Nee hoor, maar plezier is ook prettig, anders ga je die hele studie niet trekken van je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Ik zei dat niet alle studenten zich klem zuipen en roken, maar je KIEST er toch zelf voor. Niemand die de studenten verplicht om geld te besteden aan dingen die niet noodzakelijk zijn.
En werken is goed voor je ontwikkeling, jouw probleem dat je er niet eerder aan hebt gedacht. Je wíst dat studeren duur is.
Waar zie jij staan dat ik zeg dat je op je 13de moet beginnen met werken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar plezier is ook prettig, anders ga je die hele studie niet trekken van je.
En er niet eerder aan gedacht? Jij denkt dat je als 13jarige gup ZO ENORM VEEL VERDIENT om later je studie van te gaan betalen?
Oscar echt, denk even na.
Misschien heb jij wel ongelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik zit in een discussie en iedereen is overtuigd van zijn gelijk.
Oh en die geef je maar wel geld voor zijn studie? Maar mensen die op hun 16e slagen op de middelbare en meteen door gaan om te studeren en dus nooit goed hebben kunnen werken niet?quote:
Als je op je 16de slaagt voor je vwo, dan krijg je m'n respect. Die 13 jarige gymnasiast buiten gelaten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh en die geef je maar wel geld voor zijn studie? Maar mensen die op hun 16e slagen op de middelbare en meteen door gaan om te studeren en dus nooit goed hebben kunnen werken niet?
Jij hebt het erover dat mensen maar op tijd moeten bedenken dat een studie duur is en dat ze daar ook van tevoren op moeten anticiperen door te werken en te sparen. Maar wat ik al zei, er zijn ook mensen die op hun 16 slagen en meteen door gaan naar de uni/hbo. Wanneer hebben die daar tijd voor dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat ik zeg dat je op je 13de moet beginnen met werken?
quote:
Er zijn er genoeg op de havo die met 16 jaar slagen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je op je 16de slaagt voor je vwo, dan krijg je m'n respect. Die 13 jarige gymnasiast buiten gelaten.
Zijn redenering is niet logisch. Dat is wat anders dan zijn mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]____!
Zeggen dat mensen niet nadenken, alleen omdat ze een andere mening hebben, waar ze heel goed wél over nagedacht kunnen hebben.
Een hogeschool is vaak dichterbij. Bovendien mag je op je 16de al heel veel baantjes doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:
Er zijn er genoeg op de havo die met 16 jaar slagen.
Oke en nu? Moet ik nu gaan huilen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]____!
Zeggen dat mensen niet nadenken, alleen omdat ze een andere mening hebben, waar ze heel goed wél over nagedacht kunnen hebben.
Hoezo op je zestiende? De kans is groot dat die mensen bijna allemaal vroege leerlingen zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je op je 16de slaagt voor je vwo, dan krijg je m'n respect. Die 13 jarige gymnasiast buiten gelaten.
Tuurlijk zijn er mensen die op hun zestiende slagen en naar de uni/hbo gaan. Prima toch, maar als het onmogelijk blijkt te zijn, dan ga je toch een jaartje werken. Dat mag namelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij hebt het erover dat mensen maar op tijd moeten bedenken dat een studie duur is en dat ze daar ook van tevoren op moeten anticiperen door te werken en te sparen. Maar wat ik al zei, er zijn ook mensen die op hun 16 slagen en meteen door gaan naar de uni/hbo. Wanneer hebben die daar tijd voor dan?
Niet voor iedereen is een hogeschool dichterbij. Kijk maar naar Joost. Die moet ook vrij ver. En ja, op je 16e mag je veel baantjes doen, maar jij gaat er vanuit dat je binnen een halfjaar ZOVEEL bij elkaar gespaard kan krijgen dat je alles kan betalen wat je moet betalen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een hogeschool is vaak dichterbij. Bovendien mag je op je 16de al heel veel baantjes doen.
Het is een discussie, ik weet niet hoe jij het ziet hoor, maar iedereen zijn eigen mening.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke en nu? Moet ik nu gaan huilen?
Ja dat mag namelijk. Maar weet jij hoe moeilijk het is om na een jaar werken weer te beginnen aan een studie? Precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er mensen die op hun zestiende slagen en naar de uni/hbo gaan. Prima toch, maar als het onmogelijk blijkt te zijn, dan ga je toch een jaartje werken. Dat mag namelijk.
Ja en mijn mening is dat je even goed moet nadenken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is een discussie, ik weet niet hoe jij het ziet hoor, maar iedereen zijn eigen mening.
Nee, jullie vullen een niet-kloppende redenering voor hem in, die hij helemaal niet zo geformuleerd heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zijn redenering is niet logisch. Dat is wat anders dan zijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |