* T-Force deed wel een stampje toenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb ze zien staan, samen met Bartman, op Fusion
volgens mij heb je al 4 of 5x die post onder je ctrl V zittenquote:
Terecht, die haalt het echt niet bij Just As Easy. Kutplaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maar jongens wtf, geen pounding senses?
Zit ie er helemaal niet in dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
volgens mij heb je al 4 of 5x die post onder je ctrl V zittenMaar blijft desondanks gewoon een knap geproduceerd ongeacht de inspiratieloze inhoud.
Maar jongens wtf, geen pounding senses?
Gaat nergens over inderdaad, zeker top 10quote:
Ik wil kinderen van alle jongens die achter Builder zitten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef T_Killer het volgende:
Als het nummer Builder - Her voice een vrouw zou zijn, zou kinderen met haar willen
2007 ja..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef mstx het volgende:
Dit doet me weer denken aan een bepaalde editie van Defqon waar hij in elke set gedraaid werd.
Als de mannen van Builder politici waren geweest, hadden we deze economische crisis niet gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil kinderen van alle jongens die achter Builder zitten!
Ach, er zit ook geen enkel nummer van de Trance Generators inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Sc0tTy het volgende:
Dit kan niet.....
Pounding Senses niet in Top 5 , 10 , 50 100 en 500
No fucking way!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |