje, waar een vrouw thuis hoort![]()
[ afbeelding ]
Nee, het is een picspam voor mijn show. Het mag nu evenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef 129383 het volgende:
jah oke.. STOP met plaatjes tenzij het TIETEN ZIJN
Inderdaad, niks shoppen bij Zalando:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:18 schreef 129383 het volgende:
het enige recht van een vrouw is het aanrecht
Nee is opdracht van Rob!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef 129383 het volgende:
jah oke.. STOP met plaatjes tenzij het TIETEN ZIJN
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, niks shoppen bij Zalando:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:20 schreef robdriessen het volgende:
Shit, Outpost is me voor, die had ik ook gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |