abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98596903
Lief dagboek,

Ik heb dus een klacht over mijn engels docent. We zouden vandaag toetsen in mogen kijken van de toetsweek. Dit wilde ik erg graag, gezien ik een 5.1 had, terwijl hij voor mjin gevoel wel goed ging. Ik ben sowieso over naar 5 havo, maar ik was toch benieuwd naar wat ik fout had gedaan.

Dus ik vroeg mijn nest uit om op tijd te wezen het 3e uur, schijnt de inzage het 1e en 2e geweest te zijn. Verbaast, net als alle andere leerlingen van mijn school hebben we snel de desbetreffende docenten opgezocht, ik dus mijn engels docent.

Een korte beschrijving van haar:

Ze heeft grijs, kort haar, omhoog gehouden doormiddel van een halve liter haarlak. Ze draagt áltijd, maar dan ook áltijd siraden die passen bij de kleur van haar kleding, wat vaak oceaanblauw en sperma wit is. Ze is vel over been, is vreselijk bij de hand, doet alsof ze alles is en beter weet en heeft de meest scheinheilige glimlach die je je maar kan voorstellen.

Op een dag zei ze dat ik een aap was, die leefde in een achterstandswijk en later nooit aan een baan zal komen. Zulke opmerkingen moet je niet tegen mij maken, hoe dan ook, ik een vergelijking leggen tussen haar werkloze neger-man en zijn schuldproblemen die er waarschijnlijk voor zorgden dat ze in de zelfde buurt als mij zou komen te wonen en ik haar leven zuur zou maken + het feit dat de grootste aap van allemaal bij haar thuis op de bank zit. Sindsdien zien we elkaar liever dood dan levend.

Nu is het zo dat ik haar 1 minuut na de sluiting van het 2e uur tegen kwam en ik haar vriendelijk vroeg om mijn toets in te kunnen kijken, waarna ze zei: Nee, mag niet meer. Vervolgens liep ze weg. Later hoorde ik dat ze iemand anders wel een toets in liet kijken. Ik ben dus genaaid met een laag cijfer, terwijl ik voor mijn examen een 7,5 had kunnen staan.

Ik had sowieso veel hoger dan een 5.1 :') Ik ben echt grof hard genaaid. :')

PS: Is een school je verplicht examenwerk te laten inzien, wanneer je dit wilt?

[ Bericht 2% gewijzigd door swarmahoer op 24-06-2011 11:03:57 ]
zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
pi_98597004
Ga naar je afdelingsleider (of iemand anders die op jouw school de broek aan heeft)
pi_98597068
Ik had een 9,3 voor mijn examen.
pi_98597095
handig, zo'n lerares bij de hand hebben
Ja doei.
pi_98597138
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef Zhalix het volgende:
Ga naar je afdelingsleider (of iemand anders die op jouw school de broek aan heeft)
Die was vandaag toevallig niet op school, anders had ik dat inderdaad gedaan... Maar ze zijn verplicht om het te laten inzien, toch?

Het is examenwerk, in godsnaam!

quote:
7s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:04 schreef Grolschy het volgende:
Ik had een 9,3 voor mijn examen.
_O_
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:06:42 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_98597161
Engels is simpel :)
Verder, jouw username is dat van MF Doom?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_98597222
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
Engels is simpel :)
Verder, jouw username is dat van MF Doom?
Weet ik veel, wat is dat?
Ik gebruik deze username eigenlijk altijd :)
pi_98597291
rest van de gene die nog offtopic menen te moeten reageren of andere huillie posts worden alsnog verwijderd en genote
kinderachtig doen kan je voor naar de kleuterschool
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:10:38 #9
64831 2NutZ
pi_98597306
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:08 schreef TheSofaKing het volgende:

[..]

Weet ik veel, wat is dat?
Ik gebruik deze username eigenlijk altijd :)

Je moet trouwens echt even een mentor ofzo laten praten met die lerares en je het wel in laten zien.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_98597359
quote:
Mijn gruwelijke username was ook te mooi om waard te zijn ;(

Maar geloof het of niet, ik heb hem zelf verzonnen :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:20 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98597387
Hoe heb je je Nederlands examen gedaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 11:12:49 #12
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_98597404
Dan ga je naar de schoolleiding en leg je je verhaal uit. Kans dat ze je niet geloven is aanwezig, maar er is ook een kans dat ze je wel geloven en de docent op haar flikker krijgt.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:13:19 #13
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98597425
Hoe kun je weer een onvoeldoende staan voor Engels? Dat vak kreeg je als het goed is al since groep 7.
Blessed be.
pi_98597461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet trouwens echt even een mentor ofzo laten praten met die lerares en je het wel in laten zien.
Dat ging zo:

"Meneer, de mevrouw van engels wil mij de toets niet laten inzien, wat moet ik doen?"

"Dan moet je even naar de afdelingsleider"

"Die is er niet"

"Dan weet ik het ook niet"

"Maar meneer, ik heb een 5.1 en gezien mijn haat-liefde verhouding tussen haar en mij heeft ze mij een kut-cijfer aangenaaid"

"Dan zal je het wel verdiend hebben, hahaha grappen en grollen"

"Meneer even serieus"

"WEET IK VEEL!"

Zegt genoeg over het niveau van onze school.
pi_98597492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:13 schreef Linkiss het volgende:
Hoe kun je weer een onvoeldoende staan voor Engels? Dat vak kreeg je als het goed is al since groep 7.
Ook jij moet beter lezen, er staat nergens dat ik een onvoldoende sta. Ik heb een onvoldoende gehaald, wat mijn 7,5 naar beneden heeft gehaald naar een 6,8.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:15:49 #16
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_98597530
Aanklagen?
wat is dit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:16:19 #17
64831 2NutZ
pi_98597548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:14 schreef TheSofaKing het volgende:

[..]

Dat ging zo:

"Meneer, de mevrouw van engels wil mij de toets niet laten inzien, wat moet ik doen?"

"Dan moet je even naar de afdelingsleider"

"Die is er niet"

"Dan weet ik het ook niet"

"Maar meneer, ik heb een 5.1 en gezien mijn haat-liefde verhouding tussen haar en mij heeft ze mij een kut-cijfer aangenaaid"

"Dan zal je het wel verdiend hebben, hahaha grappen en grollen"

"Meneer even serieus"

"WEET IK VEEL!"

Zegt genoeg over het niveau van onze school.
Wel weer droevig idd :')
pi_98597636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:15 schreef Dhaha het volgende:
Aanklagen?
Er zal straks vast wel een psychisch gemanupileerde leerling, die zich net als mij benadeeld voelt, maar niet meer normaal kan nadenken, de school binnenrennen met een full-automatisch machinegeweer.

Is dus niet nodig.
pi_98597671
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef 2NutZ het volgende:
Wel weer droevig idd :')
Vind ik dus ook, en ik moet het niet doen, maar aan zulke dingen kan ik me echt vreselijk ergeren. ;(
pi_98597691
doe anders een dansje!
pi_98597724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:19 schreef dikkevetzakachterpc het volgende:
doe anders een dansje!
Ik heb haar zelfs geswaffelt, maar zelfs dat hielp niet. ;(
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:21:31 #22
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_98597771
Terecht natuurlijk deze klacht, maar je hoeft ook niet bijdehand te doen tegen je docent. Die docent zit daar om jou iets te leren, dat realiseer je je nu misschien niet, maar dat komt over een paar jaar wel.
To doom or not to doom
pi_98597804
Je Nederlands is anders ook niet op orde, het is 'docente' en niet 'docent'.

Valt me op dat heel veel mensen hier lak aan hebben de laatste tijd.

En dan als argument gebruiken dat het goed is voor de vrouwen emancipatie... Onzin.
In mijn ogen klinkt bijvoorbeeld 'directrice' echt niet slechter dan 'directeur'. Laat als vrouw juist zien dat je iets bereikt hebt, ipv je achter het mannelijke woord te verbergen, denk ik dan...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_98597960
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:21 schreef A-mineur het volgende:
Terecht natuurlijk deze klacht, maar je hoeft ook niet bijdehand te doen tegen je docent. Die docent zit daar om jou iets te leren, dat realiseer je je nu misschien niet, maar dat komt over een paar jaar wel.
Ik heb geen docent nodig om engels te kunnen. En bovendien, wanneer iemand het jaar begint met zo'n opmerking, dan is de oorlg aan mij verklaard. :')

quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef Agiath het volgende:
Je Nederlands is anders ook niet op orde, het is 'docente' en niet 'docent'.
Dat vraag ik me dus heel sterk af, maar je hebt wel gelijk. Ik zag de fout helaas te laat. Alleen spreek je van "ook" niet in orde. Ik vind eigenlijk dat, afgezien van dat ene kleine foutje, mijn nederlands redelijk op orde is.

Mierenneuken doe je maar ergens anders. :')

quote:
13s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:22 schreef Agiath het volgende:
Valt me op dat heel veel mensen hier lak aan hebben de laatste tijd.

En dan als argument gebruiken dat het goed is voor de vrouwen emancipatie... Onzin.
In mijn ogen klinkt bijvoorbeeld 'directrice' echt niet slechter dan 'directeur'. Laat als vrouw juist zien dat je iets bereikt hebt, ipv je achter het mannelijke woord te verbergen, denk ik dan...
Oké.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:30:59 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98598142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef TheSofaKing het volgende:

Dat vraag ik me dus heel sterk af, maar je hebt wel gelijk. Ik zag de fout helaas te laat. Alleen spreek je van "ook" niet in orde. Ik vind eigenlijk dat, afgezien van dat ene kleine foutje, mijn nederlands redelijk op orde is.

Niet zo bij de hand doen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:32:06 #26
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98598186
Ooh ok. Mijn excuses dan, heb het inderdaad niet goed gelezen. Een andere vraag dan.

Hoe kun je een onvoeldoende halen voor Engels? Dat vak kreeg je als het goed is al since groep 7.
Blessed be.
pi_98598226
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat je gewoon beter naar een directeur kan gaan, of als die lerares zo'n opmerking maakt gewoon iets zeggen van: "Eens kijken wat de directeur van uw gedrag vind."
rice rice baby tututututedudududum
pi_98598267
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Linkiss het volgende:
Ooh ok. Mijn excuses dan, heb het inderdaad niet goed gelezen. Een andere vraag dan.

Hoe kun je een onvoeldoende halen voor Engels? Dat vak kreeg je als het goed is al since groep 7.
Als jij een beetje hoog had gescoort met "begrijpend lezen" (dat betekend dat je snapt wat er in een tekst staat), dan had je ook kunnen snappen dat ik een vermoeden heb dat ze me genaait heeft met een laag cijfer.

Begrijpend lezen kreeg je als het goed is al since groep 7.
pi_98598319
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Rijstkoker het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat je gewoon beter naar een directeur kan gaan, of als die lerares zo'n opmerking maakt gewoon iets zeggen van: "Eens kijken wat de directeur van uw gedrag vind."
Die is leuk, moet ik eerlijk toegeven. :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:36:22 #30
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98598360
Ik heb het wel begrepen, maar moeten wij geloven dat je dan genaait bent, omdat je een keer ruzie had met haar? Klinkt gewoon als een fail van jouw kant ondanks dat je Engels krijgt since groep 7.
Blessed be.
pi_98598434
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef Linkiss het volgende:
Ik heb het wel begrepen, maar moeten wij geloven dat je dan genaait bent, omdat je een keer ruzie had met haar? Klinkt gewoon als een fail van jouw kant ondanks dat je Engels krijgt since groep 7.
Gezien ik het hele jaar niet lager dan een 7 heb gehaald, we elkaar haten, de toets voor mijn gevoel heel goed ging (en dat klopt 9 van de 10 keer), en ze mij de toets per sé niet wil laten inzien...

Ja, dan denk ik dat ik inderdaad genaait ben ja.

En je hebt het niet goed gelezen, anders had je dit wel gelijk gezegd. :)
pi_98598538
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Linkiss het volgende:
Ooh ok. Mijn excuses dan, heb het inderdaad niet goed gelezen.
Bovendien maak je meer foutjes, geef dan gewoon toe.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:43:32 #33
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98598652
Ik dacht dat ik dat net gedaan had. En tuurlijk maak ik ook foutjes. Maar het gaat niet om mijn foutjes, het gaan over dat je zogenaamd genaait bent. Ik heb ook een leraar gehad die een hekel had aan mij en ik ook aan hem, maar kreeg nooit een onvoldoende daardoor. Was voor Frans. Daar zoog ik gewoon keihard in.
Blessed be.
pi_98598824
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef Linkiss het volgende:
Ik dacht dat ik dat net gedaan had. En tuurlijk maak ik ook foutjes. Maar het gaat niet om mijn foutjes, het gaan over dat je zogenaamd genaait bent. Ik heb ook een leraar gehad die een hekel had aan mij en ik ook aan hem, maar kreeg nooit een onvoldoende daardoor. Was voor Frans. Daar zoog ik gewoon keihard in.
Dit is al iets wat recht tegenover mijn situatie staat, want ik ben namelijk wél goed in engels.
Je mag van mij best een andere mening hebben, maar ik heb gewoon het gevoel en ik weet eigenlijk zeker dat het klopt, dat ik genaait ben.

Ik bedoel, als ik als docente een leerling naar me toe zie komen waar ik een gruwelijke hekel aan heb, en die vraagt om inzage van een toets die hij zwaar verknalt heeft, dan zal ik hem die met grote vreugde laten zien + hem op de fouten wijzen, om het zo nog even extra te benadrukken. Áls ik hetzelfde karakter zou hebben als mijn engels docent.

Jij kent de docente niet, zo is zij namelijk, dat doet ze vaker. Op zo'n toon van: "Dit en dit heb je fout gedaan, tja dat is dom, dat heb ik 100 keer uitgelegd, had je maar beter moeten leren", letterlijk in die woorden.

Haar beslissing om mij de toets niet te laten inzien en die van een ander wel, dat klopt gewoon niet. Bovendien zou ze vanuit haar karakter heel anders reageren als ik inderdaad de toets verknalt zou hebben.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:49:04 #35
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_98598868
Rustig blijven, gewoon met een of andere hoge pief op je school praten, lekker leraren bashen ~O>.

Trouwens even offtopic,is die box bovenaan mijn reactiescherm met: "Voordat je reageert
normaal reageren anders hoef je de moeite niet te nemen
" nieuw?
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:54:35 #36
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98599080
Ok, laten we zeggen ze heeft je genaait, want wie ben ik eigenlijk om te zeggen dat ze dat niet heeft gedaan. Jij kan best wel eens gelijk hebben. Waarom een topic erover maken dan? Zorg gewoon dat je een kacht indient bij het hoofd. In de klaagbaak wordt je toch wel afgezeken.

@ daruk, bij mij ook, vindt het wel vreemd.
Blessed be.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:56:39 #37
205549 daruk
Honten,kadden en caffia's
pi_98599167
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:54 schreef Linkiss het volgende:
Ok, laten we zeggen ze heeft je genaait, want wie ben ik eigenlijk om te zeggen dat ze dat niet heeft gedaan. Jij kan best wel eens gelijk hebben. Waarom een topic erover maken dan? Zorg gewoon dat je een kacht indient bij het hoofd. In de klaagbaak wordt je toch wel afgezeken.

Ja in andere topics heb ik dat niet.
Op donderdag 6 januari 2011 23:31 schreef Chillerd het volgende:
O ja. Op FOK is iedereen perfect.
pi_98599198
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:54 schreef Linkiss het volgende:

Oke, ik moet je wel gelijk geven. Aan de andere kant, ik had ook met een pistool het schoolgebouw in kunnen rennen en alles naar de klote kunnen schieten.

Dan is zo'n klaagbaak wel een goeie uitkomst. :')

Maar even serieus, ik gebruik de klaagbaak waar het voor nodig is. Door mij en vele anderen blijft FOK! actieve bezoekers houden en kan het forum dus bestaan. Is toch niets mis mee?

En ik ga maandag inderdaad naar mijn teamleider om alsnog mijn toets in te kunnen zien.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:01:06 #39
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98599321
Volgende keer beter leren
O)))
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:01:12 #40
273116 Linkiss
The Hunter
pi_98599323
Alles naar de kloten schieten is wel een beetje overdreven, maar je kan minstens je lerares neer/doodschieten :P
Blessed be.
pi_98599364
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef Linkiss het volgende:
Alles naar de kloten schieten is wel een beetje overdreven, maar je kan minstens je lerares neer/doodschieten :P
Sorry, je hebt gelijk. Mag er geen anderen bij betrekken. :@
pi_98600524
Ouders naar school laten bellen
Met de Y
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:38:13 #43
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98600673
Je bent toch over? Wat maak je je dan druk? TS is zo'n type die nog steeds 20 nakijkfouten ziet als hij een 8 heeft gehaald. :N

Ik vind het trouwens schandalig dat hier een anti-taalnazi disclaimer bij staat gezien de schandalige verkrachting van de Nederlandse taal die in zo'n beetje elke post in dit topic voorkomt.
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
pi_98600916
Ja, een docente zal een leerling een lager cijfer geven dan hij verdient, omdat ze een woordenwisseling hebben gehad. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:46:04 #45
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_98601014
Dat is kut TS, gewoon klacht indienen tegen de docent. Dat zal haar leren!
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_98601628
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Je bent toch over? Wat maak je je dan druk? TS is zo'n type die nog steeds 20 nakijkfouten ziet als hij een 8 heeft gehaald. :N
Jij loopt nu complete onzin rond te blaten, zo'n type ben ik namelijk absoluut niet. Ronduit dom om mij te beoordelen, terwijl je me niet kent. Kan mij het schelen of ik een 8 heb of een 8,5. Met een onvoldoende of voldoende vind ik dat alleen een ander verhaal. Bovendien is het verschil van een 7,5 naar een 6,8 mij ook te groot. Iemand met een 7,5 voor engels wordt eerder aangenomen dan iemand met een 6,8 voor engels.

Jij echter, infantiel stuk nageboorte op vmbo niveau, hebt misschien een andere instelling dan ik. Ik wil namelijk wél een leuk havo-diploma met mooie cijfers en bijvoorbeeld een 7,5 als eindcijfer voor engels, inplaats van een 6,8.

quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Fascination het volgende:
Ja, een docente zal een leerling een lager cijfer geven dan hij verdient, omdat ze een woordenwisseling hebben gehad. :')
Het is niet een keer, maar het is vaker. Bovendien is ze bij een andere toets vergeten 7 punten op te tellen. Gezien haar aard denk ik inderdaad dat ze "per ongeluk" punten vergeten kan zijn, of dat ze het tweede blaadje "vergeten" is na te kijken.

Ik ben goed van vertrouwen, maar dat mens zal ik nóóit van mijn leven vertrouwen.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:11:47 #47
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_98602059
Wie goed doet, goed ontmoet.
O)))
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:36:39 #48
345021 Tyrone_Biggums
I'll suck your dick man
pi_98603162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef TheSofaKing het volgende:

[..]

Jij loopt nu complete onzin rond te blaten, zo'n type ben ik namelijk absoluut niet. Ronduit dom om mij te beoordelen, terwijl je me niet kent. Kan mij het schelen of ik een 8 heb of een 8,5. Met een onvoldoende of voldoende vind ik dat alleen een ander verhaal. Bovendien is het verschil van een 7,5 naar een 6,8 mij ook te groot. Iemand met een 7,5 voor engels wordt eerder aangenomen dan iemand met een 6,8 voor engels.

Jij echter, infantiel stuk nageboorte op vmbo niveau, hebt misschien een andere instelling dan ik. Ik wil namelijk wél een leuk havo-diploma met mooie cijfers en bijvoorbeeld een 7,5 als eindcijfer voor engels, inplaats van een 6,8.
Ja inderdaad die 6,8 die je in de 4e hebt gehaald gaat je waarschijnlijk nog heel lang achtervolgen. :')

Ken je trouwens dat spreekwoord over die pot en die ketel?
...and that, kids, was the first time I sucked a dick for crack.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:46:38 #49
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_98603618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef TheSofaKing het volgende:

[..]

Ik heb geen docent nodig om engels te kunnen. En bovendien, wanneer iemand het jaar begint met zo'n opmerking, dan is de oorlg aan mij verklaard. :')

[..]

Mierenneuken doe je maar ergens anders. :')

[..]

Oké.
Dat jij het persoonlijk niet nodig hebt wil niet zeggen dat anderen dat niet nodig hebben, en geloof me Engels gaat dieper dan je denkt, net als met Nederlandse spelling/grammatica en zinsbouw.

Ik dacht vroeger ook zoals jij nu reageert, maar zo werkt de wereld niet. Dara kom je wel achter, mja, wat zit je? 4 havo ofzo?
To doom or not to doom
pi_98603822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:36 schreef Tyrone_Biggums het volgende:

[..]

Ja inderdaad die 6,8 die je in de 4e hebt gehaald gaat je waarschijnlijk nog heel lang achtervolgen. :')
Een 6,8 die 20% meetelt. Lekker boeiend trouwens, als het onterecht is, dan hoor je een hoger cijfer te krijgen. Heel simpel, kun je lang over door jammeren dat ik niet moet zeuren, maar dat doet er absoluut niet toe.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef A-mineur het volgende:
Dat jij het persoonlijk niet nodig hebt wil niet zeggen dat anderen dat niet nodig hebben, en geloof me Engels gaat dieper dan je denkt, net als met Nederlandse spelling/grammatica en zinsbouw.

Ik dacht vroeger ook zoals jij nu reageert, maar zo werkt de wereld niet. Dara kom je wel achter, mja, wat zit je? 4 havo ofzo?
Goed, daar kun je ook wel gelijk in hebben en daar zal ik dan zelf de gevolgen van moeten inzien. Echter is er wel een zeer kleine kans dat ik dezelfde docent krijg, maar je hebt wel gelijk, volgend daar worden veel dingen veel moeilijker. Dat wordt er al vanaf dag 1 in 4 havo (inderdaad) ingedramt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')