Pardon?quote:Op zondag 26 juni 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mich, hou maar op met mij proberen te irriteren het gaat je toch niet lukken.
Dat vind ik lief van je.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pardon?
Ik probeer gewoon een zo volledig mogelijk antwoord te geven op je post. Ik handel alleen vanuit de beste intenties, dat weet je toch Tammy
Dat ben ik ook.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.
Mensen hebben soms alleen een beetje moeite om door mijn harde pantser heen te kijken.
Zie me als een gordeldier, hard van buiten maar superlief van binnen.
[ afbeelding ]
Nee wasberen zijn stom. Als je mijn vuilnisbak overhoop zou halen zou ik je nek omdraaien.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
Zie me als een wasbeer, ik haal je vuilnisbak overhoop op zoek naar eten, maar ik zie er wel kankerlief uit [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft je alle mogelijke ziektesquote:Op zondag 26 juni 2011 16:45 schreef Michhas het volgende:
Zie me als een wasbeer, ik haal je vuilnisbak overhoop op zoek naar eten, maar ik zie er wel kankerlief uit [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wasberen zijn stom. Als je mijn vuilnisbak overhoop zou halen zou ik je nek omdraaien.
Als je bij het corps daar gaat heb ik nog wel een maatje die een huisgenoot zoekt.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar eens op zoek gaan naar een kamer
Thanks!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Michhas het volgende:
Voor Tamara:
Kook 2 of 3 eieren hard, laat ze afkoelen in koud water.
Snij ze in kleine stukjes.
2 eetlepels mayonaise erbij, een theelepel mosterd, anderhalve theelepel ketchup erbij.
Parpikapoeder en kerriepoeder erbij, en doorroeren
Evt. nog zout en peper als je dat lekker vindt.
Tadaaa, je hebt een bazeneiersalade!
Ja maar oma's.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn oma maakt eiersalade... nohhhhh![]()
Toch maar eens vragen hoe dat moet.
er bestaat een eiland waar ze je best wel willen kokenquote:
Vanmorgen nog opquote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn oma maakt eiersalade... nohhhhh![]()
Toch maar eens vragen hoe dat moet.
Eiersalade van mijn oma?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog op! Net heerlijk Pizza Shoarma met uiensaus
Inderdaad. Ik ga zelf altijd voor de blauwgebekte bosveldkever-salade. Dat is pas een maaltijd.quote:
Vertel eens, hoe heet het?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
er bestaat een eiland waar ze je best wel willen koken
Ik eet alleen kaviaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ga zelf altijd voor de blauwgebekte bosveldkever-salade. Dat is pas een maaltijd.
quote:
Full version gratis?quote:
Deels.quote:
Pedobear op de achtergrond?quote:
Oh hell yeahquote:Op maandag 27 juni 2011 00:28 schreef kutkabouterin. het volgende:
Ik weet zeker dat michhas in z'n vorige leven een troubadour was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |