LOL !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef Hater het volgende:
Het inscannen van een klein spiegeltje werkte ook niet, krijg je alleen rare vlekken.
Thanx! Kan je daarmee nog wel de cam voor msn gebruiken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef MisterChirrel het volgende:
http://www.wernersoftware.com/webcamwallpaper/
Ja, je sletjes zullen aan je voeten liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef Hater het volgende:
[..]
Thanx! Kan je daarmee nog wel de cam voor msn gebruiken?
Mooi! Ik bedoelde dit topic serieus, maar na de reacties dacht ik van: shit eigenlijk best dom. Maar wel goed idee toch? Met de webcam ook!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ja, je sletjes zullen aan je voeten liggen.
Jou vind ik een sukkel. Blijf maar weg uit mijn topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry, ga naar de bouwmarkt, koop spiegelfolie en plak dat op je scherm ...
Dan zie je alles inspiegelbeeld toch? Dus ook de ondertitelsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werd een keer moe om iedere keer mijn hoofd te moeten draaien als ik iets leuks hoorde op TV, toen had ik mijn webcam op de TV gericht.
Kan je instellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef Hater het volgende:
[..]
Dan zie je alles inspiegelbeeld toch? Dus ook de ondertitels
Je kan ook je TV inscannen, dan kun je gewoon TV op je PC kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werd een keer moe om iedere keer mijn hoofd te moeten draaien als ik iets leuks hoorde op TV, toen had ik mijn webcam op de TV gericht.
Dat probeerde ik eerst, maar het serienummer en koelsleuven zijn best saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je kan ook je TV inscannen, dan kun je gewoon TV op je PC kijken
Dat is waar ...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef Hater het volgende:
Een tv us iets heel anders als een spiegel heren. Daarom niet vergelijkbaar en dus ook niet grappig.
Dit, garp die ergens anders al lang is als topic openenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:40 schreef Darkangle het volgende:
Oude troll ook nog.
Was in de jaren 90 nog wel grappig. Nu niet meer.
14, why?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:50 schreef redboyke het volgende:
waarom zet je je spiegeltje niet op je scherm?
hoe oud ben je?
Vriend van me wilde een TV in Duitsland kopen, want goedkoper, dus ik zeg hem, let er wel op dat je er een Nederlandse teletekst module bij zit, want anders zit je met alleen Duitse teletekst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Staal het volgende:
.
Niemand kan zo dom zijn. Dat bestaat gewoon niet.
Jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Hater het volgende:
[..]
Jou vind ik een sukkel. Blijf maar weg uit mijn topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superatomicmeganinjasuperpowerpoke!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:43 schreef Wimmel95 het volgende:
[..]
JouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: