quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:08 schreef T-Force het volgende:
* T-Force gaat zijn grote koptelefoon halen en flink housend eten maken![]()
Ik zie het verband niet tussen hond en eten makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik heb housend gegeten
gelukkig heb ik een hond
probeer jij maar eens te eten wanneer je hoofd alle kanten op vliegtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het verband niet tussen hond en eten maken
dat mag ik vind hem vooral erg:quote:
Gewoon doen zoals met drinken? Hoofd en arm stilhouden, de rest alle kanten op laten vliegen? Een Ekte fan kan dat!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
probeer jij maar eens te eten wanneer je hoofd alle kanten op vliegt
quote:
quote:
quote:
Vergeleken met andere nummers in die tijd van TBY (of aliassen) was dit ook niet mijn favoriet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dit nummer nooit zo super heeft gevonden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef NLS04 het volgende:
dit nummer is verpest door dj redje voor mij.Ik zie hem in gedachten alweer doen alsof ie een sleutel heeft
Wiesda?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef NLS04 het volgende:
dit nummer is verpest door dj redje voor mij.Ik zie hem in gedachten alweer doen alsof ie een sleutel heeft
Ah, M.I mixt dit live. Knap dat hij dan ook nog lekker meepost hier en al 40 uur wakker is.twitter:TitaMagicShow twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 14:12:5411 tracks to go... @djMindIllusion can soon rest in silence ;-) #TMS500 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |