Goed weer was het he?quote:Op zondag 4 september 2011 21:31 schreef andrejes het volgende:
Net terug van Beerweekend Brussel, was weer een aardige happening daar met veel bezoekers en veel biertjes.
Heb daar een aardige selectie gedronken.
Cuvee de Chateau van kasteelbier, brugse zot dubbel, Rochefort 10, St Bernardu 12, Delirium Tremens, La Chouffe, Chimay blauw, Paterkap, Westvleteren blond 2x.
In Delerium cafe, Mikkeller Beer Greek bacon, Tripel Karmeliet, Pannepot 2007, Southern Tier ??, Amerikaanse IPA, en toen ging het licht uit HAHAHA.
Volgende jaar zeker weer!!
Hoe is die 6? Ik heb de 5 op (en spotte er vandaag nog een in de kelder van een van m'n adresjes), en die was zwaar, zoet (kokos) maar heel goed te pruimen.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed weer was het he?
In het Delerium heb ik me nog even naar de Hoppe Loft begeven. Ook weer een aantal lekkere dingen op
Eén van deze bieren: http://www.abstrakt.com/
De 6 meen ik.
Is van Brewdog
De 6 was heel erg lekkerquote:Op maandag 5 september 2011 01:30 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hoe is die 6? Ik heb de 5 op (en spotte er vandaag nog een in de kelder van een van m'n adresjes), en die was zwaar, zoet (kokos) maar heel goed te pruimen.
Het weer was zeker perfect, ik heb ook een tijdje in de Hoope Loft gezeten en door het boek gespit zag zoveel lekker bieren en aantal ook niet tebetalen!! Cafe is zeker aan te raden.quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed weer was het he?
In het Delerium heb ik me nog even naar de Hoppe Loft begeven. Ook weer een aantal lekkere dingen op
Eén van deze bieren: http://www.abstrakt.com/
De 6 meen ik.
Is van Brewdog
Een aantal is inderdaad niet te betalen een vaak toch ook het geld niet waard.quote:Op maandag 5 september 2011 10:24 schreef andrejes het volgende:
[..]
Het weer was zeker perfect, ik heb ook een tijdje in de Hoope Loft gezeten en door het boek gespit zag zoveel lekker bieren en aantal ook niet tebetalen!! Cafe is zeker aan te raden.
Nu wachten op 23 september Borefts bij De Molen Bodegraven!!
Hoort dat niet in een ander topic thuis?quote:
Weekende la Bierre, eerste weekend van September in Brusselquote:Op donderdag 15 september 2011 08:29 schreef Fogel het volgende:
Heeft iemand toevallig een overzicht over bierfestivals in de herfst 2012 in Nederland en België?
Dit jaar gaat de bierclub waar ik lid van ben naar het Oktoberfest in Spitsbergen, volgend jaar organiseer ik de trip en ga dan liever naar een plek zonder ijsberen
Een bezoek aan stadsbrouwerij de Hemel in Nijmegen staat in ieder geval op het programma, maar verder nog niks geplanned en een bierfestival is een prima dagvulling.
Bedankt! Ik ga even de details zoeken en er een uitzoeken, dan hebben we tenminste een doelquote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weekende la Bierre, eerste weekend van September in Brussel
ZBF(Zythos Bier Festival) (ik meen) eerste weekend van Maart in St Niklaas
Antwerps Bierweekend schijnt er ook te zijn.
Bierfestival in Hilvarenbeek(ook September)
Bokbierfestival in Amsterdam
Bokbierfestival in Utrecht
En dat is even uit mijn hoofd. Er zijn er natuurlijk meer.
Dat weekend in Brussel is erg leuk.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bedankt! Ik ga even de details zoeken en er een uitzoeken, dan hebben we tenminste een doel
Het is dat ik Brussel als stad erg saai vind (komt doordat ik er te vaak heen moet wegens werk), maar een bierfeest weegt daar vast tegenopquote:Op donderdag 15 september 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weekend in Brussel is erg leuk.
Je hebt ook de Gentse Feesten nog. Dat is meer feestgericht maar ja, laat het maar de Belgen over om dat goed bier bij te schenken
Oh ja, Bodegraven toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:41 schreef Watertornado het volgende:
23/24 september is er weer het Boreftsfestival. Aangezien het de derde editie is, kun je ervanuitgaan dat een jaar later er weer zoiets zal zijn.
Jep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |