quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Brittje doet me altijd aan Scooby Dum denken.
[ afbeelding ]
Chick? Je bedoelt dragqueen met een Duitse mannenkopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:36 schreef Luiheid het volgende:
Die nieuwe "single" van Britt Decker, die chick van meisjes in de jungle
F*cking vet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Britt haar teksten zijn als een bijbel voor me. Ik neem belangrijke beslissingen in mijn leven op basis van haar songteksten.
Brittquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:24 schreef monkyyy het volgende:
Britt haar teksten zijn als een bijbel voor me. Ik neem belangrijke beslissingen in mijn leven op basis van haar songteksten.
Ja idd, jammer dat ze zo sjonnie is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:25 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Britt is![]()
[ afbeelding ]
Maar ze moet noooooooooooooooit meer gaan zingen!
Anders zie ik me genoodzaakt, om haar eens flink billenkoek te geven![]()
Een vervelend klusje, maar wat moet, dat moet
quote:
Don en Ad weten daar wel raad mee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou d'r ongegeneerd doen, keihard...
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou d'r ongegeneerd doen, keihard...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
Propaganda.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef Aethereal het volgende:
Triest ook echt dat je reactie moet worden goedgekeurd en er nu dus alleen positieve reacties tussenstaan.
Het origineel is ook compleet bagger! En ik had de hoop al heel lang geleden opgegeven.... Het enige wat NL goed doet qua muziek is: hardstyle, trance, hardcore etc.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Natrium het volgende:
Mijn god.....
Ik heb nu al mijn hoop in de muziek van Nederland opgegeven....wat een achterlijk klootjesvolk muziek
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Het origineel is ook compleet bagger! En ik had de hoop al heel lang geleden opgegeven.... Het enige wat NL goed doet qua muziek is: hardstyle, trance, hardcore etc.
Heel sterk!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:00 schreef Adelante het volgende:
Heeft Michella al een eigen hit met "wat een ellende"
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:18 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen?
Inderdaadquote:
Het is niet echt een meezinger alleen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad
Waarschijnlijk zal het na een wat biertjes in de Skihut (ja daar kom ik vaak) nog wel aan te horen zijn
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef Baszh het volgende:
Dit kutnummer is volgens mij ook nog eens grotendeels gejat van een ander kutnummer.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Deva het volgende:
Vincent van Gogh heeft zich vroeger al goed voorbereid.. Als ik dit nummer hoor krijg ik ook spontaan om m'n oren af te snijden![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |