SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ook altijd de drang om te gaan zingen als ik een bloemetjesjurk zie, weet je wat ik wel had willen zijn een bloemetjesgordijn
Jammer hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
bloemetjesgordijn en bloemetjesjurk komt bij mij op hetzelfde neer.
Ik heb ook altijd de drang om te gaan zingen als ik een bloemetjesjurk zie, weet je wat ik wel had willen zijn een bloemetjesgordijn
Enfin mijn haat tegen bloemetjes jurken is gewoon heel groot.
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin mijn haat tegen bloemetjes jurken is gewoon heel groot.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingen
Toch niet van die kamper- en mooiboy shirts he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingen
Niet allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef Godshand het volgende:
Iedereen duikt volgens mij op Parkpop op Lanterfant
Vaker naar de super gaan, wellicht tref je haar nog een keer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Blegh, nu kan ik het niet uitstaan dat ik niet op die meid in supermarkt ben ingegaan
Zal nooit weten wie het nou was
Supermarkt crush ???/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Blegh, nu kan ik het niet uitstaan dat ik niet op die meid in supermarkt ben ingegaan
Zal nooit weten wie het nou was
Dat moet je maar aan Mera vragen.quote:
Ja volgende week weer even rond dezelfde tijd, neem aan dat ze bij mij in de buurt woontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vaker naar de super gaan, wellicht tref je haar nog een keer?
Uhu, leuke meid sprak me zomaar uit het niets aan, wel alleen begroeten, maar blijf het apart vinden. Ze was welquote:
Mij zul je niet tegenkomen, heb al andere plannenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
lol allemaal mensen uit dit topic bij Parkpop
't is trouwens een half uur lopen vanaf 't station wow
Ja, dat je een lekker gek type bent weten we nu wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Techno het volgende:
Zet een oproepje op het advertentiebord? De meeste supermarkten hebben dat wel dus...
Volgende keer als je haar ziet, gewoon van afstand achter haar aan lopen tot bij de voordeur, dan weet je alvast waar ze woontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leest
Anders kun je er nog altijd een weekje gaan zitten als daklozenkrant verkoper.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leest
Bloemetjesjurk???? Ik dacht:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh trouwens, over die bloemenjurkjes.
Ik dacht erover om die zondag aan te doen. Volgens mij zit die wil goed met inkijk bij de borsten, maar bij het kontgedeelte zit die niet strak. Dus dan is dat gedeelte niet duidelijk zichtbaar. Nu weet ik niet of ik die wel aan met doen, of die wel handig is voor eventueel versieren. Ik vond zo'n bloemenjurk wel pasen bij zo'n grasterrein. Één met de natuur.
Laten we het maar niet op jouw manier doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer als je haar ziet, gewoon van afstand achter haar aan lopen tot bij de voordeur, dan weet je alvast waar ze woont
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.quote:
Vrijdag weer vrij dus die optie staat nog open.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Anders kun je er nog altijd een weekje gaan zitten als daklozenkrant verkoper.
Wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.
Je word dus vrijdag verkoper van de daklozenkrantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrijdag weer vrij dus die optie staat nog open.
Leestekengebruik; samengestelde woorden schrijven we doorgaans niet los.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen.Iets als the virus is spreading....
Ik was er zo van slag dat zoiets obvious niet eens opviel. Of is het op viel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Leestekengebruik; samengestelde woorden schrijven we doorgaans niet los.
Ja, kom je een krantje bij me halen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je word dus vrijdag verkoper van de daklozenkrant
Ahum...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik was er zo van slag dat zoiets obvious niet eens opviel. Of is het op viel.
Vermijdt schriftelijk versieren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Crutch het volgende:
Wat versieren betreft is het niet beheersen van onze mooie taal een afknapper(tje).
Voor mij.
Ook die 't' is teveel.quote:
Het verbaast me hoe weinig mensen dat eigenlijk doen. FOK! is nog echt een uitzondering waar het taalniveau algemeen genomen hoger ligt dan elders. Mensen die zonder hoofdletters typen zijn sterk in de minderheid en mocht er iemand zijn die taalregels aan de laars lapt, ie Dandybleu, dan ben je ook gelijk een bepaald 'type' persoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het vroeger altijd wel heel irritant als iemand hoofdletters en alles ging gebruiken in MSN.
Het waren er vier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik, the virus is spreading!
Drie puntjes mag trouwens wel.
Je vergeet internetpolitie; zonder koppelteken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Leestekengebruik; samengestelde woorden schrijven we doorgaans niet los.
Haha, die zijn een beetje te jong voor mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Uitdaging voor iedereen vanavond, ga naar je plaatselijke super en versier iemand.
Dat woord bestaat niet, dus eigen invulling enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het waren er vier.
[..]
Je vergeet internetpolitie; zonder koppelteken.
Je mag te allen tijde daar waar nodig een koppelteken plaatsen om de leesbaarheid te vergemakkelijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het waren er vier.
[..]
Je vergeet internetpolitie; zonder koppelteken.
Waarom? Ik snap zelf niet hoe er verschil is tussen hoe je normaal typt en in MSN. Het is niet alsof die shift vasthouden tijd kost ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond het vroeger altijd wel heel irritant als iemand hoofdletters en alles ging gebruiken in MSN.
Vijf leestekens. Zelfs Former doet dat nog niet.quote:
Waarschijnlijk omdat niemand het deed en het dan raar is als het wel gedaan wordt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waarom? Ik snap zelf niet hoe er verschil is tussen hoe je normaal typt en in MSN. Het is niet alsof die shift vasthouden tijd kost ofzo.
Van mijn leeftijd was ze dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
@magnetronkoffie
Ik weet niet waar jij komt, maar in supermarkten lopen alle leeftijden.
Niets mis met een beetje jonger hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, die zijn een beetje te jong voor me
Wtf ..... Intensief gebruik van leestekens is zo ...... eh ...eh tof .... voor je zelfexpressie, weet je. Man. Moeilijk doen enzo....hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vijf leestekens. Zelfs Former doet dat nog niet.![]()
"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind." - Terry Pratchett
Precies, dan weet je tenminste gelijk dat het een leuk persoon is, ipv er een half jaar lang naar moeten hengelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet niet. Ik heb daar altijd zo'n bepaald beeld van, dat het mensen zijn die met een verward kapsel door hun huis rennen; schreeuwend dat ze een bloemetjesgordijn willen zijn en dreigbrieven sturen naar overleden mensen.
Parkpop is gewoon erg tof. Goede lineup ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
lol allemaal mensen uit dit topic bij Parkpop
't is trouwens een half uur lopen vanaf 't station wow
Oei, gelukkig houd ik het altijd bij 2!!111quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vijf leestekens. Zelfs Former doet dat nog niet.![]()
"Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind." - Terry Pratchett
Awesome! Het is zeker een goede stap! Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Deelnemer mag trots op me zijn, ik heb Daisy meegevraagd naar Parkpop. Dat is best relaxt omdat ik niet verliefd op haar ben.
Heel heel heeeeeel erg trots Heloef !!!!!!!!!.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Deelnemer mag trots op me zijn, ik heb Daisy meegevraagd naar Parkpop. Dat is best relaxt omdat ik niet verliefd op haar ben.
Tof, goed bezig heloef.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Maar je vindt het niet erg als er meer is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
Het is jammer dat ze niet kan. Maar ze heeft nu wel door dat je geinteresseerd bent (na 2 benaderingen). Hoe reageerde ze precies. Wat waren haar letterlijke woorden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
Ze moet werken zondag, nou dan ga ik me maar vermaken met wat fokkers zondag.
@Lant: Kan Heloef zich niet bij jullie meiden aansluiten? Nog een oefening voor je gevonden:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef greatjob het volgende:
Je hebt het tenminste geprobeerd Heloef. Geen zin om andere mensen mee te vragen?
Zondag moet ik werkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is jamer dat ze niet kan. Maar ze heeft nu wel door dat je geinteresseerd bent (na 2 benaderingen). Hoe reageerde ze precies. Wat waren haar letterlijke woorden?
Dames nee, maar ik ga nu waarschijnlijk met mensen van mijn radiistation.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef greatjob het volgende:
Je hebt het tenminste geprobeerd Heloef. Geen zin om andere mensen mee te vragen?
Antwoorden !! Even zakelijk de tijden doorgeven. Misschien kan ze toch. Moet ze ff wat regelen enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zondag moet ik werkenen nog wat erbij. Al vraagt ze nu hoe laat het eigenlijk is. Dus er zit waarschijnlijk nog een staartje aan. Want echt niet zou willen zou ze niet vragen hoe laat het is.
Niet geschoten is altijd mis. Maar goed dat je niet verliefd bent, anders was je nu helemaal depri.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
Ik ga definitief niet met haar, jammer maar geen ramp.
Of ik snap de grap niet of hij is niet grappig.quote:
FoBocheck vantevoren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Arthur_Dent het volgende:
En met dat parkpop, ach ik weet niet hoe iedereen eruit ziet, en niemand weet hoe ik er uit zie.
Dus betwijvel of ik veel hoi ga zeggen dan...
Godshand haal je er zo uit. En Lant herken je aan haar orientaalse moves.quote:
Beetje van beide denk ik..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik snap de grap niet of hij is niet grappig.
Ja hoi, maar ik kom niet dus veel heb je hier ook niet aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
Is inderdaad een goede..
Als mensen teminsten een foto van zich zelf erop hebben staan. Maar goed ik zie wel wat er gebeurd.
Er is bier dus ik vermaak me wel
|Maar het idee is er!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hoi, maar ik kom niet dus veel heb je hier ook niet aan.
Ja is ie op het fresco lijkt wel, maar ergens betwijvel ik dat. En Lanter...tja.. Ik heb geen poezen, en mijn haar is te lang voor een Justin Pieper kapsel dus zowiezo ziet ze mij niet staan.quote:Godshand haal je zo uit. En Lant herken je aan haar orientaalse moves
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
|Maar het idee is er!
[..]
Ja is ie op het fresco lijkt wel, maar ergens betwijvel ik dat. En Lanter...tja.. Ik heb geen poezen, en mijn haar is te lang voor een Justin Pieper kapsel dus zowiezo ziet ze mij niet staan.
Of tegen iedereeen hoi zeggen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Arthur_Dent het volgende:
En met dat parkpop, ach ik weet niet hoe iedereen eruit ziet, en niemand weet hoe ik er uit zie.
Dus betwijvel of ik veel hoi ga zeggen dan...
Dan krijg ik toch wel negatieve kritiek denk ik.. Niet iedereen is gechameerd van onbekende grote mensen onder de tattoo's die vrolijk hoi zeggenquote:
Waarschijnlijk word je dan in een dwangbuis afgevoerd naar een gebouw ergens in de bossen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch wel negatieve kritiek denk ik.. Niet iedereen is gechameerd van onbekende grote mensen onder de tattoo's die vrolijk hoi zeggen
Op een festival kan dat prima hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Dan krijg ik toch wel negatieve kritiek denk ik.. Niet iedereen is gechameerd van onbekende grote mensen onder de tattoo's die vrolijk hoi zeggen
Ik ga er gewoon naar toe voor de muziek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Axel1988 het volgende:
Ow iedereen naar parkpop zondag lees ik... veel concurrentie met versieren dus.
Zijn anders wel hele mooie bossen hoor...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word je dan in een dwangbuis afgevoerd naar een gebouw ergens in de bossen.
Eindhovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Waar kom je weg dan? Misschien een lift een optie
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon naar toe voor de muziek.
En dansen natuurlijk:quote:
Ik kan niet dansen.quote:
Lang niet iedereen heeft gevoel voor ritme hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iedereen kan dansen, alleen ziet het er bij sommigen niet uit
Die bossen is het probleem niet, ik ben niet zo fan van die dwangbuizen, zul je ook net zien dat je dan jeuk aan je neus krijgt enzo.. Nee niks waard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zijn anders wel hele mooie bossen hoor...
Oh dat heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Lang niet iedereen heeft gevoel voor ritme hoor.
Wordt het toch hoog tijd om het te leren. Hoe moet ik dat uitleggen? Eh ...Gerrie houdt ook van dansenquote:
Respect voor die koe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef deelnemer het volgende:
Nogmaals breng ik deze onder de aandacht. Lijkt me heel goed voor de mensen hier om wat losser te worden:
Je kunt met dat soort stapjes ook meisjes op de dansvloer verleiden om ze na te doen. Dan wordt het heel gezellig.
Met vriendinnen stond er in de Linda, dus niet met mannen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wordt het toch hoog tijd om het te leren. Hoe moet ik dat uitleggen? Eh ...Gerrie houdt ook van dansen
Dat gaat jou lukken.. Als ik er verbetering in kan aanbringen lukt jou dat ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef minnemin het volgende:
een nieuwe meet? leuk, wie gaat er allemaal heen? ik kom niet hoor, te ver weg
jongens, jongens, wie praat me even moed in dat normaal versieren mij ooit wel zal lukken?
Je zou de paringsdans kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vriendinnen stond er in de Linda, dus niet met mannen.
Ja, goed he. Lef.quote:
Gewoon laten versierenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef minnemin het volgende:
jongens, jongens, wie praat me even moed in dat normaal versieren mij ooit wel zal lukken?
Maar wel iemand duidelijk laten merken dat je er voor openstaat.quote:
Weet je dat, dat gewoon nog moeilijker is.. Teminste dat vind ik.quote:
Jij komt toch ook uit groningen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef minnemin het volgende:
Waarom niet, wat heb je te verliezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:29 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Weet je dat, dat gewoon nog moeilijker is.. Teminste dat vind ik.
Dan snap en durf ik helemaal niks meer.
Bij gebrek aan beter, vermoed ik. Je hebt een gat in de markt ontdekt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Met vriendinnen stond er in de Linda, dus niet met mannen.
Niks, maar zoals al eerder gezegd reageer ik niet goed op het vrouwelijk schoon. Als ik dan ook nog weet dat ze iets meer willen, dan is het helemaal moeilijk om meer als 2 woorden er uit te krijgen. Omdat er dan helemaal een of andere "druk" ofzo achter zit. Maar goed zijn we ook mee bezig, vandaar het feestje vanavond..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom niet, wat heb je te verliezen?
Twee is genoeg: Ja, graag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Niks, maar zoals al eerder gezegd reageer ik niet goed op het vrouwelijk schoon. Als ik dan ook nog weet dat ze iets meer willen, dan is het helemaal moeilijk om meer als 2 woorden er uit te krijgen. Omdat er dan helemaal een of andere "druk" ofzo achter zit. Maar goed zijn we ook mee bezig, vandaar het feestje vanavond..
Ja snap wel wat je bedoeld maar ach, al komt er de eerste keer weinig uit. Leer je weer van voor de volgende keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:39 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Niks, maar zoals al eerder gezegd reageer ik niet goed op het vrouwelijk schoon. Als ik dan ook nog weet dat ze iets meer willen, dan is het helemaal moeilijk om meer als 2 woorden er uit te krijgen. Omdat er dan helemaal een of andere "druk" ofzo achter zit. Maar goed zijn we ook mee bezig, vandaar het feestje vanavond..
Dan is het maar anderhalf uur met een auto( trein weet ik nietquote:
Bier, bier , bier, muziek mensenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
Parkpop, Pukkelpop, Pinkpop
![]()
![]()
![]()
Zo, dat lucht op.
stop met die buikdansfilmpjes, ik heb gisteren pas voor het eerst meegedaan heel even met een filmpje op de laptopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Godshand haal je er zo uit. En Lant herken je aan haar orientaalse moves.
Waar heb jij geen hekel aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo, dat lucht op.
ik ben nog nooit naar zoiets geweest, moet ik in de rij gaan staan? Daar heb ik geen zin in namelijk.quote:
Zie je, het draait weer allemaal om zuipen.quote:
Ligt eraan, soms, als je een bloemetjes jurk heb, dan moet je achteraan aansluiten. Behalve als je kan buikdansen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik ben nog nooit naar zoiets geweest, moet ik in de rij gaan staan? Daar heb ik geen zin in namelijk.
Oh ja, om over de wc's nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms, als je een bloemetjes jurk heb, dan moet je achteraan aansluiten. Behalve als je kan buikdansen.
Er zijn honderden mensen die er op afkomen. Tuurlijk moet je in de rij staan. In de rij voor de wc, drankje alles.
Ja het draait om bier en muziek en mensen, en gezellig. Maar goed smaken verschillenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zie je, het draait weer allemaal om zuipen.![]()
Baggermuziek van misselijkmakende artiesten zoals Beth Ditto. Een zwetende massa mensen, veelal ongeschoren die schreeuwend langs je komen rennen. Stinkend, warm bier over je hoofd dankzij 1 of andere dronken lul.
Nee, dan nog liever drie dagen in een lift met Halcon.
Die heb je in de lift gelukkig niet, dus dan bof je even.. hoef je daar niet aan te ergerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Oh ja, om over de wc's nog maar te zwijgen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Supersoep het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo, dat lucht op.
Ik plas gewoon in Halcon's kont.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:13 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Die heb je in de lift gelukkig niet, dus dan bof je even.. hoef je daar niet aan te ergeren
oh ik hoef nooit naar de wc en ik heb geen geld voor drankquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:10 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan, soms, als je een bloemetjes jurk heb, dan moet je achteraan aansluiten. Behalve als je kan buikdansen.
Er zijn honderden mensen die er op afkomen. Tuurlijk moet je in de rij staan. In de rij voor de wc, drankje alles.
Hier kwam ik klaar.quote:
Niks mis mee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Net nog even in de stad, ik denk laat ik eens opletten hoeveel vrouwen een bloemenjurk dragen.
Het is echt heel shocking.Zoveel bloemenjurken.
Wat droeg jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Net nog even in de stad, ik denk laat ik eens opletten hoeveel vrouwen een bloemenjurk dragen.
Het is echt heel shocking.Zoveel bloemenjurken.
Nou, ik moest eigenlijk werken maar dat ging niet door, dus werkshirt+spijkerbroek.quote:
Jawel, het waren van die heel lelijke tafelkleed dingen. Of voor oude oma's, zo'n rozenpatroon.quote:
En wat draag je nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, ik moest eigenlijk werken maar dat ging niet door, dus werkshirt+spijkerbroek.![]()
Ja, dan is een bloemenjurk nog beter.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Jawel, het waren van die heel lelijke tafelkleed dingen. Of voor oude oma's, zo'n rozenpatroon.
vind je die zak hotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hawt!
Voor 't toernooi hebben we bloemetjes / hawaii shirts en broeken overigens
Ik vind dat soort jurkjes gewoon schattig en schattig = hot. Gewoon erg girly. Sowieso een grote fan van rokjes en jurkjes. Er zijn mooiere hoor, maar kon zo ff geen betere vinden.quote:
Ja, ik houd er ook wel van, daarom juist, maar deze vind ik best matig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:
Ik vind dat soort jurkjes gewoon schattig en schattig = hot. Gewoon erg girly. Sowieso een grote fan van rokjes en jurkjes. Er zijn mooiere hoor, maar kon zo ff geen betere vinden.
Kwa model vind ik die hierboven ook beter hoor, maar ging me ff om de bloemetjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Techno het volgende:
Ja, ik houd er ook wel van, daarom juist, maar deze vind ik best matig.
10 niks, model niet patroon niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hawt!
Voor 't toernooi hebben we bloemetjes / hawaii shirts en broeken overigens
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind dat soort jurkjes gewoon schattig en schattig = hot. Gewoon erg girly. Sowieso een grote fan van rokjes en jurkjes. Er zijn mooiere hoor, maar kon zo ff geen betere vinden.
Edit: kwa model:
[ afbeelding ]
Vroeger gedwongen door je ouders in bloemetjes te lopen?quote:
Ja, maar bij kleine meisjes kan dat nog wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vroeger gedwongen door je ouders in bloemetjes te lopen?
Je kunt ook kijken naar een jalabiya. Andere patroontjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, het waren van die heel lelijke tafelkleed dingen. Of voor oude oma's, zo'n rozenpatroon.
Dat verklaart die aversiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, maar bij kleine meisjes kan dat nog wel.
Nou, hip manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:34 schreef deelnemer het volgende:
Je kunt ook kijken naar een jalabiya. Andere patroontjes.
Jij noemt dat suf, ik heb al een naam voor mijn zoon sinds mijn 14de.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat verklaart die aversieMisschien suf maar het lijkt me echt super om straks mijn kleine blonde meid in zo'n jurkje rond te zien huppelen
[..]
Nou, hip man![]()
Er is niks mis met een kinderwens toch? Anders ben ik waarschijnlijk ook raar..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij noemt dat suf, ik heb al een naam voor mijn zoon sinds mijn 14de.
Heloef Junior?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
Nee Usain mijnachternaam-Kemperquote:
Wij hebben nog steeds geen naam voor onze dochter. Wordt nog wat...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
Hehequote:
Kan vast snel rennenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef Arthur_Dent het volgende:
en dat betekend ook wat Usain? Of is gewoon leuk?
Hahaha.. Ja zou zo maar kunnen, maar mijn echte naam betekend Jongen. Dat vond ik altijd zo dom, jongen, alsof het niet duidelijk zou zijn ofzo...quote:
Toen ik zo oud was als jij ging dat het hele weekend gewoon door.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga vanavond al uit, zou ik dan te brak zijn voor Pinkpop zondag?
Hangt er vanaf hoe laat je het maakt en of je veel gaat drinken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou met de hoeveelheid die je eet, alvast meegerekend hoeveel je drinkt.. tja zou zo maar kunnnen zeg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik wacht altijd in de ochtend tot de dingen weer gaan rijden in de stadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat je het maakt en of je veel gaat drinken.
Mij lijkt van niet.
Tsja ik wil hem vernoemen naar Usain Bolt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
en dat betekend ook wat Usain? Of is gewoon leuk?
Flauwvallen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik wacht altijd in de ochtend tot de dingen weer gaan rijden in de stad
en ik ga likeur drinken, ik weet niet zo goed wat het is allemaal. als ik maar niet flauwval weer, ik wil alleen aangeschoten zijn.
Toenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als jij ging dat het hele weekend gewoon door.
Móet te doen zijn tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Uitgaan doe ik nog steeds wel, maar niet meer van vrijdag t/m zondag.
Op mijn leeftijd zou dat te doen moeten zijn. Maar als je zo oud bent als Kuifje.quote:
Oh hier ook hoor, en dan ben ik niet eens zo oud. Sowieso wat drinken ergens wat leuker, café, kroeg enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel kunnen ook, maar ik heb er niet zoveel behoefte meer aan.
Parkpop bedoel je, Pinkpop is met Pinksteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
jONGENS jONGENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb zin in vanavond
helemaal los en we hebben zelf al drank dus dat is dan gratis
ik heb alleen een probleem
mijn witte t-shirt schijnt door
maar het is het enige witte shirt dat ik heb ( men moet een wit shirt aan voor het thema)
en hij is wel sexy
nouja boeiend
ik ga denk ik niet getongd worden hoor, het is een heeeeeel groot gebouw, heeeeeeel veel mensen dus
en zij is al bezet
( ik vond het nu leuker staan om zonder hoofdletters te typen. ik doe dit altijd bewust onbewust)
ja, leuk he. alleen nog wat moeite met de spelling soms. ach maakt niet uit toch. komt vast goed.quote:
Wie heeft er hier nou bezwaar tegen een bloemenjurk met rozenmotief?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Deelnemer moet zich weer eens afzetten tegen de 'conformisten'.
Sorry, maar die klopt niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Supersoep het volgende:
Er was eens een kip
Hoi kip
Met veren zo dons als zacht
Vijf- en twintig jaar
Met jou als inspiratiebron was dat dan ook helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Sorry, maar die klopt niet helemaal.
Laat mij erbuiten wil je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met jou als inspiratiebron was dat dan ook helemaal de bedoeling.
Niet nodig, geen interesse.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou je enkel buiten Lanter's broekje!
Ja, maar dat is persoonlijke smaak. Ben er niet tegen omdat iedereen er toevallig mee loopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie heeft er hier nou bezwaar tegen een bloemenjurk met rozenmotief?
Maar je conformeert je nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is persoonlijke smaak. Ben er niet tegen omdat iedereen er toevallig mee loopt.
Niet mijn smaak, sorry.quote:
Dit is inderdaad kansloos. Ik heb ze van een speciaal merk die er mee beginnon zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Toch niet van die kamper- en mooiboy shirts he?
[ afbeelding ]
Neequote:
Same herequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:15 schreef pl4kkie het volgende:
Net terug van BBQ opt werk. Wat een inhakkers zeg na heul de dag werken. Vanaaf vroeg slapen morgen DEFQON. Moet eigenlijk echt wat meer van me laten horen hier maar had deze week weinig tevertellen of vragen
Ze gaat definitief niet naar Parkpop (ze moet werken). Wat kan Heloef nu het beste doen Happygirl?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:48 schreef HappyGirl91 het volgende:
Same here
'k Lurk maar een beetje mee, maar er gebeurt helaas ook niet heel veel spannends, moet ik zeggen
Oh behalve dan dat heloef een move maakte naar dat meisje, Daisy.
En ze reageerde niet geheel afwijzend, want ze vroeg hoe laat Parkpop was
Hoe is dat verder gegaan? Of heb ik er gewoon overheen gelezen?
Oh, jammer! Nou, als heloef nu komt met een ander voorstel is het aan haar om te happen. Doet ze dit nog niet, dan zou ik 'r uit m'n hoofd zetten maar er is natuurlijk kans dat ze ook echt wou maar gehinderd werd door haar werk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:52 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze gaat definitief niet naar Parkpop (ze moet werken). Wat kan Heloef nu het beste doen Happygirl?
En gaat met jou en Lipper? En je vakantiebaantje?
Duurt nog wel even voor dat ik iets anders ga voorstellen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, jammer! Nou, als heloef nu komt met een ander voorstel is het aan haar om te happen. Doet ze dit nog niet, dan zou ik 'r uit m'n hoofd zetten maar er is natuurlijk kans dat ze ook echt wou maar gehinderd werd door haar werk.
Gelukkig zijn in de liefde is het belangrijkste. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dat uitstel gedrag kan goedkeuren natuurlijk. Een beetje opruimen is een pover excuus. En ik kan het weten, want ik doe het slechter. Het solliciteren stel ik ook uit. En verder gaat het prima.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:10 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh, jammer! Nou, als heloef nu komt met een ander voorstel is het aan haar om te happen. Doet ze dit nog niet, dan zou ik 'r uit m'n hoofd zetten maar er is natuurlijk kans dat ze ook echt wou maar gehinderd werd door haar werk.
Smiley voldoet, denk ik:Volgende week zondag hebben we weer een soort van jubileumpje, 2 maanden samen
Wat vakantiewerk betreft, ook maar weer een smiley:ik ben een beetje aan het uitstellen, geloof ik
maar... Ik heb wel mijn kamer (een beetje) opgeruimd
dus niet helemáál lui.. Toch?
En hoe is het met jou? Hoe gaat het nu met daten en zo? En vakantieplannen?
Je klinkt echt als een vader zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn in de liefde is het belangrijkste. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dat uitstel gedrag kan goedkeuren natuurlijk. Een beetje opruimen is een pover excuus. En ik kan het weten, want ik doe het slechter. Het solliciteren stel ik ook uit. En verder gaat het prima.
Dat is waar.. Hebben jullie geen gemeenschappelijke vrienden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Duurt nog wel even voor dat ik iets anders ga voorstellen.
Dit was ideaal, relaxte sfeer, veel mensen, voelt niet aan als een date, gratis (want vrouwen zijn al duur genoeg). Duurt wel even voor dat ik weer zoiets geschiktst vind.
Je hebt wel gelijk..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn in de liefde is het belangrijkste. Daarmee is nog niet gezegd dat ik dat uitstel gedrag kan goedkeuren natuurlijk. Een beetje opruimen is een pover excuus. En ik kan het weten, want ik doe het slechter. Het solliciteren stel ik ook uit. En verder gaat het prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar morgen ga ik echt even werk ervan maken, ik moet sowieso de deur uit (boodschappen, vriend) dus dan kan ik gelijk even werk regelen.
Morgen doe ik het!![]()
Nee, waarschijnlijk niethé, misschien kunnen we ons samen voornemen om i.i.g. vóór dinsdag een sollicitatie te hebben geregeld, of op z'n minst echt eraan te hebben gewerkt!
Neem je de uitdaging aan? Kan geen kwaad, toch?
[ Bericht 65% gewijzigd door HappyGirl91 op 24-06-2011 22:32:01 ]
Jawel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Krijg nou wat
[..]
Dat is waar.. Hebben jullie geen gemeenschappelijke vrienden?
Fuck de reunie, probeer nog een keer met iets leuks te komen om naar toe te gaan met haar en anders jammer dan en gaan we verder.quote:
Er zijn nog meer gratis popfestivals:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Fuck de reunie, probeer nog een keer met iets leuks te komen om naar toe te gaan met haar en anders jammer dan en gaan we verder.
Ok, je lakt wel je nagels. Dat wist niet. Dat doe ik ook al niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je hebt wel gelijk..het is ook heel stom, hoor. Op momenten waarop ik eigenlijk bezig zou moeten zijn met werk doe ik dan maar iets anders (wel iets productiefs, hoor) zodat ik me minder schuldig voel of zo, zoals m'n kamer opruimen, UvA-formuliertjes invullen of nagels lakken, jwz
Aangenomen. Voor dinsdag minimaal een sollicitatie brief versturen.quote:Maar morgen ga ik echt even werk ervan maken, ik moet sowieso de deur uit (boodschappen, vriend) dus dan kan ik gelijk even werk regelen.
Morgen doe ik het!![]()
Nee, waarschijnlijk niethé, misschien kunnen we ons samen voornemen om i.i.g. vóór dinsdag een sollicitatie te hebben geregeld, of op z'n minst echt eraan te hebben gewerkt!
Neem je de uitdaging aan? Kan geen kwaad, toch?
Want een vraag was niet genoeg?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:40 schreef HappyGirl91 het volgende:
Heloef, hoe vaak zie je Daisy (met of zonder die gemeenschappelijke vrienden) ongeveer?
En hoe is jullie band nu? Kennissen? Vrienden? Flirts?
Hoe ken je haar eigenlijk? Hebben jullie een geschiedenis, samen?
Shit, dat ging veel te makkelijk - had op veel meer verzet gerekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:38 schreef deelnemer het volgende:
[ afbeelding ] Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ok, je lakt wel je nagels. Dat wist nog niet. Dat doe ik ook al niet.
[..]
Aangenomen. Voor dinsdag minimaal een sollicitatie brief versturen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Want een vraag was niet genoeg?
Er is nu geen band want we hebben elkaar een jaar niet gezien, we hadden op de middelbare school dezelfde vriedengroep. Ik ken haar van school. Flirts nooit nee zij vind me niet zo heel aantrekkelijk denk ik en ik heb mijn gevoelens voor haar altijd goed verborgen.
Nee, terugkrabbelen kan nu niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:45 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Shit, dat ging veel te makkelijk - had op veel meer verzet gerekend
Dan had ik weer een reden om uit te stellen, ik had het immers wel geprobeerd, dan (soort van).
Ik wil nu heel graag terugkrabbelen, maar dat zou echt heelzijn, dus DEAL!
Maar dan ga ik je wel een beetje PM-stalken om te kijken of je ook echt wat doet, hè
Vind het niet zo heel erg als ik door haar afgewezen wordt eigenlijk. Want ik ben niet verliefd meer op haar en nog steeds wel op Gerriequote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]die vraag krijg ik irl ook altijd - eng, dit
Klinkt alsof je je dus tussen "kennissen" en "vrienden" bevindt. Dichter bij "kennissen" dan bij "vrienden", schat ik zo.
En totaal flirtloos, dus?
Ik wil niet de pessimist uithangen, maar het klinkt alsof je door meer moeite te doen zou afstevenen op óf een gevalletje friendzone, óf een bijdrage aan het topic "versierblunders"
Ik kan het ook helemaal fout hebben, hoor, maar ik denk dat je echt even moeite moet doen als je haar echt als vriendin zou willen, duidelijk zijn en zo - want als ik jou moet geloven ben je nu niet eens een potentiële lover.
Genoeg vissen in de zee, zou ik zeggen. En het is altijd leuk om er een vriend(in) bij te hebben.
En jij komt echt wel aan een vriendin, hoor - je komt op internet al sterk over qua humor en karakter, en dat zijn dingen die je niet kunt aanleren.
Komt wel goed.
Maar ik zou in dit geval dan maar niet proberen om Daisy te versieren, ik zou hoogstens mikken op een vriendschap.
Wel jammer van Daisy. Ze is ook pas zeventien en snakt natuurlijk naar ervaring.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Maar ik zou in dit geval dan maar niet proberen om Daisy te versieren, ik zou hoogstens mikken op een vriendschap.
Helaas niet, niet gedate, niemand leuks tegengekomen, zitten balen van vanmiddagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En nog wat gebeurd vannavond? Nog iets van dat meisje op paiq gehoord?
Ik denk dat ik eerder snak naar ervaring dan zij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wel jammer van Daisy. Ze is ook pas zeventien en snakt natuurlijk naar ervaring.
Gewoon fixen dat je like 6TB schijfruimte hebt. Kom je nooit meer tekortquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb weer een paar gigabyte aan porno gewist, zodat ik schijfruimte had om stealth attraction disc1tm 3 van gambler te downloaden (Die gast van hollanddoc gisteren)
wie vind dat ik met zijn methode ALS Ik naar buiten ga, moet bezig gaan?
Wat is die methode?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb weer een paar gigabyte aan porno gewist, zodat ik schijfruimte had om stealth attraction disc1tm 3 van gambler downloaden (Die gast van hollanddoc gisteren)
ja dat weet ik...maar daar ben ik te gierig voor. ik weet dat een 2 tb aan opslag tegenwoordig maar 60 euro ofzo kost(kan het fout hebben)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:27 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Gewoon fixen dat je like 6TB schijfruimte hebt. Kom je nooit meer tekort
weet ik niet heb ik nie tgekeken. google dan!quote:
Ik niet. In jou geval is het wensdromen. Eerst een patroon in je leven krijgen, met een normale dag besteding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
ik heb weer een paar gigabyte aan porno gewist, zodat ik schijfruimte had om stealth attraction disc1tm 3 van gambler te downloaden (Die gast van hollanddoc gisteren)
Ik geil keihard op panty's vind panty's meestal wel leuk staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Edit: kwa model:
[ afbeelding ]
Ik ben tegen. Je kan ook gewoon een paar keer uitgaan en dan wat meisjes aanspreken. Kunnen we eigenlijk ook wel doen met mensen uit dit topic (wat mij betreft in Utrechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi.
Zo werkt dat niet hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:51 schreef minibeer het volgende:
Verder ben ik het laatste op dus bij deze de baas van het topic
Ja ik vind het ook zo geil bij mezelf staan en ik had ook echt een geil truitje aan vandaag, zo strak en met een v-hals en knoopjes( omg!!). En een chique rokje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik geil keihard op panty's vind panty's meestal wel leuk staan
Picsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook zo geil bij mezelf staan en ik had ook echt een geil truitje aan vandaag, zo strak en met een v-hals en knoopjes( omg!!). En een chique rokje.
Dubstep geen normale muziek!?quote:
Inderdaad Gerrie is gek op dubstep, minpunten voor lant.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dubstep geen normale muziek!?Over smaak valt niet te twisten, maar hier scoor je toch minpunten.
Herkenbaar. Haha. Soms is het een hoop gedoe. En soms gebeurt er opeens iets dat je niet verwacht. Iedereen heeft dit weleens denk ik. Maak je niet druk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh.
Wat een gedoe allemaal. Dat geloop van dat ene gebouw naar dat andere gebouw. Dodelijk vermoeiend. En daarbinnen dan ook moe. Geen geld voor drank. Wel wat van het meetingmeisje gekregen, maar daar voelde ik niks van. Ook nog een gratis shotje gehad ( toevallig) voor de ingang van een fout café.
Ja in dat eerste gebouw Dubstep en Techno. Techno was dan nog wel beter, bij Dubstep stond iedereen met hun ribbenkast voorover te buigen?
Maarja was toch moe en te nuchter.
Buiten roken tussendoor. Ja, zag zo nu en dan een leuke jongen passeren. That's it.
___
In het andere gebouw "normalere" muziek. Wel beter dansbaar, maarja was alsnog te moe en te nuchter. Daar kreeg ik oogcontact met een leuke jongeman. Hij ging op een gegeven moment naar me wijzen, een knipoog en hij kwam dichterbij ( echt flirten!!). Kwam iets van 10 min. later zijn vriendin "hoi schatje" en zoenen
Is nu echt al de zoveelste keer dat ik zoiets meemaak. OK derde keer, maar toch.
___
Terug bij de trein kwamen er twee negroïde gebroeders ( van die gangstahs). Ze vroegen waar we waren uitgegaan. Nja boeiend. Hij was geweest naar "Hotelkamer". Dus ik dacht: welke club heet nu zo??
Haha bleek dat 'ie een gangbang met zijn broer "en drie chicks" daar had gehad. Ik was toch wel even heel jaloers, weet niet waarom, zou niks met ze willen hoor. Maar gewoon zo chill in een bed hmmm.
___
Ik geloof niet dat ik bij dat ingewikkelde uitgaan mijn slag zal slaan... De keren dat het wel is gelukt daar, was ik alleen geraakt, zat ik 'n beetje zielig of zo. Twee keer dus. Ik geloof er niet meer in en ik vind het zo vermoeiend.
Helemaal alles geschoren, perfecte stylo, klaar voor intimiteiten. Niets hoor, niet eens gezoend. Het is zó moeilijk. Heel misschien dat het "toevallig" nog eens zal lukken met uitgaan, maarja geloof het niet. Ik ga denk ik maar geschikte jongemannen op internet zoeken om mee af te spreken, dit is niets zo.
Ze wil helemaal niet veel joh, ze wil gewoon keihard van achteren gepakt worden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
Je wil het teveel, daardoor straal je iets onzekers uit. Indirect werkt dat gigantisch tegen je.
Ja ok ook dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze wil helemaal niet veel joh, ze wil gewoon keihard van achteren gepakt worden.
En dat moet je willen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:04 schreef heloef het volgende:
Eigenlijk hoe langer dit voortduurt hoe beter het wordt voor ons.
Want hoe langer ze geen beurt krijgt hoe wanhopiger zo wordt en hoe lager haar standaarden worden. Dus komen wij uiteindelijk in aanmerking om haar een beurt te geven.
Oh jawel hoor, tijdens het neuken voel je toch niks van die onzekerheid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat moet je willen?
Wel leukere mensen hier in het topic, en dan mag ze nog zo leuk eruit zien. Onzeker is echt een afknapper.
Ik wilde net zeggen ´dat neukt niet anders´!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, tijdens het neuken voel je toch niks van die onzekerheid.
Er zijn weleens periodes waarin je liever niet iemand leuk vindt en dan is gewoon harde, goede seks prima.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
Seks om de seks
Het is juist het gevoel erbij wat zo mooi kan zijn als je iemand net even wat leuker vind en niet alleen de seks de insteek is
Ach als puber geef je niet zoveel om emoties en zulks.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
Seks om de seks
Het is juist het gevoel erbij wat zo mooi kan zijn als je iemand net even wat leuker vind en niet alleen de seks de insteek is
Dan moet je dr wat harder beetpakken en het er uit neuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog spiegelt dat wel indirect door tijdens seks lijkt me. Die onzekerheid.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan moet je dr wat harder beetpakken en het er uit neuken.
welke onzekerheid manquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:22 schreef S95Sedan het volgende:
Dan nog spiegelt dat wel indirect door tijdens seks lijkt me. Die onzekerheid.
Ze is niet onzeker want ze vindt zichzelf een geil wijf. Ze heeft gewoon een overmatige behoefte aan mannelijke aandacht.quote:
dit vind ik zo fucking achterlijk geredeneerdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
Je wil het teveel, daardoor straal je iets onzekers uit. Indirect werkt dat gigantisch tegen je.
Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dit vind ik zo fucking achterlijk geredeneerd
slaat helemaal nergens op, ga toch weg man
Ze was niet gewillig genoeg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik weet niet of lanterfant te graag wil. Dat kan ik vanaf hier niet inschatten. Misschien te bewust mee bezig en teveel alles wat er gebeurd in dat licht zien. Maar goed, je hebt gewoon niet altijd succes. Er zijn maar weinig mensen die dat wel hebben...
Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
weet je, dit is gewoon zoeken naar dingen.. maar ik vind deze pers conclusie echt zo fucking bullshit en zo labelendquote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:51 schreef S95Sedan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |