quote:
Geleerd deze keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef indaha het volgende:
[..]
allleen gezond verstand of deze keer toch geleerd
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
[..]
zo lief he, je zult ze gaan missen volgende week.
Tja ze moeten oefenen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Inderdaadmaar als ze wakker zijn kan ik echt niet rustig tentamen leren. Dan hangen ze in het gordijn, dan weer in de lampen
Superrrr muis!quote:
Gatverquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat blad 'Proef' van de slager te lezen en daar staan Italiaanse gerechten in, o.a. vitello tonnatoMaar ook 'zuppa pavese'. Getverderrie, soep met een rauwe eierdooier er in!
Dat lijkt me nou echt niet lekker! Iemand wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Yuck, dat moet dan ook nog koude soep zijn of niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat blad 'Proef' van de slager te lezen en daar staan Italiaanse gerechten in, o.a. vitello tonnatoMaar ook 'zuppa pavese'. Getverderrie, soep met een rauwe eierdooier er in!
[ afbeelding ]
Nee nooit gehad en zal het ook niet proberen denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat klinkt beter dan het gerecht van Greysquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
in 1x goed gegokt!
spinazie, kruidenkaas, cashewnoten, spekjes en champignons
Nee warmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Yuck, dat moet dan ook nog koude soep zijn of niet?
Over vieze dingen gesproken... toen ik terug kwam van de boodschappen zag ik op tv nog net de laatste vijf minuten van Droomhuis in de Zon. Of iets van die orde. Leuk joh, zo'n eigen vakantiehuisje in het buitenlandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GatverZeg niet van die vieze dingen joh
Dan neem jij alleen de kip hawai snietsulquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
ik ben bloemkool aan het maken met een groentesausje... een kip hawai schnitzel en een Italiaans pittig worstje... maar dat laatste was niet zo heel snugger bedenk ik me net, vanwege mn buik shit nu
Huuuuu!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Over vieze dingen gesproken... toen ik terug kwam van de boodschappen zag ik op tv nog net de laatste vijf minuten van Droomhuis in de Zon. Of iets van die orde. Leuk joh, zo'n eigen vakantiehuisje in het buitenlandZe kwamen na een paar weken terug in dat huisje en zo ongeveer in en onder alle bedden lagen dode muizen, ondefinieerbare bossen "pluis" (beschimmelde troep
) onder hun kussens en al. Ze hebben alle matrassen en beddengoed naar buiten gegooid, durfden niet meer naar binnen en zijn maar in een hotel gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |