ja ik spreek ook limburgs vet lol he xdxdxd ;p;p;p;pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:55 schreef DaandeP het volgende:
ik ben ook limburger spreek jij ook limburgs
Soms moet ik gewoon huilen van postsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:57 schreef DaandeP het volgende:
joa woar woons doe ?
ik kan niet zo goed limburgs typen alleen mijn moeder is limburg
Nee, sorry. Deze heb ik vol trots vanmorgen aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Wooninck, kan ik jou account over nemen?
serieus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Wooninck het volgende:
[..]
Nee, sorry. Deze heb ik vol trots vanmorgen aangemaakt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Socios het volgende:
Mooie provincie. Vooral het zuidelijke deel.
was het zuiden van Nederland maar Belgisch, dan hadden we geen last van types zoals jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Flikker op met die kutbelgen daar in het zuiden
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:04 schreef DaandeP het volgende:
nee daar woon ik echt maar hoe doe je zo iemand napraten als jullie
nee hij heeft in zowat alle winkels een winkelverbod, en baitstore brandde kort naar uitzending af, aangestokenquote:
LOLquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee hij heeft in zowat alle winkels een winkelverbod, en baitstore brandde kort naar uitzending af, aangestoken__!
Klik op dat rode kruisje rechts bovenin.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef DaandeP het volgende:
ja haah met je mond napraten maar ik bedoel hier typen op fok in zoon vakje als jullie
GA. WEG.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:11 schreef DaandeP het volgende:
ja haah met je mond napraten maar ik bedoel hier typen op fok in zoon vakje als jullie
Ga alsjeblieft weg. Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef DaandeP het volgende:
hoezo moet ik weg ja zo als jij nu in dat blokje mij tekst hebt hoe doe ik dat bij jullie?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef DaandeP het volgende:
ik heb dat topic gemaakt kun je het daar uitleggen
JE moet een verzoektopic openen in FB.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef DaandeP het volgende:
ik heb dat topic gemaakt kun je het daar uitleggen
Vloaiquote:
Ben dan ook geen echte Limburger, lang geleden gedeporteerd van Nieuwegein..... Wel getogen dusquote:
ik moet gelijk aan een bijl denkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:47 schreef EternalSpectator het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoensbroek
Hahaha op het eind -zachte g-quote:
Dit. Swjquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed om te zien dat alle baggerende kutsusers een hekel hebben aan Limburg. Net zoals zij niet weten hoe fatsoenlijk te posten op FOK!, weten ze de superioriteit van Limburg niet te waarderen.
Jullie bevestigen jullie eigen domheid, hulde.
Ga weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:26 schreef DaandeP het volgende:
hoi ik ben er weer wonen jullie ook in roermond ik wel
Omdat je irritant bent en mijn hele topic verneukt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef DaandeP het volgende:
weet ik nu hoe ik moet qouten maar waarom moet ik weg ?
Worden Limburgers tegenwoordig zo ontvangenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijk bij de centrale topics, daar kun je slowchatten, niet hier.
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epen
Opflikkerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:47 schreef Superthomas het volgende:
[..]
jij mag nog niet eens bier hebben!
minderjarige kutpuber!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:53 schreef Trollscience het volgende:
Limburg
Meld je hier als je Limburger bent!
* Trollscience meldt
Je vergeet het belangrijkste, het bier! Zowat de helft van het Nederlands bier komt uit Limburg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef waj1 het volgende:
Limburg![]()
Alleen maar slechte exportproducten, zoals vlaaien, Geert Wilders
en Maxime Verhagen
.
Hoi koekjes! Jij ook hier?quote:
Dankzij mij toch.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd te vinden in Limburgafkraaktopics.
Daar woon ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef DjinN het volgende:
*gaat over een tijdje naar Limburg verhuizen*
Weert
043quote:
wat hollanders kopen bij de multivlaai heeft niks met limburgse vlaai te maken. Hollanders falen gewoon in het namaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef waj1 het volgende:
Limburg![]()
Alleen maar slechte exportproducten, zoals vlaaien, Geert Wilders
en Maxime Verhagen
.
Mijn vriend en ik hebben ons al ingeschreven voor huisjes enzquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |