Ik rijd zelf rond in een zwarte peugeot 205 xs uit '88 (1.4/85pk), m'n zus heeft een blauwe 205 xl uit '87 (1.1/55pk). Het zijn hele leuke eerste auto'tjes, en ze zien er nog goed uit voor hun leeftijd.
Er zijn vast nog veel meer peugeot en/of 205 rijders hier?
[Dit bericht is gewijzigd door HellaHard-OG op 25-06-2002 09:35]
quote:206 is wel heel erg
Op dinsdag 25 juni 2002 09:31 schreef -ScuL- het volgende:
nee. wel een 206 aanbidder
(als ik ooit de poen krijg)
Heel veel mooie en getunede peugeot's (205/106/206/306/406) op www.hi-speed.dk
met pioneer radio/cd met organic display + 12 cd wisselaar + zwaarste pioneer versterker + audio hoedenplank met 2 mega boxen en voorin JBL's, automatisch regeling van volume afhankelijk van toerental, regensensor, abs, en nog hoop dingetjes als carkit voor portable emap gps (handig als je parkeergarage moet terugvinden ) en handsfree installatie voor nokia 6210 etc.
[Dit bericht is gewijzigd door cyble op 25-06-2002 09:42]
quote:woest gewoon
Op dinsdag 25 juni 2002 09:37 schreef Herfst het volgende:[..]
206 is wel heel erg
ja!
Heel veel mooie en getunede peugeot's (205/106/206/306/406) op www.hi-speed.dk
quote:Ik heb een Peugeot 206 XS 1.6 16V een licht zilver blauwe kleur.. van 12 April 2002!!
Op dinsdag 25 juni 2002 09:31 schreef -ScuL- het volgende:
nee. wel een 206 aanbidder
(als ik ooit de poen krijg)
quote:De nieuwe GTi wordt ook wel erg chill, 2.0 180pk
Op dinsdag 25 juni 2002 09:34 schreef HellaHard-OG het volgende:
ik heb een 306 XT..
ben vanplan me een 206je te kopen..
de nieuwe 1.6 heeft 110PK.. best chill
Plaatjes & info :
http://www.carfree.nl/nieuws/autonieuws/autonieuws206RC.htm
quote:wowwwwww.... asociaal vermogen!
Op dinsdag 25 juni 2002 09:44 schreef Herfst het volgende:[..]
De nieuwe GTi wordt ook wel erg chill, 2.0 180pk
Jammer dat zo'n auto voor mij nog lange tijd onbetaalbaar zal zijn.Plaatjes & info :
http://www.carfree.nl/nieuws/autonieuws/autonieuws206RC.htm
Ik heb een rood 205'je 1.1 GE...
Maar ik wil echt supergraag een 205 CTI 1.9
[Dit bericht is gewijzigd door MashiMaro op 25-06-2002 09:48]
WAT EEN %@^%!#^%%$ auto's maken die Fransen.
Zitten altijd veel opties op, alleen van een degelijk (duitse) kwaliteit kan je niet spreken.
Overigens deel ik deze mening met meerdere kennisen en vrienden.
Ik moet wel toegeven, dat Peugeot hele goede diesel motoren maken.
Ik ben nu de trotse bezitten van een Golf IV TDI 130PK 6 bak, master edition sport.
quote:Hmmmm, m'n vriend heeft ook een 306 en veel problemen mee gehad. Maar met mijn 205 heb ik eigenlijk nooit problemen....
Op dinsdag 25 juni 2002 10:07 schreef Italiaan het volgende:
Ik heb een Peugeot 306 XRD Belfort gehad uit 1996.WAT EEN %@^%!#^%%$ auto's maken die Fransen.
Zitten altijd veel opties op, alleen van een degelijk (duitse) kwaliteit kan je niet spreken.Overigens deel ik deze mening met meerdere kennisen en vrienden.
Momenteel moet ik het doe met een 106 Rally 1.6 met 101 pk uit '98
Wat wil wel, tis uiteindelijk maar een licht bakkie
-edit-
maar dan met Seat wieldoppen
[Dit bericht is gewijzigd door BigBear op 25-06-2002 11:22]
Vandaag heb ik als leen auto een 206 CC mee...
Wat een wagen!!!!
quote:oeeww
Op dinsdag 25 juni 2002 11:06 schreef Sunnyguy het volgende:
Heb zelf een 406 coupe
quote:Topdown is hij wel errug mooi, maar anders
Op dinsdag 25 juni 2002 11:22 schreef Joene het volgende:
ik rijdt zelf een 206 1.9 Diesel (blue de chine )metallic.
Leuke mooie fijn autoVandaag heb ik als leen auto een 206 CC mee...
![]()
Wat een wagen!!!!
quote:Topdown is ie
Op dinsdag 25 juni 2002 11:36 schreef MashiMaro het volgende:[..]
Topdown is hij wel errug mooi, maar anders
Maar het is een superwagentje hoor echt! Helemaal verliefd
http://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Peugeot+Citro%EBn+Renault+Club+West
K ga de volgende keer nu mijn Saxo bijna af is.
Dit is mijn beessie...
Alleen heeft ie wat krasjes opgelopen...
Het groene gedeelte hangt een beetje los en het gele gedeelte is flink afgeschaafd.
Kreeg vrijdag jl een aluminium balk, die van een tegemoet komend busje afviel, tegen de auto...
quote:He das mijn auto
Op dinsdag 25 juni 2002 09:41 schreef -ScuL- het volgende:[..]
woest gewoon
Zoals bekend
Foto's wel in ander topic te vinden etc
quote:Die heb ik nu dus als leen-auto
Op dinsdag 25 juni 2002 17:44 schreef Thermo het volgende:
* Thermo heeft 206cc 2.0 16vZoals bekend
Foto's wel in ander topic te vinden etc
![]()
Ja ik weet het hij steekt nogal af bij al die nieuwe 206'jes maar het is dan ook m'n eerste auto. Foto is een half jaar oud ofzo, hier heeft hij voorschade (niet te zien).
Inmiddels is hij gerepareerd, gespoten en gewassen
Ik zal binnekort nog eens wat pics maken.
De 205 die ik nu heb is een vlotte stadsauto met lekker veel overzicht en licht. Perfect voor in de stad dus. Ik durf er alleen geen snelle bochten bij verkeerspleinen te maken, want al heeft ie een goede wegligging, de vering blijft op z'n ouderwets Frans en de auto helt flink over; ik word zelfs uit m'n zitplaats geduwd. Het allerleukste van m'n huidige auto is wel het goedkope, maar o-zo lekker klinkende geluidsinstallatie; er zaten bij de aankoop al twee extra speakers op de hoedenplank, maar ik wist toen nog niet dat ze toch best wel een degelijk geluid uit konden produceren, totdat ik voor een prikkie een cd-speler van een vriend overnam. Lekker! Elke maand een cd'tje branden en dan lekker in de auto opzetten.
Niet gek voor zo'n oude auto die er van buiten versleten uit ziet.
Ik doe mijn Junior weg want het krijgt nu wat vaker last van ouderdomskwaaltjes en ik wil niet méér gaan betalen voor een auto om het op de weg te houden. Dan maar veel betalen aan een nieuwe met allerlei toeters en bellen waar ik er plezier aan zal beleven en comfortabel en veilig kan rijden.
quote:Heb je door je ervaringen met je 205 besloten peugeot-rijder te blijven of heb je gewoon random voor een 206 gekozen?
Op dinsdag 25 juni 2002 19:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Binnenkort neemt Club Witte Peugeot 205 Rijders Nederland (in mijn regio rijden er opvallend veel witte rond!) afscheid van mij als ik mijn basisuitvoering tweedehands 205 1.4 Junior uit 1989 ga inruilen voor een nieuwe 206 XS 1.6 16V, kleur Blue de Chine, full options.De 205 die ik nu heb is een vlotte stadsauto met lekker veel overzicht en licht. Perfect voor in de stad dus. Ik durf er alleen geen snelle bochten bij verkeerspleinen te maken, want al heeft ie een goede wegligging, de vering blijft op z'n ouderwets Frans en de auto helt flink over; ik word zelfs uit m'n zitplaats geduwd. Het allerleukste van m'n huidige auto is wel het goedkope, maar o-zo lekker klinkende geluidsinstallatie; er zaten bij de aankoop al twee extra speakers op de hoedenplank, maar ik wist toen nog niet dat ze toch best wel een degelijk geluid uit konden produceren, totdat ik voor een prikkie een cd-speler van een vriend overnam. Lekker! Elke maand een cd'tje branden en dan lekker in de auto opzetten.
Niet gek voor zo'n oude auto die er van buiten versleten uit ziet.Ik doe mijn Junior weg want het krijgt nu wat vaker last van ouderdomskwaaltjes en ik wil niet méér gaan betalen voor een auto om het op de weg te houden. Dan maar veel betalen aan een nieuwe met allerlei toeters en bellen waar ik er plezier aan zal beleven en comfortabel en veilig kan rijden.
quote:Nee het verhaal is helemaal anders, ik had voordat ik een eigen auto aanschafte al voorgenomen dat ik ooit een 206 zou kopen. Ik ben nl. in één klap verliefd geraakt op die auto toen er jaren terug voor het eerst een scoop-foto van de 206 werd gepubliceerd in de krant.
Op dinsdag 25 juni 2002 19:50 schreef Herfst het volgende:[..]
Heb je door je ervaringen met je 205 besloten peugeot-rijder te blijven of heb je gewoon random voor een 206 gekozen?
Die 205 was meer per toeval, al zou je het nu niet zeggen. Ik zocht een tweedehands auto omdat ik enorm baalde om met de bus naar en van m'n werk te gaan. Het duurde langer, ik moest er zo lang op wachten als ik die bus had gemist en ik word zo depressief van grijze winderige haltes/stations. Een eigen autootje dus. Het maakte eik niet uit welk merk, maar ik had toen al enige ervaring met de lease 306 van m'n broertje en dat reed best lekker.
Via de ouders van een vriendin die zelf ook een Peugeot 306 hadden kwamen we bij de Peugeot dealer. De 205 die ik nu heb was qua prijs en staat de beste t.o.v. de andere occassions en die heb ik maar genomen. Achteraf gezien is het een goede 'voorbereiding' op de 206, die ik af en toe kon lenen als m'n 205 bij de garage was voor onderhoud; Het rijdt bijna hetzelfde, maar dan robuuster en 'nieuwer'.
Voor dit alles had ik nogal wat vooroordelen op dit Franse merk, vooral omdat de 309 en in mindere mate andere types uit de eind jaren '80 en begin '90 gewoon foeilelijk zijn en teveel op elkaar lijken. De 205 was toen ook niet echt mijn favoriet, maar die mening is inmiddels 360 graden omgedraaid en is Peugeot toch wel een beetje mijn merk geworden. De 306 die ik wel eens kon lenen reed heerlijk, had een soepele bak en bleef als een rots op de weg plakken. Alleen het vermogen en het kwaliteit van het materiaal waren niet zo best. Tenminste niet vergelijkbaar met de Duitse merken, maar die wagens zoals de Golf IV die m'n broertje tegenwoordig tijdelijk heeft rijden weliswaar goed, maar vlak en emotieloos.
En Peugeot maakt weer hele mooie auto's zoals de 607 en de 307. Alleen vind ik de 206 SW weer net té geforceerd gestileerd. Het past niet echt, maar dat is misschien wennen.
quote:Heeft Clarion geen nieuwe Head-unit met touchscreen? Daar kun je navigatie, wisselaar, telefoon en weet ik veel wat op aan sluiten.
Op dinsdag 25 juni 2002 11:06 schreef Sunnyguy het volgende:
Ziet er allemaal cool uit... Heb zelf een 406 coupe ,rood en venonvelgjes eronder... Staat alleen nog beetje hoog op zijn pootjes (naar mijn zin dan toch).
Binnenkort een paar centimeter naar beneden en spoorverbreders achteraan...
Ben ook bezig met een nieuwe installatie... (wagen is paar maand geleden gestolen geweest in Rotterdam) En natuurlijk alles mooi gestript... Soundstream amplifier ,lanzar subs ,alpine radio cd en gps ... All foetsjie
Anyway ,heb net het laatstenieuwe topmodel van alpine besteld (met extra groot front ,mp3... ),focal subs en speakers voor en achter ,hifonics amplifiers en om kosten wat te drukken een vdo-gps... Wilde alles via kleurentouchscreenscherm bedienen maar geen enkel merk kon me dit alles in een bieden... Dit zal het ook wel doen zekers...
Had graag foto bijgevoegd maar t lukt me niet echt sorry guys...
Greetz Sunny
Klinkt wel erg mooi allemaal trouwens
quote:GTi heeft volgens mij 138pk...
Op dinsdag 25 juni 2002 09:44 schreef Herfst het volgende:[..]
De nieuwe GTi wordt ook wel erg chill, 2.0 180pk
Jammer dat zo'n auto voor mij nog lange tijd onbetaalbaar zal zijn.
quote:Het wordt ook geen GTi, het wordt de 206 RC met de bekende 2.0 motor met 138pk die getuned wordt naar 180pk.
Op dinsdag 25 juni 2002 20:51 schreef otisclub het volgende:[..]
GTi heeft volgens mij 138pk...
quote:Jup, en wat zal het heerlijk zijn om hem eens flink op z'n start te trappen
Op dinsdag 25 juni 2002 20:53 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Het wordt ook geen GTi, het wordt de 206 RC met de bekende 2.0 motor met 138pk die getuned wordt naar 180pk.
Eerst een 205 gehad uit '91 en momenteel een 306xr 1.4 uit '94. Heerlijke auto, alleen jammer van die motor.
quote:Hoeveel pk geeft die 1.4 dan?
Op dinsdag 25 juni 2002 21:17 schreef Komakie het volgende:
yeah mijn soort topicEerst een 205 gehad uit '91 en momenteel een 306xr 1.4 uit '94. Heerlijke auto, alleen jammer van die motor.
quote:Geen idee, maar het was te weinig voor de 306. Je had soms het gevoel in een ouderwetse diesel te rijden. Het was ws ook de instapmotor.
Op dinsdag 25 juni 2002 22:02 schreef Herfst het volgende:[..]
Hoeveel pk geeft die 1.4 dan?
enige probleempje dat ik heb gehad was dat er een busje wat nodig is voor koppeling versleten was 2 maanden na aankoop, maar mijn overbuurman heeft voor 100 euro mijn auto weer rijklaar gemaakt
Oid heb ik gelezen dat die motor door Lotus onder handen is genomen, maar wat lotus kan moet iemand anders toch ook kunnen?
Btw ik heb met het navigatie systeem gewerkt van peugeot, en ik vind het scherm van de boordcomputer te klein en niet mooi om daar je informatie te zien, dus vond ik dat een beetje zonde om er bij te doen.
Maybe dat ik nog eens een ander navigatie systeem erin zet, maar dan moet het wel mooi weg te werken zijn.
quote:Het zal in principe wel kunnen maar dan zal je het waarschijnlijk door een professioneel tuningbedrijf moeten laten doen. Da's dus niet te betalen en dat is het denk ik ook niet echt waard.
Op woensdag 26 juni 2002 18:56 schreef Thermo het volgende:
Hmm wat ik mij afvraag of het mogelijk is om mijn 2.0 16v ( Gti motor dus ) met 138 pk naar die 180pk te krijgen.Oid heb ik gelezen dat die motor door Lotus onder handen is genomen, maar wat lotus kan moet iemand anders toch ook kunnen?
quote:Hmm mja normaal is bij een tuningsbedrijf het al duur om 20 pk erbij te krijgen. Maar hier is het toch wel 42pk...
Op woensdag 26 juni 2002 19:15 schreef Herfst het volgende:[..]
Het zal in principe wel kunnen maar dan zal je het waarschijnlijk door een professioneel tuningbedrijf moeten laten doen. Da's dus niet te betalen en dat is het denk ik ook niet echt waard.
Nouja maybe peugeot eens mailen maybe dat ze net als seat met een tune service komen
quote:Bah, jij krijgt wél een auto van de zaak
Op woensdag 26 juni 2002 20:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit is dus mijn 205
quote:205 is gewoon koel
Op woensdag 26 juni 2002 20:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit is dus mijn 205
Volgens mij wordt dit een gelimiteerde versie van de 206 coupe cabrio. Hij ziet er iig wel zeer smakelijk uit
quote:Ziet er gelikt uit! Alleen die zijspiegels...
Op donderdag 27 juni 2002 19:24 schreef Herfst het volgende:
Peugeot 20?
Op m'n nieuwe 206 komen er iig dezelfde lichtmetalen velgen (15" Scirocco) onder als op bovenstaande foto. Zit er standaard op.
quote:Dit was het studiemodel, deze gaat als het goed is niet in productie.
Op donderdag 27 juni 2002 19:24 schreef Herfst het volgende:
Peugeot 20?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Volgens mij wordt dit een gelimiteerde versie van de 206 coupe cabrio. Hij ziet er iig wel zeer smakelijk uit
bron http://www.peugeot-avenue.com
Er is wel iemand die zijn 206 via peugeot zo heeft laten aanpassen als dit studiemodel.
Zelf wil ik iig ook me bumbers zilver laten spuiten, en die blauw getinte ramen vind ik ook erggggg mooi.
Maar ik denk dat dat niet echt past bij het leer wat ik heb.
Iedergeval GEEN productie auto, gewoon het studiemodel
quote:Jah.. erg geil
Op vrijdag 28 juni 2002 09:25 schreef N.o.F.i het volgende:
Mijn volgende leasebak wordt hoogst waarschijnlijk zo'n 2 0![]()
Geil he!
quote:En zo'n 206 gaat het dus worden. Vrijwel precies hetzelfde zoals op deze foto, dus ook dezelfde velgen:
Op woensdag 26 juni 2002 20:23 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dit is dus mijn 205
quote:Mooi
Op vrijdag 28 juni 2002 21:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
En zo'n 206 gaat het dus worden. Vrijwel precies hetzelfde zoals op deze foto, dus ook dezelfde velgen:
quote:Het zal zeker tot (in) september duren voordat ie geleverd wordt...
Op vrijdag 28 juni 2002 22:14 schreef Herfst het volgende:[..]
Mooi
Uiteraard verwachten we meer pics als'ie bij jou op de oprit staat
De 206 is echt een prachtig karretje! De 206cc is natuurlijk helemaal een leuk bakje, maar ook de 'gewone' 206 is een heel leuk wagentje. Het is dat ik liever een grote bak heb, maar anders wist ik het wel. Dan zou het vrijwel zeker een 206 worden.
Beat this, Volkswagen!
quote:Off topic: Ik neem aan dat je 180 graden bedoelt. Als je je mening 360 graden draait, blijft-ie namelijk onveranderd.
Op dinsdag 25 juni 2002 20:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
De 205 was toen ook niet echt mijn favoriet, maar die mening is inmiddels 360 graden omgedraaid en is Peugeot toch wel een beetje mijn merk geworden.
quote:90 pk is dat he? Kewle bak. Heb je ook foto's?
Op zaterdag 29 juni 2002 16:53 schreef TheAnimaL het volgende:
Ik zit met een hele lieve 306 Hdi.. Perfect ding..
Doet het altijd. Is ook niet oud dus dat is logisch. Echt een scheurijzer, wil 'm ff nog niet kwijt. Ik raak er aan gehecht, lastig altijd met die pugsjes...
quote:Oop..
Op zaterdag 29 juni 2002 18:01 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Off topic: Ik neem aan dat je 180 graden bedoelt. Als je je mening 360 graden draait, blijft-ie namelijk onveranderd.
180° dan
quote:* 2 heeft*
Op donderdag 27 juni 2002 15:13 schreef Herfst het volgende:[..]
205 is gewoon koel
quote:205 GTi is
Op zaterdag 29 juni 2002 18:24 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
quote:ik zoek even een fotootje op hoor
Op zaterdag 29 juni 2002 18:39 schreef Herfst het volgende:[..]
205 GTi is
Een klasgenoot van me heeft een 1.9 met dimma widebody kit, echt geweldig om daarin te scheuren.
btw die 2e is van mijzelf, met Guttman uitbouw
quote:Jahaa, da's echt machtig om te zien
Op zaterdag 29 juni 2002 18:41 schreef GizartFRL het volgende:
Dimma uitbouw
quote:En nog een foto van eenzelfde XS uit 2001 (model 2002 heeft dezelfde uiterlijke kenmerken), met dank aan de Peugeot site:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:08 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
En zo'n 206 gaat het dus worden. Vrijwel precies hetzelfde zoals op deze foto, dus ook dezelfde velgen:
quote:
Op zaterdag 29 juni 2002 19:43 schreef Herfst het volgende:[..]
Jahaa, da's echt machtig om te zien
Die van m'n klasgenoot is hetzelfde afgezien van de luchthappers op de motorkap, en dan in het rood. Het ziet er een beetje uit als die oude rally 205 (MI16?) maar dan zonder achtervleugel.
dit zijn dus links een 205 1.8 t16 ( de officiële Rally auto)
en rechts een soort van groep B rallye 205
see the difference, feel the difference...
quote:Ik begrijp meteen waarom wit bij de 205jes zo populair is...
Op zondag 30 juni 2002 04:27 schreef GizartFRL het volgende:[..]
dit zijn dus links een 205 1.8 t16 ( de officiële Rally auto)
en rechts een soort van groep B rallye 205
see the difference, feel the difference...
quote:ehmz en waarom dat? ik vind het eigenlijk nie teen van mijn faboriete 205 kleuren....
Op zondag 30 juni 2002 15:06 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik begrijp meteen waarom wit bij de 205jes zo populair is...
Naar voren
Naar achteren
En volgens het studiemodel staan ze naar achteren...
Foutje van de monteur in de eerste foto of maakt het eik niet zoveel uit? Hoewel ik zou denken dat dat misschien nog de remprestaties zou kunnen beïnvloeden...
Leuke auto voor weinig geld.
quote:Nice
Op zondag 30 juni 2002 22:30 schreef Tokus het volgende:
en dis de mijne:
Dit is m'n droompeugeot
Nouja, bijna dan Er kunnen veel bredere en vooral grotere velgen onder
...die wil wel vooruit hoor
Dubbele Webers roeleren!
quote:Wazdat?
Op dinsdag 02 juli 2002 18:43 schreef Svensson het volgende:
Dubbele Webers roeleren!
quote:Ik heb bijna dezelfde! Alleen mijn wieldoppen zijn anders (lelijker). Deze kleur is trouwens wel de mooiste kleur waar de Gti 1.9 in is geleverd!
Op zaterdag 29 juni 2002 18:24 schreef GizartFRL het volgende:
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Superann op 02-07-2002 19:50]
quote:Ik vind de Roland Garros zo ontzettend stijlvol! Vooral dat glazen dak en de bekleding icm de kleur is mooi.
Op zondag 30 juni 2002 22:30 schreef Tokus het volgende:
en dis de mijne:
quote:zeker!
Op dinsdag 02 juli 2002 19:49 schreef Superann het volgende:[..]
Ik vind de Roland Garros zo ontzettend stijlvol! Vooral dat glazen dak en de bekleding icm de kleur is mooi.
quote:(zie ook mijn naar Fok! geuploadde usericon, Marion Cotillard als Lilly, het liefje van Daniel)
Op dinsdag 02 juli 2002 20:12 schreef SwissCom het volgende:
2 Films waar heel veel Peugeots in voorkomen zijn Taxi 1 & 2. Hier een paar plaatjes uit de openings scene van deel 2. Zelf vond ik het een erg leuke film, met een hoofdrol voor een behoorlijk getunede witte 406.
Ik hoop dat ze voor Taxi 3 ook weer Peugeots gaan gebruiken! Zal wel, toch?
quote:Weber is de fabrikant van dubbele carburateurs, voor 't gemak worden die dingen dus "Webers" genoemd.
Op dinsdag 02 juli 2002 18:45 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Wazdat?
Hier 'n foto van de motor van de Rallye, de "Webers" zijn die 2 apparaten met die goudkleurige stelschroeven erop (achter de 4 rode inlaatkelken).
Hopelijk is 't zo iets duidelijker...
http://www.racecar.co.uk/video/longin.mpg
't Is een Ferrari met 3.0 V12 trouwens.
quote:Nix mis met die velgen..... Zitten gewoon 4 dezelfde velgen onder...... links spaken naar achter rechts spaken naar voor..... conclusie : LELIJK
Op zondag 30 juni 2002 16:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmmm, er is iets met de velgen aan de hand... Goed kijken, bij de ene 206 staan de spaken van de Scirocco velgen naar voren toe en de andere naar achteren:Naar voren
[afbeelding]Naar achteren
[afbeelding]En volgens het studiemodel staan ze naar achteren...
Foutje van de monteur in de eerste foto of maakt het eik niet zoveel uit? Hoewel ik zou denken dat dat misschien nog de remprestaties zou kunnen beïnvloeden...
quote:M'n 205 XS (88) heeft net als de rallye heeft ook dubbele webers. Je krijgt echt wel een kick als die 2 hun keelgat open trekken
Op dinsdag 02 juli 2002 21:10 schreef Svensson het volgende:[..]
Weber is de fabrikant van dubbele carburateurs, voor 't gemak worden die dingen dus "Webers" genoemd.
Dubbele Weber carburateurs werden vroeger op veel klassieke Ferrari's en andere sportwagens gebruikt en ze produceren een karakteristiek rauw grommend inlaatgeluid als je 't gas intrapt.
Tegenwoordig krijgen zowat alle auto's hun brandstof ingespoten door middel van electronische injectie (daar komt ook de i van GTi vandaan).
De Peugeot 205 Rallye 1.3 heeft als één van de weinige auto's nog 2 ouderwetse dubbele Weber carburateurs (die overigens wel als nadeel hebben dat ze niet bijster zuinig met benzine omgaan...)
Heb net weer ff gescheurd in mijn Rallye, geweldig wat een kracht je uit zo'n klein motortje (1300 cc) kunt halen!!!
105 pk standaard en dan maar 794 kg!!! Ik geniet er elke dag van. Hopelijk kan ik ff genoeg sparen om hem weer helemaal in goede staat te brengen.
De jarenlange hegemonie van de Duitse merken, als het gaat om de verkiezing tot Zakenauto van het Jaar, is doorbroken door de Peugeot 206 die dit jaar de titel in de wacht heeft gesleept. De twaalfkoppige jury, bestaande uit directies van leasemaatschappijen, wagenparkbeheerders en journalisten, beoordeelt bijna honderd modellen die niet korter dan 18 maanden op de markt zijn op zeven punten. De titel wordt verdiend aan de hand van kille berekeningen op grond van objectieve en meetbare normen. De Peugeot 206 scoorde het beste in drie van de zeven categorieën. Nummer twee en drie in de einduitslag zijn de Renault Espace en de BMW 3-serie.
De AMbitie-prijs voor de sterkste nieuwkomer is gewonnen door de Mercedes-Benz E-klasse. Of hij zijn verwachtingen waar kan maken zal de jury in 2004 moeten beoordelen.
De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd door het vakblad Automobiel Management.
Bron : Autoweek
quote:Moh dat valt op zich wel mee
Op woensdag 26 juni 2002 06:05 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Geen idee, maar het was te weinig voor de 306. Je had soms het gevoel in een ouderwetse diesel te rijden. Het was ws ook de instapmotor.
hmmm, nu moet ik wel mijn user name veranderen.....
quote:Ahh, thanx. Machtig mooi geluid!
Op dinsdag 02 juli 2002 21:10 schreef Svensson het volgende:
(uitleg dubbele Webers)
quote:En ondanks de inzakkende autoverkopen de bestverkochte auto van de eerste helft van 2002 las ik gisteren op TeleTekst.
Op woensdag 03 juli 2002 18:15 schreef Herfst het volgende:
Peugeot 206 : Zakenauto van het Jaar 2002
quote:Okee, maar als ik toch snel wilde acceleren, dan moest ik wel flink planken. Maar verder was het een degelijk rijdende auto met een prima wegligging. Mede door zijn licht meesturende achteras.
Op donderdag 04 juli 2002 20:09 schreef Komakie het volgende:
Moh dat valt op zich wel mee
Hij geeft niet zo heel veel power maar er valt redelijk in te rijden.
Ik koop over een jaar of 2 wel een ander
Rij nu VW Golf 16V, ook snel (Pug VOELDE sneller)en wel 10x degelijker.
Nu de rekening afwachten en hopen dat deze flink wat lager is...
En als-ie toch bij de garage staat, meteen een trekhaak eronder...
quote:Mooi bakkie! Die velgen vind ik mooi bij de 205 staan.
Op zaterdag 06 juli 2002 18:13 schreef Courage het volgende:
Heb nu een seat Ibiza Sport, maar hiervoor had ik een Peugeot 205 1.9 GTi. Die auto was 1 van de meest strakke 205 GTi's hier uit de omgeving... baal er nu eigenlijk stiekum nog van dat ik em toen ingeruild heb op m'n huidige...
[afbeelding]
quote:Zijn de standaard velgen voor de 1.9GTI
Op zaterdag 06 juli 2002 23:57 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Mooi bakkie! Die velgen vind ik mooi bij de 205 staan.
quote:Ik vind ze daarom niet minder mooi..
Op zondag 07 juli 2002 01:36 schreef MegA het volgende:[..]
Zijn de standaard velgen voor de 1.9GTI
quote:zijn de mooiste velgen voor de 205.. de standaard 1.6 velgen daaraantegen vind ik niks..
Op zondag 07 juli 2002 01:55 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik vind ze daarom niet minder mooi..
Deze is dus van de 1.9:
Zo leer ik toch veel van een gecentraliseerde topic.
quote:alleen is de mijne een 1.6
Op dinsdag 02 juli 2002 19:47 schreef Superann het volgende:[..]
Ik heb bijna dezelfde! Alleen mijn wieldoppen zijn anders (lelijker). Deze kleur is trouwens wel de mooiste kleur waar de Gti 1.9 in is geleverd!
quote:a propos, deze ( exact dezelfde 406! ) heb ik nu al 2 keer zien rijden hier in Fryslân, dus misschien wordt Taxi 3 wel in Nederland opgenomen, er reed trouwens een van de 2 keren een donkerharige dame in ... maar hij blijft
Op dinsdag 02 juli 2002 20:12 schreef SwissCom het volgende:
2 Films waar heel veel Peugeots in voorkomen zijn Taxi 1 & 2. Hier een paar plaatjes uit de openings scene van deel 2. Zelf vond ik het een erg leuke film, met een hoofdrol voor een behoorlijk getunede witte 406.[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ik heb dus ook een pook knop van een 1.9 in mijn 1.6 je en na deze week misschien wel een 2e gti ( 1.9) erbij
Op zondag 07 juli 2002 02:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Je bedoelt van deze 1.6 ?
[afbeelding]
Deze is dus van de 1.9:
[afbeelding]Zo leer ik toch veel van een gecentraliseerde topic.
quote:Ook met dat taxibordje erop?
Op maandag 08 juli 2002 07:33 schreef GizartFRL het volgende:[..]
a propos, deze ( exact dezelfde 406! ) heb ik nu al 2 keer zien rijden hier in Fryslân, dus misschien wordt Taxi 3 wel in Nederland opgenomen, er reed trouwens een van de 2 keren een donkerharige dame in ... maar hij blijft
quote:Misschien is het wel een leuke (en dure!) PR voor Peugeot om "Taxi Marseille" borden te verstrekken bij hun dealers als Taxi 3 uitkomt.
Op maandag 08 juli 2002 08:51 schreef SwissCom het volgende:[..]
Ook met dat taxibordje erop?
Tssssssss, ontzettend leuke auto, maar dit valt me dus heeeeel erg tegen he!
(en ik ben niet de enige met dit euvel, want bij de garage hoorde ik dat er iemand anders ook rond reed met dit euvel, maar al 5 weken wacht op het schakelaartje
)
quote:Ik dacht dat die auto die een beuk krijg in die reclame een ford fiesta was, ik ga vanavond nog eens goed kijken
Op zondag 07 juli 2002 23:56 schreef Dr_Crouton het volgende:
En geïnspireerd op Luc Besson's Taxi en Taxi 2 komt Centraal Beheer met een nieuw spotje waarin een Parijse agent een Peugeot 605 vordert en de achtervolging inzet op bankovervallers met clownsmaskers.
In het spotje zie je de 605, een 206 en er werd een autootje geramd dat op een 205 leek, maar dat weet ik niet zeker.
quote:Oei, daar moet ik dus even op letten, wanneer mijn 206 geleverd wordt...
Op maandag 08 juli 2002 14:50 schreef blieblie het volgende:
Het knipperlicht is dus nog steeds kapot van de 206
Belachelijk, auto 2 maanden oud, knipperlicht kapot door een lullig schakelaartje, kreng niet op voorraad, ennu al 3 weken in bestelling. MOET DAT DING NOG ONTWORPEN WORDEN OFZO???Tssssssss, ontzettend leuke auto, maar dit valt me dus heeeeel erg tegen he!
![]()
![]()
(en ik ben niet de enige met dit euvel, want bij de garage hoorde ik dat er iemand anders ook rond reed met dit euvel, maar al 5 weken wacht op het schakelaartje
)
quote:Het was ws een oud model Opel Corsa; het was iig heel erg vierkant.
Op maandag 08 juli 2002 18:07 schreef Herfst het volgende:[..]
Ik dacht dat die auto die een beuk krijg in die reclame een ford fiesta was, ik ga vanavond nog eens goed kijken
quote:Zeg maar dat ze het ding alvast mogen bestellen.... voor de zekerheid
Op maandag 08 juli 2002 21:40 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Oei, daar moet ik dus even op letten, wanneer mijn 206 geleverd wordt...
[..]Het was ws een oud model Opel Corsa; het was iig heel erg vierkant.
quote:Ik heb eens op de velgen van auto's gelet en idd, velgen met een bepaalde richting zijn alle vier hetzelfde... Het was me nog niet eens opgevallen.
Op dinsdag 02 juli 2002 22:13 schreef fratzz het volgende:[..]
Nix mis met die velgen..... Zitten gewoon 4 dezelfde velgen onder...... links spaken naar achter rechts spaken naar voor..... conclusie : LELIJK
... ik bedoel niet zo mooi ...
Maar het is dus normaal en dus niet zo erg.
De mijne!
quote:Moet je wel je usernaam veranderen!
Op dinsdag 16 juli 2002 21:45 schreef SuzukiSwift het volgende:
Deze rijd ik dus sinds afgelopen zaterdag:
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 18:30 schreef k_man het volgende:[..]
Moet je wel je usernaam veranderen!
quote:Dank je, maar ik houd mijn username toch gewoon zoals hij is, als herinnering aan mijn eerste autootje
Op donderdag 18 juli 2002 18:31 schreef GizartFRL het volgende:[..]
maar het is wel een hele mooie auto
Nieuwe pics van die 206 RC die volgens de autoweek in oktober(!) bij de dealer zal staan
[Dit bericht is gewijzigd door Herfst op 20-07-2002 21:48]
Hebben jullie nog meer anti-diefstalbeveiliging aan laten brengen dan de standaard bijgeleverde klasse 1 startonderbreker? Zoja, wat dan en hoeveel kostte het toen?
quote:*schopje doet*
Op donderdag 25 juli 2002 03:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
Even aan de bezitters van de wat duurdere 206 versies (XS full options, Gentry, Roland Garros, GTI, CC):Hebben jullie nog meer anti-diefstalbeveiliging aan laten brengen dan de standaard bijgeleverde klasse 1 startonderbreker? Zoja, wat dan en hoeveel kostte het toen?
Geen supersnelle autow, maar die opbergruimte.........
quote:Ik zat er net aan te denken om die te gaan posten.
Op zondag 28 juli 2002 09:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[afbeelding]M'n nieuwe wagen...
quote:De 406...
Op zondag 28 juli 2002 13:52 schreef RaTz het volgende:[..]
Ik zat er net aan te denken om die te gaan posten.
Da's die 405 uit Taxi 1 & 2. Die franse film.
Overigens best een lache film.
Het onderste plaatje is trouwens een modelautootje... hebben, hebben...
quote:Het bovenste plaatje is een kruisje..
Op zondag 28 juli 2002 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:[..]
De 406...
Het onderste plaatje is trouwens een modelautootje... hebben, hebben...
(XR 1.4, MEGAsnel... kidding, maar hij rijdt perfect)
quote:En anders kan je ook voor de 307 SW gaan, als je het MPV-rijden niet erg vindt. Het is echt een hele ruime auto.
Op maandag 29 juli 2002 00:17 schreef honesty het volgende:
Ik heb nu een gewone 406 en ik vind het eigenlijk wel lekker rijden. Hij trekt niet al te snel(niet vergelijkbaar met even zware auto's met even zware motoren) maar hij rijdt degelijk en hij doet het altijd. Mijn volgende wordt wederom weer verplicht een peugeot en alleen door het design ben ik wel een beetje terughoudend. Al ziet de 407 er al erg geil uit en valt de 307 ook best wel mee, zit zelfs ook best wel conform aan mijn eisen. Het wordt dus een van die twee en de kans is het grootst dat het de 307 wordt met deze economie
Peugeot 106 XSI Le Mans
Bijzonderheden:
- lederen bekleding
- ABS
- Sebring DTM uitlaat
- geen katalysator dus 72 KW (100 pk)
- electrische ramen
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- carbon-accenten
btw Tukker is die van jouw ? wat voor merk verlaging en hoeveel cm en hoe duur en hoe rijd het
Mien pa heeft een 306 1.4 en m'n ma een 406 1.8 16v
die 306 is een wat zwakke auto vind ik, bij een kilometertje of 140 begint ie te shaken.
Daarentegen die 406 is een droom!
top 220+!!!
Ik geloof dat ie 135 pk heeft maar dat weet ik niet zeker.
enige dat ik wel zeker weet is dattie een vrij nieuw gas injectie systeem heeft en een 16v is.
In het boekje kan ik er niet helemaal uitkomen of het een 2.0 of 1.8 is. ga er vanuit dat het een 1.8 (verzekeringspapieren niet ingekeken) is, ondanks dat ie trekt als een tiet!
Heb dus maar wat foto's geschoten op leuke plekjes zoals
kasteel brederode:
En de Mollaan in Bloemendaal:
quote:Mooie kar!
Op donderdag 15 augustus 2002 01:00 schreef meneer draak het volgende:
De baas heeft ook iets voor me geregeld:Heb dus maar wat foto's geschoten op leuke plekjes zoals
kasteel brederode:
[afbeelding]En de Mollaan in Bloemendaal:
[afbeelding]
*even raden* Is het de XS 1.4?
quote:ligt het aan mij of lijkt he tnet of je voor andere velgen hebt dan achter?
Op donderdag 15 augustus 2002 01:00 schreef meneer draak het volgende:
De baas heeft ook iets voor me geregeld:Heb dus maar wat foto's geschoten op leuke plekjes zoals
kasteel brederode:
[afbeelding]En de Mollaan in Bloemendaal:
[afbeelding]
quote:Woei!
Op donderdag 15 augustus 2002 18:35 schreef Herfst het volgende:
Verplicht leesvoer voor de lezers van dit topic, in de Autoweek van volgende week staat een vergelijkings artikel over de 205 en 206 GTi
Peugeot is 1 van de weinige merken dat nog niet aan dat soort mensen ten prooi is gevallen
quote:Roep niet te vlug;
Op vrijdag 13 september 2002 19:28 schreef Komakie het volgende:
Ik zit ff een beetje door het topic te lezen en ik krijg een beetje een hoog sjonnie gehalte bij veel topix. Behalve bij het Peugeot topic.Peugeot is 1 van de weinige merken dat nog niet aan dat soort mensen ten prooi is gevallen
Maar je hebt gelijk, over het algemeen gezien valt het reuze mee
quote:Het is iig smaakvoller dan de doorsnee Kadett, Golf of Astra
Op zaterdag 14 september 2002 18:18 schreef Herfst het volgende:[..]
Roep niet te vlug;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Maar je hebt gelijk, over het algemeen gezien valt het reuze mee
Peugeot 206, 3 deurs XT 1.4
[Dit bericht is gewijzigd door D.O.T op 15-09-2002 20:00]
quote:jaaaa ikke
Op dinsdag 25 juni 2002 10:16 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ik rij in een Peugot 404, maar ik wil er graag vanaf. hij is nog piekfijn. Iemand geintresseerd?
quote:Die bovenste weet ik niet maar de 2 eronder in elk geval al niet, die zwarte is trouwens een diesel
Op dinsdag 30 juli 2002 22:23 schreef ransbal het volgende:
Ik rijd nu in een 206 xt diesel uit '99, eentje uit de eerste lading die in Nederland was aangekomen![]()
Mijn volgende wordt een 206cc 2.0 16ven ik hoop dat ze deze in produktie nemen
[afbeelding]
[afbeelding]
tja, eens een peugeot rijder altijd een peugeot rijder
quote:En die zat in de prak voren, maar ziet er nu
Op dinsdag 25 juni 2002 09:34 schreef HellaHard-OG het volgende:
ik heb een 306 XT..
ben vanplan me een 206je te kopen..
de nieuwe 1.6 heeft 110PK.. best chill
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 08:11 schreef burbie het volgende:
* burbie rijdt sinds 2 dagen 406 coupe..
tja, eens een peugeot rijder altijd een peugeot rijder
Foto's!
quote:Jeps helaas helemaal in de soep gereden voren..
Op zaterdag 5 oktober 2002 08:33 schreef D-Devil het volgende:[..]
En die zat in de prak voren, maar ziet er nu
uit !! Met gekleurede spiegels !
Maar hij is nu helemaal gemaakt en rechts helemaal gespoten voor 3600 euro..
Ben nu weer helemaal happy.. !!
(word alleen voren verlaagd.. das alles..)
Echt een gevaar op de weg, zo langzaam is ie
Maar hij heeft dus wel AIRCO
en hij rijdt 1 op 23, zonder dat ik er moeite voor doe
quote:Mooi kleurtje
Op zondag 6 oktober 2002 12:54 schreef HellaHard-OG het volgende:[..]
Jeps helaas helemaal in de soep gereden voren..
[afbeelding]Maar hij is nu helemaal gemaakt en rechts helemaal gespoten voor 3600 euro..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ben nu weer helemaal happy.. !!
(word alleen voren verlaagd.. das alles..)
Ik heb een vraagje.
Ik heb zelf een Peugeot 306XR 1.4 uit 1994.
Nou zat ik dit topic te lezen: Wat gebeurt er als je heel hard rijdt.....
en ik vroeg me af wat een redelijk veilige snelheid is met mijn auto. Aangezien ik altijd rond de 140/150 rijdt wanneer dit mogelijk is (in duitsland that is) weet ik dat hij dit prima vol houdt. Maar nu ga ik van de winter naar Oostenrijk met een jongen die nogal hard rijdt. Nou is dat op zich geen probleem maar ik heb geen zin dat hij mijn auto stuk rijdt. "waarom gaan jullie dan met jou auto?" zul je misschien zeggen, om de dood eenvoudige reden dat het de enige manier is om daar te komen. Trein of bus is klote (uit ervaring) en vliegtuig (logischer wijs) te duur. Hij heeft geen auto en we kunnen verder nix lenen/huren.
waar het mij om gaat is hoe hard je nog veilig (dus zonder dat er iets kapot gaat) kunt rijden met mijn auto. Ik weet dat hij op plankgas ongeveer 165/170 gaat.
Alles is gewoon standaard. Heb geen andere banden of andere extra's/speciale shit.
quote:Zeg je dat hij GODVERDOMME niet harder dan 140 mag rijden???
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:04 schreef Komakie het volgende:
*kick*Ik heb een vraagje.
Ik heb zelf een Peugeot 306XR 1.4 uit 1994.
Nou zat ik dit topic te lezen: Wat gebeurt er als je heel hard rijdt.....
en ik vroeg me af wat een redelijk veilige snelheid is met mijn auto. Aangezien ik altijd rond de 140/150 rijdt wanneer dit mogelijk is (in duitsland that is) weet ik dat hij dit prima vol houdt. Maar nu ga ik van de winter naar Oostenrijk met een jongen die nogal hard rijdt. Nou is dat op zich geen probleem maar ik heb geen zin dat hij mijn auto stuk rijdt. "waarom gaan jullie dan met jou auto?" zul je misschien zeggen, om de dood eenvoudige reden dat het de enige manier is om daar te komen. Trein of bus is klote (uit ervaring) en vliegtuig (logischer wijs) te duur. Hij heeft geen auto en we kunnen verder nix lenen/huren.
waar het mij om gaat is hoe hard je nog veilig (dus zonder dat er iets kapot gaat) kunt rijden met mijn auto. Ik weet dat hij op plankgas ongeveer 165/170 gaat.
Alles is gewoon standaard. Heb geen andere banden of andere extra's/speciale shit.
quote:Idd. Ga jij het helemaal uitzoeken hoe hard jouw auto mag omdat je co-rijder persé hard moet rijden in jouw auto?
Op dinsdag 15 oktober 2002 20:12 schreef blieblie het volgende:[..]
Zeg je dat hij GODVERDOMME niet harder dan 140 mag rijden???
Als ik iemand in mijn auto zou laten rijden zou die moeten wagen om harder te rijden dan ik gezond vindt voor mijn auto
quote:Neej neej ik vind het prima als hij hard rijdt. Ben niet bang of zoiets. Al rijdt hij 200 vindt ik het prima als hij maar niet mijn auto ermee molt.
Op dinsdag 15 oktober 2002 23:33 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Idd. Ga jij het helemaal uitzoeken hoe hard jouw auto mag omdat je co-rijder persé hard moet rijden in jouw auto?
quote:Heeft niets met bang zijn te maken... Het gaat om de verantwoordelijkheid die de ander op zich neemt door te planken met jouw auto...
Op woensdag 16 oktober 2002 21:04 schreef Komakie het volgende:
Neej neej ik vind het prima als hij hard rijdt. Ben niet bang of zoiets. Al rijdt hij 200 vindt ik het prima als hij maar niet mijn auto ermee molt.
Tegenwoordig worden alle auto's zo gebouwd zodat je naar de garage moet om een simpel lampje te verwisselen. Je moet er nu niet aan denken om langs de weg in de regen of harde sneeuw zoiets te gaan doen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:06 schreef manoz het volgende:
Ook verschrikkelijk als je rechter koplamp defect is kan je naar de garage om alles uit te laten bouwen dat overkwam mij ook dus.
Diversen wagens gereden maar ik heb liever wat duits.
dit was mijn XSquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:27 schreef MRPhone het volgende:
Gezien dit het Peugeot topic is; Ik ben blij dat ik rij en rij dus dit
[afbeelding]
Hij is een beetje behoorlijk aangepast vanaf het origineel, want het is eigenlijk een 205XAD commercial.
Aanpassingen:
Blikplaten uitgedremeld en voorzien van ruitjes
GTI bumper gemonteerd met mistlampen
Middenconsole geplaatst van een GTI
Uitgebreide bedieningspaneeltje met 5 knopper i.p.v. 3 voor de mistlampen
Centrale vergrendeling uit een GTI
Electrische ramen uit een GTI
Lichtmetalen velgjes
Interval op de ruitenwissen gebouwd (schakelaar + relais vervangen)
Halfleren kuipstoelen geplaatst (niet op de foto)
Afrolbaar bagage afdekzijl voor de laadruimte.
Nokia 6090 autotelefoon gemonteerd.
Zeer betrouwbaar gebakje wat alleen niet al te snel is, maar gezien de enorm lage verbruikkosten vind ik het prima zo.
Nog steeds niet teruggevonden?quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:02 schreef killerb het volgende:
[..]
dit was mijn XS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand anders vond het er blijkbaar ook leuk uitzien en is zo vrij geweest om hem mee te nemen![]()
Die zie je weinig meer, heel af en toe zie je er eentje rijden.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:55 schreef mdeen het volgende:
Hee, nog niet gezien dit Peugeot topic. Kan ik niet achterblijven natuurlijk...
Mijn Peugeot 404
[afbeelding]
en van binnen
[afbeelding]
Het is nog de bedoeling om die er een keertje af te halen en over te spuiten samen met de gti voorbumper. Die is zo slecht door mij gespotenquote:Op donderdag 15 juli 2004 00:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ben je nog van plan om die achter-bumperspoiler te vervangen met een witte? Mijn vorige 205 was net zo, voor wit en achter zwart!
Blijven mooie auto's, die 205jes.
Neequote:Op donderdag 15 juli 2004 17:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Nog steeds niet teruggevonden?
ghehe ik heb die 1.6 GTI motor ook in mijn BX hangen.quote:Op maandag 8 juli 2002 07:30 schreef GizartFRL het volgende:
alleen is de mijne een 1.6 wel met Guttman uitbouw trouwens![]()
Wat had jij er donders leuke velgen van een Saxo VTS onder zitten staat op zich zeer goed. Wel erug jammer dat die gejat is. Dat is het enigste voordeel van mijn ouwe bak, niemand wil m jatten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:02 schreef killerb het volgende:
[..]
dit was mijn XS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand anders vond het er blijkbaar ook leuk uitzien en is zo vrij geweest om hem mee te nemen![]()
Leuk dingquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:17 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Mijn karretje, sinds kort:
Peugeot 106 1.6 Rallye
[afbeelding]
[afbeelding]
Erg fijn wagentje, erg snel, super wegligging en een mooi geluid dankzij de dubbele uitlaat. Ruim 100pk, 130nm op een wagentje van 870kg wil wel gaan.
Naja mijne zag er wel netjes uit, maar geld opbrengen doe het ook niet natuurlijk. dec '91 en 162.000km levert hooguit 1500 op. Dan is het wel extra zuur dat het ding gejat wordt, zat een hoop tijd in aangezien ik er meer onder heb gelegen dan achter het stuur heb gezeten. 1 jaar gehad, 12.000km gereden en in totaal ¤3500 aan kosten (inclusief aanschaf).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:26 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Wat had jij er donders leuke velgen van een Saxo VTS onder zitten staat op zich zeer goed. Wel erug jammer dat die gejat is. Dat is het enigste voordeel van mijn ouwe bak, niemand wil m jatten.
[..]
Klein wereldje somsquote:Op maandag 19 juli 2004 12:12 schreef tha_dark het volgende:
Hey Sander!
Ja, jij kent mij zo niet, maar ik ben WCoiW van NFS-Cars.
Je had daar ook al gepost dat je deze auto ging kopen, fijn dat je nu echt mooie foto's hebt![]()
Blijft een mooie auto!
Verrek, die ken ik.quote:
Oeoeoe, die grijze is über!quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:20 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de 406 Coupé toch wel zo'n ongelovelijk mooie auto!!!*Zucht*
Als ik ooit zelf nog eens een auto ga kopen.... Dan koop ik er zo 1
Heb vandaag bij ons in de showroom de 3.0 V6 Pack zien staan. über geil natuurlijk maar die versie is "net" iets boven me budget in dat geval
quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:19 schreef Innisdemon het volgende:
Mijn leeuwtje
"klein" foutje bij het invullenquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:14 schreef Oom_Agent het volgende:
Koopje !!
http://zoek.autotrader.nl(...)f881ac37&did=1000141
Of is gebouwd op een gouden chassisquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
"klein" foutje bij het invullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |