SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenlandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?
In ieder geval niet door mijn aura van overmatige lust en onzekerheid en blablaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
Uitstraling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.
We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt?
come onquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Jahoor dat mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen
en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
Ja ik kom thuis en 't is gelijk kassa om een defintief oordeel over mij te vellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus, wat een zout op slakken hier.
Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.
Volgende keer beter.
Uistraling ??? Straal je uieren ??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Ja dat is nieuw, ken je dat niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Uistraling ??? Straal je uieren ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor dat mag.
Als jij dat vind, prima
't gaat veel via connecties heb ik gemerktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
Het is een wisselwerking, als je meer over jezelf verteld een ander ook meer over zichzelf. Je stelt je meer open door meer over jezelf te vertellen en dan krijg je meer een gesprekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.
Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.
Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"?Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
Rode vodka redbullquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)
Dan moet je wel in Amsterdam wonen, anders vertik ik het.
Dat snap ik ook schat. Denk je dat ik het leger des heils ben? Ik neuk niet met lelijke wijven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.
En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
Met is nog veel mooierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.
Ik vind het van mezelf maar allemaal onbevredigend en ik word regelmatig 's nachts in paniek wakker, dat ik DIRECT bevredigd moet worden. Ik vind er van mezelf niks aan. Een scharrel zou heel geschikt zijn voor mij.
Waarom niet, als je beide ervoor open staat is dat toch ook een optie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet, vooral niet wanneer het om de lusten gaat. Dan moet je wel echt uiterlijk mijn type zijn.
En via internet een scharrel vind ik nogal weird. Zou alleen daten/ vriendschappelijk doen via internet.
quote:
Echt een mooi verslag Lant. Je hebt schrijverstalenten. Ja, vaak is de verwachting mooier dan de realiteit. Sta je daar maar wat te staan, gebeurd er niks en is er niks aan; een hoop herrie en een vermoeiend gedrentel. Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het is wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh.
Wat een gedoe allemaal. Dat geloop van dat ene gebouw naar dat andere gebouw. Dodelijk vermoeiend. En daarbinnen dan ook moe. Geen geld voor drank. Wel wat van het meetingmeisje gekregen, maar daar voelde ik niks van. Ook nog een gratis shotje gehad ( toevallig) voor de ingang van een fout café.
Ja in dat eerste gebouw Dubstep en Techno. Techno was dan nog wel beter, bij Dubstep stond iedereen met hun ribbenkast voorover te buigen?
Maarja was toch moe en te nuchter.
Buiten roken tussendoor. Ja, zag zo nu en dan een leuke jongen passeren. That's it.
___
In het andere gebouw "normalere" muziek. Wel beter dansbaar, maarja was alsnog te moe en te nuchter. Daar kreeg ik oogcontact met een leuke jongeman. Hij ging op een gegeven moment naar me wijzen, een knipoog en hij kwam dichterbij ( echt flirten!!). Kwam iets van 10 min. later zijn vriendin "hoi schatje" en zoenen
Is nu echt al de zoveelste keer dat ik zoiets meemaak. OK derde keer, maar toch.
___
Terug bij de trein kwamen er twee negroïde gebroeders ( van die gangstahs). Ze vroegen waar we waren uitgegaan. Nja boeiend. Hij was geweest naar "Hotelkamer". Dus ik dacht: welke club heet nu zo??
Haha bleek dat 'ie een gangbang met zijn broer "en drie chicks" daar had gehad. Ik was toch wel even heel jaloers, weet niet waarom, zou niks met ze willen hoor. Maar gewoon zo chill in een bed hmmm.
___
Ik geloof niet dat ik bij dat ingewikkelde uitgaan mijn slag zal slaan... De keren dat het wel is gelukt daar, was ik alleen geraakt, zat ik 'n beetje zielig of zo. Twee keer dus. Ik geloof er niet meer in en ik vind het zo vermoeiend.
Helemaal alles geschoren, perfecte stylo, klaar voor intimiteiten. Niets hoor, niet eens gezoend. Het is zó moeilijk. Heel misschien dat het "toevallig" nog eens zal lukken met uitgaan, maarja geloof het niet. Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Als iedereen alleen de ander over zichzelf laat vertellen dan..... vertelt niemand wat. De ander moet ook een reden hebben om in jou leuk te vinden. Dat kan alleen door jezelf te laten zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent wel heel doelgericht ernaar toe gegaan. Een open houding biedt meer mogelijkheden om je te vermaken. Instant bevrediging is teveel gevraagd en geen goede insteek. Het eindigt in frustratie. Al had het ook anders kunnen lopen ...... Het wel een interessante avond geweest (een schrale troost misschien).
Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Het is misschien te massaal en te lomp om leuk contact te maken?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
neuh deze avond was juist minder van "oh oh ik moet dalijk een jongen!!"
mijn eerste insteek was gewoon simpel plezier en gezelligheid.. logisch na 5 dagen binnen, dan ben je al sneller tevreden met simpel contact met de medemens
ja toen ik naar mezelf in de spiegel keek bij de wc's dacht ik wel even: wow ik zie er echt geil uit nu, ik snap het niet als ik niet genomen word??
tja inderdaad wel interessanter dan de afgelopen 5 dagen die ik hier binnen heb gezeten, wachtend op niets en zoeken naar werk
Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Door fysiek actief te zijn, krijg je een betere conditie. Een actieve danscursus zou kunnen helpen. Alcohol werkt averechts. Je wordt er loom van en je stompt af. Het werkt alleen goed tegen de zenuwen en de verveling.
Haha 1x / week een stukkie fietsen is echt te weing. Eén uur per dag wandelen is het minimum.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja die conditie is wel een punt ja. Ik fiets sowieso wel 1 keer per week helemaal naar het centrum om op een bankje te zitten.
Waarom drinkt iedereen alcohol dan? Ja voor dat aangeschoten, maar hoe teren ze dan daarop mbt energiek zijn? Waar teren ze op?
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap het niet meer...
Praatjes?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
@Lant Praatjes vullen geen gaatjes. :-)
Verder, sja wat helpt? Ijzer slikken, sporten, gezond leven.
Rust, reinheid en regelmaat. Dat werkt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh nee laat maar, ik krijg heel veel ijzer binnen dagelijks door al die pap en boterhammen
Ja, je ziet het ook in dit topic. De 'adviesgevers' steken er maar bleek bij af, want je krijgt geen gevoel bij ze. De mensen die eerlijk vertellen over zichzelf zijn boeiender.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef minnemin het volgende:
Heel herkenbaar! Ik sprak ook altijd over de ander, heel geïnteresseerd. En toch ging het contact niet diep genoeg voor mij. Snapte er niets van. Ik probeer nu meer over mezelf te praten, niet liegen, niet mooier voordoen (want ik ben goed genoeg zoals ik ben), en warempel, ik ervaar meer diepgang in contact, meer echtheid.
Die voetbalmeneer speelde een goedkoop spelletje. Ja, toch jezelf durven zijn: eerlijke zelfexpressie.quote:Nog erg moeilijk vind ik aangeven wat ik zelf wil, in plaats van iets te willen op basis van wat de ander van me verwacht, of wat ik dénk dat de ander van me verwacht. De situatie van eerder deze week met voetbalmeneer is daar een voorbeeld van. Ik had gewild dat hij me respect betoond had, ik had willen vragen wat hij echt bedoelde, of zelfs willen zeggen: "Hou op, op deze manier." Ik had hem in mijn bed gewild, maar alleen als hij lief voor me was. Ik wil het zelf aan kunnen geven, die ruimte, dat respect.
Daar ben ik wel benieuwd naar. Anders kan je naar het topic datingsite-ervaringen even gaan en rondvragen. Keep us posted.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Niet alle vrouwen, maar zij wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenland
Behoefte aan seks is niet weird. Wat wel weird is dat je zonder niet kan functioneren, zelfs niet als je jezelf een handje helpt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als je het moeilijk vindt een gesprek op gang te houden dan helpt het om dingen die zij bijv. vertelt ook op jezelf te betrekken en daar wat over te vertellen. Het moet geen monoloog worden nee, maar wel dat jullie beide aan het woord zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Ik snap het niet meer...
De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik krijg trouwens wel meer energie van alcohol. Althans, zo voelt het omdat ik dan extraverter word.
Misschien dat ik eigenlijk niet introvert ben, maar alleen onzeker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
De rem gaat eraf. Wat zegt dit over introversie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |