quote:
haha proost manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Kom zelf net uit het cafè rollen
Tnx, jij ookquote:
quote:
quote:
dat is een ding wat zeker is en een scherm met 4 pc's ook mooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Lang leve de geestverruimende middelen
Scherm met 4 pc's ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat is een ding wat zeker is en een scherm met 4 pc's ook mooi
ja ik zie 4 schermen man alles draat als een wezenlozequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja ik zie 4 schermen man alles draat als een wezenloze
quote:
lolquote:
quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
Ja en je schijnt er nog veel meer in te kunnen horen, maar zal ik hem maar afkappen?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
Ja en je schijnt er nog veel meer in te kunnen horen, maar zal ik hem maar afkappen?
Dat was K3 met "Oma's aan de top"!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:57 schreef Stokstaart het volgende:
klinkt el vet maar welke band dios dat?
Guppie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er nu draaien ?
quote:
bestequote:
pussyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef _Fanta het volgende:
ok genoeg alcohol, ben nu lekkere pak verse volle melk aan t drinken
gewoon je hond poakken man met zn glimlachquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had ik maar pussy, had ik nu wa te neuken
haha, waarom ook niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
gewoon je hond poakken man met zn glimlach
ik vind het bestquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Karzai het volgende:
lamaar zitten het is hier zo dood als een pier
Plant je wel een vlag als je boven aangekomen bent?quote:
Ga maar draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Zokunen het volgende:
Hmm knetter, faye, samzz, mr-green en carool zijn niet in het topic, zou een DM dan wel zin hebben?
Guppie moet wel uit natuurlijk, maar heb outpost al wel een DM gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga maar draaienMocht 't problemen geven, stuur ze maar door naar mij.
Dat kunnen wij van 't rooster sowieso niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:40 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Guppie moet wel uit natuurlijk, maar heb outpost al wel een DM gedaan
Neuh, wel met een hoop drank in je mikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef Karzai het volgende:
Rosrock leuke naam, kom je zeker met een bloedneus thuis
Oh, is dat het. Ik maar denken dat het jouw onvervalste charme isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, wel met een hoop drank in je mik
Ik weet nooit welke bands er optreden maar de sfeer is fantastisch. Gewoon in de achtertuin/boomgaard van iemand, 1 podium en massa's makkelijke meisjes
Jaren 90 of 80 muziekjens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Oké van 19-20 is nu definitief.
Nu nog iets verzinnen
Onder anderequote:
quote:
Hehehe gaat vast wel goed komen jou shows kennende.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onder andere
Ga maar weer eens ouderwets alle registers open trekken
Heb afgelopen week nog 3 uur oid gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehe gaat vast wel goed komen jou shows kennende.
Vind t tof dat je ook weer draait.![]()
Ouch, waar zit je nu dan ergens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Versperring van 't spoor. Dik een uur vertragingIk ben dus niet voor tien uur thuis
Moet je der ook niet op gaan liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Versperring van 't spoor. Dik een uur vertragingIk ben dus niet voor tien uur thuis
Klojo, ik moest lachenquote:
Ja weet ik maar in t begin van de nieuwe radio was je niet echt happig meen ik me te herinneren. Dus tof dat je toch weer draait.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb afgelopen week nog 3 uur oid gedaan
Arnhem. Dus nu naar Utrecht en van daaruit naar Enschede. + 1 uur extra reistijd.quote:
Zutphen > Apeldoorn > Enschede geen optie dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arnhem. Dus nu naar Utrecht en van daaruit naar Enschede. + 1 uur extra reistijd.
Teringzooi ook altijd op 't spoor
Er staan geen storingen op NS.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet zo nog naar utrecht treinen.. hoop dat ik voor 1 keer een keer niet vertraging heb
dat is nooit zo bij mij.. toch tref ik t iedere keer weerquote:
Ten eerste is dat sowieso niet logisch, want vanuit Zutphen gaat een trein naar Hengelo, ten tweede is bij Zutphen de versperringquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zutphen > Apeldoorn > Enschede geen optie dan?
Dan is het mogelijk die versperring te onlopen met lijn 91 naar Apeldoorn (bus) maar weet zo de tijden van die bus niet en ik weet ook niet hoe de aansluiting dan op Apeldoorn is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ten eerste is dat sowieso niet logisch, want vanuit Zutphen gaat een trein naar Hengelo, ten tweede is bij Zutphen de versperring
Vanuit Arnhem gaat geen trein naar Apeldoorn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan is het mogelijk die versperring te onlopen met lijn 91 naar Apeldoorn (bus) maar weet zo de tijden van die bus niet en ik weet ook niet hoe de aansluiting dan op Apeldoorn is.
Lees het woordje bus, duurt ~45 minuten, niet ideaal, maar is snellerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanuit Arnhem gaat geen trein naar Apeldoorn.Ik moet sowieso over Utrecht.
Ik ga niet met de bus. Daar kom ik ziek uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lees het woordje bus, duurt ~45 minuten, niet ideaal, maar is sneller
En met OV maakt bus/trein niet uit
Waarom kan Knetter dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Crap vergeet dat t al 19.00 is sorry...
Knetters heeft m uitgezet je kan er in.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
4 + 9 = 13 is ongeluksgetal en dat is onzin, dus nu the antlers - thirteen.
Even in het kort
Ik werd gevraagd wie we zouden nemen daarvoor en toen heb ik 4 namen geroepen van mensen die veel online zijn. Later had ik iets van misschien is t makkelijk als sommige andere mensen (oa de rooster mensen naast knetter) dat ook kunnen maar Rob wilde even wachten omdat er nog veel gesleuteld wordt aan Guppie. Later gaat t mogelijk zijn dat dat wel kan.quote:
Ik wil dat niet kunnen. Maar ik was even verbaasd, want nu heb ik geen idee wie 't wel of niet kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik werd gevraagd wie we zouden nemen daarvoor en toen heb ik 3 namen geroepen van mensen die veel online zijn. Later had ik iets van misschien is t makkelijk als sommige andere mensen (oa de rooster mensen naast knetter) dat ook kunnen maar Rob wilde even wachten omdat er nog veel gesleuteld wordt aan Guppie. Later gaat t mogelijk zijn dat dat wel kan.Al zullen t er niet te veel worden want hoemeer t kunnen deste groter de kans dat er evt iets uitlekt.
rob, viro, outpost, redskillz en ik als ik het goed hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat niet kunnen. Maar ik was even verbaasd, want nu heb ik geen idee wie 't wel of niet kan.
Knetter, Viro, Redskillz en Rob. Rob vond dat ik t ook moest kunnen dus ik kan t ook maar ik had mezelf niet genoemd. Vond t een beetje raar om jezelf daar voor te noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil dat niet kunnen. Maar ik was even verbaasd, want nu heb ik geen idee wie 't wel of niet kan.
Niet zoeken op het spoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
Machinist kwijt
Godverdomme, ik bega een ongeluk hier
Als jij het kan dan kan je het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Knetter, Viro, Redskillz en Rob. Rob vond dat ik t ook moest kunnen dus ik kan t ook maar ik had mezelf niet genoemd. Vond t een beetje raar om jezelf daar voor te noemen.
Rustig neem een borreltjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
Machinist kwijt
Godverdomme, ik bega een ongeluk hier
Ga nu niet grappig doen, daar kan ik nu even echt niet tegen.quote:
Ja maar ik doelde op de vraag van Rob wie daar voor in aanmerking zouden moeten \ kunnen komen. Ik heb toen mezelf niet genoemd.quote:
Waar moet ik die vandaan halen? De trein heeft geen boordbistroquote:
Oh, zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ik doelde op de vraag van Rob wie daar voor in aanmerking zouden moeten \ kunnen komen. Ik heb toen mezelf niet genoemd.
Klopt was ook via msnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo.Heb zelf die hele oproep niet gezien.
Is ook geen oproep voor geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo.Heb zelf die hele oproep niet gezien.
Oke. Wel fijn die openheid van zaken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt was ook via msnAls hij dat hier gooit roept iedereen wat anders en wordt t dus all1 maar onduidelijk. Zulke dingen moet je (wil je t snel beslissen) gewoon niet met te veel mensen bespreken.
Ik heb jou later ook genoemd bij Rob maar om de zelfde rede van niet te veel mensen nu omdat er nog teveel geknutseld is dat nog niet gerealiseerd. Verder heb ik me er niet mee bemoeit eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook geen oproep voor geweest volgens mij.
Ik had mezelf al aangeboden, maar als het niet nodig is, is het niet nodig hè?
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Is ook geen oproep voor geweest volgens mij.
Ik had mezelf al aangeboden, maar als het niet nodig is, is het niet nodig hè?
er is een paar keer in het topic gezegd wie guppy aan en uit kon zettenquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is een paar keer in het topic gezegd wie guppy aan en uit kon zetten
Ach... zoals ik al zei.... als het niet nodig is, is het niet nodig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb jou later ook genoemd bij Rob maar om de zelfde rede van niet te veel mensen nu omdat er nog teveel geknutseld is dat nog niet gerealiseerd. Verder heb ik me er niet mee bemoeit eigenlijk.
Niks van meegekregen, maar het zal wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is een paar keer in het topic gezegd wie guppy aan en uit kon zetten
Nee, het is handig dat de mensen die het moeten weten het weten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.Maar misschien is t handig om dat in de OP te zetten.
Snap ik maar denk meld t even wel zo eerlijk, open en duidelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach... zoals ik al zei.... als het niet nodig is, is het niet nodig.
Is het wel nodig, dan houd ik me warm aanbevolen.![]()
No hard feelings als het niet nodig is hoor.
Je bent 1 van de weinigen die dat nog niet wist.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is handig dat de mensen die het moeten weten het weten.
Oh. Top.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen die dat nog niet wist.
Sorry, maar zoals Knetter al zei t is vaker in t topic gemeld. Misschien dat jij toen net je drukke weekend had maar het is echt vaker voorbij gekomen.quote:
Ja dat was idd een beetje jammer maar de rest van de show was wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef Karzai het volgende:
ik heb 5 minuutjes meegekregen van de show maar toen was Faye aan het voorlezen uit haar economie boek.
Toen dacht ik fok it ik ga een film kijken
By far de beste kreun van de avond, maar 16... dus: Too much, too youngquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat was idd een beetje jammer maar de rest van de show was wel leuk.
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, er zijn dingen die je moet PM'en/DM'en. Ik heb ook een leven, zoals wel meer mensen, hoop ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, maar zoals Knetter al zei t is vaker in t topic gemeld. Misschien dat jij toen net je drukke weekend had maar het is echt vaker voorbij gekomen.
Meh, is gewoon legaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
By far de beste kreun van de avond, maar 16... dus: Too much, too young
Eensh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
By far de beste kreun van de avond, maar 16... dus: Too much, too young
Ongetwijfeld maar ik ga er vanuit dat er nog wel wat pareltjes van shows komen gezien het enthousiasme.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat was idd een beetje jammer maar de rest van de show was wel leuk.
Dat lijkt mij welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik ga er vanuit dat er nog wel wat pareltjes van shows komen gezien het enthousiasme.
Logisch sorry dat we je glad vergeten zijn...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, er zijn dingen die je moet PM'en/DM'en. Ik heb ook een leven, zoals wel meer mensen, hoop ik.
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Wie ik waarvoor moet contacten.
Bijt ie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Hihihi, de jongen naast me heeft een rat onder z'n kin
Ik heb wel weer door hoe ik gewaardeerd wordt hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Logisch sorry dat we je glad vergeten zijn...
Ik ga er niet aan voelenquote:
Je wordt zeer zeker wel gewaardeerd maar er kan toch wel ergens eens een foutje gemaakt worden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel weer door hoe ik gewaardeerd wordt hoor
Ik heb Dragems nota bene terug gehaald
Welke smaak?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan voelen
Ik ga straks een giga milkshake halen als troost voor m'n vertraging![]()
Lees eens PI's.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je wordt zeer zeker wel gewaardeerd maar er kan toch wel ergens eens een foutje gemaakt worden...
Oh crap..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees eens PI's.
Maar het zou wel fijn zijn als er beter gecommuniceerd wordt.
Dat ligt eraan, de trein die ik nu heb heeft ook vertraging, dus 't is maar afwachten of ik tijd heb om een shake te halenquote:
Waar ligt je smaak keuze aan dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, de trein die ik nu heb heeft ook vertraging, dus 't is maar afwachten of ik tijd heb om een shake te halen
Nou, nou, zo zwaar hoef je er ook niet aan te tillenquote:
ik vervang je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik vervang je welZow.... lang niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik hoop dat 't jou beter gaat dan mijquote:
Ja ok. Ik ken je niet zo goed en wil gewoon voorzichtig zijn. Geen zin om wat verkeerds te zeggen tegen je aangezien je niet echt vrolijk bent door de NS en zulks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, nou, zo zwaar hoef je er ook niet aan te tillenCommunicatie was in 't begin veel beter. Dat is wel een aandacht puntje.
Ik niet. Wel in de beeksebergen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:37 schreef Karzai het volgende:
Is er hier iemand wel is op safari geweest in Afrika?
Oh, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok. Ik ken je niet zo goed en wil gewoon voorzichtig zijn. Geen zin om wat verkeerds te zeggen tegen je aangezien je niet echt vrolijk bent door de NS en zulks.![]()
![]()
Er moet ook nodig een update gepost worden oid in t radio forum.
Goeden avond!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Gutenabend freunde.
Kan iemand mij de inloggegevens sturen zodat ik kan checken of ik de goede heb?
Kon ze smelten de paashaas niet snel genoeg vindenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kon ze smelten de paashaas niet snel genoeg vinden
Heb je die wel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Kon ze smelten de paashaas niet snel genoeg vinden
Laten we maar zeggen mainstream.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Zokunen het volgende:
Heloef wat ga jij draaien? Om een beetje aan te sluiten
Hoeft toch nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:42 schreef Zokunen het volgende:
Heloef wat ga jij draaien? Om een beetje aan te sluiten
Moet je dan met je eigen auto door het terrein rijden terwijl de apen de ruitenwissers eraf slopen en de leeuwen krassen in de lak maken?quote:
Ja ok maar dat weet ik dus niet want ik ken je niet goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maak je geen zorgenJe kan gewoon alles zeggen, het is maar een forum.
En ik ben idd niet echt vrolijk, maar daar kunnen jullie ook niks aan doen en ik ben niet van plan 't weer hier af te geven
en ze daarna onderwalsen met je fiat 500quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je dan met je eigen auto door het terrein rijden terwijl de apen de ruitenwissers eraf slopen en de leeuwen krassen in de lak maken?
Ehm nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Moet je dan met je eigen auto door het terrein rijden terwijl de apen de ruitenwissers eraf slopen en de leeuwen krassen in de lak maken?
tenzij je auto op een hert/banaan lijktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm nee gelukkig nietJe kan er wel door heen met je eigen auto maar ik heb geen apen en of leeuwen op mn auto gehad.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:46 schreef 129383 het volgende:
[..]
tenzij je auto op een hert/banaan lijkt
quote:
Wat zoek je nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:58 schreef heloef het volgende:
Jongens ik kan er nog niet om 8 uur in heb niet alle gegevens.
Tjaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
WuttPeter Falk is dood...
Mijn Colombo held....
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
TjaPeter Sellers is dood...
Mijn Clouseau held....
Ik weet all1 dat Knetter in de trein zit onder weg naar Carool maar de rest...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar is iedereen.. Green en Knetter en Faye en Carool en Stijfmans..![]()
Zo laat? Maar ok, dat snap ik dan nog, das alvast voor morgenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet all1 dat Knetter in de trein zit onder weg naar Carool maar de rest...
Naar welk fout feest ga je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmz http://lockerz.com/s/113731284
Haayquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmz http://lockerz.com/s/113731284
Ja!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haay![]()
Is dat het eerder besproken topje?
Trouwens..... lekkere frietsaus hè, die van Oliehoorn.quote:
Sommige zoete is wel lekker. Maar er is ook van die ranzige!quote:
byequote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:39 schreef Melting het volgende:
Ik ben er weg van!
Ik ga darten bij wat maten van me.
Proberen van het bord te gooien.
Bye bye! En tot morgen!![]()
Jah.quote:
Mwah niet echt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Draai een een vast genre?
Kunnen we verzoeken?
Ja zal hem zo draaien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bruce Springsteen - Human Touch aanwezig?
Dat had je niet hoeven doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
Hmm was even 2 cadeautjes halen, 1x Glenfiddich 12 en 1x Southern Comfort.
Twee makkelijke drankjes, nu nog verzinnen welke naar wie gaat :S
Picknick bedoel je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef heloef het volgende:
Nou ik heb toch niks te doen morgen denk ik dat ik die BBQ ga overwegen.
Ik haal die dingen altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Picknick bedoel je?
BBQ is in Rotterdam 9 juli
Dat blijkt.. Maar ik moet helaas overslaan morgen, dan zit ik met 50+ molukse mensen in Barneveld..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik haal die dingen altijd door elkaar.
Weet niet zeker of ik wel naar picknick ga.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat blijkt.. Maar ik moet helaas overslaan morgen, dan zit ik met 50+ molukse mensen in Barneveld..
Ook nog een die in mijn afspeellijst staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Verzoekje 2 voor Heloef: Gorillaz - Clint Eastwood
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook nog een die in mijn afspeellijst staat.
Ik wil meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
In de auto http://lockerz.com/s/113744333
Ja lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stijfmans
Kom eens wat leven in het topic pompen!
quote:I asked my mate, when is it ok to have sex with girls. He said it's legal once they leave school....
Apparently 3.30 isn't what he meant..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |