Je kopieert dit naar die balk bovenaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Beach het volgende:
Hoe stuur ik een tweetik heb wel een account overigens.
Ook Prophecyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha the Prophecy op éénWat stond er bij de feestfabriek ook alweer op één?
Heh, wat voorspelbaar..quote:
X2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Sc0tTy het volgende:
is dit het anthem ? ff luisteren dan
nog nie gehoord
Die dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha the Prophecy op éénWat stond er bij de feestfabriek ook alweer op één?
Nopequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef mstx het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het anthem nog niet geluisterd heeft.
Hier ook pas voor de 1e keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef mstx het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het anthem nog niet geluisterd heeft.
Het viel mij idd echt reuze mee, gewoon van genotenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Die dus
01. Deepack - The Prophecy (Qlimax Anthem 2003)
02. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
03. Showtek - FTS
04. JDX feat. Sarah Maria - Live The Moment
05. Frontliner - Spacer
06. Technoboy - Ti Sento
07. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
08. Noisecontrollers - Attack Again
09. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL (In Qontrol Anthem 2009)
10. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
Top 10 kon veel erger jongens
Volgende keer mag Zany weer een anthem makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dit anthem krijg ik meteen geen zin meer om te gaan
* Deeltjesversneller Magic Show van woensdag opzet
Dit was op basis van mp3 en vinyl verkoop en op basis van lijstjes van artiesten ipv het Q publiek wat al die oude tracks niet kent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Het viel mij idd echt reuze mee, gewoon van genoten
Vraag me af waarom deze selectie anders was als die -qdance meer popieopie ?
Wel een anticlimax na het horen van al die oude klassiekers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bij dit anthem krijg ik meteen geen zin meer om te gaan
* Deeltjesversneller Magic Show van woensdag opzet
Huldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx alles & iedereenIk ben der nu wel weg van!
Q-Dance liet mensen zelf stemmen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Vraag me af waarom deze selectie anders was als die -qdance meer popieopie ?
quote:The Magic Show There was a problem with the CD of Pounding Senses and The New God, we couldn't play itpos 25
Fijn gemist M.I. Maar je zult nu wel echt moe zijn na 40 uur mixen, dus ik snap dat je nu gaat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
Thnx alles & iedereenIk ben der nu wel weg van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Dat is wel ruk zeg, maaruhm 2 tracks op 25 ?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Fijn gemist M.I. Maar je zult nu wel echt moe zijn na 40 uur mixen, dus ik snap dat je nu gaat.M.I kan nu wel wat slaap gebruiken ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Die is echt magischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgende keer mag Zany weer een anthem maken
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Hehe ja het is wel een afknapper vergeleken met The Prophecy...
En vergeleken met Unite is Scrap Attack zo slecht nog niet
Me 2, de scriptie wachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Heren het was me een waar genoegen met jullie te dienen, maar nu ga ik echt weer iets doen.
Bartmans uit van hier!
Als je het over de duivel hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef StM het volgende:
Hehe ja het is wel een afknapper vergeleken met The Prophecy...
En vergeleken met Unite is Scrap Attack zo slecht nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |