abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98624836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef fratsman het volgende:

[..]

Nee, dat men eens keihard tegen dit soort dingen optreedt. Een rouwstoet laat je met rust. Er ontbreekt echt een schakel in je bovenkamer als je er willens en wetens op uit bent om mensen die al emotioneel aan de grond zitten, nog eens een trap na te geven.
Zeg het maar....kinderen van een jaar of 10 die een rouwstoet verstoren....hoe wil jij die keihard aanpakken? Castreren? Door de knieschijven schieten? Doodstraf?
pi_98625383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zeg het maar....kinderen van een jaar of 10 die een rouwstoet verstoren....hoe wil jij die keihard aanpakken? Castreren? Door de knieschijven schieten? Doodstraf?
Overdrijf niet zo. Je snapt goed wat ik bedoel.

Maar zolang niemand die kinderen erop aanspreekt blijf je dit soort dingen houden. Die kinderen (en de overige probleemjongeren) wanen zich onaantastbaar omdat ze er alleen maar met een standje vanaf komen.

Misschien moet dit bestraft worden als mishandeling (geestelijk leed.) ik noem maar gewoon een voorbeeld, maar ik blijf erbij; een rouwstoet laat je met rust!
pi_98625615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:45 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Maak er maar een karikatuur van. Dit is precies waarom er nooit wordt opgetreden.
pi_98625739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:57 schreef fratsman het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo. Je snapt goed wat ik bedoel.

Maar zolang niemand die kinderen erop aanspreekt blijf je dit soort dingen houden. Die kinderen (en de overige probleemjongeren) wanen zich onaantastbaar omdat ze er alleen maar met een standje vanaf komen.

Misschien moet dit bestraft worden als mishandeling (geestelijk leed.) ik noem maar gewoon een voorbeeld, maar ik blijf erbij; een rouwstoet laat je met rust!
Jij hebt het over het keihard aanpakken van 10-jarigen....ik ben benieuwd wat je daar onder verstaat, maar dat wordt niet duidelijk. Kinderen aanspreken klinkt nou niet meteen als keihard aanpakken.

Vorige week was er een verhaal van een 7-jarige jongen die een dubbele scheenbeenbreuk had opgelopen, nadat hij geweigerd had zijn snoep af te geven aan 3 kids van ook een jaar of 10 en toen las ik hetzelfde....keihard aanpakken (wat prachtig klinkt hoor), maar als je dan navraagt wat dat keihard aanpakken precies inhoudt, komt men niet verder als "in gekleurde vestjes een uurtje na schooltijd vuil op laten ruimen" ... nou, als dat keihard aanpakken is. :')
pi_98625804
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef Specularium het volgende:

[..]

Maak er maar een karikatuur van. Dit is precies waarom er nooit wordt opgetreden.
Kom dan met een concreet voorstel wat je wel wilt. Keihard aanpakken klinkt heel stoer, maar is zo inhoudsloos. Zeg maar wat jij onder keihard aanpakken verstaat van 10-jarigen. :)
pi_98626267
Probleem is dat men bij minderjarigen niet verder komt dan een HALT-strafje. En daar lachen ze om. Wat moet je dan? Jeugddetentie opvoeren? Is al helemaal een boost voor hun streetcredibility. :{

Kort die ouders maar gewoon op hun uitkering/kinderbijslag. één keer in de fout? 25% inleveren. 2e keer? 50% en dat 2 maanden lang, enzovoort. Extra kosten die de politie voor dit soort gastjes moet maken worden ingehouden op uitkering/kinderbijslag.

Zomaar een idee, maar bovenstaande is volgens mij al vaker geroepen.
pi_98626704
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:17 schreef fratsman het volgende:
Probleem is dat men bij minderjarigen niet verder komt dan een HALT-strafje. En daar lachen ze om. Wat moet je dan? Jeugddetentie opvoeren? Is al helemaal een boost voor hun streetcredibility. :{

Kort die ouders maar gewoon op hun uitkering/kinderbijslag. één keer in de fout? 25% inleveren. 2e keer? 50% en dat 2 maanden lang, enzovoort. Extra kosten die de politie voor dit soort gastjes moet maken worden ingehouden op uitkering/kinderbijslag.

Zomaar een idee, maar bovenstaande is volgens mij al vaker geroepen.
Zelfs voor HALT komen ze niet in aanmerking, want dat kan pas vanaf 12 jaar.

Kinderbijslag korten vind ik een prima idee ^O^ , maar dan nog straf je niet de kinderen en hoezeer de ouders ook verantwoordelijk zijn wil je toch (tenminste....ik wel) dat de kinderen zelf ook moeten boeten, maar dat kan dus nooit op een harde manier, omdat ze pas 10 zijn.

Pas in hele excessieve gevallen (moord oid) heb je iets meer speelruimte bij onder 12 jarigen, maar bij dit soort zaken tsja....ik zie nauwelijks een echt passende straf.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:33:28 #183
117098 Hathor
Effe niet
pi_98627063
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oké dan plak ik het hier wel opnieuw.

.

[..]

Wat kom jij nou huilen, mensen willen duidelijkheid dan krijgen ze het ook. :W
Huilen..... ik moet juist lachen om je naiviteit en je gezwets als een kip zonder kop, wat dat betreft heb je wel de spijker op de kop geslagen bij het bedenken van je username.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:39:46 #184
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_98627393
land uitsturen... Zullen wij deze maal hen juichend uitzwaaien.
pi_98627629
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kinderbijslag korten vind ik een prima idee ^O^ , maar dan nog straf je niet de kinderen en hoezeer de ouders ook verantwoordelijk zijn wil je toch (tenminste....ik wel) dat de kinderen zelf ook moeten boeten, maar dat kan dus nooit op een harde manier, omdat ze pas 10 zijn.

Pas in hele excessieve gevallen (moord oid) heb je iets meer speelruimte bij onder 12 jarigen, maar bij dit soort zaken tsja....ik zie nauwelijks een echt passende straf.
Actie en reactie. Door het korten op uitkering hoop je dat de ouders dan eens beginnen met hun kinderen op te voeden. Al is het maar met in de gaten houden wat ze op straat uitspoken. Net als betrokkenheid bij de school. Weten hoe je kind ervoor staat en hier op sturen. Als men een stok achter de deur hanteert (Niet gedragen, dan zul je de consequenties voelen.) zou dat waarschijnlijk al een hoop schelen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:17:50 #186
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_98629497
Geen harde aanpak mogelijk??

Natuurlijk wel, een flinke tik om de oren. Was vroeger niks meer dan normaal.

Een andere mogelijkheid is de ouders aanpakken (via het korten van de kinderbijslag of gewoon een boete).

Maar wat ik nog veel erger vind is degene die de volgende dag verhaal komt halen bij de school stevig word toegesproken door een lerares. Ik zou zeggen schors die ook maar eens voor een paar maanden, die snapt het duidelijk niet helemaal.
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 23:21:40 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_98629725
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:17 schreef Pietje28 het volgende:
Geen harde aanpak mogelijk??

Natuurlijk wel, een flinke tik om de oren. Was vroeger niks meer dan normaal.

Een andere mogelijkheid is de ouders aanpakken (via het korten van de kinderbijslag of gewoon een boete).

Maar wat ik nog veel erger vind is degene die de volgende dag verhaal komt halen bij de school stevig word toegesproken door een lerares. Ik zou zeggen schors die ook maar eens voor een paar maanden, die snapt het duidelijk niet helemaal.
Plus een bedreiging bovenop het leed wat deze mensen al is aangedaan.
Wat zal er door je heengaan op zo'n moment, als je je vader of moeder of andere dierbare naar hun laatste rustplaats brengt, en een stel blagen flikt zoiets? Dat is op zich al vreselijk en dan daarna ook nog eens een bedreiging. Die mensen sporen niet, dat moge duidelijk zijn.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:29:44 #188
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98630211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:23 schreef Yngwie het volgende:

[..]

Waarom denk ik toch dat zoiets bij dit soort figuren echt gene ene bal helpt?
Van dichtbij wel.. Heel dichtbij >:)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:32:19 #189
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98630369
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dmv de bijstand houd je de ouders + kinderen in stand. Wij als nederlands hebben geen trek om met ons belastingsgeld dergelijk gedrag te stimuleren.

Win je geen pvda stemmen mee, maar als papa geen geld meer krijgt omdat zijn valse kroost zich niet kan gedragen zal hij dat heel snel aanpassen.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 00:21:54 #190
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98632870
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:32 schreef Life2.0 het volgende:

Win je geen pvda stemmen mee, maar als papa geen geld meer krijgt omdat zijn valse kroost zich niet kan gedragen zal hij dat heel snel aanpassen.
Zullen die moslims ouders weten dat de leider van de PvdA van Joodse afkomst is en een Israëlische naam heeft?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:29:43 #191
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_98635526
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die 'respectloze incidenten' krijgen ze heus niet van thuis mee(hoop ik dan), of van het geloof.
Met alle respect, maar volgens mij hoop je toch verkeerd, in heb nog nooit een geval van 'het stereotype vervelende buitenlandse jeugd' (ik weet niet hoe ik het netter moet zeggen) gezien, die hele begripvolle ouders had. Wel genoeg ouders die het niks kan schelen of zelf net zo vol haat zitten.
Je hoeft heus niet racistisch te zijn of te generaliseren om te kunnen constateren dat het beeld van dergelijke stereotypes niet uit de lucht gegrepen is. En dat er iets in hun karakter zit waar maar moeilijk mee om te gaan is.
Bijbel- of koran teksten kan ik niet sirieus nemen want er staat zoveel in die boeken, en mensen interpreteren dat op zoveel wijzes dat na goed zoeken het tegengestelde van wat jij aanhaalt waarschijnlijk ook wel te vinden is. Wel krijg ik de indruk dat je van mening bent dat vrouwen binnen de Islam beter behandeld worden dan in het Christendom. Sorry hoor maar volgens mij is het algemeen bekend dat vrouwen binnen de Islam slecht behandeld worden. Of dat in het Christendom wel of niet zo is verandert daar niks aan. Ik heb trouwens ook niks op met het Christendom maar heb wel sterk de indruk dat over het algemeen de vrouwen daar beter behandeld worden.
Los van dat zit er nog wel een verschil tussen wat er geschreven wordt, en wat er in de praktijk gebeurt lijkt me. Alle moslims die ik ken moeten de Koran nog maar eens lezen als ik jouw quotes zo lees.

In elk geval zie ik niet in waarom iemand zich zou moeten verdiepen in de Islam alvorens een oordeel over een moslim te vellen. Je ziet toch wat je ziet en daar kun je toch een oordeel over vellen?
Wat ik zie zijn een paar totale imbecielen die gewoon een rotschop moeten hebben, liefst van hun vader. Waar ze wegkomen verandert daar niks aan. Maar i.t.t. jou denk ik wel dat het o.a. met een cultuur-barriëre te maken heeft.
Dat jij je door sommige posts (die weliswaar meer aan religie gerelateerd zijn) aangesproken voelt a lá, maar deze kutventjes of hun ouders verdedigen vind ik wel een raar idee.
It's okay to be white
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:37:00 #192
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_98635714
Het is natuurlijk ook een typische arabische/moslim houding om je overal op aangesproken en beledigd te voelen. Als je dan een uitgekotste idioot met een verkeerde achtergrond en een paar chromosoompjes te veel bent is het natuurlijk vet kei stoer om ook zo te gedragen.. Het geeft je natuurlijk meer het idee dat iemand een flying fuck om je geeft dan realistisch te zijn en te snappen dat iedereen je totaal niet ziet staan. Blijk van onmacht, zo schattig :')
pi_98635766
En die juf van die Halal school heeft niets gezien. Bang als ze is voor eigen hachie.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:53:08 #194
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98635987
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:29 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Met alle respect, maar volgens mij hoop je toch verkeerd, in heb nog nooit een geval van 'het stereotype vervelende buitenlandse jeugd' (ik weet niet hoe ik het netter moet zeggen) gezien, die hele begripvolle ouders had. Wel genoeg ouders die het niks kan schelen of zelf net zo vol haat zitten.
Weet best dat er ouders bijzitten die geen fuck geven, dat sowieso.
Maar in mijn omgeving is dat meestal niet zo het geval en waarbij de ouders ze gewoon streng opvoeden en die dingen bijbrengen, maar oké. En verder hoeft het niet per se aan de opvoeding te liggen, misschien hangen ze teveel op straat rond.

quote:
Je hoeft heus niet racistisch te zijn of te generaliseren om te kunnen constateren dat het beeld van dergelijke stereotypes niet uit de lucht gegrepen is. En dat er iets in hun karakter zit waar maar moeilijk mee om te gaan is.
Bijbel- of koran teksten kan ik niet sirieus nemen want er staat zoveel in die boeken, en mensen interpreteren dat op zoveel wijzes dat na goed zoeken het tegengestelde van wat jij aanhaalt waarschijnlijk ook wel te vinden is. Wel krijg ik de indruk dat je van mening bent dat vrouwen binnen de Islam beter behandeld worden dan in het Christendom. Sorry hoor maar volgens mij is het algemeen bekend dat vrouwen binnen de Islam slecht behandeld worden. Of dat in het Christendom wel of niet zo is verandert daar niks aan. Ik heb trouwens ook niks op met het Christendom maar heb wel sterk de indruk dat over het algemeen de vrouwen daar beter behandeld worden.
In een andere post van me maakte ik duidelijk dat ik niet zeg dat christelijke vrouwen het slechter hebben.
Aan de andere kant weet ik ook dat niet alle moslimvrouwen klagen dus het is belachelijk dat mensen gelijk aannemen dat alle islamitische vrouwen het slechter hebben
quote:
Los van dat zit er nog wel een verschil tussen wat er geschreven wordt, en wat er in de praktijk gebeurt lijkt me. Alle moslims die ik ken moeten de Koran nog maar eens lezen als ik jouw quotes zo lees.
Klopt. Als alle moslims volgens de regels van de Koran zouden leven was het een stuk beter.
quote:
In elk geval zie ik niet in waarom iemand zich zou moeten verdiepen in de Islam alvorens een oordeel over een moslim te vellen. Je ziet toch wat je ziet en daar kun je toch een oordeel over vellen?
Waarom niet? Als mensen gelijk komen met ja ditdat staat in de Koran en islam is een geloof dat haat predikt terwijl het toch daadwerkelijk anders is.
Als er moslims zijn die het niet zo doen 'volgens het boekje' ja jammer voor hen dan.
Snap ook wel dat jij dat anders ziet omdat de christenen allang afwijken van de bijbel en ze de regels uit de bijbel bij lange na niet naleven zoals de moslims dat doen volgens de Koran.
quote:
Wat ik zie zijn een paar totale imbecielen die gewoon een rotschop moeten hebben, liefst van hun vader. Waar ze wegkomen verandert daar niks aan. Maar i.t.t. jou denk ik wel dat het o.a. met een cultuur-barriëre te maken heeft.
Dat jij je door sommige posts (die weliswaar meer aan religie gerelateerd zijn) aangesproken voelt a lá, maar deze kutventjes of hun ouders verdedigen vind ik wel een raar idee.
Jaja hun moeten idd goed aangepakt worden, dus weet niet waar je het vandaan haalt dat ik die kutkoters zelf verdedig.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 01:54:11 #195
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_98636008
Kinderen worden gedwongen excuses aan te bieden en oog in oog te staan met nabestaanden las ik in het plaatselijke blad van Amersfoort.

Goeie zaak dat docenten ingrijpen
:')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 01:54:58 #196
346869 MarokkaanseKip
Denk je dat ja?
pi_98636024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 01:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kinderen worden gedwongen excuses aan te bieden en oog in oog te staan met nabestaanden las ik in het plaatselijke blad van Amersfoort.

Goeie zaak dat docenten ingrijpen
Aight. ^O^
pi_98636118
quote:
De leerlingen van de Bilalschool die dinsdag hun middelvingertjes opstaken naar een rouwstoet gaan hun excuses aanbieden aan de nabestaanden. Vrijdagmiddag heeft er een gesprek plaatsgevonden tussen de schoonzoon van de overledene en de leeringen van de school.

Uit het gesprek bleek dat de jongetjes die door de nabestaanden als daders waren aangewezen in feite onschuldig zijn. "Het was niet groep 7 die op weg was naar het gymnastieklokaal, maar een groepje dat bij het hek op het schoolplein stond", zegt schooldirecteur Teade Walma.

De school gaat speciale lessen instellen om de kinderen te leren hoe je te gedragen bij een voorbij komende rouwstoet.
Ze waren dus niet van die school, volgens een eigen verklaring.

quote:
Een nabestaande van de overledene bij wie tijdens de rouwstoet door schoolkinderen van een islamitische school in Amersfoort onder meer werd gescholden, heeft dreigmailtjes ontvangen.

Een docent van die school heeft hem ook ''stevig toegesproken’’, vertelde hij tegen RTV Utrecht.

De school zelf heeft honderden haatmails ontvangen na het incident. Daaronder bevond zich een aantal bedreigingen, zodat de politie extra surveillances uitvoerde.
Hier kan Najib Amhali ook niks meer aan ridiculiseren.

Bron *:
http://www.powned.tv/nieu(...)rouwstoet_sorry.html
http://www.powned.tv/nieu(...)uwstoet_bedreig.html

* Haters haten toch al.
pi_98637856
quote:
Dreigmails voor uitgejouwde nabestaande in Amersfoort
Dolf Hendriks/David van der Heeden − 24/06/11, 21:45
Rouwende familie niet blij met ’overtrokken media-aandacht’

Theo Baaiman, de Amersfoorter die vrijdag op de Bilalschool in gesprek ging met leerlingen nadat zij de uitvaart van zijn schoonmoeder verstoorden, heeft vandaag twee dreigmails ontvangen. Het is niet bekend wie de dreigmails verstuurd heeft. In de mails wordt Baaiman te verstaan gegeven niet de publiciteit te zoeken.
Baaiman is ook door een Marokkaanse lerares van de islamitische school 'stevig' toegesproken. 'Toen ik bij de school aankwam, werd ik vrij fanatiek aangesproken door een van de docenten', zegt hij tegen RTV Utrecht.

De docente was duidelijk kwaad omdat Baaiman, nadat een groepje scholieren van de basisschool beledigende gebaren en opmerkingen maakte naar de passerende rouwstoet, de media opzocht. 'Ik heb gelijk gezegd dat er geen gesprek komt op deze manier. Ik vond de ontvangst erg vervelend', zegt Baaiman.

'Leerlingen oneerlijk'
Baaiman kwam vandaag juist naar de Bilalschool om, met de leerlingen van groep 7, te praten over het incident. De leerlingen ontkennen de aantijgingen, maar Baaiman gelooft ze niet. 'Ze houden bepaalde zaken achter. Ik had niet het gevoel dat ze eerlijk waren.'

'Ze hebben wel staan juichen toen we langsreden, maar nu beschermen ze elkaar', aldus de Amersfoorter. Directeur Teade Walma is het hiermee niet eens en spreekt Baaiman tegen. 'Het gesprek vanochtend tussen de kinderen en de nabestaanden was open en hartelijk.'

'Verkeerd geïnterpreteerd'
De school heeft zelf met de leerlingen gesproken en komt tot de conclusie dat de nabestaanden de gebaren van de kinderen verkeerd hebben geïnterpreteerd. 'De kinderen van groep 7 hebben geen beledigende opmerkingen gemaakt', claimt de school.

Wel blijft, volgens de school, de waarneming van de familie overeind dat enkele leerlingen de stoet onheus hebben bejegend. 'Het betrof een paar leerlingen bij het hek op het schoolplein.' Wie dat waren, gaat Walma dit weekend uitzoeken.

'Overtrokken media-aandacht'
De Bilalschool liet vandaag een persbericht uitgaan waarin de school, leerlingen én nabestaanden hun teleurstelling uiten over de, naar eigen zeggen, 'overtrokken media-aandacht' die hen ten deel viel na het incident.

'De gevolgen van de media-aandacht, de stroom van aanhoudende haatmails en de telefoontjes met bedreigingen heeft ons in een gevoel van onveiligheid gebracht. De nabestaanden betreuren dit ten zeerste en vragen zorgvuldigheid en de nodige nuancering in de berichtgeving.'

'De familie heeft in de pers aandacht willen vragen voor respectloos gedrag dat in de afgelopen periode rouwstoeten in Amersfoort te beurt vielen. Zij betreurt het dat door de negatieve berichtgeving de school disproportioneel schade is toegebracht', zo luidt het persbericht
Samenvatting:
• Nabestaande krijgt dreigmail.
• Marokkaanse docente is kwaad op nabestaande omdat deze het incident openbaar maakt.
• Marokkaantjes ontkennen alles.
• Nabestaande wordt erg vervelend ontvangen. De directeur vindt dit echter hartelijk [sic!].
• School zegt dat de gebaren alleen verkeerd zijn geïnterpreteerd.
• De school is erg teleurgesteld over de media-aandacht

Alles wat mis is met de Marokkaanse immigranten in een kort bericht. Het lijkt bijna een sketch.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_98639394
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:07 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Samenvatting:
• Marokkaanse docente is kwaad op nabestaande omdat deze het incident openbaar maakt.
• Nabestaande wordt erg vervelend ontvangen. De directeur vindt dit echter hartelijk [sic!].

Alles wat mis is met de Marokkaanse immigranten in een kort bericht. Het lijkt bijna een sketch.
Wat een ongelofelijk trieste gang van zaken rond die kinderen, die school en de hardnekkige verdedigers van dit walgelijk gedrag.
Maar inderdaad, dit bericht bevat zo'n beetje alle kenmerken van alles wat er mis is met marokkanen in Nederland.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  † In Memoriam † zaterdag 25 juni 2011 @ 13:07:59 #200
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98642751
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 08:07 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Samenvatting:

Wat bezielt die mensen toch om steeds zulke gekke kronkels te maken. Ik geloof niet meer dat het hem zit in het goede moraal gedrag. Dit moet angst zijn.

Geen wonder dat mensen steeds meer hekel krijgen aan die Marokkanen. Dit gaat nog eens uit de hand lopen en ik geef de eerste die begint geen ongelijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')