Barely.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Ohja, was ik vergeten dat je daarheen ging. Veel plezier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Met AWAAAAKAEEEEEEE bedoel ik Awakefest zo meteen. Wel beetje jammer van het weer maar ik ga lekker los
quote:
WAT?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:20 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Barely.Gister vol over een chick heengekotst. FML
Zo rollen wij studenten nou eenmaalquote:
quote:
Grote fout gemaakt om naar een cocktailbar te gaan en echt ALLES te gaan proberen.quote:
Super vet stoerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:34 schreef kutkabouterin. het volgende:
ohja, verder hebben we ook de tuin inclusief meubilair van een clubgenoot getrashed, waarbij ook 2 ramen zijn gesneuveld #overlast.
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja precies wat ik dacht.Is nou niet echt grappig.
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat niet dat je zin hebt om na het zuipen iemand anders spullen te verneuken maar dat ben ik
Oh ja dat zal het zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar dat is stoer jongen, dat begrijpen wij niet.
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbedingquote:
Een goede film!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:30 schreef tliciouz het volgende:
Jongens, help me even. Mijn vriend is donderdag jarig. Wat moet ik hem in hemelsnaam cadeau doen?
En graag serieuze suggesties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een goede film!Pure kanker die film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Hmm denk niet dat ik hem daar een plezier mee doe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een kaartje voor een concert ofzo met z'n tweeën als hij daar van houdt. Vind ik iig leuker dan een of ander hebbeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |