Slechtste troll ooit ga eens wegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef johny2011 het volgende:
[..]
Haters gonna hate
tevens inhoudelijke reactie op mijn post
Je lijkt me gewoon geen prettige kerel. Ook je opmerking in mijn topic, een illuminatiegrap die in 2006 al niet meer grappig was. Wat wil je bereiken ?quote:
is geen grap dit filmpje bewijst het weer net zoals in elke clipje van rihannaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Micson het volgende:
[..]
Je lijkt me gewoon geen prettige kerel. Ook je opmerking in mijn topic, een illuminatiegrap die in 2006 al niet meer grappig was. Wat wil je bereiken ?
Ik ben slecht in bed, maar compenseer dit met mijn omvangrijke piemel. Ik hoop dat je vraag zo voldoende beantwoord isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Zeeeer onterechte klacht. Maar ik kan hieruit concluderen dat TS geen goed gevoel voor ritme heeft. Hoop niet dat hij net zo goed is bed is als zijn ritmegevoel goed is.
Daarom haten mensen jou, inhoudsloze nietszeggende clicheposts. Zulke kneuzen hebben we al genoeg op Fok!. 250 posts in een dag, dan kan het al niet veel goeds zijn wat je neerbaggert, en dat blijkt hier maar weerquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Daarom haten mensen jou, inhoudsloze nietszeggende clicheposts. Zulke kneuzen hebben we al genoeg op Fok!. 250 posts in een dag, dan kan het al niet veel goeds zijn wat je neerbaggert, en dat blijkt hier maar weer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef Micson het volgende:
[..]
Daarom haten mensen jou, inhoudsloze nietszeggende clicheposts. Zulke kneuzen hebben we al genoeg op Fok!. 250 posts in een dag, dan kan het al niet veel goeds zijn wat je neerbaggert, en dat blijkt hier maar weer
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef stan97 het volgende:
[..]
Na de :reactie op mijn Jaren 80 muziek
Ook door mij ja..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Drie smileyposts achter elkaar, bravoMaar ok leuke troll ja, kanker nu maar op
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Drie smileyposts achter elkaar, bravoMaar ok leuke troll ja, kanker nu maar op
micson is mijn vader nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef stan97 het volgende:
[..]
Da's de 5e..Micson zei dat je op moest kankeren, dus doei.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef stan97 het volgende:
[..]
Je moeder wel.. Die zegt nu ook dat je moet opkankeren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |