wanneer staat die gepland? Lekker dat je in ieder geval weer kunt sporten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, dat van dat fiesten herken ik ook wel. Ik heb echt het grootste deel van die 150 mijl met een grote grijns gefietst.![]()
Ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan beginnen met hardlopen. Maar die halve marathon die in de planning staat heeft daar ook wel iets mee te maken.
9 oktober, over 107 dagen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wanneer staat die gepland? Lekker dat je in ieder geval weer kunt sporten!
We zetten gewoon de verwarming aan! Stomme regen en kou eind juniquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo, ik ga me eens douchen, aankleden en dan richting de meet![]()
Trek mijn zomerste jurkje aan, weer of geen weer(Kan nog altijd van kleding wisselen als het te koud is
)
Ja, dat vond ik dus ook. Het is zomer, we hebben een BBQ, dus ik doe gewoon of ik niks merk van de regen enzoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We zetten gewoon de verwarming aan! Stomme regen en kou eind juni.
Ik ben altijd lief.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Blurred86 het volgende:
Jullie mogen wel wat van mijn mooie weer hebben! ik zit hier toch maar binnen te werken ipv buiten van het weer te genieten
Veel plezier ladies! lief zijn voor elkaar en veel foto's maken
Ik weet het maar ik voel me echt zo slecht, vorige week zaterdag woog ik nog 44 kilo, nu 43, ik word helemaal gek van mezelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
siral je moet niets! niet forceren he?
Hoe lang ben je Siral? Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik voel me echt zo slecht, vorige week zaterdag woog ik nog 44 kilo, nu 43, ik word helemaal gek van mezelf![]()
Ik zit momenteel ECHT in de gevaren zone met mijn gewicht..
Klein weliswaar, 158 cm, nu een bmi van 17.2, vet 4%...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je Siral? Dat heb ik gemist.
17.2 is erg laag inderdaad. Is nutridrink niets voor je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Klein weliswaar, 158 cm, nu een bmi van 17.2
Heb er van gehoord inderdaad.. maar weet niet of ik dat momenteel psygish durf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
17.2 is erg laag inderdaad. Is nutridrink niets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |