quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze is iig lekker verantwoord bezig in haar eentje.......
[..]
Daar geloof ik dus niets van. Zeker niet omdat ze er zelf nog eens de nadruk op legt. Er zullen wel rijke stinkerds met barbecues aan boord op het terras hebben gezeten, of leuke jongens.quote:Zonder dat ik het wist heb ik de halve ankerplaats en de mensen op het terrasje bij de jachtclub twee uur lang vermaakt met mijn zeilstunten ...
Ach, als die 2 elkaar nou 's nachts gevonden hebben ....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
Wat een oeverloos off-topic gezwets vannacht. Van mij mag de bezem erdoor.
Je bent niet goed wijs. Ik stelde dat ik als vrouw zijnde niet zit te wachten op naaktfoto's van Laura (of welke chick dan ook). Ik val namelijk niet op vrouwen, en ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt. Ik stelde tevens, dat dat voor mannen wellicht anders zou zijn. Ik had het over heteroseksualiteit, wat jij meteen doortrok naar pedofilie. Dat zijn imho toch wel heel erg verschillende dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom denk jij dat mannen eerder op onvolgroeide vrouwen vallen?
En kom niet aan met jeugdtraumas en "ik ben nooit misbruikt".
Trap ik niet in.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:14 schreef Disana het volgende:
Wat een oeverloos off-topic gezwets vannacht. Van mij mag de bezem erdoor.
En uit dezelfde bron:quote:Leuk Catharina. Laura heeft een oceaan van tijd want ze wil ergens rond november pas in Australie zijn. Het is juist haar bedoeling om leuke eilandjes en atollen te bezoeken, voor zover ik weet heeft ze zich daar echt op verheugd.
bron
Maar is juist niet alles begonnen om haar leeftijd? Ze wil toch de jongste solo-zeiler ooit worden? En toch mag er niet over haar leeftijd worden gesproken.quote:Maar als de pers contact met haar wil dan moeten ze 1 persoon sturen en als deze niet opdringerig is dan wil Laura echt wel praten. Ze houdt immers niet voor niks een weblog bij. Maar ze wil denk ik niet graag als een ster afgebeeld worden. Ik denk verder dat het niet zo verstandig is om direct over haar leeftijd te beginnen want daar gaat ieder gesprek met haar al een paar jaar lang over. Je kunt het beste een zeiler sturen, dat bekt het best.
Mja, wie is die Henk nou helemaal, die vult dat ook maar allemaal in en op het eind zegt hij ook zelf 'Ik ken Laura niet persoonlijk hoor, dus ik gok maar een beetje'... al speculeert hij er in het volgende bericht weer lustig op losquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:49 schreef spuitje het volgende:
En uit dezelfde bron:
Maar is juist niet alles begonnen om haar leeftijd? Ze wil toch de jongste solo-zeiler ooit worden? En toch mag er niet over haar leeftijd worden gesproken.
Ze wil niet als een ster worden afgebeeld maar heeft dus wel degelijk ster-allures!
Ik heb het idee dat Laura haar ook wel heeft ontmoet want op 28 mei schrijft ze in haar weblogs :quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, wie is die Henk nou helemaal, die vult dat ook maar allemaal in en op het eind zegt hij ook zelf 'Ik ken Laura niet persoonlijk hoor, dus ik gok maar een beetje'... al speculeert hij er in het volgende bericht weer lustig op losWel jammer dat zo'n Catherine, die daar nota bene woont en wie Laura misschien wel graag zou ontmoeten, denkt dat ze op zijn woorden moet afgaan.
Inderdaad, dat heb ik ook gelezen, was dat niet op die Hyves?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Laura haar ook wel heeft ontmoet want op 28 mei schrijft ze in haar weblogs :
Vanmorgen ben ik samen met een leeftijdsgenoot van een ander jacht, en een een vrouw die hier op het eiland woont op verkenning geweest
En later schrijft dezelfde Catharine in haar gastenboek iets over kadootjes die ze had achter gelaten
voor Laura en dat ze hoopte dat Laura die had gevonden. Gek genoeg kan ik dat bericht nu dus niet terug vinden?
De kadootjes waren zwarte parels en een rode omslagdoek. Ze schreef er ook nog bij dat wanneer Laura de doek niet mooi vond ze deze altijd nog als poetsdoek kon gebruiken.
Ik dacht in het gastenboek, maar het maakt ook niet uit verder. Jij hebt het ook gelezenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat heb ik ook gelezen, was dat niet op die Hyves?
Afijn, ik bedoelde dat die Henk zich opwerpt als spokesperson voor Laura terwijl hij haar helemaal niet kent. Dat het deze keer mogelijk resultaat heeft opgeleverd is mooi meegenomen maar dat ligt denk ik meer aan die Catherine dan aan Henk.
BabeWatcher is zelden 's nachts online, zeker als hij de dag erna moet werken. De discussie over pedo's is al genoeg in andere topics gevoerd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
De Grote Vraag is: waar was Babewatcher in de nachtelijke discussie over pedo's en aanverwante voorkeuren?
Ze is Heiva aan het vierenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
BabeWatcher is zelden 's nachts online, zeker als hij de dag erna moet werken. De discussie over pedo's is al genoeg in andere topics gevoerd.
Laura is kennelijk druk want het log van 25/6 staat nog niet online.
Sommigen hier zullen na het weekend heel blij worden van de foto'squote:
Als er al foto's komen want daar is ze de laatste tijd niet erg scheutig mee. En persoonlijk zit ik niet te wachten op nog meer foto's van Laura, zie liever foto's van de festiviteiten daar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Sommigen hier zullen na het weekend heel blij worden van de foto's
En dat is dus juist het probleem: Laura kan niet over het zeilen zelf schrijven omdat ze dat de laatste tijd niet of nauwelijks heeft gedaan! Nou ja, op die mini catamaran dan, maar met haar eigen boot niet! Dan gebruikt ze liever de motor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik foto's wil zien, is dat meer over het zeilen. Het jammere van het hele LD gedoe is dat het mooie van het zeilen zelf helemaal naar de achtergrond is gedreven. Wat dat betreft is LD iig geen promotie voor het zeilen.
oeiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef wich het volgende:
Dan maar weer over zeilen:
Volgende bestemming wordt Niue. De ligplaatsen daar zijn niet zonder risico, tenminste als je even niet oplet.
Ik heb vanochtend wat zeilverslagen zitten lezen over de route Bora Bora - Niue en kwam nogal wat slecht weer tegen. Hopelijk treft dat Laura ook, dan lezen we misschien eindelijk eens iets dat echt over zeilen en ontberingen en beproevingen gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
oei
gelukkig leest Laura hier ook, ze zal je eeuwig dankbaar zijn voor je waarschuwing.
Hoewel ik het kind geen ongeluk toewens, zou ze erg veel kunnen leren van een echte beproeving ja..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend wat zeilverslagen zitten lezen over de route Bora Bora - Niue en kwam nogal wat slecht weer tegen. Hopelijk treft dat Laura ook, dan lezen we misschien eindelijk eens iets dat echt over zeilen en ontberingen en beproevingen gaat
Nee hoor, want ze heeft de reis heel goed voorbereid..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
oei
gelukkig leest Laura hier ook, ze zal je eeuwig dankbaar zijn voor je waarschuwing.
Van mij hoeft ze niets te leren, dat had ze op school moeten doen. Maar als je dan een blog onderhoudt en om geld bedelt, zorg dan ook dat je iets te vertellen hebt. Dus niet dit:quote:Op zondag 26 juni 2011 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoewel ik het kind geen ongeluk toewens, zou ze erg veel kunnen leren van een echte beproeving ja..
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:56 schreef svetan het volgende:
Als ik zo naar het weerbericht kijk dan krijgt Laura in de komende dagen met een wind van 35-45 knopen en golven van ongeveer 5-6m te doen. Ik denk dat ze er met die wind ongeveer vijf dagen over zal doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |