abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:36:55 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98641906

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:37:12 #2
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98641918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenland :(
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:38:03 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98641947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.

We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt? :{
C'est la vie
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:41:02 #4
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
In ieder geval niet door mijn aura van overmatige lust en onzekerheid en blabla :')

sterker nog: ik heb de handelingen die ik heb gehad nav contact op de dansvloer, just wel overgehouden aan een hulpeloze houding op de dansvloer ( kwijtgeraakt mensen, zojuist niet goed zijn geworden)

we hebben vannacht onwijs veel gelopen en de leuke jongens misgelopen
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:41:54 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642056
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.

We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt? :{
Uitstraling.

Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.

[ Bericht 0% gewijzigd door S95Sedan op 25-06-2011 12:51:21 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:43:06 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98642084
Jezus, wat een zout op slakken hier.

Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.

Volgende keer beter.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:44:00 #7
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uistraling.

Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen

en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:45:26 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen

en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
Jahoor dat mag.

Als jij dat vind, prima :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:47:37 #9
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_98642213
Godseklere hier wordt ook non-stop gepost of niet?
I never workout
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:48:02 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98642225
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:49:09 #11
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642245
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus, wat een zout op slakken hier.

Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.

Volgende keer beter.
Ja ik kom thuis en 't is gelijk kassa om een defintief oordeel over mij te vellen.

Ik vind die avonden wel slopend hoor, zo veel inspanning, gedoe en reistijd. Tja ik ging in eerste instantie om plezier te maken gewoon, maarja toen kwam gelijk dat geduw en ribbenkast naar voren op dubstep.

Ik had er op zich nog wel willen blijven, spotte wel vaker jongens die mijn type waren daar. Maar zij wilde naar iets anders. Ik denk dat we nog geen uur daar binnen zijn geweest en vooral aan het begin is er sterke individualisering ( eigen groepjes).
pi_98642273
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uistraling.

Uistraling ??? Straal je uieren ??
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:51:09 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Uistraling ??? Straal je uieren ??
Ja dat is nieuw, ken je dat niet? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:56:01 #14
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642431
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.

Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:01:32 #15
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_98642585
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.

Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
I never workout
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:02:34 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jahoor dat mag.

Als jij dat vind, prima :)
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.

Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"? :') Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:04:23 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef reetveter het volgende:

[..]

Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
't gaat veel via connecties heb ik gemerkt

connecties mis ik

oh en who knows morgen bij parkpop! ( lol nee, daar verwacht ik niks, iedereen komt voor de muziek)
pi_98642669
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.

Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
pi_98642711
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:

Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
Het is een wisselwerking, als je meer over jezelf verteld een ander ook meer over zichzelf. Je stelt je meer open door meer over jezelf te vertellen en dan krijg je meer een gesprek
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:06:54 #20
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642720
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:09:21 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98642796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
C'est la vie
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:11:44 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.

Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"? :') Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.

Wat ik al zei, ik baseer mijn advies op wat je hier zelf neerzet. En je hoeft er niks mee te doen van mij. :)

Waarschijnlijk wel. Zullen er zat zijn die daar opin gaan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:13:11 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98642913
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
Rode vodka redbull :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:17:00 #24
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98643012
quote:

Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)
Dan moet je wel in Amsterdam wonen, anders vertik ik het.

Herken wel wat je zegt met uitgaan, groepjesgedrag, moeilijk doen om niks. Rare acties.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:17:25 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98643026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.

Ik vind het van mezelf maar allemaal onbevredigend en ik word regelmatig 's nachts in paniek wakker, dat ik DIRECT bevredigd moet worden. Ik vind er van mezelf niks aan. Een scharrel zou heel geschikt zijn voor mij.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:18:32 #26
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98643052
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)
Dan moet je wel in Amsterdam wonen, anders vertik ik het.
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.

En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:19:46 #27
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98643083
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.

En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
Dat snap ik ook schat. Denk je dat ik het leger des heils ben? Ik neuk niet met lelijke wijven.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:21:52 #28
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98643123
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.

Ik vind het van mezelf maar allemaal onbevredigend en ik word regelmatig 's nachts in paniek wakker, dat ik DIRECT bevredigd moet worden. Ik vind er van mezelf niks aan. Een scharrel zou heel geschikt zijn voor mij.
Met is nog veel mooier ;) Dat sowieso als het misschien een aantal keer is geweest. Ik lig er niet meer echt wakker na zoveel, blijft fijn daar niet van maar het is toch anders.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Waarom niet, als je beide ervoor open staat is dat toch ook een optie.

Zelf 2 relaties aan overgehouden.
pi_98643283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat snap ik ook schat.
:')

Ontopic: met die chick uit Amsterdam is het een aflopende zaak denk ik. Ze vond me te jong voor relatie (vanwege andere levensfase) en ze wilde niet aan booty calls doen. Aangezien ik er hetzelfde over dacht qua relatie (had wel door willen scharrelen) lijkt het aflopende zaak.

Jammer, maar

zaterdag 25 juni 2011 @ 13:28:44 #30
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98643315
Maar ik ga jullie verlaten stelletje seksverslaafden :9

Tot straks, even spullen ophalen ;)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:08:13 #31
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98644446
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh.

Wat een gedoe allemaal. Dat geloop van dat ene gebouw naar dat andere gebouw. Dodelijk vermoeiend. En daarbinnen dan ook moe. Geen geld voor drank. Wel wat van het meetingmeisje gekregen, maar daar voelde ik niks van. Ook nog een gratis shotje gehad ( toevallig) voor de ingang van een fout café.

Ja in dat eerste gebouw Dubstep en Techno. Techno was dan nog wel beter, bij Dubstep stond iedereen met hun ribbenkast voorover te buigen?

Maarja was toch moe en te nuchter.

Buiten roken tussendoor. Ja, zag zo nu en dan een leuke jongen passeren. That's it.
___

In het andere gebouw "normalere" muziek. Wel beter dansbaar, maarja was alsnog te moe en te nuchter. Daar kreeg ik oogcontact met een leuke jongeman. Hij ging op een gegeven moment naar me wijzen, een knipoog en hij kwam dichterbij ( echt flirten!!). Kwam iets van 10 min. later zijn vriendin "hoi schatje" en zoenen :')

Is nu echt al de zoveelste keer dat ik zoiets meemaak. OK derde keer, maar toch.
___

Terug bij de trein kwamen er twee negroïde gebroeders ( van die gangstahs). Ze vroegen waar we waren uitgegaan. Nja boeiend. Hij was geweest naar "Hotelkamer". Dus ik dacht: welke club heet nu zo??

Haha bleek dat 'ie een gangbang met zijn broer "en drie chicks" daar had gehad :'). Ik was toch wel even heel jaloers, weet niet waarom, zou niks met ze willen hoor. Maar gewoon zo chill in een bed hmmm.
___

Ik geloof niet dat ik bij dat ingewikkelde uitgaan mijn slag zal slaan... De keren dat het wel is gelukt daar, was ik alleen geraakt, zat ik 'n beetje zielig of zo. Twee keer dus. Ik geloof er niet meer in en ik vind het zo vermoeiend.

Helemaal alles geschoren, perfecte stylo, klaar voor intimiteiten. Niets hoor, niet eens gezoend. Het is zó moeilijk. Heel misschien dat het "toevallig" nog eens zal lukken met uitgaan, maarja geloof het niet. Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Echt een mooi verslag Lant. Je hebt schrijverstalenten. Ja, vaak is de verwachting mooier dan de realiteit. Sta je daar maar wat te staan, gebeurd er niks en is er niks aan; een hoop herrie en een vermoeiend gedrentel. Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het is wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).

Je hebt misschien nog niet de mogelijkheden om zelf te bepalen wat je wilt. En ben je afhankelijk van anderen en volg je elkaar van de ene plek naar de andere. Voor uitgaan zou ook moeten gelden dat het opzich de moeite waard is. Leuke muziek en sfeer waar je in op kunt gaan en kunt meedoen, samen met vrienden. Dat zou mooi zijn. Misschien komt dat nog.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 14:28:44 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:11:56 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98644545
quote:

Ik snap het niet meer...
Als iedereen alleen de ander over zichzelf laat vertellen dan..... vertelt niemand wat. De ander moet ook een reden hebben om in jou leuk te vinden. Dat kan alleen door jezelf te laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 14:33:07 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:16:48 #33
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98644713
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).
neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"
mijn eerste insteek was gewoon simpel plezier en gezelligheid.. logisch na 5 dagen binnen, dan ben je al sneller tevreden met simpel contact met de medemens

ja toen ik naar mezelf in de spiegel keek bij de wc's dacht ik wel even: wow ik zie er echt geil uit nu, ik snap het niet als ik niet genomen word??

tja inderdaad wel interessanter dan de afgelopen 5 dagen die ik hier binnen heb gezeten, wachtend op niets en zoeken naar werk :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:18:09 #34
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98644745
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:20:06 #35
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98644801
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"
mijn eerste insteek was gewoon simpel plezier en gezelligheid.. logisch na 5 dagen binnen, dan ben je al sneller tevreden met simpel contact met de medemens
ja toen ik naar mezelf in de spiegel keek bij de wc's dacht ik wel even: wow ik zie er echt geil uit nu, ik snap het niet als ik niet genomen word??

tja inderdaad wel interessanter dan de afgelopen 5 dagen die ik hier binnen heb gezeten, wachtend op niets en zoeken naar werk :)
Het is misschien te massaal en te lomp om leuk contact te maken?
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:20:06 #36
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98644802
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.
Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.

Waarom drinkt iedereen alcohol dan? Ja voor dat aangeschoten, maar hoe teren ze dan daarop mbt energiek zijn? Waar teren ze op?
pi_98644879
speed ? (kan gevaarlijk zijn) energiek tja als je voordat je flink gaat zuipen lang geslapen hebt hou je het ook wel lang vol.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:23:48 #38
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98644933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.

Waarom drinkt iedereen alcohol dan? Ja voor dat aangeschoten, maar hoe teren ze dan daarop mbt energiek zijn? Waar teren ze op?
Haha 1x / week een stukkie fietsen is echt te weing. Eén uur per dag wandelen is het minimum.

Ze drinken alcohol om losser te worden. Minder controle. Ze teren op hun jeudige energie en geestelijk op de verwachting om gezien en gewaardeerd te worden (aandacht geven en nemen).
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:26:22 #39
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98645011
@Lant Praatjes vullen geen gaatjes. :-)

Verder, sja wat helpt? Ijzer slikken, sporten, gezond leven.
pi_98645151
Lant, ik snap goed je behoefte aan seks. Maar pas op dat dat niet het enige is dat je wil. Met studie loopt het nu niet lekker, begrijp ik. Dat is ook belangrijk. Seks en liefde krijgen is geen voorwaarde voor goed voor jezelf zorgen, eten, kleding, vorming etc. Was ook voor mij een leerpuntje.

quote:

Ik snap het niet meer...
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.

Nog erg moeilijk vind ik aangeven wat ik zelf wil, in plaats van iets te willen op basis van wat de ander van me verwacht, of wat ik dénk dat de ander van me verwacht. De situatie van eerder deze week met voetbalmeneer is daar een voorbeeld van. Ik had gewild dat hij me respect betoond had, ik had willen vragen wat hij echt bedoelde, of zelfs willen zeggen: "Hou op, op deze manier." Ik had hem in mijn bed gewild, maar alleen als hij lief voor me was. Ik wil het zelf aan kunnen geven, die ruimte, dat respect.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:31:12 #41
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98645170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Lant Praatjes vullen geen gaatjes. :-)

Verder, sja wat helpt? Ijzer slikken, sporten, gezond leven.
Praatjes?

ah ja misschien moet ik weer eens op bloedarmoede testen

Oh nee laat maar, ik krijg heel veel ijzer binnen dagelijks door al die pap en boterhammen
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:39:41 #42
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98645436
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef lanterfanteraar het volgende:

Oh nee laat maar, ik krijg heel veel ijzer binnen dagelijks door al die pap en boterhammen
Rust, reinheid en regelmaat. Dat werkt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:39:45 #43
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98645440
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef minnemin het volgende:
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.
Ja, je ziet het ook in dit topic. De 'adviesgevers' steken er maar bleek bij af, want je krijgt geen gevoel bij ze. De mensen die eerlijk vertellen over zichzelf zijn boeiender.

quote:
Nog erg moeilijk vind ik aangeven wat ik zelf wil, in plaats van iets te willen op basis van wat de ander van me verwacht, of wat ik dénk dat de ander van me verwacht. De situatie van eerder deze week met voetbalmeneer is daar een voorbeeld van. Ik had gewild dat hij me respect betoond had, ik had willen vragen wat hij echt bedoelde, of zelfs willen zeggen: "Hou op, op deze manier." Ik had hem in mijn bed gewild, maar alleen als hij lief voor me was. Ik wil het zelf aan kunnen geven, die ruimte, dat respect.
Die voetbalmeneer speelde een goedkoop spelletje. Ja, toch jezelf durven zijn: eerlijke zelfexpressie.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 15:21:04 ]
The view from nowhere.
pi_98646974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Anders kan je naar het topic datingsite-ervaringen even gaan en rondvragen. Keep us posted.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 25-06-2011 15:32:39 ]
pi_98646984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenland :(
Niet alle vrouwen, maar zij wel.

Maar het is ook het idee: als hij me leuk vond, had hij al wel een move gemaakt.
pi_98647029
quote:

Behoefte aan seks is niet weird. Wat wel weird is dat je zonder niet kan functioneren, zelfs niet als je jezelf een handje helpt.

Ik krijg trouwens wel meer energie van alcohol. Althans, zo voelt het omdat ik dan extraverter word.
pi_98647062
quote:

Ik snap het niet meer...
Als je het moeilijk vindt een gesprek op gang te houden dan helpt het om dingen die zij bijv. vertelt ook op jezelf te betrekken en daar wat over te vertellen. Het moet geen monoloog worden nee, maar wel dat jullie beide aan het woord zijn.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:30:24 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98647070
Voor de sfeer:

(Dit is nu een voorbeeld van een hobby die is uit gegroeid tot iets moois. Ok, dat is voor de meeste niet haalbaar. Maar toch.)
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:41:07 #49
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98647394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

Ik krijg trouwens wel meer energie van alcohol. Althans, zo voelt het omdat ik dan extraverter word.
De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?
The view from nowhere.
pi_98647512
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?
Misschien dat ik eigenlijk niet introvert ben, maar alleen onzeker.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:56:53 #51
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98647864
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien dat ik eigenlijk niet introvert ben, maar alleen onzeker.
Dat is iedereen op zijn eigen wijze, zeker als je 19 bent. Maar daarin ga jij je ongetwijfeld goed door ontwikkelen. Want je hebt veel kwaliteiten en je zult ervaren dat je steeds meer overwicht krijgt in tal van situaties. Gebruik je studie tijd ook om fysiek wat losser te worden. Leren dansen is daarvoor heel geschikt. Als je je vrijer voelt, word je vanzelf spontaner.

[ Bericht 4% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 16:20:50 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:30:40 #52
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98648891
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar ben ik wel benieuwd naar. Anders kan je naar het topic datingsite-ervaringen even gaan en rondvragen. Keep us posted.
Wanneer van wij nou eens daten? ;(
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:33:26 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98648968
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen, maar zij wel.

Maar het is ook het idee: als hij me leuk vond, had hij al wel een move gemaakt.
Exact dus. Passieve vrouwen die nederlandsche dames.

Als JIJ iemand leuk vind, dan ga JIJ er toch op af? Nee, dan gaan we wachten tot hij een move maakt. Want als hij het niet doet, vindt hij je niet leuk genoeg? Wat is dat voor een domme logica?

Excuuscultuur om zelf eens wat actie te ondernemen. Ja, dat is eng ja. Van de andere kant ook.

zelf te onzeker om iets te ondernemen, maar wel een grote bakkes....
pi_98649916
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Exact dus. Passieve vrouwen die nederlandsche dames.

Als JIJ iemand leuk vind, dan ga JIJ er toch op af? Nee, dan gaan we wachten tot hij een move maakt. Want als hij het niet doet, vindt hij je niet leuk genoeg? Wat is dat voor een domme logica?

Excuuscultuur om zelf eens wat actie te ondernemen. Ja, dat is eng ja. Van de andere kant ook.

zelf te onzeker om iets te ondernemen, maar wel een grote bakkes....
In onze cultuur is het redelijk standaard dat de man de eerste move maakt. Als hij dat niet doet, is het toch geen kromme logica wanneer je dan inschat dat hij je waarschijnlijk niet zit zitten? Natuurlijk gaat het niet altijd op, maar ik snap het gevoel wel.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:07:00 #55
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98650053
Volgens mij is er niet echt een standaard regel op wie de eerste move moet maken, lijkt me dat dat wel vanzelf gaat mits die aantrekkingskracht er is.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:30:29 #56
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98650847
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

denk eerder dat je wat losser gaat worden van alcohol ipv energie ;)
Je praat vast wat makkelijker en je bent wat meer op je gemak.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_98651006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

denk eerder dat je wat losser gaat worden van alcohol ipv energie ;)
Je praat vast wat makkelijker en je bent wat meer op je gemak.
Het gevoel van opgewekt en los zijn is voor mij een beetje vergelijkbaar met energiek. :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:36:27 #58
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98651044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In onze cultuur is het redelijk standaard dat de man de eerste move maakt. Als hij dat niet doet, is het toch geen kromme logica wanneer je dan inschat dat hij je waarschijnlijk niet zit zitten? Natuurlijk gaat het niet altijd op, maar ik snap het gevoel wel.
Ik vind dan ook dat vrouwen het stemrecht terug moeten geven, weg met die oostindische emancipatie. Prima als je geen actie wilt ondernemen als vrouw en dit soort logica wil hebben, maar lever dan ook de rechten in.

Maar goed, mag ik dan ook concluderen dat als een meisje niet op me afstapt terwijl ik zo overduidelijk flirt en met mn klabanus aan het zwaaien ben, dat ze me niet leuk genoeg vindt?

:P
pi_98651055
Bij jou krijg ik een beetje t idee dat je ergens een soort van blokkades voor jezelf opwerpt om dingen niet te doen, omdat je.. te vaak gekwetst bent? :P @strawberry dit

Dit is natuurlijk enkel een gok though, aangezien ik je helemaal niet zo goed ken. Maar dat is mijn inschatting, van een afstandje :P
pi_98651168
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik vind dan ook dat vrouwen het stemrecht terug moeten geven, weg met die oostindische emancipatie. Prima als je geen actie wilt ondernemen als vrouw en dit soort logica wil hebben, maar lever dan ook de rechten in.

Maar goed, mag ik dan ook concluderen dat als een meisje niet op me afstapt terwijl ik zo overduidelijk flirt en met mn klabanus aan het zwaaien ben, dat ze me niet leuk genoeg vindt?

:P
Ik denk dat de oorzaak ook bij mannen ligt. Vrouwen zijn eenmaal gewend om versierd te worden. Als dat niet meer gebeurt moeten ze zelf wel een keer die move maken. Maar voor nu hoeft dat meestal niet.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:40:31 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98651169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef JedimindhaX het volgende:
Bij jou krijg ik een beetje t idee dat je ergens een soort van blokkades voor jezelf opwerpt om dingen niet te doen, omdat je.. te vaak gekwetst bent? :P @strawberry dit

Dit is natuurlijk enkel een gok though, aangezien ik je helemaal niet zo goed ken. Maar dat is mijn inschatting, van een afstandje :P
Ze heeft last van acne wil zich daardoor niet in sociale leven storten. Dacht ik.
C'est la vie
pi_98651184
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef JedimindhaX het volgende:

Nee, ik ben eigenlijk nooit echt gekwetst of zo. :P
pi_98651207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze heeft last van acne wil zich daardoor niet in sociale leven storten. Dacht ik.
Ik hou jongens op afstand zo lang ik niet lekker in mijn vel zit, dat is wat anders.
pi_98651219
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik ben eigenlijk nooit echt gekwetst of zo. :P
Maar verder? Klopt t verder wel? :P
pi_98651255
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:41 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maar verder? Klopt t verder wel? :P
Blokkades...ja, dat zou kunnen. Maar dat komt geheel door mijzelf.
pi_98651603
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blokkades...ja, dat zou kunnen. Maar dat komt geheel door mijzelf.
Mkay. Omdat je niet lekker in je vel zit dus? En dat gebruik je als reden jongens op een afstand te houden? :P maar dan zet je toch een soort van je leven op pauze? En is het niet ook een soort van minderwaardigheidscomplex eigenlijk (misschien?)? Dat je eigk ergens bang bent dat je niet 'goed' genoeg bent, niet mooi en interessant genoeg voor jongens om een serieuze relatie mee te willen oid? En dat je daarom dat van niet lekker in je vel zitten als een soort van excuus gebruikt? :P

^
This is what you'd call "speculation" :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:56:21 #67
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98651727
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat de oorzaak ook bij mannen ligt. Vrouwen zijn eenmaal gewend om versierd te worden. Als dat niet meer gebeurt moeten ze zelf wel een keer die move maken. Maar voor nu hoeft dat meestal niet.
Dat is waar. Zoals ik al zei, ik mis het buitenland. Ik vind het allemaal zo eenzijdig

en als je weet hoe je succesvol bent, is het nog saai ook. Doe mij maar een assertief wijf.
pi_98651761
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:52 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Mkay. Omdat je niet lekker in je vel zit dus? En dat gebruik je als reden jongens op een afstand te houden? :P maar dan zet je toch een soort van je leven op pauze? En is het niet ook een soort van minderwaardigheidscomplex eigenlijk (misschien?)? Dat je eigk ergens bang bent dat je niet 'goed' genoeg bent, niet mooi en interessant genoeg voor jongens om een serieuze relatie mee te willen oid? En dat je daarom dat van niet lekker in je vel zitten als een soort van excuus gebruikt? :P

^
This is what you'd call "speculation" :P
Nah, het is meer dat ik geen relatie wil als ik mezelf lelijk vind. Zo'n onzekere vriendin zit niemand op te wachten. Bovendien ligt er dan extra druk op mijn uiterlijk en dat wil ik (nog) niet. Ik wil de dingen waar ik echt onzeker over ben en die ik kan oplossen, eerst oplossen. Je kan je ook beter blootgeven als je gewoon blij bent met je gezicht enzo.

En nee ik zal mezelf niet altijd lelijk vinden. :+ Gewoon een mooie huid is genoeg.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:05:35 #69
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98651993
Snap dat niet hoor, mag er toch vanuit gaan dat een jongen je neemt zoals je bent dus waarom zou je je er zo druk over moeten maken?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:07:48 #70
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98652061
Ik begrijp het wel. Je gezicht is toch je visitekaartje en als je daar niet lekker bij voelt, straal je dat ook uit.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:10:08 #71
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98652114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik begrijp het wel. Je gezicht is toch je visitekaartje en als je daar niet lekker bij voelt, straal je dat ook uit.
Dat snap ik, snap alleen niet waarom je dan zonodig iedereen op afstand zou moeten houden.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:15:33 #72
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98652244
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat snap ik, snap alleen niet waarom je dan zonodig iedereen op afstand zou moeten houden.
Omdat je onzeker bent over hoe ze daarop reageren. En doordat je die houding aanneemt blijf je onzeker en iedereen op afstand houden.

Een ding zit er in dat je gewoon niet moet doen: voor een ander denken.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:16:01 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98652256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zou het liefst ook al vrouwen ontwijken tot ik een paar kilo kwijt ben.
C'est la vie
pi_98652455
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:05 schreef S95Sedan het volgende:
Snap dat niet hoor, mag er toch vanuit gaan dat een jongen je neemt zoals je bent dus waarom zou je je er zo druk over moeten maken?
Gaat niet om die jongen, ik vind dat gewoon ongemakkelijk als ik zelf onzeker ben over mijn acne.
pi_98652462
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Zou het liefst ook al vrouwen ontwijken tot ik een paar kilo kwijt ben.
Dan begrijpen wij elkaar. :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:29:48 #76
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98652567
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:15 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Omdat je onzeker bent over hoe ze daarop reageren. En doordat je die houding aanneemt blijf je onzeker en iedereen op afstand houden.

Een ding zit er in dat je gewoon niet moet doen: voor een ander denken.
Klopt helemaal. Maar maak dat maar eens wijs bij die hele gedachtegang enzo.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gaat niet om die jongen, ik vind dat gewoon ongemakkelijk als ik zelf onzeker ben over mijn acne.
Snap ik uiteraard. Is ook moeilijk.

Maar je kan het ook anders zien, je weet meteen wat je aan mensen hebt op zo'n manier.
pi_98652671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:

Snap ik uiteraard. Is ook moeilijk.

Maar je kan het ook anders zien, je weet meteen wat je aan mensen hebt op zo'n manier.
Nee, dus niet, want het gaat om mezelf en waar ik me prettig bij voel.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:39:56 #78
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98652817
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:07 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij is er niet echt een standaard regel op wie de eerste move moet maken, lijkt me dat dat wel vanzelf gaat mits die aantrekkingskracht er is.
Mannen zetten vaak wel de eerste stap, als het gaat om een date af te spreken (dat soort concrete stappen). Maar als het gaat om flirten heb je gelijk. Vrouwen flirten ook naar mannen en nemen daarin net zo vaak het initiatief.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 18:48:25 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:46:07 #79
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98652999
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Mannen maken vaak wel de eerste stap, als het gaat om een date af te spreken (dat soort concrete stappen). Maar als het gaat om flirten heb je gelijk. Vrouwen flirten ook naar mannen en nemen daarin net zo vaak het initiatief.
Wij leven echt in een andere wereld.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:50:02 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98653108
Vrouwen doen ook een eerste stap om te date hoor.
Weet niet waar je dat idee vandaan haalt?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:53:27 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98653196
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dus niet, want het gaat om mezelf en waar ik me prettig bij voel.
Ik snap je wel en geef je geen ongelijk. Maar je comfortzone kun je ook uitbreiden. Je verkeert in de luxe positie dat je acné voor verbetering vatbaar is. Veel mensen moeten het doen met een minder aantrekkelijk uiterlijk. En de meeste mensen hebben wel iets om onzeker over te zijn. Geen reden om je te verschuilen, ook niet als het tijdelijk is. Ik geef je evenmin gelijk. Doe wat je wilt.
The view from nowhere.
pi_98653313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:53 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik snap je wel en geef je geen ongelijk. Maar je comfortzone kun je ook uitbreiden. Je verkeert in de luxe positie dat je acné voor verbetering vatbaar is. Veel mensen moeten het doen met een minder aantrekkelijk uiterlijk. En de meeste mensen hebben wel iets om onzeker over te zijn. Geen reden om je te verschuilen, ook niet als het tijdelijk is. Ik geef je evenmin gelijk. Doe wat je wilt.
Dat is ook wat ik zou zeggen objectief gezien, maar zo werkt het gewoon niet. :P

Ik denk dat het voornamelijk getriggerd is omdat ik een tijd lang acne-vrij ben geweest. Als je eenmaal weet hoe dat is, dan wil je dat weer terug.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:00:01 #83
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98653338
Ik kan heel goed begrijpen dat ze zich er ongemakelijk over voelt.
En zware acne zal mij ook afschrikken in het begin. Maar als ze voor de rest leuk is zal ik er geen moeite mee hebben.

Het is iets tijdelijks en ze kan er niks aan doen, en als het vor de rest gewoon heel goed klikt, waarom niet. Er zijn zoveel ergere dingen.

Ik denk ook dat veel mensen er even aan moeten wennen, maar al snel de persoon achter de acne zullen zien.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:02:59 #84
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98653407
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:50 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwen doen ook een eerste stap om te date hoor.
Weet niet waar je dat idee vandaan haalt?
Minder, maar het komt wel voor. Zelf maar 1x keer meegemaakt, maar ik ben geen goede maatstaf. Meer aantrekkelijke mannen zal het vast vaker overkomen. Wel heb ik de indruk dat het eerder de vrouwen zijn die de man uitkiezen, dan andersom (door selectiever te zijn).
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:05:19 #85
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98653474
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik zou zeggen objectief gezien, maar zo werkt het gewoon niet. :P

Ik denk dat het voornamelijk getriggerd is omdat ik een tijd lang acne-vrij ben geweest. Als je eenmaal weet hoe dat is, dan wil je dat weer terug.
Dat is een goede verklaring. Maar is het ook een goede reden?

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 25-06-2011 19:21:10 ]
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:10:26 #86
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98653625
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:46 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Wij leven echt in een andere wereld.
Nee.

Maar aantrekkelijke mannen leven wel in een andere wereld dan onaantrekkelijke mannen. Ik ben nu alleen maar objectief aan het doen en zie daarom beide kanten. Meer vrouwelijk interesse in mijn uiterlijk is voor mij een droom, helaas.
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:18:31 #87
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98653854
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Acne is een bitch, inderdaad
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98653969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nah, het is meer dat ik geen relatie wil als ik mezelf lelijk vind. Zo'n onzekere vriendin zit niemand op te wachten. Bovendien ligt er dan extra druk op mijn uiterlijk en dat wil ik (nog) niet. Ik wil de dingen waar ik echt onzeker over ben en die ik kan oplossen, eerst oplossen. Je kan je ook beter blootgeven als je gewoon blij bent met je gezicht enzo.

En nee ik zal mezelf niet altijd lelijk vinden. :+ Gewoon een mooie huid is genoeg.
Als je onzeker over je huid bent, blijf je dat volgens mij wel een beetje. Niet iedereen kan er altijd goed uizien, maar dan hoef je niet meteen geen relatie te hoeven of andere dingen uit te stellen. Dat vind ik wat extreem en ik vind het meer een slechte smoes. (Niet dat ik het zelf nooit doe, maar het blijft een smoes, vind ik)
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:23:27 #89
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98654005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee.

Maar aantrekkelijke mannen leven wel in een andere wereld dan onaantrekkelijke mannen. Ik ben nu alleen maar objectief aan het doen en zie daarom beide kanten. Meer vrouwelijk interesse in mijn uiterlijk is voor mij een droom, helaas.
Dus jij hebt liever een vrouw die jebleuk vind om je uiterlijk dan om je innerlijk?

Wat ik vaak merk is dat "lelijke" mannen de lat zo extreem hoog leggen. Ze willen de mooiste vrouwen. Dat gaat nooit lukken dus focus je daar niet op.

Krijg je de kans, waag een poging maar focus er niet op.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:23:47 #90
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98654013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:10 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Nee.

Wat een gelul. Ik ben zeker een aantrekkelijke man, maar je moet het toch echt zelf doen hoor. vrouwen in NL doen niet zoveel hoor, af en toe eens een speelse blik. Maar dan heb je het wel gehad ook. Natuurlijk gebeurt het weleens, soit, maar verwacht er niet teveel van zou ik zeggen.
pi_98654105
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:22 schreef minibeer het volgende:

[..]

Als je onzeker over je huid bent, blijf je dat volgens mij wel een beetje.
Hoezo? Als de acne weg is heb ik geen reden om onzeker te zijn over mijn huid en kan ik eventueel een vriendje in de ogen kijken zonder me zo bewust te voelen van mijn acne en dat hij daar naar kijkt. Het is gewoon ranzig (en pijnlijk).
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:28:09 #92
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98654177
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus jij hebt liever een vrouw die jebleuk vind om je uiterlijk dan om je innerlijk?

Wat ik vaak merk is dat "lelijke" mannen de lat zo extreem hoog leggen. Ze willen de mooiste vrouwen. Dat gaat nooit lukken dus focus je daar niet op.

haha nee. Ik val op allerlei vrouwen, vaak om hun innerlijk. Maar mijn innerlijk is ook al niet populair: te beschouwend :D.
The view from nowhere.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:28:40 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98654201
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daarom probeer ik maar knapper te worden want ik val altijd op te mooie meiden, Daisy, Quita en als je die Gerrie onzin meetelt haar ook.
C'est la vie
pi_98654205
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

haha nee. Ik val op allerlei vrouwen, vaak om hun innerlijk. Maar mijn innerlijk is ook al niet populair: te beschouwend :D.
Zweverig, het woord is zweverig. :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:34:50 #95
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98654389
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zweverig, het woord is zweverig. :P
Duidelijker graag. "Zweverig" is te zweverig.
The view from nowhere.
pi_98654556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:34 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Duidelijker graag. "Zweverig" is te zweverig.
:D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 19:52:26 #97
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98655032
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:18 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Acne is een bitch, inderdaad
heb jij acne
wil jij daarover praten

belemmert dat jou in het versieren KeizerKuzco
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:08:31 #98
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98655577
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heb jij acne
wil jij daarover praten

belemmert dat jou in het versieren KeizerKuzco
Een beetje, in de zomer minder.
Het zorgt dat ik me minder aantrekkelijk voel dan wanneer ik het niet zou hebben.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98655816
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Op de meet kwam je anders redelijk doortastend over.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:18:46 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98656001
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef KeizerKuzco het volgende:

[..]

Een beetje, in de zomer minder.
Het zorgt dat ik me minder aantrekkelijk voel dan wanneer ik het niet zou hebben.
oke
het klinkt alsof je de situatie nog wel enigszins onder controle hebt en je jezelf er niet te veel in verliest

als het wat minder gaat en tot werkelijke problemen gaat leiden bij het versieren, mag je hier altijd komen praten
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:21:49 #101
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98656128
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:18 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oke
het klinkt alsof je de situatie nog wel enigszins onder controle hebt en je jezelf er niet te veel in verliest

als het wat minder gaat en tot werkelijke problemen gaat leiden bij het versieren, mag je hier altijd komen praten
Zeker. Het is jammer maar zoveel is het niet, en ik zorg dat het ook niet erger wordt. Ik manage het wel.

Bedankt dat ik hier mag komen, lanterfanteraar, oprecht.
Ik lees dat jij niet zoveel succes hebt bij de jongens? Wat is daarvan de oorzaak, denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')