Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Als Alfred morgen weg is, dan was het niet meant to be
Ik kan op de een of andere manier geen knoop doorhakken nu nog
Maar das logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Oh ja, morgen gingen we party-crashen bij Greys hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan was het de bedoeling dat je morgen thuis blijft en ziet wat er nog voor leuks gebeurt
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het meant to be was was er wel een e-mailadres waar ik naar kon mailenWerkte de vorige keer ook zo goed
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Dus die dichte maak je open?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je hem neemt was het meant to be, en anders komt er -ooit- een ander beestje op je pad.
Drink je een glaasje amarula mee?Ik kwam er net achter dat ik 3 flessen in huis heb.
Eentje met nog maar een bodempje, eentje die driekwart vol is en eentje die nog niet open is.
quote:
Het bodempje is zeer hartverwarmend.quote:Zijn ze nog wel goed?
Gewoon alledriequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik nou:
- een kat wil (want handig als je weg wilt, met Boor samen gaat het vast goed)
- een asielhond wil (want goede daad en asieldieren zijn geweldig)
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
En zolang ik dat nog niet weet kan ik maar beter niets nemen
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
- een pup wil (want dan heb ik de grootste kans dat ie met Boor in een mand gaat slapen)
Ja, da's het mooistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Een asielhondje dat graag een kat als vriend wil, toch
Asielkat combineert A en B.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |