* Ceetje..mompelt iets met gegeven paard en bek enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mouserende wijn en oesters
[..]
zie je wel, was dus niet vers
maar de tandarts welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..mompelt iets met gegeven paard en bek enzo
echt goeie tartaar (zoals ze die in België serveren) wordt daarom ook aan je tafel gesneden en geserveerd, zodat je kan zien dat 't echt super goed gerijpt vlees is dat er voor gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
zelfs de foto van m'n eigen tartaar ziet er goor uit
ik weet 't, als ik in Bels ben dan MOET ik tartaar, maar deze heeft ons dorpsslagertje ook vanmiddag vers gesneden hoor, met twee messen, echt wel lekker, maar op een foto ziet 't er gewoon niet uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
echt goeie tartaar (zoals ze die in België serveren) wordt daarom ook aan je tafel gesneden en geserveerd, zodat je kan zien dat 't echt super goed gerijpt vlees is dat er voor gebruikt wordt.
en is dus al niet vers meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik weet 't, als ik in Bels ben dan MOET ik tartaar, maar deze heeft ons dorpsslagertje ook vanmiddag vers gesneden hoor, met twee messen, echt wel lekker, maar op een foto ziet 't er gewoon niet uit
die kun je echt nog wel eten, zou wat zijn. In de koelkast is zoiets gewoon houdbaar een paar uur, en aangezien ik het rond 18.00 pas gekocht heb, kan het om 20.00 echt nog wel hoor. Dat stuk vlees wat je in een restaurant krijgt, hebben ze ook niet juist van de koe gesneden hoor, da's echt al eerder gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en is dus al niet vers meer
Ik denk voor ons thuis consumenten mits gekoeld bewaard nog wel goed te eten hoor, maar ben benieuwd wat Kokje te zeggen heeft over het serveren van vanmiddag gesneden tartaar
truste, en tot morgen, ik kan het ook nog net redden, hahahahahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
gaat mij hoop ik nog net lukken #MNVZW, snel tandjes poetsen en mijn nestje in
![]()
Ja he he, tartaar hoort (voor wat ik van Johannes van Dam begrepen heb) ook van gerijpt vlees gesneden te worden, dus die koe (of stier) is al een paar weekjes eerder tot vlees verwerkt. Gaat erom dat versneden vlees sneller bederft dan een stuk gekoeld vleesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die kun je echt nog wel eten, zou wat zijn. In de koelkast is zoiets gewoon houdbaar een paar uur, en aangezien ik het rond 18.00 pas gekocht heb, kan het om 20.00 echt nog wel hoor. Dat stuk vlees wat je in een restaurant krijgt, hebben ze ook niet juist van de koe gesneden hoor, da's echt al eerder gedaan
ach, wij zijn van 't durp he, sterk gestelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja he he, tartaar hoort (voor wat ik van Johannes van Dam begrepen heb) ook van gerijpt vlees gesneden te worden, dus die koe (of stier) is al een paar weekjes eerder tot vlees verwerkt. Gaat erom dat versneden vlees sneller bederft dan een stuk gekoeld vlees
En precies wat jij zegt meteen de koelkast in geen probleem, maar je moet ze de kost geven die het de hele avond open en bloot hebben staan. Dan moet je een sterke maag en darmen hebben
morgen misschien een spuitbus Oust kopen, dat werkt wel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
0:00
niet #MNVZW dus
![]()
(en mijn huis meurt nog steeds ondanks dat de planken en platen nu buiten staan, maar de geurkaars kan het niet maskeren)
hey goede avondquote:
hoi, hoe is het met de stank in huis?quote:
heul veul beter, planken en ondervloer staan buiten en dat scheelt enormquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hoi, hoe is het met de stank in huis?
ikke nie hoor, is erg moeilijk om af te kicken van Fok!quote:
nee joh, dat gaat zomaar nietquote:
dat geloof ik. kan de vloer ook goed drogen, voordat je alles weer hersteltquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul veul beter, planken en ondervloer staan buiten en dat scheelt enorm
Yep, en heb dus geluk dat ik geen 'open' balkon heb, maar een loggiaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat geloof ik. kan de vloer ook goed drogen, voordat je alles weer herstelt
doe maar duurquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en heb dus geluk dat ik geen 'open' balkon heb, maar een loggia
is dat zo'n inpandig balkon? die vind ik zo leuk, kun je lekker gezellig maken met tafel, stoelen, bloemetjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, en heb dus geluk dat ik geen 'open' balkon heb, maar een loggia
quote:
Yep, en lekker droog zitten als het regendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
is dat zo'n inpandig balkon? die vind ik zo leuk, kun je lekker gezellig maken met tafel, stoelen, bloemetjes
toch nog helaas een beetje te nat om het buiten te vieren hèquote:
is niet echtdroog geweest vandaagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
toch nog helaas een beetje te nat om het buiten te vieren hè
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niet echtdroog geweest vandaag
jammer, maar zal toch evengoed wel gezellig geweest zijn toch? Of smaakte het eten er minder door?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:21 schreef superkokje het volgende:
hadden een pagode tent staan voor de lunch, en borrel met eten was binnen. Helaas niet op terras, was de gezelligheid ten goede gekomen
zo stom om te willen kijken waar precies het water vandaan kwam; vaatwasser aangezet, binnen no time een paar liter water over de vloerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
weer lekkage, of stilstaand water
eten smaakte goed, maar de beleving is anders, en smaakt daardoor toch minderquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer, maar zal toch evengoed wel gezellig geweest zijn toch? Of smaakte het eten er minder door?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo stom om te willen kijken waar precies het water vandaan kwam; vaatwasser aangezet, binnen no time een paar liter water over de vloer
oh, ongeveer hetzelfde verhaal als dat het Griekse eten in Griekenland veel beter smaakt dan het eten van de Griek hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
eten smaakte goed, maar de beleving is anders, en smaakt daardoor toch minder
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo stom om te willen kijken waar precies het water vandaan kwam; vaatwasser aangezet, binnen no time een paar liter water over de vloer
zoiets ja. Maar gasten waren happyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, ongeveer hetzelfde verhaal als dat het Griekse eten in Griekenland veel beter smaakt dan het eten van de Griek hier.
Jammer, hebben jullie toch zo je best op gedaan.
quote:
Lach maarquote:
en dat is toch het belangrijkstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar gasten waren happy
dat of de loodgieterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lach maar![]()
Maandag toch maar ff de keukenboer bellen
dus eerst eigenwijs zijn en dan toch maar hulptroepen inschakelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lach maar![]()
Maandag toch maar ff de keukenboer bellen
denk niet dat de loodgieter veel aan een overlopende vaatwasser kan doenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk niet dat de loodgieter veel aan een overlopende vaatwasser kan doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dus eerst eigenwijs zijn en dan toch maar hulptroepen inschakelenje lijkt wel een echte Hollander
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel plezier, kijk ik niet
Clint op RLT7
heb niet zo'n zin in film. Bovendien heb ik die al gezien, of....lijkt het verhaal op een film, welke ik gezien heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel plezier, kijk ik niet
Clint op RLT7
waarom verbaast mij datquote:
Oh, heb hem ook al een paar keer gezien hoor, maar blijft goed (vinnik dan)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb niet zo'n zin in film. Bovendien heb ik die al gezien, of....lijkt het verhaal op een film, welke ik gezien heb.
had al vroegquote:
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had al vroeggedronken, nu maar niet meer pakken, slecht voor de nachtrust
jammer genoeg,
decaf is bijna hetzelfde als bucklerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bed
ja dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
decaf is bijna hetzelfde als buckler![]()
wij drinken altijd nog een senseo-caffeïnevrij voordat we naar bed gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bed
nu de decaf nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dus![]()
En Buckler is al jaaaaaaaren uit de handel
Heb je wel een heeeeel klein beetje gelijk inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu de decaf nog![]()
Je drinkt koffie of je drinkt niet
smaakt best hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu de decaf nog![]()
Je drinkt koffie of je drinkt niet
klopt, witte chocola bestaat ook nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
smaakt best hoor.. Alhoewel mijn schoondochter beweert dat ze geleerd heeft dat koffie zonder cafeïne niet bestaat
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
* superkokje gaat maar een ristrettotje maken
twitter:BuienRadarNL twitterde op zaterdag 25-06-2011 om 20:26:05Na een hele druilerige dag wordt het morgen droog. Temp. loopt op tot 20 graden op de wadden en 27 in het zuiden http://bit.ly/ctadgG reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
ff kijken of het nieuwe tweet knopje werkt
![]()
twitter:BuienRadarNL twitterde op zaterdag 25-06-2011 om 20:26:05Na een hele druilerige dag wordt het morgen droog. Temp. loopt op tot 20 graden op de wadden en 27 in het zuiden http://bit.ly/ctadgG reageer retweet
hij werktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
ff kijken of het nieuwe tweet knopje werkttwitter:BuienRadarNL twitterde op zaterdag 25-06-2011 om 20:26:05Na een hele druilerige dag wordt het morgen droog. Temp. loopt op tot 20 graden op de wadden en 27 in het zuiden http://bit.ly/ctadgG reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is toch een mooie dag om weekend te hebben
is nieuwe featurequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat bedoelde ik ook niet![]()
bedoelde nieuwe tweet knopje
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef superkokje het volgende:
werkt zeker alleen vanaf de twitter site
werk met tweetdeck
twitter:MaryMouse twitterde op zaterdag 25-06-2011 om 15:47:07welles, nietus, welles, nietus
reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vanuit tweetdeck --> other actions --> Tweet --> Reference, url in browser plakken zodat je de hele url krijgt.
Tweet knopje volledige url plakkentwitter:MaryMouse twitterde op zaterdag 25-06-2011 om 15:47:07welles, nietus, welles, nietus
reageer retweet
omdat ik net ge-ninja-edit heb en je nu waarschijnlijk naar iemand anders dan ikke getwat hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
net gereageerd, komt niet in de timeline
ikke zie niets in mijn timeline hoorquote:
Werk je met Tweetdeck? Dan met rechtermuisknop op het plaatje van de tweet klikken, krijg je submenu.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vanuit tweetdeck --> other actions --> Tweet --> Reference, url in browser plakken zodat je de hele url krijgt.
Tweet knopje volledige url plakken
heb dit drie keer gelezen, snap het nog niet, pfffff![]()
ik kom er ook niet uit. Krijg geen volledige urlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werk je met Tweetdeck? Dan met rechtermuisknop op het plaatje van de tweet klikken, krijg je submenu.
als je de verkorte url in je browser plakt, maakt ie er toch de volledige url van?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik kom er ook niet uit. Krijg geen volledige url
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als je de verkorte url in je browser plakt, maakt ie er toch de volledige url van?
hmmmm, als ik http://bit.ly/jiNlnf in mijn browser plak en enter maakt ie er http://twitter.com/#!/Disney_ParisEN/statuses/84699161223643136 van, en die url kan je in in het tweet-knopje plaatsenquote:
heb niet geenterdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, als ik http://bit.ly/jiNlnf in mijn browser plak en enter maakt ie er http://twitter.com/#!/Disney_ParisEN/statuses/84699161223643136 van, en die url kan je in in het tweet-knopje plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |