SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Je Lisa, Amy en Shelley (volgens mij was 't Lisa) UI heeft het niet zo lang uitgehouden hè?quote:
Neuh, was niet zo herkenbaar met die UIquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je Lisa, Amy en Shelley (volgens mij was 't Lisa) UI heeft het niet zo lang uitgehouden hè?
Ik moet zeggen dat ik ook een paar keer brutelijk over je heen gescrolld heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neuh, was niet zo herkenbaar met die UI
Daarom, mijn Monopoly-man / meatspin UI is een stuk herkenbaarderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook een paar keer brutelijk over je heen gescrolld heb.
Zo lang de zorgtoeslag nog bestaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Een collega zei me vandaag dat ze niet goed snapte dat ik een baan wilde waarmee ik meer ging verdienen. Want hoe meer je verdient, hoe minder toeslagen je krijgt vanuit de overheid. Zij blijft dan ook voor eeuwig dit salaris houden, anders moet ze de zorgtoeslag inleveren.
Het is nogal een luxe inderdaad. Je leven daar op inrichten zou niet mijn keuze zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang de zorgtoeslag nog bestaat.
Hoe dom is zij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
Een collega zei me vandaag dat ze niet goed snapte dat ik een baan wilde waarmee ik meer ging verdienen. Want hoe meer je verdient, hoe minder toeslagen je krijgt vanuit de overheid. Zij blijft dan ook voor eeuwig dit salaris houden, anders moet ze de zorgtoeslag inleveren.
Dat had ik er nog nooit ingezien trouwens. Maar nu kijk ik dat soort dingen nou eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daarom, mijn Monopoly-man / meatspin UI is een stuk herkenbaarder
Houden zo, verziek je mind niet door dit soort dingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat had ik er nog nooit ingezien trouwens. Maar nu kijk ik dat soort dingen nou eigenlijk ook nooit.
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleverenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is nogal een luxe inderdaad. Je leven daar op inrichten zou niet mijn keuze zijn.
Ach je moet het zo zien, als je meer verdient heb je die toeslag ook niet nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleveren
Inderdaad... Maar dacht, misschien kan ze het overtreffenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe dom ze is bewijst mijn verhaal wel, niet?
Ik vind het prima dat het bestaat, begrijp me niet verkeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het krijg. Ik kan best zonder maar dan moet ik wel wat luxe inleveren
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekeningquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien, als je meer verdient heb je die toeslag ook niet nodig
Verstandig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekening
Nu ik dit zo teruglees slaat het helemaal nergens opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een wisselend inkomen, dus ik zet alles opzij. Als dan blijkt dat ik een deel moet terugbetalen is dat geen probleem en wat overblijft dat gaat op de spaarrekening
Woon jij naast je werk of heb ik iets niet goed onthouden/begrepen?quote:
Of ze bedoelt gewoon dat ze naar huis gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Woon jij naast je werk of heb ik iets niet goed onthouden/begrepen?
Nou, en?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu ik dit zo teruglees slaat het helemaal nergens opIk heb een deel van m'n studieschuld dus eigenlijk afbetaald met m'n zorgtoeslag.
Als ik morgen meer zou kunnen verdienen dan zou ik dat meteen doen. Zeker als dat bij een betere baan is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat het bestaat, begrijp me niet verkeerd.
Maar bewust kiezen om níet meer te gaan verdienen vanwege de extraatjes van de overheid, kom op. Die extraatjes tellen niet mee als je een huis wil kopen, om maar iets te noemen.
Owja, dat kan natuurlijk ook. Ik lees meestal niet langer dan mijn neus is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of ze bedoelt gewoon dat ze naar huis gaat
Ik wist niet eens dat jij geen werk had.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft maandag een 2e gesprek, dus hopelijk heb ik ook snel weer werk
Ja he, heb ik afgelopen januari ofzo gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, en?
Ik heb mijn openstaande studieschuld afgelopen week in 1 keer afgelost. Voelt ook lekker.
Gozer ik ga voor je duimen maandagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft maandag een 2e gesprek, dus hopelijk heb ik ook snel weer werk
Niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat jij geen werk had.
Wat voor baan gaat het om? Tweede gesprek is altijd goed nieuws.
Veel succes dan, maandag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
Niet?jij dacht gewoon wat fokt ie veel tijdens werktijd?
![]()
Krediet beoordelaar...en bij een leuke werkgever (vind ik dan) dus hoop echt dat ik die baan krijg.... Mijn salariseis weten ze al, dus als ze daar mee akkoord gaan, dan verdubbeld in 1x mijn inkomen weer
Hehe, genoeg mensen die dat inderdaad wel doen dus was me niet opgevallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet?jij dacht gewoon wat fokt ie veel tijdens werktijd?
![]()
Krediet beoordelaar...en bij een leuke werkgever (vind ik dan) dus hoop echt dat ik die baan krijg.... Mijn salariseis weten ze al, dus als ze daar mee akkoord gaan, dan verdubbeld in 1x mijn inkomen weer
Thanks!quote:
Ja? Ook met de duim in de mond?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, genoeg mensen die dat inderdaad wel doen dus was me niet opgevallen.
Maar leuk voor je, ik ga duimen!
succes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks!ik ben zo enthousiast en gemotiveerd dat het weekend van mij voorbij mag zijn
Oh, daarom kreeg ik de baan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja? Ook met de duim in de mond?Werkte ook voor jou hè toen ik dat deed
Jij had een tijdelijke baan toch? Project ofzo? Jij ook veel succes dan maandagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
succes.
Ik hoop maandag te horen of ik mag blijven...
Nu nog een relatie en dan draaien de meeste hier weer mee in de maatschappijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
Veel nieuwe banen of de wens-voor-een-nieuwe-baan hier at the moment.
Een relatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog een relatie en dan draaien de meeste hier weer mee in de maatschappij
Dat schijnt erbij te horen ofzoquote:
Was het niet 2,2 kinderen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Trouwen, een rijtjeshuis, stationwagen, 2 kinderen en een labrador.
Iets waar tijnbrein van droomt blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
ThuisIk ben kapot.
Wat lees ik over stationwagen en labradors?
Wie droomt daar nu van?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets waar tijnbrein van droomt blijkbaar.
Droom jij van zulke burgerlijkheid?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Welnee. Ze hebben slechts andere dromen dan jij.
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Iets waar tijnbrein van droomt blijkbaar.
Ik heb een huis, een baan, een kind. Ik zet de kliko elke zondagavond buiten en ik ga elke vrijdag naar de markt. Ik ben aan de buitenkant aardig burgerlijk.quote:
Dus alleen nog een stationwagon en een labradorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een huis, een baan, een kind. Ik zet de kliko elke zondagavond buiten en ik ga elke vrijdag naar de markt. Ik ben aan de buitenkant aardig burgerlijk.
Glastonbury, Wimbledon ook erg spannendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, er is weer geen reet op tv hoor
Dat ambieer ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus alleen nog een stationwagon en een labrador
Jawel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, er is weer geen reet op tv hoor
Een poes en porsche dan?quote:
Er zit een knop op de tv die helpt je zo uit de pureequote:
Ik wil geen huisdieren. En ik wil ook geen auto. Dat vindt heel de wereld nogal gek, maar dat geeft niet.quote:
Ik vind dat niet gek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
Ik wil geen huisdieren. En ik wil ook geen auto. Dat vindt heel de wereld nogal gek, maar dat geeft niet.
Als burgerlijk betekend een relatie dan wel ja. Kinderen, huisdieren en al die andere ongein niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil geen huisdieren. En ik wil ook geen auto. Dat vindt heel de wereld nogal gek, maar dat geeft niet.
Droom jij van een gewoon 'burgerlijk' leven, Tijn?
Dan nu de hamvraag: hoe sta je tegenover een caravan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als burgerlijk betekend een relatie dan wel ja. Kinderen, huisdieren en al die andere ongein niet.
Is het puur vanwege de kosten? Of is er nog een andere reden?quote:
Ik wel, suffe dingen doen met een suffe vriendin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Droom jij van een gewoon 'burgerlijk' leven, Tijn?
Sta of sleur?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan nu de hamvraag: hoe sta je tegenover een caravan?
Wat heb ik aan een caravan zonder auto? Iemand zonder benen heeft toch ook geen schoenen nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan nu de hamvraag: hoe sta je tegenover een caravan?
Ik heb geen rijbewijs, ik heb dat zelfs nog nooit gemist.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het puur vanwege de kosten? Of is er nog een andere reden?
2 keer in de week seks met het licht uit standje missionarisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel, suffe dingen doen met een suffe vriendin.
Ohja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een caravan zonder auto? Iemand zonder benen heeft toch ook geen schoenen nodig
Er zijn ook stacaravansquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb ik aan een caravan zonder auto? Iemand zonder benen heeft toch ook geen schoenen nodig
Dat je dat hier durft te zeggen, respect!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wel, suffe dingen doen met een suffe vriendin.
Later als ik groot benquote:
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Wil je hier niet van die vieze woorden zeggen, jongedame?!
memo! hoe vriendelijk ben jij vandaag?quote:
Das wel fijn.... Dat je een huid hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n huid, twee kinderen, vriend, katten en ben gelukkiger dan ooit
op zo'n toon al niks meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ligt eraan wat je van me moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |