neuh dan doen we het wel hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef robdriessen het volgende:
Met z'n allen gaan picknicken in de centrale hal van de Jaarbeurshallen, zeg ik.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef ACT-F het volgende:
Wat valt er op het Julianapark te beleven?
Hoeveel komen er eik? Stuk of 10?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
passen er zo veel mesnen in je huis?
Waterballet..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef ACT-F het volgende:
Wat valt er op het Julianapark te beleven?
Gwn stapelen johquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
passen er zo veel mesnen in je huis?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef ValHallen het volgende:
De picknick dreigt in het water te vallen. HAHAHAHAHAHAHAHA
Goeiemorgen
Ja gwn tot we het zat zijn.. of de pleuris uitbreektquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterballet..
Carool tot hoe laat was de bedoeling eigenlijk?
ja zoiets inderdaadquote:
Mjah nee, ik ben rond half 8 klaar enzo, ik dacht miss daarna nog een drankje meepikken als het dan toch bij jou is enzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gwn tot we het zat zijn.. of de pleuris uitbreekt![]()
ghehe
nee joh geen idee... zie wel hoe het loopt toch
pff dat die allemaal nog levenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:35 schreef ValHallen het volgende:
Vind de regen lulliger voor al die oude besjes die nu meedoen aan het defile
dan doen we gwn een binnen-picknickquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef ValHallen het volgende:
De picknick dreigt in het water te vallen. HAHAHAHAHAHAHAHA
Goeiemorgen
ja tuurlijk gezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah nee, ik ben rond half 8 klaar enzo, ik dacht miss daarna nog een drankje meepikken als het dan toch bij jou is enzo..
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik nietEn sowieso al vanwege het weer
Meteen maar bij jou afspreken dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzo
Maar dit weekend kan ik dus nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzo
Als whatsapp aanstaat bij je lukt dat, anders sms ik jou of Knetter welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja tuurlijk gezelligwhatsapp dan gwn ff dan weet je waar we zijn enzo
jammerquote:
jaaa is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als whatsapp aanstaat bij je lukt dat, anders sms ik jou of Knetter wel
En dat zijn niet wijquote:
Welke OP?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand trouwens nog gezien dat ik de OP lichtjes heb aangepast?
Het gaat ook niet droog worden volgensmij, tegen de avond pas weer ofzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
maar wat willen jullie dan? gwn in het park afspreken en kijken en dan verkassen naar mijn huis bij regen.. of gelijk hier afspreken? want ik ben er bang van dat het zoiezo niet droog word
Yep daaromquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het gaat ook niet droog worden volgensmij, tegen de avond pas weer ofzo..
Maakt me niet heel veel uit. Zolang iedereen het maar weet als er een verandering van de plannen isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
maar wat willen jullie dan? gwn in het park afspreken en kijken en dan verkassen naar mijn huis bij regen.. of gelijk hier afspreken? want ik ben er bang van dat het zoiezo niet droog word
Tuurlijk, voor jou heb ik 3 manieren, Knetter 2 dus dat komt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa is goedjij weet ons wel te bereiken toch
quote:
Ik ga het niet redden trouwens, ligt wasted in bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een brabo in het topicquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, want voor het Goorse School- en Volksfeest moet nu eenmaal alles wijken
De openingspost van deze topic. Wat zinnetjes aangepast en zo.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
Zo af en toe heeft ACT-F best lekkere muzieksmaak
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog een brabo in het topic
Eindelijk wat tegengewicht aan al die tukkers en Rotterdammers hiero
Rennen, gek. RENNEN!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens lunch scoren.. (eerst 2 km lopen..)
O dat! Daar vlieg ik altijd overheenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De openingspost van deze topic. Wat zinnetjes aangepast en zo.
Ik weet niet of dat handig is voor de mensen die met de trein komenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zie deze post nu pas. Meteen bij jou afspreken lijkt me wel beter ja.
Paraplu mee en wandelgangetje, ik pak er wel eentje van een passagierquote:
Haha als je nou een mooie vind... ik heb nog een paraplu nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Paraplu mee en wandelgangetje, ik pak er wel eentje van een passagier
Ik weet niet hoe de parkeergelegenheid daar is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat handig is voor de mensen die met de trein komenVianen heeft geen treinstation en ik weet niet hoe de bussen rijden in het weekend... is het niet handiger om te verzamelen op centraal station Utrecht en met de auto deze kant op te komen?
En The-brother-of-Unumakiki.....dinges!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Dan kan Rob mooi de muziek verzorgen als we hier zitten
Gewoon BBQ Box 1 en 2 continue achter elkaar programmerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Dan kan Rob mooi de muziek verzorgen als we hier zitten
ja maar het zou wel handig zijn als jij er ook een paar in je auto kan stoppenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de parkeergelegenheid daar is?
Of dat we afspreken dat degenen die met de auto komen gewoon een half uurtje later komen en rechtstreeks naar jouw huis gaan?
Hmm ja. Verzamelen op Utrecht CS is in dat opzicht wel belangrijk (voor mij)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat handig is voor de mensen die met de trein komenVianen heeft geen treinstation en ik weet niet hoe de bussen rijden in het weekend... is het niet handiger om te verzamelen op centraal station Utrecht en met de auto deze kant op te komen?
Neee dan verwachten we wel vermaak hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon BBQ Box 1 en 2 continue achter elkaar programmeren
Zit ook wat in!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar het zou wel handig zijn als jij er ook een paar in je auto kan stoppenik krijg er niet zoveel in mijn auto
![]()
awwwwwwquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik had lekkere muziek uitgezocht voor vanmiddag en dan kan er niemand luisteren
Dus welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ja heuj, ben geen dief ofzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha als je nou een mooie vind... ik heb nog een paraplu nodig
Ja nu dus misschien wel!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dan zijn er vast wat users die deze info missen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Dikke kans dat er genoeg mensen luisteren vanmiddagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ja jaarbeurs is makkelijker ivm bereikbaar met de auto..quote:
Ja misschien dat er al een paar naar het park toe gaan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan zijn er vast wat users die deze info missen...
Dit trouwens ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ga pm rondsturen en smsen van wie ik de nummers heb.. als jullie dan nou ook doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu weer de jaarbeurs!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja jaarbeurs is makkelijker ivm bereikbaar met de auto..
ja of we komen gwn naar het park en rijden vanaf daar hierheenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja misschien dat er al een paar naar het park toe gaan?
als je een lijstje hebt van wie komt is het handig ja, zo niet staat er zo een eenzame fokker in de regenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik ga pm rondsturen en smsen van wie ik de nummers heb.. als jullie dan nou ook doen
Ach dat is de fokker wel gewendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je een lijstje hebt van wie komt is het handig ja, zo niet staat er zo een eenzame fokker in de regen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja of we komen gwn naar het park en rijden vanaf daar hierheen
Cs en jaarbeurs is kinda dezelfde plek.. iig voor met de auto..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu weer de jaarbeurs!Hihi!
Ja zullen we dat dan aanhouden? Dat ik daar met de auto sta te wachten?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Oke we veranderen niks!! we zien elkaar gwn in het park en vanaf daar gaan we hierheen... dat weet iedereen en daar komt iedereen naar toe![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Oke we veranderen niks!! we zien elkaar gwn in het park en vanaf daar gaan we hierheen... dat weet iedereen en daar komt iedereen naar toe![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef ToT het volgende:
[..]Ja wat is het nou?
Tjah het park is het veiligste wat betreft mensen die nu niet meelezen, maar aan de andere kant brengt het voor de treinreizigers weer onnodige kosten met zich mee en extra reistijd.
15.00 Jaarbeurs of 15.00 het park?
Zo ff lekker vaak spammenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef Carooltje79 het volgende:
Ja kloptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh de ingang is dus rechts van het park vanaf bovenaanzicht?
Vanaf het station is de uitingang het verste lopen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh de ingang is dus rechts van het park vanaf bovenaanzicht?
teeheequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:51 schreef ToT het volgende:
Okee, we gaan de park checken!![]()
[ afbeelding ]
welke uitgang bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vanaf het station is de uitgang het verste lopen.
Onze picknick is overspoeldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:52 schreef 129383 het volgende:
zeg wat is er met park, CS , regen en autos die propvol zitten ?
ja maar daarna rond 16:00 begint het weerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgens buienradar is de bui allang weg met 15:00
Mja maar echt lekker zal het niet zijn om in zo'n natte omgeving te zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgens buienradar is de bui allang weg met 15:00
Ingang, sorryquote:
naar de chineesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar daarna rond 16:00 begint het weer
zo he.. een fok!kers reuniequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Onze picknick is overspoelddus we gaan lekker binnen picknicken
ja dat is de hoofdingangquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ingang, sorry
Maar ik neem aan dat jullie de ingang bedoelen die aan de andere kant van het park ligt? Vanaf CS gezien dan.
Nee joh dat is echt een heel duur chinees restaurant.. daar ga ik niet zitten hoorquote:
jaaa kom je ook?quote:
quote:
Weer wat geleerd. Kom regelmatig in dat park dus ik ken de wegquote:
We gaan er een binnen picknick van makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
Veel succes met die picknick wou nog wel gaan maar met dit weer...
Ohw echt?? haha ik kom er ook regelmatigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weer wat geleerd. Kom regelmatig in dat park dus ik ken de weg
Is ook niet zo moeilijk als het 1 rechte weg vanaf het station is
Dan laat ik dat mega grote zeil sowieso thuis!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We gaan er een binnen picknick van makendus je kan gwn komen hoor
Nah moet nog wat dingen regelen voor morgen (Parkpop en zulks) en er moet nog gesport worden dus helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We gaan er een binnen picknick van makendus je kan gwn komen hoor
Maar ze is heul lief hoorquote:
euhmm jaa doe dat maar.. hebben we hier binnen niet nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan laat ik dat mega grote zeil sowieso thuis!
Euhm nee het is de ingang aan de amsterdamsestraatweg voorbij het chineese restaurantquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
hier dus..!
?
Nee, aan de andere kant. Vlakbij dat blauwe bus icoontjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
hier dus..!
?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm nee het is de ingang aan de amsterdamsestraatweg voorbij het chineese restaurant
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, aan de andere kant. Vlakbij dat blauwe bus icoontje
je zei rechterkant vanaf bovenaanzichtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm nee het is de ingang aan de amsterdamsestraatweg voorbij het chineese restaurant
Yupquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je zei rechterkant vanaf bovenaanzicht
Dat is echt om de hoek jahquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vanaf 14:50 loop ik vanaf zuilen
Ik vanaf CS rond kwart voor 3quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vanaf 14:50 loop ik vanaf zuilen
nee absoluut geen fotoosquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
Er worden toch wel veel fotos gemaakt en zulks? Anders krijg ik waarschijnlijk spijt.
jawel hoor maar die zijn alleen voor mensen die er geweest zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
Er worden toch wel veel fotos gemaakt en zulks? Anders krijg ik waarschijnlijk spijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ik heb nog wel een uurtjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vanaf CS rond kwart voor 3
Moet over een groot halfuur op de fiets stappen trouwens.
ja dan moet iemand een camera hebbenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
Ik wil liever niet dat foto's van mij openbaar geplaatst worden of aan anderen doorgegeven worden of zo!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
Ik ook niet hoor dus dat gebeurd ook niet hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat foto's van mij openbaar geplaatst worden of aan anderen doorgegeven worden of zo!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
Verdomme, is er een meet kan ik weer niet
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
Ik kan wel maar ik weet het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef Royco1 het volgende:
Ja met de vorige meet waar ik geweest ben is het mis gegaan; klein groepje echt leuke mensen bij elkaar, en toch zijn de foto's in de handen van een heel vervelende troll gekomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor dus dat gebeurd ook niet hoor![]()
Ja dan kan ik waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rotterdam komt er nog aan
Ja dat wil ik dus ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met de vorige meet waar ik geweest ben is het mis gegaan; klein groepje echt leuke mensen bij elkaar, en toch zijn de foto's in de handen van een heel vervelende troll gekomen.
jawel gwn doen joh is leukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel maar ik weet het eigenlijk niet.
Jullie gaan niet in mijn bed vozen hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neem jij de condooms mee of moet ik het doen?
Okee ik ga even kijken. Voor als ik kom wat moet ik meenemen qua eten/drinken?quote:
Ik heb met smaakjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neem jij de condooms mee of moet ik het doen?
Op de bank dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jullie gaan niet in mijn bed vozen hoor!
Jongeh, gewoon komen. We hebben een excuusneger nodig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel maar ik weet het eigenlijk niet.
Ja is goed.. kijk maar even joh waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ga even kijken. Voor als ik kom wat moet ik meenemen qua eten/drinken?
Half uurtje ongeveer. Ik ga iig lopenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Karzai het volgende:
dat park is dat te lopen vanaf het station of is dat te ver?
Ehm.....lurk jij aan condooms?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik prefereer granaatappel. Of kipsate.
vanaf zuilen is het goed te doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Karzai het volgende:
vanaf station zuilen niet maar vanaf Centraal wel... als je de trein richting Breukelen pakt stopt ie daarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Karzai het volgende:
Alleen als wij mogen toekijkenquote:
wrm pak je niet de trein richting Breukelen.. dan bij station Zuilen uitstappen dat is om de hoek... is nog geen 5 minuten lopen danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Half uurtje ongeveer. Ik ga iig lopen
Met nog een stuk vlees er in, offe....?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Er gaat niks boven een heerlijke condoom als ontbijt
Dus jij doet jezelf?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik prefereer granaatappel. Of kipsate.
Aaah bahquote:
Is dat lang wachten op CS dat je weet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wrm pak je niet de trein richting Breukelen.. dan bij station Zuilen uitstappen dat is om de hoek... is nog geen 5 minuten lopen dan
10.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wrm pak je niet de trein richting Breukelen.. dan bij station Zuilen uitstappen dat is om de hoek... is nog geen 5 minuten lopen dan
14:47 gaat er eenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is dat lang wachten op CS dat je weet?
Oké, maar ik wil banaan en daar word ik hier om uitgelachen door naatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Verse worst
[..]
Ik wil er ook plezier aan hebben.
Niks mis met banaan. Beste fruit ooitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, maar ik wil banaan en daar word ik hier om uitgelachen door naat
Tja wat er normaal in zit heeft ook wel een beetje de vorm van een banaan he!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oké, maar ik wil banaan en daar word ik hier om uitgelachen door naat
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis met banaan. Beste fruit ooit
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Baas die dit gedaan heeft! (Of hij kon gewoon niet spellen!
)
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
)
Wehehehequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
)
Absoluutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis met banaan. Beste fruit ooit
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien dat Roxanne er aan overleden is?
haha nee zet de radio maar aan en luister naar mijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed!Dan zetten we vanmiddag wel een CD'tje op!
Komt ongetwijfeld wel goed!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
haha nee zet de radio maar aan en luister naar mij
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
ValHallen: je weet dat je trein stuk is?
Er rijden stopbussenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:35 schreef Watertornado het volgende:
ValHallen: je weet dat je trein stuk is?
Ik ga het ook niet meer halen, dus ik laat het maar zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er rijden stopbussen
Ik ga dus wat later komen
Wat is er morgen nou weer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:47 schreef heloef het volgende:
Nou laat maar jongens op mij hoeven jullie niet te rekenen mijn moeder hangt weer de overbezorgde moeder uit daar heb ik geen zin in. Dus ik hoop sommigen van jullie morgen te zien.
Parkpop.quote:
WT! Ik heb echt fantastische schoenen gekochtquote:
Jij gaat ook naar Parkpop?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik heb echt fantastische schoenen gekocht
middagquote:
Pics or it didn't happen Samzzje!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
WT! Ik heb echt fantastische schoenen gekocht
Nee, ik ben net thuis en ik moet vanmiddag nog weg.quote:
Hoiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen Samzzje!
En goeiemiddag![]()
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben de foto's aan 't uploaden.
[..]
Hoi
Ligt eraan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste foto geeft de kleur het beste weer.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan.Volgende week krijgt ze de nieuwe collectie schoenen binnen. Als het goed is zitten daar ook nude kleurige schoenen bij en die zoek ik nog.
Maar die wat ik nu heb zijn ook echt fab:
Ik moest lachen om de folder waar ze in staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste foto geeft de kleur het beste weer.
Maar ze zien er leuk uit
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Lachen om de folder?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de folder waar ze in staan
Maar ze zien er leuk uit
Nee, dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wilde verder snuffelen, maar dat kan niet
Awwquote:
Laat dat schone maar weg!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww
Nouja, 9 juli is dichtbij, dan ga ik de Glanerburgse Schone in the flesh zien
Ga je je niet wassen dan voor je naar Myra gaat?quote:
Glanerbrugse lillikerd dan?quote:
middagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Glanerbrugse lillikerd dan?![]()
Maar goede middag!Ik ben er ook weer even!
quote:
jaquote:
geen ideequote:
Ik ben kleinquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:48 schreef Melting het volgende:
@ Samzz, als ik die hakken zie, denk ik (hoop ik) dat jij een niet zo'n lange jonge dame bent.
Dat is wel het planquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je je niet wassen dan voor je naar Myra gaat?
zonder gekheid, wat ik van je foto's kan zien is dat best waar
Gelukkig maar..... met zo'n hakken haal je mijn lengte wel, denk ik.quote:
Ik weet 't nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar..... met zo'n hakken haal je mijn lengte wel, denk ik.
Ow.... dan kom ik gelukkig nog boven je uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet 't nietZe zijn 12 cm.
Dus ik ben met die schoenen 1,76 of zo. Zoiets
Met een beetje geluk
Dit nummer kende ik nog niet, van David.quote:
nu welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit nummer kende ik nog niet, van David.
middagquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iedereen komt hier special voor mijn show straks
Kon ik maar luisteren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iedereen komt hier special voor mijn show straks
Ahh, that sucksquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Kon ik maar luisteren.
Maar ik moet naar een feest. Moet alleen wel zelf rijden, dus no alcoholico voor mij.
Veel plezierquote:
Wel hè?quote:
Idd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel hè?![]()
Hij maakt jammer genoeg niet elk jaar meer zo'n hit. Maar wat zijn ze geniaal!
Ditquote:
Nirvana is goed. Alleen vind ik dit nummer niet geweldig.quote:
Wat is broertjesmuzak ?quote:Het broertje van [broertjesmuzak]
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
![]()
gewoon muziek wat ik leuk vind
Heel het uur Bowie?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
![]()
gewoon muziek wat ik leuk vind
Geen idee eigelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
moet guppie eerst uit of kan je der zo in
nee maar Bowie komt wel een paar keer langsquote:
zou kunnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Melting het volgende:
Als het draaien je goed af gaat, Brother, en er zijn geen andere dj's, dan kun je misschien wel langer doorgaan.
okequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Melting het volgende:
Ik ga douchen na het Efteling nummer.
En daarna vertrek ik.
Dus misschien krijg ik het begin nog net mee, van je show, Brother!
Oh gelukkig, ik dacht al!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben klein!
[..]
Dat is wel het planDat wassen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |