70-680? Gefecliciteerd! Ik ben er vorige week voor gefaald, want had het te druk op werk om me degelijk voor te bereiden, maar de volgende keer pwn ik hemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, vandaag weer een Microsoft certificaat Windows 7 binnen, nog 2 dan ben ik Enterprise Admin... Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
Lullig.quote:
Doorgaan!quote:
Is goed, hoeveel wou je bijleggen?quote:
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!quote:
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef 73 het volgende:
is het mogelijk om je de nek van een gitaar op de body van een basgitaar te zetten?
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bassquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Nee
Wat is je plan?
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!
En een kop koffie als je hem komt brengen!
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
en als ik de brug nou aanpas?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.
Als in verplaats?quote:
Hoeveel had je ookalweer!?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zeker
Amp + dozen isolatiematjes
Ga bas spelen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
[TK] Artec optische muis, erg oldskoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |