Kan tot 15 werkdagen duren is mijn ervaring.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 06:43 schreef LulaHoola het volgende:
[..]
Schopje voor mijn vraag. Hoe lang duurt het meestal voordat Asos jullie retourtjes terug ontvangen heeft?
Het duurt voor mij al 19 dagen. En heb geen bewijs van versturen want brievenbus post. meestal duurt het maar 7-10 dagenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan tot 15 werkdagen duren is mijn ervaring.
welke?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:28 schreef Physics het volgende:
Ik zie al wel weer een paar leuke items.
Alleen wel debiel dat de oxford overhemden al een maand ofzo uitverkocht zijn in M.
quote:FINAL CLEARANCE - GET AN EXTRA 10% OFF SALE USING PROMO CODE
EXTRATEN * >
Gaat harstikke vlot, kost wel wat (bij mij 10eurie om 1 paar jeans terug te sturen :/ )quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:26 schreef LulaHoola het volgende:
Hebben jullie recent nog wat retour gedaan naar asos en is dat vlot verlopen?
O, dat is niet zo mooi...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:29 schreef Blamm het volgende:
Dinsdagavond besteld, vandaag binnen. Niet gek met free shipping!
Het shirt van Asos is qua lengte gewoon een L, maar alle 3 de kledingstukken gaan wel uit van breed(gespierde) mannen merk ik.
S broekje en topless.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Kunnen jullie mij helpen?ik wil een bikini bestellen en heb in NL een maat S broekje en maat L topje, welke maten moet ik nou bij asos hebben?
ik ben al met meerdere mensen aan het kijken maar de meningen verschillen nog al
bij mij zitten die v-halsjes altijd heel mooi van ASOS.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef 12345r het volgende:
Vandaag een lading kleding binnen gekregen waaronder ook een aantal Asos shirts.
Nou moet ik zeggen dat ik er toch niet zo tevreden over ben...
Veel van de shirts zien er heel anders uit dan dat ze op het internet staan.
Bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
Leek me wel een leuk shirt, ik had nog een blauw shirt nodig en die kleine v hals vond ik wel netjes.
Nou trek ik hem net aan en blijkt dat die v gewoon zowat tot mijn navel komt (beetje overdreven, maar veels te diep)![]()
Jammer, maar dat weet ik dan ook weer voor de volgende keer
Mooi! Welke maat heb je uiteindelijk genomen? Ik vind het altijd moeilijk met de maten van Asos, soms valt het klein en anders juist weer groot.quote:
Ik heb het ook zwaar op de gok genomen hoor, want ik wist het uiteindelijk ook niet meerquote:Op maandag 5 september 2011 12:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi! Welke maat heb je uiteindelijk genomen? Ik vind het altijd moeilijk met de maten van Asos, soms valt het klein en anders juist weer groot.
Kan je mij een link geven waar die te koop staat? Lijkt me wel watquote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef Njosnavelin het volgende:
En voor mijn vriendje:
[ afbeelding ][
Hier is de link maar hij is nu out of stock. Misschien wordt het nog bijgevuldquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:34 schreef 12345r het volgende:
[..]
Kan je mij een link geven waar die te koop staat? Lijkt me wel wat
Ja dat kan wel kloppen, erg duur inderdaad. Ik heb zelf nog nooit iets teruggestuurd om die reden, wel verkocht op marktplaats voor de nieuwprijsquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:40 schreef Qarinx het volgende:
Ik zit even op de TNT site naar tarieven te kijken en klopt het dat je 13 EUR betaalt voor het terugsturen van een pakket? Ook als het niet echt een pakket is, maar gewoon de zak waarin het ook is geleverd? Best wel prijzig... of kent iemand goedkopere tarieven?
ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat kan wel kloppen, erg duur inderdaad. Ik heb zelf nog nooit iets teruggestuurd om die reden, wel verkocht op marktplaats voor de nieuwprijs
Ik heb 2 keer via Express geshipped en beide ontvangen op de aangegeven datum!quote:Op woensdag 14 september 2011 15:39 schreef d1ce het volgende:
Iemand ervaring met de express shipping van Asos? Ik wil graag een paar kledingstukken bestellen maar heb deze nodig op zaterdag. Zal ik de gok wagen?
EXPRESS Delivered on or before Monday 19 September 2011quote:Op woensdag 14 september 2011 16:34 schreef Schultenpauper het volgende:
[..]
Ik heb 2 keer via Express geshipped en beide ontvangen op de aangegeven datum!
Dus goede ervaring van deze kant.
Waar vind je deze kortingscodes? Ik wil een artikel hebben dat nogal prijzig is, vandaarquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:15 schreef Banaanensuiker het volgende:
ENJOY20 voor 20% korting tot zondag middernacht.
Even googlen op 'asos voucher', maar voor zover ik zie is er momenteel geen kortingscode..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef bear87 het volgende:
[..]
Waar vind je deze kortingscodes? Ik wil een artikel hebben dat nogal prijzig is, vandaar
Even snel gekeken en ik vind het heel karig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:26 schreef aardappel het volgende:
nogal karig als je het mij vraagt...
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat is je eigen verantwoordelijkheid, dus nee.
Als het hun schuld is, kun je het terug proberen te krijgen. Zou je even een mailtje moeten sturen. Ik dacht dat je gewoon iets had wat niet passend was.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hmm, oke. Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had, maar kon het al niet terug vinden. Ik had het verkeerde product toegestuurd gekregen, dus dan is het in principe hun fout/verantwoordelijkheid waar ik de dupe van ben.
ja ik heb ook een keer verzendkosten teruggehad toen ik een kapot item had gekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef MagicMedicine het volgende:
Is het mogelijk om de verzendkosten van het retourneren terug te krijgen?
deze besteld (ook al binnen, bevalt goed!)quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:48 schreef shiftsix het volgende:
geef niet toe aan de karigheid man
vecht ertegen
Nice, hoe duur?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ook mijn karige jas is binnen.
[ afbeelding ]
Link?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:32 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
deze besteld (ook al binnen, bevalt goed!)
[ afbeelding ]
(het cord shirt)
Ja, je moet dan de verzendkosten betalen inderdaad. Maar die vallen misschien mee voor een t-shirt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef Blistering het volgende:
Terugsturen vanuit NL kost wel geld he? Ik kom er dus net pas achter dat 1 besteld t-shirt vreemde mouwen heeft wat er totaal niet uitziet... Beetje jammer.
Duurt wel eens wat langer als aangegeven, waarschijnlijk begin aankomende week wel binnen...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:48 schreef Lauren. het volgende:
Hallo allemaal!
Ik heb een klein vraagje:
Ik heb schoenen besteld op de ASOS-site. Afgelopen maandag kreeg ik een mailtje dat de schoenen op de post gedaan waren. Overigens stond bij mijn bestelling dat ze er voor maandag de 24e zouden zijn. (morgen dus)
Maar ze zijn er nog niet Weten jullie met welke service ze gebracht worden en wat ermee gebeurd als er niemand thuis is? Ik was vrijdag namelijk niet thuis en er lag geen briefje in de bus dat ze langs zijn geweest ofzo.
Dankjewel alvast!
Niet echt hun fout hequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:03 schreef Chapelle het volgende:
Kutasos, wilde een paar boots halen met de bonus20 code maar moest eerst wachten tot het geld op mijn paypal stond. Nu is die klote actie voorbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |