Dat is t hm. Als jij als mooie vrouw naar een jongen toe loopt in de AH en zegt: Hey, ik vind je er best leuk uitzien. Zin om mee te gaan? Dan zegt de jongen ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:25 schreef Copycat het volgende:
Als vrouw kun je die tactiek wel succesvol inzetten, voor mannen wordt het toch een stuk moeilijker. Want mogelijke creep enzo en vrouwen die voor fastfoodseks in zijn, zijn dunner bezaaid dan mannen.
Deel 1 is dan weer wel ambitieus. Op FOK!.
Ok dat is een goede... Wat voor dames zijn t en hoe zie of voel je t...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je daarvoor een neus voor bepaalde dames zou moeten hebben.
Dat denk ik ook. Een fingerspitzengefühl.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, ja iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben niet zo'n dame tenzij jij Brad Pitt bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dat is een goede... Wat voor dames zijn t en hoe zie of voel je t...
En ben jij een dame, en ben je zo'n dame? En waarom wel of niet?
Dit kan ik overigens uit ervaring afraden. Als het toch het verkeerde soort vrouw blijkt te zijn, dan willen ze er nog wel eens niet van gediend zijn als je in de supermarkt aan ze zit.quote:
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou in ieder geval stoppen met kutjes zeggen.
Helaas zijn je plannen wat hoog gegrepen, jij zoekt vrouwen die denken als een man. Die zijn er niet zoveel.
Aanvoelen, niet er aan voelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef NJ het volgende:
Dit kan ik overigens uit ervaring afraden. Als het toch het verkeerde soort vrouw blijkt te zijn, dan willen ze er nog wel eens niet van gediend zijn als je in de supermarkt aan ze zit.
Helaas - kansloos. Biologisch en evolutionair zit het nu eenmaal niet zo in elkaar.quote:
Oh absoluut!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen
Ik geloof dat er heel wat meiden mee zouden gaan als je het op de juiste manier, plaats en tijd vraagt.
Tja, dan moet ie gewoon enorm gaan liegen. Er zijn best veel domme meiden die graag smooth words gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Maar ts wil ook helemaal niets meer daarna, geen smsjes geen telefoontjes.
En ik denk dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen.
Dat zou ik helemaal niet proberen in de supermarkt.quote:
Nee ik wil ervoor niet smsen telefoneren... Daarna vind ik prima. Kan toch gewoon niet reageren als ik geen zin heb...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Maar ts wil ook helemaal niets meer daarna, geen smsjes geen telefoontjes.
En ik denk dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen.
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik wil ervoor niet smsen telefoneren... Daarna vind ik prima. Kan toch gewoon niet reageren als ik geen zin heb...
Je moet ook bij de éénpersoonsmaaltijden gaan staan drentelen, dat werkt wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook niet dat de supermarkt de goede plaats daarvoor is. Voor veel vrouwen is setting toch belangrijk en in een supermarkt is de seksuele connotatie toch verdomd laag. Ondanks komkommers en aubergines.
Dat is het moment om te gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?
Ik ga het vanmiddag eens even proberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet ook bij de éénpersoonsmaaltijden gaan staan drentelen, dat werkt wel.
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:35 schreef RockabeIIa het volgende:
'n Tijdje terug was er op BNN iets over versieren over de hele wereld. Hier was een man in te zien, zo'n vies menneke, die zoveel mogelijk vrouwen in bed wilde krijgen in zijn leven. Hij maakte zich niet druk als ie afgewezen werd en liep zo door naar de buurvrouw bij wijze van spreken. Maar het werkte dus ook nog
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je niet meer bang bent voor afwijzing.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.
Is met een baan zoeken ook, als je ECHT perse een baan wil ga je als je heel wanhopig bent wel bij de McDonalds solliciteren.
Aan de OP te zien is JoeyT hard op weg die kant op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.
Tsja, dat ben je wel gewend ook natuurlijk. Het is net als zo'n Indiër met een bos rozen, die krijgt ook 99 keer te horen dat ie op moet donderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je niet meer bang bent voor afwijzing.
Dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de OP te zien is JoeyT hard op weg die kant op.
Retorische vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
Is die zucht naar vrouwelijke aandacht en het scoren van zoveel mogelijk kutjes trouwens ook een symptoom van je borderline, Joey?
Nou, vertel het maar, wat zijn die magische woorden. Wat moeten we wanneer waar zeggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat er heel wat meiden mee zouden gaan als je het op de juiste manier, plaats en tijd vraagt.
en vooral tegen wiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, vertel het maar, wat zijn die magische woorden. Wat moeten we wanneer waar zeggen?
Dus geen generieke woorden waar je altijd succes mee hebt? Iedere vrouw blijft een aparte puzzel? Zo jammer...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
en vooral tegen wie(maar of je die wil porren weet ik niet)
Nee.. die kom ik nu ook wel tegen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?
Maar Joey heeft een punt. Zoveel tijd en moeite om een puzzel op te lossen, is het dat allemaal wel waard?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie jezelf als laatste stukje en doe je best dat laatste stukje erin te ketsen
Dat is idd een goeie... Ik wil successen. Geen blauwtjes. Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar laten we zeggen 80% succes...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is met een baan zoeken ook, als je ECHT perse een baan wil ga je als je heel wanhopig bent wel bij de McDonalds solliciteren.
Ok dit zijn goeie punten:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Mja, mja, kwestie van de juiste charismatische uitstraling hebben en de juiste dames aansprekenOok hier is het trouwens zo dat: oefening baart kunst, Joey
(Ten koste van je waardigheid, maar dat heeft al iemand genoemd hier...)
Maarja, anderszijds, je hecht klaarblijkelijk waarde aan een boel liefdeloosheidBut hey, whatever gets you happy dude.
Bij de een kan ze de drank mee naar huis dragen, bij de ander betaal jij de overprized cocktail.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Waarom wil je moeilijk gaan doen in de supermarkt, als het klaarblijkelijk ook makkelijk voor jou kan tijdens het uitgaan.
Dames die Priscilla, Lesley, Shirley heten. Net als kerels die Joey heten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dit zijn goeie punten:
- welke uitstraling moet je zelf hebben
- wat zijn de juiste dames?
Dat hangt een beetje van je budget af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef JoeyT het volgende:
Ok dit zijn goeie punten:
- welke uitstraling moet je zelf hebben
- wat zijn de juiste dames?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |