quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo stom om te willen kijken waar precies het water vandaan kwam; vaatwasser aangezet, binnen no time een paar liter water over de vloer
zoiets ja. Maar gasten waren happyquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, ongeveer hetzelfde verhaal als dat het Griekse eten in Griekenland veel beter smaakt dan het eten van de Griek hier.
Jammer, hebben jullie toch zo je best op gedaan.
quote:
Lach maarquote:
en dat is toch het belangrijkstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zoiets ja. Maar gasten waren happy
dat of de loodgieterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lach maar![]()
Maandag toch maar ff de keukenboer bellen
dus eerst eigenwijs zijn en dan toch maar hulptroepen inschakelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Lach maar![]()
Maandag toch maar ff de keukenboer bellen
denk niet dat de loodgieter veel aan een overlopende vaatwasser kan doenquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
denk niet dat de loodgieter veel aan een overlopende vaatwasser kan doen
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dus eerst eigenwijs zijn en dan toch maar hulptroepen inschakelenje lijkt wel een echte Hollander
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel plezier, kijk ik niet
Clint op RLT7
heb niet zo'n zin in film. Bovendien heb ik die al gezien, of....lijkt het verhaal op een film, welke ik gezien heb.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
veel plezier, kijk ik niet
Clint op RLT7
waarom verbaast mij datquote:
Oh, heb hem ook al een paar keer gezien hoor, maar blijft goed (vinnik dan)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb niet zo'n zin in film. Bovendien heb ik die al gezien, of....lijkt het verhaal op een film, welke ik gezien heb.
had al vroegquote:
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
had al vroeggedronken, nu maar niet meer pakken, slecht voor de nachtrust
jammer genoeg,
decaf is bijna hetzelfde als bucklerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bed
ja dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
decaf is bijna hetzelfde als buckler![]()
wij drinken altijd nog een senseo-caffeïnevrij voordat we naar bed gaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
decaf in de avonduurtjes anders ga ik stuiterend naar bed
nu de decaf nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja dus![]()
En Buckler is al jaaaaaaaren uit de handel
Heb je wel een heeeeel klein beetje gelijk inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
nu de decaf nog![]()
Je drinkt koffie of je drinkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |