neuh dan doen we het wel hierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef robdriessen het volgende:
Met z'n allen gaan picknicken in de centrale hal van de Jaarbeurshallen, zeg ik.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef ACT-F het volgende:
Wat valt er op het Julianapark te beleven?
Hoeveel komen er eik? Stuk of 10?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
passen er zo veel mesnen in je huis?
Waterballet..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef ACT-F het volgende:
Wat valt er op het Julianapark te beleven?
Gwn stapelen johquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
passen er zo veel mesnen in je huis?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef ValHallen het volgende:
De picknick dreigt in het water te vallen. HAHAHAHAHAHAHAHA
Goeiemorgen
Ja gwn tot we het zat zijn.. of de pleuris uitbreektquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waterballet..
Carool tot hoe laat was de bedoeling eigenlijk?
ja zoiets inderdaadquote:
Mjah nee, ik ben rond half 8 klaar enzo, ik dacht miss daarna nog een drankje meepikken als het dan toch bij jou is enzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja gwn tot we het zat zijn.. of de pleuris uitbreekt![]()
ghehe
nee joh geen idee... zie wel hoe het loopt toch
pff dat die allemaal nog levenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:35 schreef ValHallen het volgende:
Vind de regen lulliger voor al die oude besjes die nu meedoen aan het defile
dan doen we gwn een binnen-picknickquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef ValHallen het volgende:
De picknick dreigt in het water te vallen. HAHAHAHAHAHAHAHA
Goeiemorgen
ja tuurlijk gezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah nee, ik ben rond half 8 klaar enzo, ik dacht miss daarna nog een drankje meepikken als het dan toch bij jou is enzo..
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik nietEn sowieso al vanwege het weer
Meteen maar bij jou afspreken dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzo
Maar dit weekend kan ik dus nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaa maar bij mij binnen is het wel lekker droog en warm enzo
Als whatsapp aanstaat bij je lukt dat, anders sms ik jou of Knetter welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja tuurlijk gezelligwhatsapp dan gwn ff dan weet je waar we zijn enzo
jammerquote:
jaaa is goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als whatsapp aanstaat bij je lukt dat, anders sms ik jou of Knetter wel
En dat zijn niet wijquote:
Welke OP?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand trouwens nog gezien dat ik de OP lichtjes heb aangepast?
Het gaat ook niet droog worden volgensmij, tegen de avond pas weer ofzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
maar wat willen jullie dan? gwn in het park afspreken en kijken en dan verkassen naar mijn huis bij regen.. of gelijk hier afspreken? want ik ben er bang van dat het zoiezo niet droog word
Yep daaromquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het gaat ook niet droog worden volgensmij, tegen de avond pas weer ofzo..
Maakt me niet heel veel uit. Zolang iedereen het maar weet als er een verandering van de plannen isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
maar wat willen jullie dan? gwn in het park afspreken en kijken en dan verkassen naar mijn huis bij regen.. of gelijk hier afspreken? want ik ben er bang van dat het zoiezo niet droog word
Tuurlijk, voor jou heb ik 3 manieren, Knetter 2 dus dat komt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa is goedjij weet ons wel te bereiken toch
quote:
Ik ga het niet redden trouwens, ligt wasted in bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een brabo in het topicquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Helaas, want voor het Goorse School- en Volksfeest moet nu eenmaal alles wijken
De openingspost van deze topic. Wat zinnetjes aangepast en zo.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:40 schreef robdriessen het volgende:
Zo af en toe heeft ACT-F best lekkere muzieksmaak
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nog een brabo in het topic
Eindelijk wat tegengewicht aan al die tukkers en Rotterdammers hiero
Rennen, gek. RENNEN!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens lunch scoren.. (eerst 2 km lopen..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |