quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Doorgefokte onvoorspelbare katten met lelijke vlekken en incesteuze moeders en vaders. Jeej.
Nee, zo'n verwend nest als zo'n langharig kreng, dat is leuk ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Doorgefokte onvoorspelbare katten met lelijke vlekken en incesteuze moeders en vaders. Jeej.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
Rasdieren
Het enige goede ras is het vuilnisbakkenras
Ik heb geen katten. Ik wil m'n pa niet dood hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
hoeveel singles hebben er wel niet een kat dan? lijkt wel een plaag
Ik heb zelf ook vuilnisbakjes gehad hoor, zitten leuke tussen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]!
Het asiel zit er vol meeAl zitten er erg leuke tussen
Ik in ieder geval niet.. Ben ook wel blij i.v.m. al die haren.. Werd ik gek van bij mijn ex..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
ah toch nog een verstandigequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. Ik wil m'n pa niet dood hebbenDaarbij, ik ben ook een hondenmens.
Ik ben ook meer een hondenmens, maar katten zijn zo verdomd makkelijk voor den werkende mensch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen katten. Ik wil m'n pa niet dood hebbenDaarbij, ik ben ook een hondenmens.
Nou geloof me, dat hebben die van ons ook hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vuilnisbakjes gehad hoor, zitten leuke tussen.
mijn raskat is geen verwend nest hoor, gewoon een kat. Maar wel met een volledig karakter zal ik maar zeggen.
Ik hou niet van kattenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
Honden zijn altijd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een hondenmens, maar katten zijn zo verdomd makkelijk voor den werkende mensch.
Want huis- tuin- en keukenkatten zijn allemaal hetzelfde en saai enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
mijn raskat is geen verwend nest hoor, gewoon een kat. Maar wel met een volledig karakter zal ik maar zeggen.
Ik zou ook voor een raskat gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb jaren een kat gehad, toen ik nog samenwoonde. Beestje is nu naar mijn ex. Ik weet nooit wanneer ik thuis ben en die kat had behoorlijk veel aandacht nodig. Die zat weg te kwijnen als ik weer eens een hele dag niet thuis was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
Nou geloof me, ik stond er precies zoals jou in een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou geloof me, dat hebben die van ons ook hoor.
Ik heb een rooie katerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Daarom wil ik ook pas een hond als ik zeker weet dat ik er tijd voor heb. Dus dat zal de eerste jaren nog niet zo zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook meer een hondenmens, maar katten zijn zo verdomd makkelijk voor den werkende mensch.
Bij katten maakt dat echt een stuk minder uit dan bij honden hoor. En ik heb ook met vuilnisbakkatten maar weinig ellende meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook voor een raskat gaan.Al is het alleen maar om de gegarandeerde gezondheid bij een goede fokker.
Ik heb er nu nog 1.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
Nee saai niet, hetzelfde ook niet. Daar zit nou juist het probleem. Ziektes, rare tikken, incestkatten, slecht voor gezorgd door moeder. Een afspiegeling van de onderklasse van de kattenmaatschappij haha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want huis- tuin- en keukenkatten zijn allemaal hetzelfde en saai enzo
Ben meer een honden persoon, maar dat is niet handig als je werkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:25 schreef clevy het volgende:
Ik ervaar andere dingen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij katten maakt dat echt een stuk minder uit dan bij honden hoor. En ik heb ook met vuilnisbakkatten maar weinig ellende meegemaakt.
Loenaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben meer een honden persoon, maar dat is niet handig als je werkt.
Dus als ik helemaal gesetteld ben bij het cafe ga ik bij Samzz een kat uitzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |