IK WAS EFFE WEG MATTIEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
wajo homo neit eens "EWA NITROUZZZZZZZZZZZZZZZ" zeggen.
Ik zeagg is me boy snuf aanwezig nieeeeeg en jij zegt niks tfu
Baas.quote:
Sinds wanneer heeft het internet wegen? En sinds wanneer leiden (?) die naar Rome? Sinds wanneer is Rome ook een plaats op het internet? Hé?????quote:
Rome is bij de derde ip adres linksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft het internet wegen? En sinds wanneer leiden (?) die naar Rome? Sinds wanneer is Rome ook een plaats op het internet? Hé?????
idd alle servers helemaal kapot daarzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die achterbuurten vol met proxy's daar zijn echt kut.
Echt hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Nitrouz het volgende:
Matties, ik word binnenkort 18. Dus ik denk ik ga direct die Stufi knallen + die OV knallen. Maar dat is echt kapot veel werk mang, al die dingen aanvragen.
Dat was echt een gekut idd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Nitrouz het volgende:
Matties, ik word binnenkort 18. Dus ik denk ik ga direct die Stufi knallen + die OV knallen. Maar dat is echt kapot veel werk mang, al die dingen aanvragen.
Ach, 1 middag werk en je hebt iedere maand 100 euroquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Nitrouz het volgende:
Aight na deze nummertje kun je er in bro.quote:
Thanks man gekke draai ik heb heel lang meegeluisterd maar ging net effe niet in deze topic allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Aight na deze nummertje kun je er in bro.
Jij bent die mattie van Snuf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Dat was echt een gekut idd!
hallo tevens
Niet haten op Snuf, anders noem ik je lul en neem ik je moeder in haar natte kut en neuk ik haar helemaal droog.quote:
Gaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:59 schreef Nitrouz het volgende:
Ik heb een cadeau voor mijn vriendin gekocht, nu al spijt.![]()
Sex and the City seizoen 1.Moet ik dat allemaal met haar gaan kijken.
De meest onlogische zin van het jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet haten op Snuf, anders noem ik je lul en neem ik je moeder in haar natte kut en neuk ik haar helemaal droog.
Je gaat je gang maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niet haten op Snuf, anders noem ik je lul en neem ik je moeder in haar natte kut en neuk ik haar helemaal droog.
Hmm, iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:02 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Nitro neukt met iemand en ze wordt er droog van, logisch toch?
Je spamt em eigenhandig vol, das niet de bedoelingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Nitrouz het volgende:
Kijk, ik ben hier, die toppa gaat als een schpeer.
Die dingen had je tenminste niet gekut mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sony?
[ afbeelding ]
Ze sturen hun mails veel te laatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sony?
[ afbeelding ]
Ik ben van dag 1 op ONZ-Radio, niet haten nieuwe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je spamt em eigenhandig vol, das niet de bedoeling
Kijk eens goed. Dit is geen onz radio.. Dus niet volspammen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben van dag 1 op ONZ-Radio, niet haten nieuwe.
Snuf zijn stem.
Ik neukte de oma van djkoelkast, niet haten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens goed. Dit is geen onz radio.. Dus niet volspammen.
Zeg nou zelf dat is dope dus is goed broederquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:05 schreef Nitrouz het volgende:
SNUF IK WIL DRAAIEN VANAF 11 UUR ALS DAT MAG
Ik heb op je baby gekaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik neukte de oma van djkoelkast, niet haten.
Ja van hun dit nummer is ook eindquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Nitrouz het volgende:
Is dit van Bloody Beetroots? Ik ken hun niet echt, maar Butter is echt een vet nummer.
Goudvis_quote:
Ik heb hem wel volgens mij misschien wel effe doen jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Goudvis_![]()
![]()
Snuf., ga je nog The Madd draaien met Je Suis Parti? (Ik ben feesten?)
Hardstyle heb ik al echt maanden niet meer geluisterd, jammer dat het zo soft is tegenwoordig, anders had ik even mee geluisterd. Maar goed, Snuf. is sowieso baas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik luister helaas even niet mee. Defqon Pre party live op Q-dance radio! Excuses!
Je moet radio luisteren ipv tv kijkenquote:
Snuf is een baasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:07 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Hardstyle heb ik al echt maanden niet meer geluisterd, jammer dat het zo soft is tegenwoordig, anders had ik even mee geluisterd. Maar goed, Snuf. is sowieso baas.
de verzoekjesmachine is naar je zoontje vernoemtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je moet radio luisteren ipv tv kijken
Maar ik heb geen zoontjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:09 schreef 129383 het volgende:
[..]
de verzoekjesmachine is naar je zoontje vernoemt"guppie"
Behalve Beardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
mannen met de lange baarden
en die hotrod
Fuckin lauw, hun Choreografie ook altijd eckte bazenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef 129383 het volgende:
[..]
mannen met de lange baarden
en die hotrod
das vroegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens op bezoek in dromenland, al is het daar nu ook uitgestorven denk ik..
Slaap zequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja, ik ga eens op bezoek in dromenland, al is het daar nu ook uitgestorven denk ik..
post apocalypsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit vreemd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:11 schreef Nitrouz het volgende:
Een collega van me dronk vanmiddag bij de borrel 6 biertjes, en ging toen achter het stuur, alsof het normaal is. Behoorlijk dom, niet.
Waaaarommmquote:
Nee, touringcar chauffeur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dude, werk je op een boerderij?
Omdat het werk in mijn branche 24/7 doorgaat..quote:
Ja ik krijg uberhaupt geen drank mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Stoer ben je, man. Maar dan krijg je een ongeluk.
Echt fucking baasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Nitrouz het volgende:
POLSKI, OVERVECHT RAPRESENT
![]()
Ik zag hem lopen toen ik naar de Specsavers ging.
behalve om zessen dan gaat ieder1 bikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, touringcar chauffeur.
[..]
Omdat het werk in mijn branche 24/7 doorgaat..
Dan kwam je zeker net van de Specsavers vandaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Nitrouz het volgende:
POLSKI, OVERVECHT RAPRESENT
![]()
Ik zag hem lopen toen ik naar de Specsavers ging.
Ha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kwam je zeker net van de Specsavers vandaan.
Scherpen opmerkingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan kwam je zeker net van de Specsavers vandaan.
Neuh, nieteens..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:13 schreef 129383 het volgende:
[..]
behalve om zessen dan gaat ieder1 bikken
lol daar liep ik eerst stage, daar bij de dirk vd broek zekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef Nitrouz het volgende:
Winkelcentrum Overvecht, over die zebrapad zag ik hem lopen.
tot nu toe leuker dan je gemiddelde muziekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
Bazenmuziek alles hier op RADIO 49999999999
Waarom heet het eigenlijk radio 49?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Snuf. het volgende:
Bazenmuziek alles hier op RADIO 49999999999
Onzin is forum 49quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef quaas het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk radio 49?
ook lekker muziekjem
Vandaag doe ik anders dan normaal manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tot nu toe leuker dan je gemiddelde muziek
Ik denk dat radio 1-48 al bezet waren ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef quaas het volgende:
[..]
Waarom heet het eigenlijk radio 49?
ook lekker muziekjem
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik denk dat radio 1-48 al bezet waren ofzo?
quote:
Nicequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef Monopoly het volgende:
http://twitpic.com/5g9qmp
Defqon1 campingtent
Helleuw! Ik drink nu een Maximus Pandora, wat zeg je me daar van!quote:
Dat vind ik fijn voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Helleuw! Ik drink nu een Maximus Pandora, wat zeg je me daar van!
Gewoon:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang?En hoe moet je op 't rooster?
Ik luister enkel naar Snufquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
Whiehoe, PR heeft gewerkt, want gouden vis luistert weer
Zonde, ik had mooie vrouwen in de trein zitten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn voor jeIk had ruzie met de NS.
Och, met mooie vrouwen heb ik toch niet zoveel. Wel fijn voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde, ik had mooie vrouwen in de trein zitten!
Oei, waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:27 schreef Nitrouz het volgende:
Samzz wel terug DM'en he, dan ga ik je versieren
weten we nog nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Fee kwam jij nu ook picknicken en dan terug naar Zv?
Is goed liefjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:28 schreef quaas het volgende:
[..]
Jo mattie gaan we chillen deze vakantie?
Jouwe ook?quote:
Had ik maar vertraging! Ik wilde iets vreten maar alles sloot naadloos op elkaar aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jouwe ook?
Meeen, echt iedere dag vertraging
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
snuf, heb je nog kleffe liedjes, ik ben in een bui
Jaaaaa kleffe liedjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, nee, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik maar vertraging! Ik wilde iets vreten maar alles sloot naadloos op elkaar aan.
Een opleving na de geilheid van vannacht ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Pfoe. Maat laskap?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... WT, zou ik een zonnebril met ronde glazen kunnen hebben?
quote:
Kill Youquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elke keer als eminem samenwerkt is het gaar... hij moet gewoon boos rappen over zijn vrouw enzo dan is hij op z'n best
quote:
Ja nu wel weer fatsoenlijk.quote:
INDERDAADquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef Snuf. het volgende:
BRUNO MARS WELKE KUT DJ DRAAIT NOU BRUNO MARS
Oh!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
TOTJE! Ik wou nog naar je dorp fietsen vandaag, maar naat wilde niet
Je zei er niet bij dat dat het dorp van ToT was, anders gingen we natuurlijk wel even langsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
TOTJE! Ik wou nog naar je dorp fietsen vandaag, maar naat wilde niet
ga je naar de picknick morgen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh!!!Dat zou leuk geweest zijn zeg! Jammer dat Naat niet wilde.
Meh, hij is wel heel tof... En spotgoedkoopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neger alsjeblieft. Teeschaduwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, hij is wel heel tof... En spotgoedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Aloe Blacc - I Need a Dollarquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, hij is wel heel tof... En spotgoedkoopLijkt meer een Sjaak Mus bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ja ik zit er juist over te denken met de auto te gaan. Of zal ik je/jullie ff oppikken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
samen terugreizen, als we gaan? Of ga je niet met de trein?
Ik dacht bij dat ronde aan John Lennon. Of Youp van 't Hek.quote:
quote:
jamaar we weten nog niet zeker of we gaan en hoe laat, maar ik heb een kortingskaart.. dus als je wilt, kan je iig met korting terug als wij gaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit er juist over te denken met de auto te gaan. Of zal ik je ff oppikken?
quote:
Hoe jong ben jij dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ervaren dame jij leert het mij allemaal wel toch
Dat klinkt interessant!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar we weten nog niet zeker of we gaan en hoe laat, maar ik heb een kortingskaart.. dus als je wilt, kan je iig met korting terug als wij gaan
Ik ook nietquote:
Komt denk ik ook omdat ik zelf 23 benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook nietOuder word ik ook niet, overigens.
Elders valt te lezen dat ze alleen maar met mannen deet die een leeftijd van ≥ Samzz hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
17.![]()
Lekker jonge vent, dat vind je wel fijn toch?
Oh, da's wel echt jong jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
17.![]()
Lekker jonge vent, dat vind je wel fijn toch?
Ze wil me, geloof me maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Elders valt te lezen dat ze alleen maar met mannen deet die een leeftijd van ≥ Samzz hebben.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
ToT, even een helder inzicht van mij:
Als jij gewoon op de heenweg met de auto gaat, dan gaan wij op de heenweg met de trein en gaan we op de terugweg met jouw kar.
ik zit hier met 10 mensen in de ruimte die het allemaal niet willen!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Wat een kwaliteitsuitzending.
Wie stemt voor voordracht uit het jeugd van tegenwoordig boek?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Maak er een tosti van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fuck, ik heb honger en alleen goor kut broodik had meer hotdogs moeten halen
Met gemak!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen ham
geen tosti zonder ham
quote:
ik gooi er normaal 2 eitjes overheen.. maar ik heb dat deze week al zoveel gegeten dat mijn cholestorol op deze manier hard stijgtquote:
zoals het er nu naar uitziet, komen we welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet niet.. jij en faye?
toppiejquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zoals het er nu naar uitziet, komen we wel
ik kan wel een coole boks geven, maar daar zit je ook niet op te wachten. (quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
Het probleem is natuurlijk.
Heeft er iemand een koelboks mee? ToT?
Helaqas niet nee...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
Het probleem is natuurlijk.
Heeft er iemand een koelboks mee? ToT?
Ik wel hoor. Liefst nog de Xbox360!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kan wel een coole boks geven, maar daar zit je ook niet op te wachten. ()
koelbox WT...
Omdat de meesten dat ook zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom lijken mannelijke modellen altijd zo gay
Ze zijn meestal altijd gayquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
Waarom lijken mannelijke modellen altijd zo gay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |