Dankzij de uitgebreide situatieschets kunnen we er gelukkig veel meequote:
ik heb er geen situatie voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Dankzij de uitgebreide situatieschets kunnen we er gelukkig veel mee
kon er niets over vinden dus ik start maar even een topic wie weet heeft iemand een goede Tipquote:
Een misverstand over vriendschap en een liefde die maar van één kant komt dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Regenaar het volgende:
[..]
als een meisje denkt dat je een goede vriend bent in plaats van potentieel vriendje
Rechtsbovenin de balk staat anders een prima zoekfunctie en uit ervaring kan je vertellen dat hier op fok minimaal 100 topics over zijn verschenen. Doe eens beter je best zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:13 schreef Regenaar het volgende:
[..]
kon er niets over vinden dus ik start maar even een topic wie weet heeft iemand een goede Tip
Soms is het gewoon beter om verder gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef Regenaar het volgende:
Nog een voorbeeld: ik praat met een vriendin die ik wel leuk vind en ze vraagt me wat ik zoek in een meisje.
Ik dus een aantal voorbeelden noemen waar ze wel matcht. Zegt ze: we gaan binnenkort wel naar een feest en dan gaan we zien of er iets voor je bij zit... Facepalm.
Ik weet het maar ik heb nu niet meer zoiets van ik vind haar heel leuk dus... Het was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Soms is het gewoon beter om verder gaan.
Reageer dan met "misschien hoef ik daarvoor niet naar een feest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef Regenaar het volgende:
Nog een voorbeeld: ik praat met een vriendin die ik wel leuk vind en ze vraagt me wat ik zoek in een meisje.
Ik dus een aantal voorbeelden noemen waar ze wel matcht. Zegt ze: we gaan binnenkort wel naar een feest en dan gaan we zien of er iets voor je bij zit... Facepalm.
Ervaringsdeskundige ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef klabbakus het volgende:
Gewoon onverwachts je broek laten zakken en je stijve pik showen
Ik heb ooit met een "vriendin" een gesprek gehad over hoe groot mijn pik wel niet was.quote:
jammer dat dat moment nu al lang voorbij wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:56 schreef Floxcie het volgende:
Reageer dan met "misschien hoef ik daarvoor niet naar een feest.", serieus. Het kan haar aan het denken zetten waardoor je een positieve of negatieve reactie krijgt. Als ze er negatief over denkt dan maak je er een grapje van.
sterk verhaal Ja :pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:58 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een "vriendin" een gesprek gehad over hoe groot mijn pik wel niet was.
Toen vroeg ze of ik 'm wilde laten zien, daarna wel sex gehad
yeppa!quote:
Het is raar maar ik vind nou de meisjes leuk die niet echt veel over sex hebben. Volgens mij helemaal nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewoon op sex blijven hinten. Of ze valt er voor, of ze beëindigt de vriendschap.
Win-win.
Je hoeft haar ogen niet te openen. Ze heeft je allang gezien en kennelijk vindt ze dat een relatie met jou geen meerwaarde heeft. Als je er niet mee kunt leven dat je gewoon een vriend voor haar bent moet je het contact verbreken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef Regenaar het volgende:
Je bent gewoon onzeker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:01 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Het is raar maar ik vind nou de meisjes leuk die niet echt veel over sex hebben. Volgens mij helemaal niet
Dan zorg je er maar ervoor dat je een soortgelijk moment opnieuw kan meemaken. De wereld zoals jij die ervaart heb je zelf in de hand.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
jammer dat dat moment nu al lang voorbij was
Ik ben zo stom om dan ook een paar namen op te noemen en dat vond ze niet echt interessantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:02 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Je hoeft haar ogen niet te openen. Ze heeft je allang gezien en kennelijk vindt ze dat een relatie met jou geen meerwaarde heeft. Als je er niet mee kunt leven dat je gewoon een vriend voor haar bent moet je het contact verbreken.
Neuken kan altijd. Dat is vaak een kwestie van beschikbaar zijn op het juiste moment. Ook meiden willen af en toe gewoon neuken. Relatie wordt lastiger.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:58 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een "vriendin" een gesprek gehad over hoe groot mijn pik wel niet was.
Toen vroeg ze of ik 'm wilde laten zien, daarna wel sex gehad
Dan "wil" je (niet meteen) iets sexueels met iemand en dat is dan precies wat je krijgt. Je moet eerst aan je zelf toegeven dat je wel sex wilt en dat vervolgens uitstralen. Dan trek je de "friends" minder aan.quote:
Ik zal het nog wel eens proberen maar soms gaat het ook makkelijker als het iemand anders is waar je dan tegen praat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dan zorg je er maar ervoor dat je een soortgelijk moment opnieuw kan meemaken. De wereld zoals jij die ervaart heb je zelf in de hand.
dat zet me wel even aan het denken. Bedankt !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan "wil" je (niet meteen) iets sexueels met iemand en dat is dan precies wat je krijgt. Je moet eerst aan je zelf toegeven dat je wel sex wilt en dat vervolgens uitstralen. Dan trek je de "friends" minder aan.
Top, ik probeer nu zelf ook een relatie op te bouwen met een meisje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik zal het nog wel eens proberen maar soms gaat het ook makkelijker als het iemand anders is waar je dan tegen praat.
vertel...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:13 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Top, ik probeer nu zelf ook een relatie op te bouwen met een meisje.
Of de gebruikt MSN niet zoveel. Ik gebruikte het vroeger bijvoorbeeld meer dan nu.quote:
Nee dat weet ik wel zeker hoor ze gaat me niet zomaar blokken aangezien ze alleen maar wat praten hoor. Zover ken ik haar wel.quote:
's Middags, ik ga nu voorbereiden en slapen voor een aantal belangrijke proefwerken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:15 schreef Regenaar het volgende:
[..]
vertel...
Ik vind verhalen wel interessant. Miss krijg je ook tips van anderen hier dat zou wel goed zijn.
Ik gebruik het nu elke dag wel om met 1 vriendin te praten en als die andere online komt is het feest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:33 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Of de gebruikt MSN niet zoveel. Ik gebruikte het vroeger bijvoorbeeld meer dan nu.
Ik hoor nog wel van je. Morgen ben ik wel ergens op bezoek maar ik verzin wel ietsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
's Middags, ik ga nu voorbereiden en slapen voor een aantal belangrijke proefwerken.
Succes met de meisjes.
Het vetgedrukte is onzin, de rest is waar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:09 schreef Suncatcher het volgende:
Friendszone?
Vind jij elke vrouw die er enigzins gemiddeld uitziet 'aantrekkelijk' op een seksuele manier?
Maar natuurlijk niet! Als je eenmaal onder de categorie van 'niet goed genoeg of onaantrekkelijk' valt dan zal je eeuwig slechts een vriend blijven. Onbewust wordt dat al binnen een paar seconden bepaald en daarna kan je er vrij weinig verandering in brengen. Tenzij je natuurlijk geloofd in het principe van hard to get of de klootzak uithangen. In dat geval wens ik je veel plezier met de vele honderden euro's die je uit gaat geven aan workshops () en boeken hierover van mensen als David d'angelo die keihard cashen op sukkels die daarin geloven omdat ze met daten falen. Alles is gewoon gebasseerd op iets heel simpels : Je hebt het of je hebt het niet. Hetzelfde met vrouwen die het wel of niet hebben om er een relatie mee aan te gaan, zonder dat je direct naar het uiterlijk kijkt. Het gaat uiteindelijk alleen maar om wat jij op dat moment uitstraalt voor diegene die je voor het eerst ziet
![]()
Oke, afknappen op de kleinere details tijdens het daten is een tweede![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Friendzone bestaat naar mijn mening niet.
Je bent gewoon niet leuk genoeg.
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.quote:
Wel eens haar gevraagd of dat inderdaad zo is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Regenaar het volgende:
Als een meisje denkt dat je een goede vriend bent in plaats van potentieel vriendje
Dat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.
Als je over wil komen als een debiel dan zou ik dat zeker doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:19 schreef Regenaar het volgende:
En als je een leuke meid ontmoet dat je meteen moet zeggen dat je geen vrienden wil worden
Dit (meestal)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Als een man vergeet dat hij gewoon wil neuken en de vrouw daardoor denkt dat hij een echte vriend is die niet alleen maar wil neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |