Komt door die ww-neger, veel plezier met de kinderwagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef fredrieke het volgende:
kan iemand mij vertellen of dit nog steeds van die pil komt?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt door die ww-neger, veel plezier met de kinderwagen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Plugin het volgende:
Gewoon wachten, als je een drol moet schijten, gewoon blijven kijken wat het precies is.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef HSG het volgende:
TS is een trol
TS is dom
TS doet aan onveilige seks
TS weet niet beter
kortom: TS is een kansloos![]()
![]()
quote:
Dat denk ik niet: die gasten willen stuk voor stuk misschien wel oefenen, maar echt niet voor het echie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
Hoe dacht jij dan dat de morning after pil je je zou laten voelen ? Happy en fluffy en bouncy ?
Doos
En oh, er zijn hier vast tientallen Fok!ers die er met liefde voor willen zorgen dat je ZEKER zwanger wordt
Het woord is sletterigquote:
We willen je er toch graag op wijzen om je te helpenquote:dus dat hoef ik inmiddels niet meer te horen
En jij vindt het prima? Je als hoer laten gebruiken omdat je vriendjes hun zaad kwijt willenquote:maar ik heb 2dagen achterelkaar meerdere keren onveilige sex gehad met een soort van vriendje,
2 dagen daarna heb ik onveilige sex gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo
Waarom? Ik vind op je 15de seks hebben met verschillende kerels, of eigenlijk jochies want dat zijn het, even hoer - achtig dan een trioquote:maar toen de 2de jonge een opmerking maakte over met z'n 3tjes een kind opvoeden schrok ik,
ik weet ben naief
Ga naar de dokter, en naar een goeie psycholoog en laat je helpenquote:maar ik heb dus weer 2dagen na de sex een morning after pil geslikt, zo dacht ik in ieder geval te weten van wie het zou zijn.
maar nu is het al 2dagen na de pil en ben ik nog steeds duizelig, misselijk, en heb een opgeblaze gevoel in m'n buik.
vandaag ben ik helemaal onwel geworden van rook lucht terwijl ik al meer als een jaar zelf rook, en ook in de stoptrein kreeg ik het de heletijd benouwd als de trein weer begon te rijden.
kan iemand mij vertellen of dit nog steeds van die pil komt? wand in de bijsluiter stond namelijk dat het na 48 uur weg zou zijn.
Ik weet het niet. Verschiet nergens meer van tegenwoordigquote:
15 jaar en toegeven dat je naief bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef fredrieke het volgende:
ik ben 15 en best wel sleterig bezig,
dus dat hoef ik inmiddels niet meer te horen.
maar ik heb 2dagen achterelkaar meerdere keren onveilige sex gehad met een soort van vriendje,
2 dagen daarna heb ik onveilige sex gehad met zijn beste vriend, ze vinden het niet erg van elkaar ofzo.
maar toen de 2de jonge een opmerking maakte over met z'n 3tjes een kind opvoeden schrok ik,
ik weet ben naief.
maar ik heb dus weer 2dagen na de sex een morning after pil geslikt, zo dacht ik in ieder geval te weten van wie het zou zijn.
maar nu is het al 2dagen na de pil en ben ik nog steeds duizelig, misselijk, en heb een opgeblaze gevoel in m'n buik.
vandaag ben ik helemaal onwel geworden van rook lucht terwijl ik al meer als een jaar zelf rook, en ook in de stoptrein kreeg ik het de heletijd benouwd als de trein weer begon te rijden.
kan iemand mij vertellen of dit nog steeds van die pil komt? wand in de bijsluiter stond namelijk dat het na 48 uur weg zou zijn.
TS op 1:08quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0387808/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |