Ik zit ook te wachten tot het ophoudt met hagelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef -Engel- het volgende:
bleh.... het is steeds aan het regenen en ik moet nog een kadootje halen maar ik weet niet wat en blegggggggggggggggggh
Hoi
ben je van suiker?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot het ophoudt met hagelen
Hi Clevy,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef clevy het volgende:
[..]
hoi knuffelding.. voor wat voor iemand moet je wat halen dan?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had niet genoeg sigaretten bij me dus ik dacht die maar even te halen bij een benzinepomp zo'n 8 minuten lopen verderop. Kom er normaal niet langs, anders had ik waarschijnlijk geweten dat het een onbemande is en dat had me 14 minuten vrij harde regen gescheeld.
Hagel heb ik eigenlijk nog niet gezien... ik ga wel even na de lunch richting winkelcentrumquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten tot het ophoudt met hagelen
en heeft ze interessante hobbies waarvoor ze bepaalde 'bederfelijke' waren kan gebruiken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Clevy,
Voor mijn oudste zus (ze heeft praktisch al)
en cacaoquote:
Nope, ze heeft geen hobbie met bederfelijke waren.... (niet dat ik weet tenminste)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:53 schreef clevy het volgende:
[..]
en heeft ze interessante hobbies waarvoor ze bepaalde 'bederfelijke' waren kan gebruiken..
het is relatief eenvoudig haar iets te geven wat ze verbruikt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken het, ik had niet genoeg sigaretten bij me dus ik dacht die maar even te halen bij een benzinepomp zo'n 8 minuten lopen verderop. Kom er normaal niet langs, anders had ik waarschijnlijk geweten dat het een onbemande is en dat had me 14 minuten vrij harde regen gescheeld.
favoriete winkelketen -> waardebon.? afgezaagd maar nuttigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope, ze heeft geen hobbie met bederfelijke waren.... (niet dat ik weet tenminste)
toegangskaart dierentuinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Clevy,
Voor mijn oudste zus (ze heeft praktisch al)
Daar hoeven andere mensen geen last van te hebben als die slecht inhalende mensen dat wel gewoon doen met 130 km/h... want je mag heul niet harder dan 120 dus dan heb je ook geen eeeenkele noodzaak voorbij te stuivenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net was je er al 2cm voorbij.
Met in werkelijkheid met de inzicht van veel types al ruim 200 meter is.
Het is echt schokkend hoeveel mensen slecht van rijbaan wisselen, geen knippers, onverwachts, niet kunnen inschatten hoe snel ze zelf of andere rijden.
Op sommige wegen mag je tegenwoordig 130.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hoeven andere mensen geen last van te hebben als die slecht inhalende mensen dat wel gewoon doen met 130 km/h... want je mag heul niet harder dan 120 dus dan heb je ook geen eeeenkele noodzaak voorbij te stuiven
Het is hier droog hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Het reeeeeegent het reeeeeeegent, iedereen met een wit strak tshirt over een gespierd gebruind lijf wordt lekker nat
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op sommige wegen mag je tegenwoordig 130.....
Het werd hier net donkerder en donkerder en nu ineens PLENS!quote:
Geef haar iets van drank ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope, ze heeft geen hobbie met bederfelijke waren.... (niet dat ik weet tenminste)
Nou ja, mijn witte t-shirtje blijft voorlopig droog.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Het werd hier net donkerder en donkerder en nu ineens PLENS!
ik heb een fles absint voor m'n verjaardag gehad.. curieus spulquote:
Jammer, wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, mijn witte t-shirtje blijft voorlopig droog.
Heb geen wit strak shirt aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Ang3l het volgende:
Het reeeeeegent het reeeeeeegent, iedereen met een wit strak tshirt over een gespierd gebruind lijf wordt lekker nat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |