unitas was volgens mij een stuk groterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Minder dan 600 leden per stad dacht ik? Niet zo klein als Navigators en dergelijke maar... Naja.. middelgroot dan.
Volgens mij haal je SSR en Unitas door elkaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Minder dan 600 leden per stad dacht ik? Niet zo klein als Navigators en dergelijke maar... Naja.. middelgroot dan.
Potdomme.. kom ik er nu achter dat er inderdaad ergens in Nederland een Unitas bestaat met rond de 1300 leden.. Nooit eerder wat van vernomen, maar dat is inderdaad wel groot te noemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:41 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Volgens mij haal je SSR en Unitas door elkaar?
Je hebt ook genoeg corporale studenten sportverenigingen. Vaak ook opgericht door het corps als sub-vereniging.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef Morphisor het volgende:
Meeste studentenverenigingen - helemaal gelijk.
Ballenzooi is het.
Gewoon lid worden van een studenten-sportvereniging. Alle lol, zonder het geouwehoer.
Ja, je zegt het zelf eigenlijk al hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:50 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Je hebt ook genoeg corporale studenten sportverenigingen. Vaak ook opgericht door het corps als sub-vereniging.
Willen voetballen zonder balquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga in september ook studeren. Zou op zich wel bij een vereniging willen maar dan inderdaad een die bijv. zich bezig houdt met voetbal en niet met een stel van die balletjes.
Daar gaat wat mis..quote:
Balletjes zei ik he;)quote:
Scherpquote:
Soort prostitutie is het inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef Skillstorm het volgende:
Betalen mensen geld om vrienden te maken?
Dit is buiten een studentenvereniging toch ook het geval?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef VeX- het volgende:
Er lopen genoeg trollen rond maar er zitten ook een goed aantal geefbare chicks bij studentenverenigingen.
Deze post.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:51 schreef BonsaiWortel het volgende:
Studentenverenigingen zijn te vergelijken met doucheputjes.
Mensen die niet erg sociabel zijn, irritant, te introvert, te extrovert, narcistisch of anderzuks gaan vaak bij een studentenvereniging.
Gevolg: rare en onevenwichtige verhoudingen tussen de leden onderling die dan groepjes gaan vormen, gevolg is een nog raardere cocktail van onevenwichtigheid.
Conclusie: als je al fijne vrienden hebt en makkelijk contact kan leggen met mensen is een studentenvereniging helemaal niet nodig.
ik ga nooit bij verenigingen, alleen op kamp.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Stuurver het volgende:
De enige vereniging waar ik bij ga is de boksvereniging, dan leer ik de echte bazen van de stad kennen
Michielos?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga nooit bij verenigingen, alleen op kamp.
gewoon omdat ik een rustige jongen ben.
spartelt in ieder geval niet tegenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nee je moet een dood schaap neuken anders hoor je niet bij het groepje
Zowaar een genuanceerde post. B'voquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:15 schreef themole het volgende:
Niks mis met studentenverenigingen, veel mensen die erover zeuren zijn zelf geen lid geweest en weten vaak niet waar ze over praten. Tuurlijk heb je de welbekende bralbal, deze personen zie je vaak bij corpora en AHC-verenigingen. Ikzelf zit bij een vereniging waar niet echt een corporale sfeer hangt, je hebt een ontgroening maar verder ben je vrij hoe vaak je aanwezig bent, of hoe actief je bent binnen de vereniging. Als je een keer per week wil borrelen is dat absoluut geen probleem.
Overigens is een ontgroening als je erin zit niet leuk, maar later lach je er alleen maar om. Veel van die verhalen die naar buiten komen zijn of heel overdreven of totaal niet waar. Slaan en schoppen is uit den boze en alleen verbaal geweld is toegestaan. Verder moet je van de universiteit een X aantal uur slaap krijgen en die krijg je echt wel.
Verder moet een vereniging je passen, past een vereniging niet bij je moet je natuurlijk geen lid worden, maar er zijn zoveel verschillende verenigingen in verschillende soorten en smaken waarin je kan passen. Mijn belangrijkste tip is ga er langs tijdens de introductieweek van je universiteit, praat met mensen en informeer. Denk je dat die mensen bij je passen dan moet je lid worden. Anders absoluut niet.
Kun je dat ook gewoon eens onderbouwen of lul je gewoon rancuneus wat omdat je het niet kan hebben dat er een groep mensen in die soos gewoon een plezierige vrijetijdsbesteding heeft?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef MissNJ het volgende:
Studentenverenigingen...van die mensen die zelf geen vrienden kunnen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |