SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ook altijd de drang om te gaan zingen als ik een bloemetjesjurk zie, weet je wat ik wel had willen zijn een bloemetjesgordijn
Jammer hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
bloemetjesgordijn en bloemetjesjurk komt bij mij op hetzelfde neer.
Ik heb ook altijd de drang om te gaan zingen als ik een bloemetjesjurk zie, weet je wat ik wel had willen zijn een bloemetjesgordijn
Enfin mijn haat tegen bloemetjes jurken is gewoon heel groot.
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Enfin mijn haat tegen bloemetjes jurken is gewoon heel groot.
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingen
Toch niet van die kamper- en mooiboy shirts he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb een aantal overhemde met bloemetjes in me kraag. Ga ke dat dan ook zingen
Niet allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef Godshand het volgende:
Iedereen duikt volgens mij op Parkpop op Lanterfant
Vaker naar de super gaan, wellicht tref je haar nog een keer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Blegh, nu kan ik het niet uitstaan dat ik niet op die meid in supermarkt ben ingegaan
Zal nooit weten wie het nou was
Supermarkt crush ???/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef S95Sedan het volgende:
Blegh, nu kan ik het niet uitstaan dat ik niet op die meid in supermarkt ben ingegaan
Zal nooit weten wie het nou was
Dat moet je maar aan Mera vragen.quote:
Ja volgende week weer even rond dezelfde tijd, neem aan dat ze bij mij in de buurt woontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vaker naar de super gaan, wellicht tref je haar nog een keer?
Uhu, leuke meid sprak me zomaar uit het niets aan, wel alleen begroeten, maar blijf het apart vinden. Ze was welquote:
Mij zul je niet tegenkomen, heb al andere plannenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
lol allemaal mensen uit dit topic bij Parkpop
't is trouwens een half uur lopen vanaf 't station wow
Ja, dat je een lekker gek type bent weten we nu wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef formerjellybean het volgende:
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Techno het volgende:
Zet een oproepje op het advertentiebord? De meeste supermarkten hebben dat wel dus...
Volgende keer als je haar ziet, gewoon van afstand achter haar aan lopen tot bij de voordeur, dan weet je alvast waar ze woontquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leest
Anders kun je er nog altijd een weekje gaan zitten als daklozenkrant verkoper.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
Haha, ja dat is een optie. Maar of ze dat leest
Bloemetjesjurk???? Ik dacht:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oh trouwens, over die bloemenjurkjes.
Ik dacht erover om die zondag aan te doen. Volgens mij zit die wil goed met inkijk bij de borsten, maar bij het kontgedeelte zit die niet strak. Dus dan is dat gedeelte niet duidelijk zichtbaar. Nu weet ik niet of ik die wel aan met doen, of die wel handig is voor eventueel versieren. Ik vond zo'n bloemenjurk wel pasen bij zo'n grasterrein. Één met de natuur.
Laten we het maar niet op jouw manier doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgende keer als je haar ziet, gewoon van afstand achter haar aan lopen tot bij de voordeur, dan weet je alvast waar ze woont
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.quote:
Vrijdag weer vrij dus die optie staat nog open.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Anders kun je er nog altijd een weekje gaan zitten als daklozenkrant verkoper.
Wilde ik net zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.
Je word dus vrijdag verkoper van de daklozenkrantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrijdag weer vrij dus die optie staat nog open.
Leestekengebruik; samengestelde woorden schrijven we doorgaans niet los.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik van de internet-politie moet u even wijzen op overmatig leesteken gebruik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen.Iets als the virus is spreading....
Ik was er zo van slag dat zoiets obvious niet eens opviel. Of is het op viel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[..]
Leestekengebruik; samengestelde woorden schrijven we doorgaans niet los.
Ja, kom je een krantje bij me halen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je word dus vrijdag verkoper van de daklozenkrant
Ahum...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik was er zo van slag dat zoiets obvious niet eens opviel. Of is het op viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |