Dat is wel mogelijk, maar ELKE keer als de tentamens komen, heb ik het gevoel van: waarom doe ik dit nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef CindieY het volgende:
Als je 'onlangs' gestopt bent, kun je het dan gewoon niet weer oppakken? En even in de zomer een paar uurtjes per week besteden aan je studie, als dat mogelijk is.
Wat mis je dan precies aan die masteropleiding? Want dat volg ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:22 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Dat is wel mogelijk, maar ELKE keer als de tentamens komen, heb ik het gevoel van: waarom doe ik dit nog?
Dit ga ik nog 3 jaar moeten meemaken, ik ben geen quitter, maar als iets niet lukt dan moet men het ook niet doen. Het is niet dat ik het niet wil en de motivatie niet heb, het is dat ik niets haal.
En je dan in dit topic geen quitter noemen, met droge ogenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:35 schreef dabadbass het volgende:
1) Na 2 jaar op zoek naar nieuwe master
2) 1-jarig master na HBO-Elektrotechniek richting management
3) Ik mis mijn opleiding nu al, die ik 2 jaar lang verpest heb
Oftewel....fuck een eind op!
Simpel: Niet meer doen.quote:waarvan ik 2 jaar letterlijk geen enkel vak heb gehaald, zelfs na keihard werken.
Ja vaak gedaan, heel vaak zelfs, sommige leraren zijn werkelijk autistisch en die willen dat alles per se op hun manier wordt uitgevoerd (dan slaagt maar 10% van de klas ofzo)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Arkai het volgende:
Heb je ooit wel eens een tentameninzage bijgewoond? Misschien leer je wel goed maar komt je manier van vragen beantwoorden niet overeen met wat gewenst is. Vaak kunnen docenten je haarfijn uitleggen wat ze van je verwachten. Ik heb vaak genoeg gehoord dat tentameninzages ervoor zorgen dat het spreekwoordelijke kwartje valt. En dat kost je dan maximaal 10 minuten ofzo.
Dit dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Kan je bij een andere opleiding ook wel weer krijgen dat gevoel dat je op je plek zit.
Als je na twee jaar geen enkel vak hebt gehaald zit je echt niet op je plek. Hoe kan je het dan ook nog leuk vinden als je er eiegnlijk niks van bakt?
Ik denk dat dat inderdaad het geval is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:50 schreef Cactus1 het volgende:
Vraag je misschien niet teveel van jezelf? Ik bedoel je hebt hard werken en heel hard werken en als je dan nog geen enkel vak haalt, kun je natuurlijk de schuld bij de docenten leggen, maar je zou jezelf ook eens kunnen afvragen of WO niet te hoog gerepen is voor je. Niet iedereen heeft gewoon simpelweg de capaciteiten omdat te doen, ook al heb je je HBO of VWO. Ga iets doen wat minder moeite kost en waar je meer voldoening uithaalt.
Is er geen leven zonder een master dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad het geval is.
Ik ga wel een makkelijker master volgen, wel jammer van die 2 jaar van mijn leven
Iemand moet het voor de moslims opnemen, we gaan niet weer lui doen als in WO2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:48 schreef WaywardOne het volgende:
Moet je het niet voor de moslims opnemen en gaan zeiken op Geert in klaagbaak, TS?
Dat is namelijk leuker om te lezen dan dit.
Klopt, maar toch, heb daar contacten opgebouwd, heb projecten afgeleverd, en alles laat ik nu in 1 klap achter. Tja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
Wat mis je aan 2 jaar met tegenzin tentamenweken ingaan?
Ik vind minder dan 2/3e van de tentamens halen al ronduit kut. Wat kan er leuk zijn aan 10 tentamenweken met 0 positieve resultaten?
Wat is dat nou weer voor 'n opmerking?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:48 schreef WaywardOne het volgende:
Moet je het niet voor de moslims opnemen en gaan zeiken op Geert in klaagbaak, TS?
Dat is namelijk leuker om te lezen dan dit.
Dus je mist de opleiding niet, maar de contacten..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef TippieTop het volgende:
Klopt, maar toch, heb daar contacten opgebouwd, heb projecten afgeleverd, en alles laat ik nu in 1 klap achter. Tja.
Nou ja, Geert terzijde dan, ik ben ook geen fan van hem ook al ben ik het niet helemaal met hem oneens. Maar ik kan zijn gewauwel gewoon niet serieus nemen. Ik bedoel...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor 'n opmerking?
Zeiken op Geert is altijd terecht overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |