Dat is t hm. Als jij als mooie vrouw naar een jongen toe loopt in de AH en zegt: Hey, ik vind je er best leuk uitzien. Zin om mee te gaan? Dan zegt de jongen ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:25 schreef Copycat het volgende:
Als vrouw kun je die tactiek wel succesvol inzetten, voor mannen wordt het toch een stuk moeilijker. Want mogelijke creep enzo en vrouwen die voor fastfoodseks in zijn, zijn dunner bezaaid dan mannen.
Deel 1 is dan weer wel ambitieus. Op FOK!.
Ok dat is een goede... Wat voor dames zijn t en hoe zie of voel je t...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat je daarvoor een neus voor bepaalde dames zou moeten hebben.
Dat denk ik ook. Een fingerspitzengefühl.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Haha, ja iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee, ik ben niet zo'n dame tenzij jij Brad Pitt bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dat is een goede... Wat voor dames zijn t en hoe zie of voel je t...
En ben jij een dame, en ben je zo'n dame? En waarom wel of niet?
Dit kan ik overigens uit ervaring afraden. Als het toch het verkeerde soort vrouw blijkt te zijn, dan willen ze er nog wel eens niet van gediend zijn als je in de supermarkt aan ze zit.quote:
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou in ieder geval stoppen met kutjes zeggen.
Helaas zijn je plannen wat hoog gegrepen, jij zoekt vrouwen die denken als een man. Die zijn er niet zoveel.
Aanvoelen, niet er aan voelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef NJ het volgende:
Dit kan ik overigens uit ervaring afraden. Als het toch het verkeerde soort vrouw blijkt te zijn, dan willen ze er nog wel eens niet van gediend zijn als je in de supermarkt aan ze zit.
Helaas - kansloos. Biologisch en evolutionair zit het nu eenmaal niet zo in elkaar.quote:
Oh absoluut!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen
Ik geloof dat er heel wat meiden mee zouden gaan als je het op de juiste manier, plaats en tijd vraagt.
Tja, dan moet ie gewoon enorm gaan liegen. Er zijn best veel domme meiden die graag smooth words gelovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Maar ts wil ook helemaal niets meer daarna, geen smsjes geen telefoontjes.
En ik denk dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen.
Dat zou ik helemaal niet proberen in de supermarkt.quote:
Nee ik wil ervoor niet smsen telefoneren... Daarna vind ik prima. Kan toch gewoon niet reageren als ik geen zin heb...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh absoluut!
Maar ts wil ook helemaal niets meer daarna, geen smsjes geen telefoontjes.
En ik denk dat dat nog wel eens tegen zou kunnen vallen.
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee ik wil ervoor niet smsen telefoneren... Daarna vind ik prima. Kan toch gewoon niet reageren als ik geen zin heb...
Je moet ook bij de éénpersoonsmaaltijden gaan staan drentelen, dat werkt wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:59 schreef Copycat het volgende:
Ik denk ook niet dat de supermarkt de goede plaats daarvoor is. Voor veel vrouwen is setting toch belangrijk en in een supermarkt is de seksuele connotatie toch verdomd laag. Ondanks komkommers en aubergines.
Dat is het moment om te gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?
Ik ga het vanmiddag eens even proberen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Je moet ook bij de éénpersoonsmaaltijden gaan staan drentelen, dat werkt wel.
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:35 schreef RockabeIIa het volgende:
'n Tijdje terug was er op BNN iets over versieren over de hele wereld. Hier was een man in te zien, zo'n vies menneke, die zoveel mogelijk vrouwen in bed wilde krijgen in zijn leven. Hij maakte zich niet druk als ie afgewezen werd en liep zo door naar de buurvrouw bij wijze van spreken. Maar het werkte dus ook nog
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je niet meer bang bent voor afwijzing.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.
Is met een baan zoeken ook, als je ECHT perse een baan wil ga je als je heel wanhopig bent wel bij de McDonalds solliciteren.
Aan de OP te zien is JoeyT hard op weg die kant op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
Dat werkt ook, natuurlijk. De wet van getallen, statistiek en het totaal verliezen van je waardigheid. Als je maar lang genoeg 'naar beneden gaat' lukt het altijd wel.
Tsja, dat ben je wel gewend ook natuurlijk. Het is net als zo'n Indiër met een bos rozen, die krijgt ook 99 keer te horen dat ie op moet donderen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat je niet meer bang bent voor afwijzing.
Dit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de OP te zien is JoeyT hard op weg die kant op.
Retorische vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
Is die zucht naar vrouwelijke aandacht en het scoren van zoveel mogelijk kutjes trouwens ook een symptoom van je borderline, Joey?
Nou, vertel het maar, wat zijn die magische woorden. Wat moeten we wanneer waar zeggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik geloof dat er heel wat meiden mee zouden gaan als je het op de juiste manier, plaats en tijd vraagt.
en vooral tegen wiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef Northside het volgende:
[..]
Nou, vertel het maar, wat zijn die magische woorden. Wat moeten we wanneer waar zeggen?
Dus geen generieke woorden waar je altijd succes mee hebt? Iedere vrouw blijft een aparte puzzel? Zo jammer...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:04 schreef RockabeIIa het volgende:
en vooral tegen wie(maar of je die wil porren weet ik niet)
Nee.. die kom ik nu ook wel tegen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar even serieus he, dan heb je een stuk of 15-20 dametjes gedopt, en dan ga je gezellig een avondje stappen, kom je elke keer zo'n dame tegen. Hoe denk je dat je je gaat voelen? Niet een klein beetje ongemakkelijk?
Maar Joey heeft een punt. Zoveel tijd en moeite om een puzzel op te lossen, is het dat allemaal wel waard?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Zie jezelf als laatste stukje en doe je best dat laatste stukje erin te ketsen
Dat is idd een goeie... Ik wil successen. Geen blauwtjes. Kan natuurlijk altijd gebeuren, maar laten we zeggen 80% succes...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is met een baan zoeken ook, als je ECHT perse een baan wil ga je als je heel wanhopig bent wel bij de McDonalds solliciteren.
Ok dit zijn goeie punten:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef AllesWatWas het volgende:
Mja, mja, kwestie van de juiste charismatische uitstraling hebben en de juiste dames aansprekenOok hier is het trouwens zo dat: oefening baart kunst, Joey
(Ten koste van je waardigheid, maar dat heeft al iemand genoemd hier...)
Maarja, anderszijds, je hecht klaarblijkelijk waarde aan een boel liefdeloosheidBut hey, whatever gets you happy dude.
Bij de een kan ze de drank mee naar huis dragen, bij de ander betaal jij de overprized cocktail.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Waarom wil je moeilijk gaan doen in de supermarkt, als het klaarblijkelijk ook makkelijk voor jou kan tijdens het uitgaan.
Dames die Priscilla, Lesley, Shirley heten. Net als kerels die Joey heten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok dit zijn goeie punten:
- welke uitstraling moet je zelf hebben
- wat zijn de juiste dames?
Dat hangt een beetje van je budget af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:19 schreef JoeyT het volgende:
Ok dit zijn goeie punten:
- welke uitstraling moet je zelf hebben
- wat zijn de juiste dames?
Koken voor de ander is idd niet de bedoeling. Of je stelt t voor en gaat direct met dr naar huis om te koken... Goeie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Retorische vragen
OT: Misschien helpt als je ze aanbiedt eerst voor ze te koken. Maar aangezien ik verwacht dat ook dat teveel moeite is, kun je ze misschien paaien door te zeggen dat wat ze nu in dr mandje heeft liggen dat je dat nog nooit hebt gegeten en of je mag aanschuiven en dan beloof jij voor het toetje te zorgen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:20 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Dames die Priscilla, Lesley, Shirley heten. Net als kerels die Joey heten.
Idd. Er niet omheen draaien. Het ritueel overslaan en direct naar de daad...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar Joey heeft een punt. Zoveel tijd en moeite om een puzzel op te lossen, is het dat allemaal wel waard?
Ze bestaan, maar ze zijn meestal niet lekkah.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd. Er niet omheen draaien. Het ritueel overslaan en direct naar de daad...
Ik ben dagelijks in de supermarkt, ga gemiddeld eens per week uit. Zie de potentie...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Waarom wil je moeilijk gaan doen in de supermarkt, als het klaarblijkelijk ook makkelijk voor jou kan tijdens het uitgaan.
Ga na de hoeren. Opgelost. Dat geld was je anders ook wel kwijt geweest aan het "ritueel", dus...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:23 schreef JoeyT het volgende:
Idd. Er niet omheen draaien. Het ritueel overslaan en direct naar de daad...
Ok goed punt. De ordinaire types dus... Kunnen ook weg geil zijn dus geen probleem. Ik zal de punten rustig gaan opsommen als ik thuis ben...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:20 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Dames die Priscilla, Lesley, Shirley heten. Net als kerels die Joey heten.
Liever een 9 met 4 uur tijd, dan een 6 met 1 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok goed punt. De ordinaire types dus... Kunnen ook weg geil zijn dus geen probleem. Ik zal de punten rustig gaan opsommen als ik thuis ben...
Dan kan ik net zo goed uitgaan... Ik wil de standaard plekken en de gemiddelde vrouw...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ga na de hoeren. Opgelost. Dat geld was je anders ook wel kwijt geweest aan het "ritueel", dus...
Thailand is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok goed punt. De ordinaire types dus... Kunnen ook weg geil zijn dus geen probleem. Ik zal de punten rustig gaan opsommen als ik thuis ben...
Ja, maar die moet je wel eerst paaien met beltegoed, breezers en happy meals.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef JoeyT het volgende:
Het is niet de bedoeling dat de standaard omlaag gaat... Maar inzien wie er wel en wie er niet voor in is idd van groot belang.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Liever een 9 met 4 uur tijd, dan een 6 met 1 uur.
Maarja, soms heb je zin in vijf gangen en soms de McDonalds.
Ik snap je punt.
Hoe verwacht je 9s te kunnen doen in de supermarkt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat de standaard omlaag gaat... Maar inzien wie er wel en wie er niet voor in is idd van groot belang.
De 9s doen geen boodschappen? Ik zie genoeg mooie vrouwen in de supermarkt, trein etc. Dus de vrouwen zijn er. Nu moet je ze van de melk naar t bed zien te krijgen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe verwacht je 9s te kunnen doen in de supermarkt?
Ga dan naar een pretentieus modefeest ofzo.
Ik zou eens gaan kijken in t niet kunnen versieren topic. Schijnt erg populair te zijn...quote:
Ja, dat is de volgende fase. Maar iedereen begint hoopvol natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan kijken in t niet kunnen versieren topic. Schijnt erg populair te zijn...
Goed, een voorbeeldje dan (een tip van de concurrentie):quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef JoeyT het volgende:
Wat wil ik? Ik wil in de trein of supermarkt een meisje ontmoeten. Ik wil met haar praten, gezellig, en dan meteen met dr naar huis gaan om te neuken. Geen sms, tweede date etc. Gewoon meteen na de eerste ontmoeting. Niet in de kroeg maar op de dagelijkse plekken. Niet toevallig 1 keer, maar elke keer als ik wil...
Wie gaat me verder helpen? Nogmaals input van vrouwen is cruciaal. Kan ik jullie direct in de supermarkt zeggen dat ik met jullie naar bed wil?
Bij voorbaat dank. Mn leven zal nog mooier worden als ik t onder de knie heb.
Serious?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen dus weet niet of dit al gezegd is, maar ik denk dat met de dagelijkse bezigheden meiden zich niet 'klaargemaakt' hebben voor sex. Met stappen scheer je jezelf en trek je mooie lingerie aan. Gewoon met de boodschappen zal niet iedereen dit hebben en ze zullen zich dan niet prettig voelen om sex te gaan hebben.
Nee, want dames scoren ook niet, de heren wel...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Serious?
Ik heb de boel altijd tip top in orde, dan voel ik me lekkerder. Maar ik ga niet naar buiten of uit om te scoren.
Als je haar met deze zin naar huis krijgt dan kan je daar aangekomen het eten ook wel skippen. Dus daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Koken voor de ander is idd niet de bedoeling. Of je stelt t voor en gaat direct met dr naar huis om te koken... Goeie!
En in het mandje van de ander kijken. Hele goeie. Gesprekstof...
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Serious?
Ik heb de boel altijd tip top in orde, dan voel ik me lekkerder. Maar ik ga niet naar buiten of uit om te scoren.
Dat zit bij mij wel goed idd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef Tegan het volgende:
Een vlotte babbel en humor is wel key denk ik...
Hoe romantisch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:09 schreef MissFrankenstein het volgende:
Als je dit wil moet je inderdaad wel een neus penis hebben voor meisjes die ook gewoon graag neuken zonder al dat gevoelens en pas neuken na de derde date protocol gezeik.
Als je eenmaal een neus penis hebt moet je natuurlijk niet als romanticus over proberen te komen of persoonlijk worden want dan haken de meisjes dus af.
De eerste keer dat ik mijn vriend zag was in de kroeg, ben naar hem toe gelopen en heb in zijn oor gefluisterd wat ik allemaal met hem zou doen als ie met me mee naar huis ging.
Als een knappe man dat bij mij zou doen zou ik direct met hem mee naar huis gaan.
Je wil niet weten wat voor romantische dingen wij doenquote:
Seks, dat ken ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor romantische dingen wij doen
Natuurlijk willen wij dat weten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:16 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor romantische dingen wij doen
"Zal ik je even laten zien hoe het werkt?"quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Seven. het volgende:
Je zou natuurlijk ook advies kunnen vragen!
'Sorry, ik heb een beetje rare vraag maar ik heb écht je vrouwelijke input nodig *duwt durex play in haar hand*. Ruik eens?'
Wat bedoelde je dan wel? Of wil ik dat echt niet weten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, maar seks is ook prima.
Ik denk dat TS geen opchepper is maar een ervaringsjunk. Zodra hem dit lukt, wil ie een meisje in de trein neuken. En zodra dat voorbij is wil ie op live tv met Wendy van Dijk neuken. En dan wordt het problematisch, want dan moeten we allemaal gedwongen gaan kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:19 schreef Axel1988 het volgende:
TS is een omhoog gevallen mannetje met het gebrek aan inzicht dat iets in fantasie niet net zo mooi is als IRL. Ook niet echt realistisch denk ik; maar laat het maar weten zodra je minstens 10 vrouwen uit een supermarkt rechtstreeks naar bed hebt weten te krijgen. Tot die dag beschouw ik je als een opschepper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |