Fuck yeah! Pup mag ook, though.quote:
Welke hond van marktplaats?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck yeah! Pup mag ook, though.
Die ene hond van marktplaats vond ik ook best leuk, vond die kleuren zo apart
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Arghhhhhh. Een pup uit een Spaans asiel![]()
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
Nog geen vier maanden, dol op honden en katten. En precies het uiterlijk waar ik van houd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die erachter op de eerste fotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacaoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Kimbell het volgende:
Hoe kom je nou aan een hond uit een Spaans asiel?
Ah, wat een cutie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zo'n Samson met dat gekke bruin. Met die eigenaar die was vergeten dat ze werkte en haar moeder ging verzorgenquote:
Second Chance Foundation staat er.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow die is leuk! Van welke stichting?
Nee, dat zie ik nu ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Gewoon via een stichting? Ik heb ook een hond uit Spanje en uit Curacao
Ik vind hem juist heel treurig kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of kijkt dat donkerbruine hondje daar achter op de foto echt HEEL evil
GMTAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel treurig kijken
Samy is een vrolijke pup van nog geen 4 maanden. Zij vindt mensen geweldig leuk en kan goed overweg met andere honden en katten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat lijkt me serieus wat voor jou, en Bink.
Zit er een verhaal bij?
Ja ik vind dat dus dubbelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er stichtingen zijn die daarin bemiddelen. Goeie zaak though.
Op 25 maart 2011 werd de begroting volledig gedekt door de toezegging van het Fonds Sluyterman van Loo. Geheel volgens planning kunnen we het project op 1 april 2011 starten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |