Noh.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef Micson het volgende:
Kan een mod deze twee een ban geven aub? Stan97 heeft hier sowieso niets te zoeken en die andere kneus kan geen normale reactie geven.
Bovendien is dit topic van een kwaliteit die de laatste tijd zeldzaam is in KLB, laat hem niet helemaal kapot maken door deze twee ..
Maar wie is Micson omdat te zeggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:00 schreef johny2011 het volgende:
[..]
hahahahahhahahahhahahahahhahastan je wordt gewoon genaaid for life
spring van een dak ofzo man je verdedigt hem tegenover mij en dan wordt je zo hard genomen in je achterstequote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Bonzoo het volgende:
Dat die johny2011 maar snel een ban mag krijgen.
Eens met Stan97: Jaren 80 muziek![]()
Iedereen is het erover eens, je voegt gewoon helemaal niets toe buiten die rotzooi die telkens uit je toetsenbord komt rollen. Log gewoon uit, en zoek een andere hobby. Fok! is niks voor jouquote:
maar je kwetst mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Iedereen is het erover eens, je voegt gewoon helemaal niets toe buiten die rotzooi die telkens uit je toetsenbord komt rollen. Log gewoon uit, en zoek een andere hobby. Fok! is niks voor jou
Vergeleken met Johny2011 is Stan97 een voorbeeldig persoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef stan97 het volgende:
[..]
Voor de mensen die dachten dat ik erg was,
wat ben jij een mongool!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef stan97 het volgende:
[..]
Voor de mensen die dachten dat ik erg was,
wat ben jij een mongool!
als jullie stoppen met haten ga ik normaal reagerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:09 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Vergeleken met Johny2011 is Stan97 een voorbeeldig persoon.
Volgens mij had je het beter om kunnen draaien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef johny2011 het volgende:
[..]
als jullie stoppen met haten ga ik normaal reageren
Havo, het nieuwe vmbo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef johny2011 het volgende:
[..]
als jullie stoppen met haten ga ik normaal reageren
ik doe 4havo en ben over zonder tekorten dus ik ben geen mongool deed alleen alsof
Ik vind hem een kwaliteitsuser, met zeer vermakelijke topics.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:07 schreef Micson het volgende:
[..]
Iedereen is het erover eens, je voegt gewoon helemaal niets toe buiten die rotzooi die telkens uit je toetsenbord komt rollen. Log gewoon uit, en zoek een andere hobby. Fok! is niks voor jou
Tong80 in mijn topic, misschien komt het dan toch nog goedquote:
Jawel, 's avonds door jouw vader.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef johny2011 het volgende:
[..]niet erger dan jij ik word tenminste niet van achteren genomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |