Ben blij dat ik geen auto hebquote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Reilian het volgende:
Zal voor de zekerheid dinsdag toch maar even de auto onder de carport zetten.
Je moet je niet te rijk rekenen hoor.... dat we vorig jaar 2 maal een level 3 ingetekend kregen was echt een unicum.... dat was nooit eerder gebeurd.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef INViCTuS het volgende:
Estofex heeft nu aleen voorlopige level 2 voor het grootste gedeelte van Nederland. Kans lijkt me aannemelijk dat dat dinsdag wordt verhoogd.
Veel zal nog afhangen hoe de situatie dinsdag overdag is en zich ontwikkelt.
ideaal dagje stormchasen, maar iedereen die ik erover verteld heeft iets van ik geloof je niet ...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je moet je niet te rijk rekenen hoor.... dat we vorig jaar 2 maal een level 3 ingetekend kregen was echt een unicum.... dat was nooit eerder gebeurd.
Het zou me helemaal niets verbazen als hij bij een lvl twee blijft, wat ook al ongelofelijk heftig kan zijn!
Waarom starten ze dan niet bij level 1? Nu gooien ze gelijk met een 2, en dat 2 dagen van te voren. Lijkt me dat het alleen nog maar opgeschaald gaat worden.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je moet je niet te rijk rekenen hoor.... dat we vorig jaar 2 maal een level 3 ingetekend kregen was echt een unicum.... dat was nooit eerder gebeurd.
Het zou me helemaal niets verbazen als hij bij een lvl twee blijft, wat ook al ongelofelijk heftig kan zijn!
Hiep hoi klote aircoquote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Morgen maar rustig aan doen op het werk.
Ze hadden ook direct een lvl3 kunnen geven nu als ze er al zo zeker van zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Waarom starten ze dan niet bij level 1? Nu gooien ze gelijk met een 2, en dat 2 dagen van te voren. Lijkt me dat het alleen nog maar opgeschaald gaat worden.
Met alle respect, maar chasen met zo'n hagelkans? Lijkt me niet verstandig.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:33 schreef dan13lv het volgende:
[..]
ideaal dagje stormchasen, maar iedereen die ik erover verteld heeft iets van ik geloof je niet ...
zelf weten
netzoals topgear, gewoon golfplaten boven je dak hangen:quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met alle respect, maar chasen met zo'n hagelkans? Lijkt me niet verstandig.
Of je auto nou op de oprit van je huis staat of op een landweggetje.. sterren in je voorruit krijg je toch wel. Of je moet een garage hebben.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met alle respect, maar chasen met zo'n hagelkans? Lijkt me niet verstandig.
Prima, maar ik heb ze niet liggenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef dan13lv het volgende:
[..]
netzoals topgear, gewoon golfplaten boven je dak hangen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef dan13lv het volgende:
[..]
netzoals topgear, gewoon golfplaten boven je dak hangen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |