Neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bent alleen liberaal als je precies bent zoals Gsbrder het wilt, duh.
Je zou denken, daar gaat het meisje over... maar neehoor daar wil de school over gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef fokthesystem het volgende:
Terug on topic![]()
Recent voorbeeld, RK school, moslim meisje wil hoofddoekje dragen.
Je zou denken, die maken als school zelf wel uit of iemand een hoofddoekje mag dragen.
Nee, daar gaat de rechter over.
Homo's voor de klas dan? Willen scholen niet, inmiddels moeten ze het toestaan.
FOUT: gemeentevervoerder verbiedt dragen kruisbeeldje, maar mag hoofddoekje niet verbieden, idem voor winkels.
NL in optima forma....
In andere topics roept men heel makkelijk : dat is in NL niet aan de wetgever, maar aan de winkels / scholen / vervoerbedrijven enz. zelf.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef Zeeland het volgende:
Je zou denken, daar gaat het meisje over... maar neehoor daar wil de school over gaan.
Belachelijke en kansloze voorbeelden die niks te maken hebben met de uitlatingen van Wilders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef fokthesystem het volgende:
Terug on topic![]()
Recent voorbeeld, RK school, moslim meisje wil hoofddoekje dragen.
Je zou denken, die maken als school zelf wel uit of iemand een hoofddoekje mag dragen.
Nee, daar gaat de rechter over.
Homo's voor de klas dan? Willen scholen niet, inmiddels moeten ze het toestaan.
FOUT: gemeentevervoerder verbiedt dragen kruisbeeldje, maar mag hoofddoekje niet verbieden, idem voor winkels.
NL in optima forma....
Gebroeders Ko rocken man....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:02 schreef Monolith het volgende:
Ik geloof dat het uiten van mijn mening over de gebroeders Ko mij hier een ban zo opleveren.
Lach er maar om, ik gun het je.quote:
Bekijk het brede plaatje eens, het fait a complis rond wilders vrijspraak is niet iets opzichzelf staande.quote:en kansloze voorbeelden die niks te maken hebben met de uitlatingen van Wilders.
Wie zijn kloon ben jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:59 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Belachelijke en kansloze voorbeelden die niks te maken hebben met de uitlatingen van Wilders.
a. oneensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef Adam_Smith het volgende:
Wilders heeft (a) de rechtstaat gemanipuleerd met zijn uitspraken (b) "als hij zou worden veroordeeld".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |