SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenlandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?
In ieder geval niet door mijn aura van overmatige lust en onzekerheid en blablaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
Uitstraling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.
We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt?
come onquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Jahoor dat mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen
en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
Ja ik kom thuis en 't is gelijk kassa om een defintief oordeel over mij te vellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus, wat een zout op slakken hier.
Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.
Volgende keer beter.
Uistraling ??? Straal je uieren ??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Ja dat is nieuw, ken je dat niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Uistraling ??? Straal je uieren ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor dat mag.
Als jij dat vind, prima
't gaat veel via connecties heb ik gemerktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
Het is een wisselwerking, als je meer over jezelf verteld een ander ook meer over zichzelf. Je stelt je meer open door meer over jezelf te vertellen en dan krijg je meer een gesprekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.
Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.
Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"?Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
Rode vodka redbullquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)
Dan moet je wel in Amsterdam wonen, anders vertik ik het.
Dat snap ik ook schat. Denk je dat ik het leger des heils ben? Ik neuk niet met lelijke wijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.
En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
Met is nog veel mooierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.
Ik vind het van mezelf maar allemaal onbevredigend en ik word regelmatig 's nachts in paniek wakker, dat ik DIRECT bevredigd moet worden. Ik vind er van mezelf niks aan. Een scharrel zou heel geschikt zijn voor mij.
Waarom niet, als je beide ervoor open staat is dat toch ook een optie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.
En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
quote:
Echt een mooi verslag Lant. Je hebt schrijverstalenten. Ja, vaak is de verwachting mooier dan de realiteit. Sta je daar maar wat te staan, gebeurd er niks en is er niks aan; een hoop herrie en een vermoeiend gedrentel. Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het is wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh.
Wat een gedoe allemaal. Dat geloop van dat ene gebouw naar dat andere gebouw. Dodelijk vermoeiend. En daarbinnen dan ook moe. Geen geld voor drank. Wel wat van het meetingmeisje gekregen, maar daar voelde ik niks van. Ook nog een gratis shotje gehad ( toevallig) voor de ingang van een fout café.
Ja in dat eerste gebouw Dubstep en Techno. Techno was dan nog wel beter, bij Dubstep stond iedereen met hun ribbenkast voorover te buigen?
Maarja was toch moe en te nuchter.
Buiten roken tussendoor. Ja, zag zo nu en dan een leuke jongen passeren. That's it.
___
In het andere gebouw "normalere" muziek. Wel beter dansbaar, maarja was alsnog te moe en te nuchter. Daar kreeg ik oogcontact met een leuke jongeman. Hij ging op een gegeven moment naar me wijzen, een knipoog en hij kwam dichterbij ( echt flirten!!). Kwam iets van 10 min. later zijn vriendin "hoi schatje" en zoenen
Is nu echt al de zoveelste keer dat ik zoiets meemaak. OK derde keer, maar toch.
___
Terug bij de trein kwamen er twee negroïde gebroeders ( van die gangstahs). Ze vroegen waar we waren uitgegaan. Nja boeiend. Hij was geweest naar "Hotelkamer". Dus ik dacht: welke club heet nu zo??
Haha bleek dat 'ie een gangbang met zijn broer "en drie chicks" daar had gehad. Ik was toch wel even heel jaloers, weet niet waarom, zou niks met ze willen hoor. Maar gewoon zo chill in een bed hmmm.
___
Ik geloof niet dat ik bij dat ingewikkelde uitgaan mijn slag zal slaan... De keren dat het wel is gelukt daar, was ik alleen geraakt, zat ik 'n beetje zielig of zo. Twee keer dus. Ik geloof er niet meer in en ik vind het zo vermoeiend.
Helemaal alles geschoren, perfecte stylo, klaar voor intimiteiten. Niets hoor, niet eens gezoend. Het is zó moeilijk. Heel misschien dat het "toevallig" nog eens zal lukken met uitgaan, maarja geloof het niet. Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Als iedereen alleen de ander over zichzelf laat vertellen dan..... vertelt niemand wat. De ander moet ook een reden hebben om in jou leuk te vinden. Dat kan alleen door jezelf te laten zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).
Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Het is misschien te massaal en te lomp om leuk contact te maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"
mijn eerste insteek was gewoon simpel plezier en gezelligheid.. logisch na 5 dagen binnen, dan ben je al sneller tevreden met simpel contact met de medemens
ja toen ik naar mezelf in de spiegel keek bij de wc's dacht ik wel even: wow ik zie er echt geil uit nu, ik snap het niet als ik niet genomen word??
tja inderdaad wel interessanter dan de afgelopen 5 dagen die ik hier binnen heb gezeten, wachtend op niets en zoeken naar werk
Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.
Haha 1x / week een stukkie fietsen is echt te weing. Eén uur per dag wandelen is het minimum.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.
Waarom drinkt iedereen alcohol dan? Ja voor dat aangeschoten, maar hoe teren ze dan daarop mbt energiek zijn? Waar teren ze op?
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap het niet meer...
Praatjes?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Lant Praatjes vullen geen gaatjes. :-)
Verder, sja wat helpt? Ijzer slikken, sporten, gezond leven.
Rust, reinheid en regelmaat. Dat werkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee laat maar, ik krijg heel veel ijzer binnen dagelijks door al die pap en boterhammen
Ja, je ziet het ook in dit topic. De 'adviesgevers' steken er maar bleek bij af, want je krijgt geen gevoel bij ze. De mensen die eerlijk vertellen over zichzelf zijn boeiender.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef minnemin het volgende:
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.
Die voetbalmeneer speelde een goedkoop spelletje. Ja, toch jezelf durven zijn: eerlijke zelfexpressie.quote:Nog erg moeilijk vind ik aangeven wat ik zelf wil, in plaats van iets te willen op basis van wat de ander van me verwacht, of wat ik dénk dat de ander van me verwacht. De situatie van eerder deze week met voetbalmeneer is daar een voorbeeld van. Ik had gewild dat hij me respect betoond had, ik had willen vragen wat hij echt bedoelde, of zelfs willen zeggen: "Hou op, op deze manier." Ik had hem in mijn bed gewild, maar alleen als hij lief voor me was. Ik wil het zelf aan kunnen geven, die ruimte, dat respect.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Anders kan je naar het topic datingsite-ervaringen even gaan en rondvragen. Keep us posted.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Niet alle vrouwen, maar zij wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenland
Behoefte aan seks is niet weird. Wat wel weird is dat je zonder niet kan functioneren, zelfs niet als je jezelf een handje helpt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als je het moeilijk vindt een gesprek op gang te houden dan helpt het om dingen die zij bijv. vertelt ook op jezelf te betrekken en daar wat over te vertellen. Het moet geen monoloog worden nee, maar wel dat jullie beide aan het woord zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap het niet meer...
De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg trouwens wel meer energie van alcohol. Althans, zo voelt het omdat ik dan extraverter word.
Misschien dat ik eigenlijk niet introvert ben, maar alleen onzeker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?
Dat is iedereen op zijn eigen wijze, zeker als je 19 bent. Maar daarin ga jij je ongetwijfeld goed door ontwikkelen. Want je hebt veel kwaliteiten en je zult ervaren dat je steeds meer overwicht krijgt in tal van situaties. Gebruik je studie tijd ook om fysiek wat losser te worden. Leren dansen is daarvoor heel geschikt. Als je je vrijer voelt, word je vanzelf spontaner.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien dat ik eigenlijk niet introvert ben, maar alleen onzeker.
Wanneer van wij nou eens daten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Anders kan je naar het topic datingsite-ervaringen even gaan en rondvragen. Keep us posted.
Exact dus. Passieve vrouwen die nederlandsche dames.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, maar zij wel.
Maar het is ook het idee: als hij me leuk vond, had hij al wel een move gemaakt.
In onze cultuur is het redelijk standaard dat de man de eerste move maakt. Als hij dat niet doet, is het toch geen kromme logica wanneer je dan inschat dat hij je waarschijnlijk niet zit zitten? Natuurlijk gaat het niet altijd op, maar ik snap het gevoel wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Exact dus. Passieve vrouwen die nederlandsche dames.
Als JIJ iemand leuk vind, dan ga JIJ er toch op af? Nee, dan gaan we wachten tot hij een move maakt. Want als hij het niet doet, vindt hij je niet leuk genoeg? Wat is dat voor een domme logica?
Excuuscultuur om zelf eens wat actie te ondernemen. Ja, dat is eng ja. Van de andere kant ook.
zelf te onzeker om iets te ondernemen, maar wel een grote bakkes....
denk eerder dat je wat losser gaat worden van alcohol ipv energiequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg trouwens wel meer energie van alcohol. Althans, zo voelt het omdat ik dan extraverter word.
Het gevoel van opgewekt en los zijn is voor mij een beetje vergelijkbaar met energiek.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk eerder dat je wat losser gaat worden van alcohol ipv energie
Je praat vast wat makkelijker en je bent wat meer op je gemak.
Ik vind dan ook dat vrouwen het stemrecht terug moeten geven, weg met die oostindische emancipatie. Prima als je geen actie wilt ondernemen als vrouw en dit soort logica wil hebben, maar lever dan ook de rechten in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In onze cultuur is het redelijk standaard dat de man de eerste move maakt. Als hij dat niet doet, is het toch geen kromme logica wanneer je dan inschat dat hij je waarschijnlijk niet zit zitten? Natuurlijk gaat het niet altijd op, maar ik snap het gevoel wel.
Ik denk dat de oorzaak ook bij mannen ligt. Vrouwen zijn eenmaal gewend om versierd te worden. Als dat niet meer gebeurt moeten ze zelf wel een keer die move maken. Maar voor nu hoeft dat meestal niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat vrouwen het stemrecht terug moeten geven, weg met die oostindische emancipatie. Prima als je geen actie wilt ondernemen als vrouw en dit soort logica wil hebben, maar lever dan ook de rechten in.
Maar goed, mag ik dan ook concluderen dat als een meisje niet op me afstapt terwijl ik zo overduidelijk flirt en met mn klabanus aan het zwaaien ben, dat ze me niet leuk genoeg vindt?
Ze heeft last van acne wil zich daardoor niet in sociale leven storten. Dacht ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Bij jou krijg ik een beetje t idee dat je ergens een soort van blokkades voor jezelf opwerpt om dingen niet te doen, omdat je.. te vaak gekwetst bent?@strawberry dit
Dit is natuurlijk enkel een gok though, aangezien ik je helemaal niet zo goed ken. Maar dat is mijn inschatting, van een afstandje
Nee, ik ben eigenlijk nooit echt gekwetst of zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Bij jou krijg ik een beetje t idee dat je ergens een soort van blokkades voor jezelf opwerpt om dingen niet te doen, omdat je.. te vaak gekwetst bent?@strawberry dit
Dit is natuurlijk enkel een gok though, aangezien ik je helemaal niet zo goed ken. Maar dat is mijn inschatting, van een afstandje
Ik hou jongens op afstand zo lang ik niet lekker in mijn vel zit, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft last van acne wil zich daardoor niet in sociale leven storten. Dacht ik.
Maar verder? Klopt t verder wel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ben eigenlijk nooit echt gekwetst of zo.
Blokkades...ja, dat zou kunnen. Maar dat komt geheel door mijzelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maar verder? Klopt t verder wel?
Mkay. Omdat je niet lekker in je vel zit dus? En dat gebruik je als reden jongens op een afstand te houden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Blokkades...ja, dat zou kunnen. Maar dat komt geheel door mijzelf.
Dat is waar. Zoals ik al zei, ik mis het buitenland. Ik vind het allemaal zo eenzijdigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat de oorzaak ook bij mannen ligt. Vrouwen zijn eenmaal gewend om versierd te worden. Als dat niet meer gebeurt moeten ze zelf wel een keer die move maken. Maar voor nu hoeft dat meestal niet.
Nah, het is meer dat ik geen relatie wil als ik mezelf lelijk vind. Zo'n onzekere vriendin zit niemand op te wachten. Bovendien ligt er dan extra druk op mijn uiterlijk en dat wil ik (nog) niet. Ik wil de dingen waar ik echt onzeker over ben en die ik kan oplossen, eerst oplossen. Je kan je ook beter blootgeven als je gewoon blij bent met je gezicht enzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Mkay. Omdat je niet lekker in je vel zit dus? En dat gebruik je als reden jongens op een afstand te houden?maar dan zet je toch een soort van je leven op pauze? En is het niet ook een soort van minderwaardigheidscomplex eigenlijk (misschien?)? Dat je eigk ergens bang bent dat je niet 'goed' genoeg bent, niet mooi en interessant genoeg voor jongens om een serieuze relatie mee te willen oid? En dat je daarom dat van niet lekker in je vel zitten als een soort van excuus gebruikt?
^
This is what you'd call "speculation"
Dat snap ik, snap alleen niet waarom je dan zonodig iedereen op afstand zou moeten houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik begrijp het wel. Je gezicht is toch je visitekaartje en als je daar niet lekker bij voelt, straal je dat ook uit.
Omdat je onzeker bent over hoe ze daarop reageren. En doordat je die houding aanneemt blijf je onzeker en iedereen op afstand houden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, snap alleen niet waarom je dan zonodig iedereen op afstand zou moeten houden.
Zou het liefst ook al vrouwen ontwijken tot ik een paar kilo kwijt ben.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, snap alleen niet waarom je dan zonodig iedereen op afstand zou moeten houden.
Gaat niet om die jongen, ik vind dat gewoon ongemakkelijk als ik zelf onzeker ben over mijn acne.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
Snap dat niet hoor, mag er toch vanuit gaan dat een jongen je neemt zoals je bent dus waarom zou je je er zo druk over moeten maken?
Dan begrijpen wij elkaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou het liefst ook al vrouwen ontwijken tot ik een paar kilo kwijt ben.
Klopt helemaal. Maar maak dat maar eens wijs bij die hele gedachtegang enzo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Omdat je onzeker bent over hoe ze daarop reageren. En doordat je die houding aanneemt blijf je onzeker en iedereen op afstand houden.
Een ding zit er in dat je gewoon niet moet doen: voor een ander denken.
Snap ik uiteraard. Is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat niet om die jongen, ik vind dat gewoon ongemakkelijk als ik zelf onzeker ben over mijn acne.
Nee, dus niet, want het gaat om mezelf en waar ik me prettig bij voel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
Snap ik uiteraard. Is ook moeilijk.
Maar je kan het ook anders zien, je weet meteen wat je aan mensen hebt op zo'n manier.
Mannen zetten vaak wel de eerste stap, als het gaat om een date af te spreken (dat soort concrete stappen). Maar als het gaat om flirten heb je gelijk. Vrouwen flirten ook naar mannen en nemen daarin net zo vaak het initiatief.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij is er niet echt een standaard regel op wie de eerste move moet maken, lijkt me dat dat wel vanzelf gaat mits die aantrekkingskracht er is.
Wij leven echt in een andere wereld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mannen maken vaak wel de eerste stap, als het gaat om een date af te spreken (dat soort concrete stappen). Maar als het gaat om flirten heb je gelijk. Vrouwen flirten ook naar mannen en nemen daarin net zo vaak het initiatief.
Ik snap je wel en geef je geen ongelijk. Maar je comfortzone kun je ook uitbreiden. Je verkeert in de luxe positie dat je acné voor verbetering vatbaar is. Veel mensen moeten het doen met een minder aantrekkelijk uiterlijk. En de meeste mensen hebben wel iets om onzeker over te zijn. Geen reden om je te verschuilen, ook niet als het tijdelijk is. Ik geef je evenmin gelijk. Doe wat je wilt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dus niet, want het gaat om mezelf en waar ik me prettig bij voel.
Dat is ook wat ik zou zeggen objectief gezien, maar zo werkt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:53 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik snap je wel en geef je geen ongelijk. Maar je comfortzone kun je ook uitbreiden. Je verkeert in de luxe positie dat je acné voor verbetering vatbaar is. Veel mensen moeten het doen met een minder aantrekkelijk uiterlijk. En de meeste mensen hebben wel iets om onzeker over te zijn. Geen reden om je te verschuilen, ook niet als het tijdelijk is. Ik geef je evenmin gelijk. Doe wat je wilt.
Minder, maar het komt wel voor. Zelf maar 1x keer meegemaakt, maar ik ben geen goede maatstaf. Meer aantrekkelijke mannen zal het vast vaker overkomen. Wel heb ik de indruk dat het eerder de vrouwen zijn die de man uitkiezen, dan andersom (door selectiever te zijn).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwen doen ook een eerste stap om te date hoor.
Weet niet waar je dat idee vandaan haalt?
Dat is een goede verklaring. Maar is het ook een goede reden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik zou zeggen objectief gezien, maar zo werkt het gewoon niet.
Ik denk dat het voornamelijk getriggerd is omdat ik een tijd lang acne-vrij ben geweest. Als je eenmaal weet hoe dat is, dan wil je dat weer terug.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wij leven echt in een andere wereld.
Acne is een bitch, inderdaadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gaat niet om die jongen, ik vind dat gewoon ongemakkelijk als ik zelf onzeker ben over mijn acne.
Als je onzeker over je huid bent, blijf je dat volgens mij wel een beetje. Niet iedereen kan er altijd goed uizien, maar dan hoef je niet meteen geen relatie te hoeven of andere dingen uit te stellen. Dat vind ik wat extreem en ik vind het meer een slechte smoes. (Niet dat ik het zelf nooit doe, maar het blijft een smoes, vind ik)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, het is meer dat ik geen relatie wil als ik mezelf lelijk vind. Zo'n onzekere vriendin zit niemand op te wachten. Bovendien ligt er dan extra druk op mijn uiterlijk en dat wil ik (nog) niet. Ik wil de dingen waar ik echt onzeker over ben en die ik kan oplossen, eerst oplossen. Je kan je ook beter blootgeven als je gewoon blij bent met je gezicht enzo.
En nee ik zal mezelf niet altijd lelijk vinden.Gewoon een mooie huid is genoeg.
Dus jij hebt liever een vrouw die jebleuk vind om je uiterlijk dan om je innerlijk?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee.
Maar aantrekkelijke mannen leven wel in een andere wereld dan onaantrekkelijke mannen. Ik ben nu alleen maar objectief aan het doen en zie daarom beide kanten. Meer vrouwelijk interesse in mijn uiterlijk is voor mij een droom, helaas.
Wat een gelul. Ik ben zeker een aantrekkelijke man, maar je moet het toch echt zelf doen hoor. vrouwen in NL doen niet zoveel hoor, af en toe eens een speelse blik. Maar dan heb je het wel gehad ook. Natuurlijk gebeurt het weleens, soit, maar verwacht er niet teveel van zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee.
Maar aantrekkelijke mannen leven wel in een andere wereld dan onaantrekkelijke mannen. Ik ben nu alleen maar objectief aan het doen en zie daarom beide kanten. Meer vrouwelijk interesse in mijn uiterlijk is voor mij een droom, helaas.
Hoezo? Als de acne weg is heb ik geen reden om onzeker te zijn over mijn huid en kan ik eventueel een vriendje in de ogen kijken zonder me zo bewust te voelen van mijn acne en dat hij daar naar kijkt. Het is gewoon ranzig (en pijnlijk).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:22 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je onzeker over je huid bent, blijf je dat volgens mij wel een beetje.
haha nee. Ik val op allerlei vrouwen, vaak om hun innerlijk. Maar mijn innerlijk is ook al niet populair: te beschouwendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een vrouw die jebleuk vind om je uiterlijk dan om je innerlijk?
Wat ik vaak merk is dat "lelijke" mannen de lat zo extreem hoog leggen. Ze willen de mooiste vrouwen. Dat gaat nooit lukken dus focus je daar niet op.
Krijg je de kans, waag een poging maar focus er niet op.
Daarom probeer ik maar knapper te worden want ik val altijd op te mooie meiden, Daisy, Quita en als je die Gerrie onzin meetelt haar ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever een vrouw die jebleuk vind om je uiterlijk dan om je innerlijk?
Wat ik vaak merk is dat "lelijke" mannen de lat zo extreem hoog leggen. Ze willen de mooiste vrouwen. Dat gaat nooit lukken dus focus je daar niet op.
Krijg je de kans, waag een poging maar focus er niet op.
Zweverig, het woord is zweverig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha nee. Ik val op allerlei vrouwen, vaak om hun innerlijk. Maar mijn innerlijk is ook al niet populair: te beschouwend.
Duidelijker graag. "Zweverig" is te zweverig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zweverig, het woord is zweverig.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Duidelijker graag. "Zweverig" is te zweverig.
Een beetje, in de zomer minder.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb jij acne
wil jij daarover praten
belemmert dat jou in het versieren KeizerKuzco
Op de meet kwam je anders redelijk doortastend over.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha nee. Ik val op allerlei vrouwen, vaak om hun innerlijk. Maar mijn innerlijk is ook al niet populair: te beschouwend.
okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een beetje, in de zomer minder.
Het zorgt dat ik me minder aantrekkelijk voel dan wanneer ik het niet zou hebben.
Zeker. Het is jammer maar zoveel is het niet, en ik zorg dat het ook niet erger wordt. Ik manage het wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oke
het klinkt alsof je de situatie nog wel enigszins onder controle hebt en je jezelf er niet te veel in verliest
als het wat minder gaat en tot werkelijke problemen gaat leiden bij het versieren, mag je hier altijd komen praten
- geen connecties/ vriendengroepenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Zeker. Het is jammer maar zoveel is het niet, en ik zorg dat het ook niet erger wordt. Ik manage het wel.
Bedankt dat ik hier mag komen, lanterfanteraar, oprecht.
Ik lees dat jij niet zoveel succes hebt bij de jongens? Wat is daarvan de oorzaak, denk je?
Met wie ga je uit dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
- geen connecties/ vriendengroepen
- moeheid tijdens uitgaan
met een meisje van internet ( telkens een nieuw meisje)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:41 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Met wie ga je uit dan?
Ga je vanavond?
Gezellig met mij mee toch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met een meisje van internet ( telkens een nieuw meisje)
nee want ik ben afgelopen nacht al geweest en dus "brak" en morgen ga ik naar Parkpop
En die meisjes zijn niet zo leuk dat het vriendinnen worden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met een meisje van internet ( telkens een nieuw meisje)
nee want ik ben afgelopen nacht al geweest en dus "brak" en morgen ga ik naar Parkpop
Het was een grapje he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee heb al chicks geregeld, meerdere zelfs
ze wonen ver weg, in alle uithoekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En die meisjes zijn niet zo leuk dat het vriendinnen worden?
Parkpop is wel tof denk ik
Als ik een geil blondje voorbij zie lopen zal ik je groeten morgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ze wonen ver weg, in alle uithoeken
daarom is 't geen vast vriendengroepje
ja ben benieuwd, heb mn outfit al klaar. toch maar weer m'n strakke shirtje met v-hals
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik een geil blondje voorbij zie lopen zal ik je groeten morgen.
Is dat erg dan?quote:
Goede keuzequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ze wonen ver weg, in alle uithoeken
daarom is 't geen vast vriendengroepje
ja ben benieuwd, heb mn outfit al klaar. toch maar weer m'n strakke shirtje met v-hals
It aint warm when she's away <3quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ain't no sunshine when she's gone... :-)
Yep. een vriend beweerde dat ik kon zingen, dus had dat nummer uitgekozen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
It aint warm when she's away <3
gruwelijk nummer
Uitgekozen om? Lijkt me lastig nummer om te zingenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Yep. een vriend beweerde dat ik kon zingen, dus had dat nummer uitgekozen.
Dat zou ik ook niet uit mijn hoofd weten hoor, maar het is zo'n deuntje dat in je hoofd blijft hangen. Ik heb het ook wel eens bij nummers van MJ, toen hij overleed werden er opeens allemaal nummers gedraaid waarvan ik helemaal niet wist dat ze van hem warenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
Ik schaam me er voor dat ik pas in april dit jaar er achter kwam dat Bill Withers dit zong.
Of er überhaupt achter kwam wie Bill Withers was.
Ik kende de muziek van hem wel maar ik had die naam gek genoeg nooit gehoord.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet uit mijn hoofd weten hoor, maar het is zo'n deuntje dat in je hoofd blijft hangen. Ik heb het ook wel eens bij nummers van MJ, toen hij overleed werden er opeens allemaal nummers gedraaid waarvan ik helemaal niet wist dat ze van hem waren
Ik ken eigenlijk alleen dat nummer, heeft hij nog meer goede muziek?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kende de muziek van hem wel maar ik had die naam gek genoeg nooit gehoord.
Just the Two of Us, Lean on me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dat nummer, heeft hij nog meer goede muziek?
Na 3 jaar ging ze met een ander vandoor.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef Godshand het volgende:
Ik wordt beregeil van die Lanterfant..
Ze doet mij denken aan mn 1e ex. Zowel zij als ik waren nog maagd. Bij de 2e nacht naast mij slapen, sloeg ze maar de hand aan zichzelf. (Ik durfde nog niet meteen erop te springen). Die nacht gingen we los, en de 1e 6 maanden hebben we werkelijk alle hoeken van de kamer en elkaar gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het sowieso vrij normaal dat je de eerste 6 maanden van een relatie weinig anders doet dan overal neuken.
Inderdaad, nu kan ik me weer huilend gaan aftrekken op Gerrie je word bedankt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef minibeer het volgende:
[..]maak de nerdjes zonder vriendin maar weer lekker
godverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:06 schreef minibeer het volgende:
[..]maak de nerdjes zonder vriendin maar weer lekker
Zeker als je allebei maagd bent. Lanter moet dus vooral een maagd vinden.. Kunnen ze lekker alles ontdekken..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het sowieso vrij normaal dat je de eerste 6 maanden van een relatie weinig anders doet dan overal neuken.
Gister bij het jammen ook, na het spelen zat de vriendin van de gitarist (tevens zangeres) de hele tijd geil te kreunen als ze knuffelden, ik werd er gek vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, nu kan ik me weer huilend gaan aftrekken op Gerrie je word bedankt.
Als je ooit op tour gaat, volgt er vast een mogelijkheid hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gister bij het jammen ook, na het spelen zat de vriendin van de gitarist (tevens zangeres) de hele tijd geil te kreunen als ze knuffelden, ik werd er gek van(lichtelijk jaloers)
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
ja ik moet ook snel kreunenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gister bij het jammen ook, na het spelen zat de vriendin van de gitarist (tevens zangeres) de hele tijd geil te kreunen als ze knuffelden, ik werd er gek van(lichtelijk jaloers)
Ik vind d'r niet echt aantrekkelijk, en ik was invaldrummer, dus dat zal er niet zo snel van komenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je ooit op tour gaat, volgt er vast een mogelijkheid haha
Ik doe niet alsof seks onbelangrijk is. Ik ben de laatste die dat beweerd. Sja wat moet dat moet he :-)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]![]()
pff en jullie dan alsof seks zo onbelangrijk is, jezus, ik wist het wel!!!
mijn vriendin ligt zelfs in de dierentuin te seksen met haar vriend, omdat ze het dan niet kunnen houden
ja ik moet ook snel kreunen
bah bah ik mis het zo erg
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mijn vriendin ligt zelfs in de dierentuin te seksen met haar vriend, omdat ze het dan niet kunnen houden
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef minnemin het volgende:
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.
Waarschijnlijk bedoelde ze dat inderdaad met dat ik meer over mijzelf moest praten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je het moeilijk vindt een gesprek op gang te houden dan helpt het om dingen die zij bijv. vertelt ook op jezelf te betrekken en daar wat over te vertellen. Het moet geen monoloog worden nee, maar wel dat jullie beide aan het woord zijn.
Nou, je moet gewoon de ander zaken vragen wat haar interesseert, en dan openstaan voor haar tegenvragen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde ze dat inderdaad met dat ik meer over mijzelf moest praten.
Maar gek genoeg zeggen alle boeken dus dat je vooral niet over jezelf moet praten en dat je de ander vooral aan het woord moet laten.
Blijkbaar moet je een balans hierin vinden. Voor mij is dit allemaal veel te vaag en vind ik het maar verwarrend.
100%quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is lanterfanteraard 4real? Want ik checkte net haar fobo en kreeg bijkans een stijfje. Kgeil op 'r.
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gifquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat betekent 14.gif
is dat een code DenWauwelaar
Als je ook maagd ben, zou ik maar een poging wagen dan...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef BeamofLight het volgende:
Is lanterfanteraard 4real? Want ik checkte net haar fobo en kreeg bijkans een stijfje. Kgeil op 'r.
Lol heb je me zitten afluisteren?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, je moet gewoon de ander zaken vragen wat haar interesseert, en dan openstaan voor haar tegenvragen.
Op de meet deed je het gewoon goed hoor, het is gewoon gesprekjes als:
"Hey doe je aan dansen?"
"Ja, salsa."
"Hoe ben je daar aan begonnen?"
"Nou, op een dag...blablablabla... dans jij dan ook?"
"Nee/Ja"
"Hoe ben jij er dan aan begonnen?/Wat doe jij graag dan in je vrije tijd?"
"Nou ik kwam iemand tegen en die danste en blablabla.... / Nou, ik sport liever zoals tennis....blablabla"
en in die laatste zin begin je een verhaal over jezelf dus
Dyna, het is net pingpong, je legt de aandacht steeds bij de ander terug met vragen, en die slaat de aandacht naar jou terug met een wedervraag. Smashes bestaan alleen niet
Nee ik moest aan salsa denken omdat ik het er met mn laatste date over had...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lol heb je me zitten afluisteren?
Ik kom net terug van een verjaardagsfeestje van een meisje dat ik slechts zijdelings ken. Goede kans om nieuwe mensen te leren kennen, want al haar vriendinnen/vrienden staan buiten de cirkel met mensen waar ik mij normaal in rond begeef.
En dat waren dus allemaal psychologie / tandarts meisjes die aan salsa doen.
Helpt het als ik ja zou zeggen, want dan zeg ik jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je ook maagd ben, zou ik maar een poging wagen dan...
Kunnen jullie elkaar blij maken
Die hebben ritme gevoelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Je weet wat ze zeggen van vrouwen die goed kunnen dansen he![]()
Dat zijn dames die je nadien moet betalen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
bedoel je daarmee dat ze met hun heupen zo in een soort tempo blablabla gaan tijdens de beurtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ah daarom wil jij buikdansenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
bedoel je daarmee dat ze met hun heupen zo in een soort tempo blablabla gaan tijdens de beurt
Nou, wat zou je daar over zeggen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Nee die vallen weer in een andere categoriequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat zijn dames die je nadien moet betalen?
nou normaal ben ik niet zo van het dansenquote:
Ik denk zelfs dat het totaal niet handig is om maagd-zijn als criterium te nemen. Dan komen er enkel jongens zoals van Beauty and the Nerd. Dat zijn de mannelijke maagden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je ook maagd ben, zou ik maar een poging wagen dan...
Kunnen jullie elkaar blij maken
Mijn ego wat doe je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het totaal niet handig is om maagd-zijn als criterium te nemen. Dan komen er enkel jongens zoals van Beauty and the Nerd. Dat waren de mannelijke maagden.
Hallo niet elke maagd is een nerd hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het totaal niet handig is om maagd-zijn als criterium te nemen. Dan komen er enkel jongens zoals van Beauty and the Nerd. Dat waren de mannelijke maagden.
Ik ben nog steeds maagd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hallo niet elke maagd is een nerd hoor.
Zelfs die knappe fotomodellen zijn ooit maagd geweest...
Tot ze 14 waren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ja wat wil je nou: een maagd of geen maagd. Kan nu nog switchen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het totaal niet handig is om maagd-zijn als criterium te nemen. Dan komen er enkel jongens zoals van Beauty and the Nerd. Dat zijn de mannelijke maagden.
goed zoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Net alsof dat wat boeit of je met een maagd gaat of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou: een maagd of geen maagd. Kan nu nog switchen!
Hij is fotomodel?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
goed zo
heb je in ieder geval iets van je opleiding geleerd
Dit leer je op een opleiding?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
goed zo
heb je in ieder geval iets van je opleiding geleerd
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Tot ze 14 waren.
Hoe wist je dat ik ontmaagd was op mn 14de? WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Zie dat ego kelderen en kelderen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik ontmaagd was op mn 14de? WTF?
Het verschil is alleen dat ze dat niet blijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
haha je nieuwe plaatje lijkt op Technoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat ze dat niet blijven.
Ik heb het nu over mannelijke fotomodellen he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat ze dat niet blijven.
Jort Kelder neukt dit:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jort Kelderen... maar ja zelfs die...
Heb je een stuk over?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jort Kelder neukt dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik ga alvast wat draad pakken en een boom uitzoeken.
Ah man, dit meen je niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jort Kelder neukt dit:
[ afbeelding ]![]()
Alleen voor mede-maagden ja.quote:
Ik wordt hier gewoon stil van, ben sprakeloos...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah man, dit meen je niet.
Moet je die mannelijke kaaklijn van haar zien, net een travestiet. Houd dan je G-mens maar zeg.
Valt mee, ze overdrijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt hier gewoon stil van, ben sprakeloos...
Beetje jammer lant, minpunten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ah man, dit meen je niet.
Moet je die mannelijke kaaklijn van haar zien, net een travestiet. Houd dan je G-mens maar zeg.
Één en al deceptie, die UI van mij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
haha je nieuwe plaatje lijkt op Techno
Gerrie kon ik nog begrijpen eerlijk waar, maar Lauren Verster travestiet.quote:
Je oude vond ik leukerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één en al deceptie, die UI van mij.
Och, voor een keertje zou ik die kaaklijn wel tolereren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, met mijn vriendinnen hadden we het weleens over die Lauren Verster en haar mannelijke kaaklijn. Weird dat zoiets dan niet opvalt bij mannen, hij is namelijk wel heel erg prominent mannelijk aanwezig. Zou het bijna vergelijken met borsthaar oid.
Dus omdat ze een sterke kaaklijk heeft = mannelijk? Rare redenatie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh, met mijn vriendinnen hadden we het weleens over die Lauren Verster en haar mannelijke kaaklijn. Weird dat zoiets dan niet opvalt bij mannen, hij is namelijk wel heel erg prominent mannelijk aanwezig. Zou het bijna vergelijken met borsthaar oid.
So i seequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn oude staat er zelfs twee keer in.
Nou kaaklijn boeiend zeg...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
zo raar is het nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus omdat ze een sterke kaaklijk heeft = mannelijk? Rare redenatie.
ja voor de rest ziet ze er wel prima uitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou kaaklijn boeiend zeg...
Voor de rest is het gewoon een mooie vrouw.
The Bold?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zo raar is het niet
"Vrouwen wensen vaak een smalle kin en spitsere kaak terwijl de heren juist een stoere en brede kaak en kin willen".
zie Ridge Forrester van The Bold bijv.
[..]
ja voor de rest ziet ze er wel prima uit
The horror.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat staat hier al sinds mijn geboorte aan met dat dagelijkse bijna-geneuk van ze.
Dat ligt net aan waar je op valt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zo raar is het niet
"Vrouwen wensen vaak een smalle kin en spitsere kaak terwijl de heren juist een stoere en brede kaak en kin willen".
zie Ridge Forrester van The Bold bijv.
[..]
ja voor de rest ziet ze er wel prima uit
En ik vind dat ze niet eens een brede kaaklijn heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Jort Kelder neukt dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik begrijp wel wat lant bedoelt maar mannelijk vind ik het ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En ik vind dat ze niet eens een brede kaaklijn heeft
het is niet bepaald mijn type, maar voor ieder wat wils he. Zo lelijk is ze ook weer niet, te mooi voor jort das duidelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, voor een keertje zou ik die kaaklijn wel tolereren.
Ze is leuk, niet mooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
het is niet bepaald mijn type, maar voor ieder wat wils he. Zo lelijk is ze ook weer niet, te mooi voor jort das duidelijk.
Ja als je daar fysiek op valt, kun je echt niet ontkennen dat je op sterk aanwezige mannelijke kenmerken valtquote:
Wie is gerrie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Jort geeft wel een voorbeeld, ik hoef alleen bekend te worden dus. Dus allen wat slechte programma's presenteren en Gerrie is de mijne. Dank je Jort voor deze boodschap van hoop.
Okee prima op een paar voorwaarden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:25 schreef Godshand het volgende:
Heloef moet maar van Gerie naar Gerda gaan:
http://contacten.marktpla(...)3D%3D&fta_ind=9&fs=1
Ja Gerrit van oh oh cherso laten we het daar maar ophouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie is gerrie?
Gerrit van oh oh cherso, die lust ik nou wel.
Hij was al bekend voor hij programmas deed. Hoofdredacteur van Quote, dus die had al een aardig imperium met flink wat geld ook. Opgegroeid in een zeer kakkerig milieu, enzovoort.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Jort geeft wel een voorbeeld, ik hoef alleen bekend te worden dus. Dus allen wat slechte programma's presenteren en Gerrie is de mijne. Dank je Jort voor deze boodschap van hoop.
Dit dus wel een mooie vrouw maar niks bijzonders.quote:
Daar moeten we heel blij mee zijn.quote:
Wauw, ik heb haar even opgezocht maar ze is wel heel mooiquote:
Mooie vrouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Wauw, ik heb haar even opgezocht maar ze is wel heel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Zijn gladde praatjes en arrogantie misschien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh Jort, dat is die meneer van het programma over de PC Hoofd toch?
Wel, ik heb hem eens goed bekeken op Google Afbeeldingen en hij is niet echt mijn type.. kakker, blauwe ogen.
Maar op de televisie vind ik het toch ( stiekem) een best wel aantrekkelijke meneer. Ik weet niet zo goed waarom. Ik denk dat ik me op zich wel zou laten nemen door hem. Wat me in ieder geval opvalt, is dat zijn gelaatsexpressie uitstekend is.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wel, ik heb hem eens goed bekeken op Google Afbeeldingen en hij is niet echt mijn type.. kakker, blauwe ogen.
Maar op de televisie vind ik het toch ( stiekem) een best wel aantrekkelijke meneer. Ik weet niet zo goed waarom. Ik denk dat ik me op zich wel zou laten nemen door hem. Wat me in ieder geval opvalt, is dat zijn gelaatsexpressie uitstekend is.
Ik lees het nu pasquote:
Je kan je dus wel in lants broekje praten.quote:
Ik las er ook overheen.quote:
Ze is wel eerlijk, dat welquote:
Nice!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan je dus wel in lants broekje praten.
Nee maar hij is toch van dat programma ook dat hij mensen meeneemt naar een eiland om daar dan over hun leven te praten een week lang? Ook bij het avondlicht etc. Dat gaat diep en psychologisch. Dan zou ik best op zo'n avond genomen kunnen worden.quote:
Das Rik Felderhof schat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee maar hij is toch van dat programma ook dat hij mensen meeneemt naar een eiland om daar dan over hun leven te praten een week lang? Ook bij het avondlicht etc. Dat gaat diep en psychologisch. Dan zou ik best op zo'n avond genomen kunnen worden.
Ok, nu weet ik het zeker. Passquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat blijkt bij Mila maar weer inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Niet iedereen kan stijl hebben.
Een eiland en avondlicht is genoeg?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee maar hij is toch van dat programma ook dat hij mensen meeneemt naar een eiland om daar dan over hun leven te praten een week lang? Ook bij het avondlicht etc. Dat gaat diep en psychologisch. Dan zou ik best op zo'n avond genomen kunnen worden.
Ohhh wauw... heeeel veel sterkte mocht het niet lukkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef minnemin het volgende:
getver, ik heb mijn eisprong en ik sta in lanterfantermodus. ga nu naar een feestje, ik hoop dat ik daarna in de stad iemand op kan pikken. Ik hoop niet dat ik gedesillusioneerd raak als het niet lukt!
Zoveel fout aan deze tekst. Zoveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm ik denk dat hij juist heeft waar jullie allemaal zo hard naar op zoek zijn ( vooral MLiG met die domme boeken). De "it" of zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom zou je je door zon kakker willen laten nemen
Wel dus schijnbaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij juist heeft waar jullie allemaal zo hard naar op zoek zijn ( vooral MLiG met die domme boeken). De "it" of zo.
Vooralsnog, ik kick echt niet op kakkers.
Weet niet of je daarnaar opzoek moet zijn, gladde praatjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij juist heeft waar jullie allemaal zo hard naar op zoek zijn ( vooral MLiG met die domme boeken). De "it" of zo.
Vooralsnog, ik kick echt niet op kakkers.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooie vrouw.
Trouwens Go Back To The Zoo op 3 zeker moeite waard om te kijken.Dat hysterische blonde wijf van BNN nu op Hilversum 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
och voor een keertje zoquote:Op zondag 26 juni 2011 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet of je daarnaar opzoek moet zijn, gladde praatjes.
Als er een ding is waar ik echt een hekel aan heb zijn het wel dat soort gasten. En uiteraard meiden die daarin trappen.
Heb jij het scenario geschreven voor the Bachelor?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:58 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een eiland en avondlicht is genoeg?
Mwah vond het wel meevallen, maar een enorm televisietalent vind ik het ook weer niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hysterische blonde wijf van BNN nu op Hilversum 3
Alsof zijn om haar televisietalent op tv is.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah vond het wel meevallen, maar een enorm televisietalent vind ik het ook weer niet.
Is toch ook grappigquote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
Ergens vind ik dit bijzonder hilarisch.
Zowel Lanterfanteraar als Minnemin die keihard gepaald willen worden. Iedereen steekt op indirecte wijze steeds de hand omhoog in dit topic met: "oh ik wil je wel doen hoor!'' maar het zal nooit kans van slagen hebben.
Wat frustrerend lijkt me dat.
Gewoon niet aan beginnen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
Zowel Lanterfanteraar als Minnemin die keihard gepaald willen worden. Iedereen steekt op indirecte wijze steeds de hand omhoog in dit topic met: "oh ik wil je wel doen hoor!'' maar het zal nooit kans van slagen hebben.
Ze won een midden in de zomer onzin programma van BNN tsja.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof zijn om haar televisietalent op tv is.
Waarom zouden ze audities in bikini hebben gedaan?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze won een midden in de zomer onzin programma van BNN tsja.
BNN dus dan moet het sex zijn dus moeten ze in bikini. Overdreven gedoe allemaal eigenlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom zouden ze audities in bikini hebben gedaan?
Nicolette Kluijverquote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
BNN dus dan moet het sex zijn dus moeten ze in bikini. Overdreven gedoe allemaal eigenlijk.
Ook al was dat de enige reden dat ik keek.![]()
O ja en omdat het zomer was en er was niks anders.
Ik meld me af. Vrouwen die het met Jort willen doen, nee dank je.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:07 schreef Supersoep het volgende:
Een beetje smaak is wel gewenst inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik meld me af. Vrouwen die het met Jort willen doen, nee dank je.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:19 schreef RandyMcRanderson het volgende:
nicolette kluijver gadverdamme nee man in alle opzichten
Vind het wel een leuk mens. Maar eerder iemand waar je een avond mee gaat stappen als vrienden.quote:
Ik zou wel vragen om aan dr neptieten te mogen zitten, ben toch benieuwd...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk mens. Maar eerder iemand waar je een avond mee gaat stappen als vrienden.
Ja dat ookquote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk mens. Maar eerder iemand waar je een avond mee gaat stappen als vrienden.
Omdat ze ook willen checken of het onder de kleren ook wel allemaal geil is. Ik heb na de auditie niet één aflevering gezien.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
BNN dus dan moet het sex zijn dus moeten ze in bikini. Overdreven gedoe allemaal eigenlijk.
Ook al was dat de enige reden dat ik keek.![]()
O ja en omdat het zomer was en er was niks anders.
Nou van de C cup Zweedse sletten die Hugh altijd er op zet hebben we er ook wel genoeg gezien.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die Hefner zal zich wel achter zijn oren gekrabt hebben toen hij zag wat voor figuren we hier in nl op de cover van de playboy zetten
Nou diegene waar Gerrie tegen moest in de finale was nou niet geweldig om te zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat ze ook willen checken of het onder de kleren ook wel allemaal geil is. Ik heb na de auditie niet één aflevering gezien.
Die ken ik ja, die kluns.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou diegene waar Gerrie tegen moest in de finale was nou niet geweldig om te zien.
Nou niet hetzelfde als ik mag ik hopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ah nu snap ik hem, Geraldine...
Sja inwisselbaar blondje, wat moet ik ervan vinden?
Als er een middelvingersmiley was had ik hem in plaats van deze tekst gebruiktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het totaal niet handig is om maagd-zijn als criterium te nemen. Dan komen er enkel jongens zoals van Beauty and the Nerd. Dat zijn de mannelijke maagden.
Ik zou haar alleen aanspreken als ik zo dronken was dat ik niet een paar stappen verder kan zetten naar een leuk meisje.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou niet hetzelfde als ik mag ik hopen.
waaromquote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als er een middelvingersmiley was had ik hem in plaats van deze tekst gebruikt
ik vind het niet leuk om nerd genoemd te worden en nu ga ik in een hoekje huilenquote:
Smaken verschillen en laten we daar blij om zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik zou haar alleen aanspreken als ik zo dronken was dat ik niet een paar stappen verder kan zetten naar een leuk meisje.
Die smiley moet er komen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als er een middelvingersmiley was had ik hem in plaats van deze tekst gebruikt
Ik vind dr ook niet zo knap ofzo (tenminste, ik denk dat je dat bedoeltquote:Op zondag 26 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, gewoon een leuk mens waar je een hele gezellige avond mee kan hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:35 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niet zo knap ofzo (tenminste, ik denk dat je dat bedoelt)
oh jij bent maagdquote:Op zondag 26 juni 2011 00:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik vind het niet leuk om nerd genoemd te worden en nu ga ik in een hoekje huilen
Volgens zichzelf is ze geil.quote:
Dat is een leuke bijkomstigheid. Maja ik heb al mijn geilheid gisternacht al kunnen lozen in een chick haar mond, dus ik sta niet op springen.quote:
Je bent een toffe film, dat zekerquote:
Goed zo jongen, goed voorbeeld doet volgen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:39 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat is een leuke bijkomstigheid. Maja ik heb al mijn geilheid gisternacht al kunnen lozen in een chick haar mond, dus ik sta niet op springen.
Die vind ik niet heel hot eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
aaiiiigghhhttt ik zie overeenkomsten tussen girls die ik "hot" vind
Dat moet nog maar blijkenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed zo jongen, goed voorbeeld doet volgen.
Vind ze vrij saai die.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vind ik weer niks aan.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
En nu een lekker wijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |