SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, klutsen!quote:
quote:
Nice! Blijft toch een lekker nummer..quote:
Dit is nog erger dan die gozer met dat D&G-petje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntbijt__.html?p=38,1
Mensen..
Doe het dan op z'n minst voor een avondmaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ntbijt__.html?p=38,1
Mensen..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe het dan op z'n minst voor een avondmaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef Kluts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Hoe hoog woon je? Tot 2 hoog komen ze vaak nog goed terecht ook die beesten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kat flikkert net bijna van het balkon. Jezus, ik ben nog nooit zo geschrokken
Moest je hem/haar redden of kon ie dit nog zelf..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn kat flikkert net bijna van het balkon. Jezus, ik ben nog nooit zo geschrokken
Balkon is 2 hoog inderdaad, maar tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:09 schreef Kluts het volgende:
Hoe hoog woon je? Tot 2 hoog komen ze vaak nog goed terecht ook die beesten.
Hij was op het balkon van de buren, dus ik moest zelf ook half over de reling springenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef Spijker83 het volgende:
Moest je hem/haar redden of kon ie dit nog zelf..
Wees blij dat het bijna isZou toch zonde zijn dat je een kat moest missen
Probeer het nog luchtig te houden he.. Want er is gelukkig niks ernstigs gebeurd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij was op het balkon van de buren, dus ik moest zelf ook half over de reling springenZonde? Dat is niet het juiste woord, ik kan niet eens beschrijven wat ik zou voelen als dat gebeurt.
Ik vind het gejengel van een drammende kleuter die jankt om het janken nog nét een tikkeltje irritanter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef HeatWave het volgende:
Gehuil van baby blijkt meest storende geluid
Goh, echt?Hou je koter gewoon lekker thuis
.
Hoe zit dat toch met katten.. Die kunnen binnen een meter toch omdraaien dat ze op hun poten terecht komen of zo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ooit een schoonzusje gehad van wie haar kat van 4 hoog naar beneden was gedonderd.
Die had het overleefd, maar hij moest wel een stalen pin a 400 euro in zijn achterpootje.
Stoere chagrijnige dikke zwarte katerquote:
Ik ben hartstikke gek op katten, en helemaal dol op Jessi mijn beessie, maar 400 euro, jammer maar helaas.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef Kluts het volgende:
Ooit een schoonzusje gehad van wie haar kat van 4 hoog naar beneden was gedonderd.
Die had het overleefd, maar hij moest wel een stalen pin a 400 euro in zijn achterpootje.spuitje van een paar tientjes
Ben ik blij dat ik dat bij mij in de buurt niet hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gejengel van een drammende kleuter die jankt om het janken nog nét een tikkeltje irritanter.
Pas vanaf een meter boven de grond kunnen ze zich nog omdraaien om op hun pootjes terecht te komen. Minder niet, en dat levert soms ook best grappige beelden opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:15 schreef Spijker83 het volgende:
Hoe zit dat toch met katten.. Die kunnen binnen een meter toch omdraaien dat ze op hun poten terecht komen of zo?
Ik heb toen ook wel gezegd "maar nu is dat beest total loss!".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke gek op katten, en helemaal dol op Jessi mijn beessie, maar 400 euro, jammer maar helaas.
De vraag is wat er gebeurt als je een boterham met jam op de rug van de kat bindt...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoe zit dat toch met katten.. Die kunnen binnen een meter toch omdraaien dat ze op hun poten terecht komen of zo?
Denk dat je het op dat moment gewoon zou doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke gek op katten, en helemaal dol op Jessi mijn beessie, maar 400 euro, jammer maar helaas.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag is wat er gebeurt als je een boterham met jam op de rug van de kat bindt...
Niet alle kattenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |