Ja die was wel lekker ja.quote:
Vandaar dat ze mij niet is opgevallen.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:34 schreef iBenny het volgende:
Myraela dan met die foto's van de bowlingbalman...
Ik maak die ene foto(hier ergens boven), c_a zegt 'maak een foto vanaf hier'... ik kom daar staan en probeer een foto te maken. Komt Myr aanlopen "BENNY, BEN JIJ FOTO'S VAN DIE JONGEN AAN HET MAKEN?!"
De camera stond op automatisch en dan gaat die de afstand/licht dedecteren, maar het is zelden dat je dat ook ziet.quote:Later probeert ook Rucky het, maar dat ging een beetje mis... Die arme jongen werd helemaal verblind door de flitser die aan stond
En lieve gebruikers.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 15:50 schreef -Engel- het volgende:
De volgende keer vraag ik aan de barman of ie een kannetje na sluitingstijd met ons gaat drinkenIs dat geen goed plan?
Ja, ik vond het een hele goede tip dat ik de bal naar voren moest gooienquote:Op zondag 26 juni 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vond het leuk om jullie te leren bowlen.
Alleen lastig dat hij op 2 banen steeds tegelijkertijd aan de beurt was.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar Socios was de BAAS met op 2 banen spelen
Hehehe... hij bleef zo lekker bezigquote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Alleen lastig dat hij op 2 banen steeds tegelijkertijd aan de beurt was.
En toen hij uitlegde waar die 3 gaten voor waren ging het bij mij ook stukken beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, ik vond het een hele goede tip dat ik de bal naar voren moest gooien
Zou leuk zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef Ireth het volgende:
Een eventuele volgende keer kom ik ook eerder om mee te snaaien hoor! Had nu echt zo'n "ik val midden in een groep!"-gevoel
Maar desondanks vond ik het wel even heel erg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |