Even snel gekeken en ik vind het heel karig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef aardappel het volgende:
nogal karig als je het mij vraagt...
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.
Als het hun schuld is, kun je het terug proberen te krijgen. Zou je even een mailtje moeten sturen. Ik dacht dat je gewoon iets had wat niet passend was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.
ja ik heb ook een keer verzendkosten teruggehad toen ik een kapot item had gekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |